جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴
رحیم پور ازغدی:

مردم سالاری مردم سواری نباید بشود

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 604669
تبیین ملاکهای موجود در یک حکومت اسلامی از نگاه حضرت فاطمه (س) در سخنرانی استاد رحیم پور ازغدی.
مردم سالاری مردم سواری نباید بشود
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سعید110
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای رحیم پور، سلام،
این بیانات را به گفتمان و مدلی برای اجرا تبدیل کنید، بگونه ایی که اکثر قریب به اتفاق مستمعین که با جان و دل هم گوش فرا می دهند، در گیر اجرا و پیشبرد این مدل بشوند. حتی از مرحله تولید ایده و مراحل ابتدایی آمادگی برای اجرا تا انتها که دستاورد اجرایی شده به جامعه عرضه و مورد نظر سنجی واقع می شود.
موقعیت جنابعالی چنین امکانی را فراهم کرده است. با همین مستمعین و جوانان،
اگر خاطر مبارک باشد، بیست سال پیش که سوار اتومبیل رنو جنابعالی در دانشگاه تهران شدم، با زبان الکن خود سعی در انتقال این مفهوم به جنابعالی را داشتم.
Iran, Islamic Republic of
فعلا که سالهای از مردم کولی میگیرن
United States
جناب استاد اشاره های شما به تبدیل موش به ماموت -یا مردم سالاری نه مردم سواری -سرباز عدالت و محبت ورزیدن به مردم ورعایت حقوق همدیگر درراستای امت واحده چه بنام احیای حقوق عامه ویا حق الناس ویا بتعبیری سکولاریزم و حقوق شهروندی در هر دوی ان با این وضعیتی که شما و من ملاحظه می کنیم قابلیت اجراء ندارد....
Iran, Islamic Republic of
کافه بازار با دستور کمیته مصادیق و با هدف جلوگیری از انتشار نسخه‌ای از تلگرام که داری فیلترشکن است،‌ نسخه جدید این اپ را حذف و نسخه قدیمی را جایگزین کرد.