سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۸

ایستادن در کنار حاتمی کیا هزینه دارد/ ماجرای کتک در فتنه

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۱۱
کد مطلب: 604572
بازیگر فیلم «به وقت شام» گفت: من افتخار می‌کنم که به عنوان یکی از بازیگران نقش مدافعین حرم در فیلم به وقت شام شناخته می‌شوم و در این فیلم نقش بازی کرده‌ام
به گزارش جهان نيوز، هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم به وقت شام امروز در مراسم اکران این فیلم در دانشگاه تهران گفت: ۱۹ سال از زمانی که من وارد دانشگاه تهران شده‌ام می‌گذرد من دانشجوی ورودی سال ۷۷ دانشکده هنر‌های دانشگاه تهران بوده‌ام و در همین دانشگاه به همراه محمد بحرالعلومی به اجرای طنز می‌پرداختیم با این وجود حضورم در این فضا خاطره انگیز است.

وی با بیان اینکه من با یک گرایش سیاسی خیلی شدیدی وارد دانشگاه تهران شده‌ام و در سال ۸۸ نیز ساکن کوی دانشگاه بودم و یک کتک حسابی هم خوردم افزود: به عنوان یک سال بالایی به دانشجویان توصیه می‌کنم که قلب هایمان را به هم نزدیک کنیم، چون در اصول فرقی با هم نداریم.

وی با بیان اینکه ما در روند تولید فیلم به وقت شام انواع اقسام مشکلات را تحمل کردیم و گاهی اوقات کم می‌آوردیم یادآور شد: ایستادن در کنار حاتمی کیا هزینه دارد، ولی من افتخار می‌کنم که به عنوان یکی از بازیگران نقش مدافعین حرم در فیلم به وقت شام شناخته می‌شوم و در این فیلم نقش بازی کرده‌ام و این برای ما افتخار است. امیدوارم خانواده‌های شهدای مدافع حرم فیلم ما را نگاه کنند.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Italy
چه تیترهای بیخودی می زنی
Iran, Islamic Republic of
دلتم بخواد
United Kingdom
فعلا بلیط فیلم را ببرید تو نماز جمعه و مسجد و روستاها بدید مردم . جالبه من نمیدونم چه نیازی هست به این کارها واقعا ؟ این پولها را بدید به مردمی که نیازمندن .چرا یک ارگان خاص باید این بلیطها را بخره و مجانی و یا نصف قیمت پخش کنه اونهم تو جاهای خاص ؟ واقعا مثلا این فیلم ۱ میلیارد بفروشه یا ۱۰۰ میلیارد اینقدر مهمه ؟ باید سیاستها را عوض کرد . این هزینه ها خودش هر کدوم می تونه کمکی به مردم ایران باشه
Iran, Islamic Republic of
بعضی ها حرف نزنن فکر میکنن مردم میگن لال هستن .
چقدر تو مغز امثال تو کاه پر کردن که دیگه اصلا عقلی برای فکر کردن نمونده .
از جلوی کامپیوترت بلند شو و برو بیرون و یه هوایی بخور و جلوی چند تا سینما برو و صف خرید بلیط رو ببین و بعدا نظر بده .
هر چند که به امثال تو دیگه هیچ امیدی نیست .
الان خودت که دم از نیازمندها میزنی بنا بر آمار سازمان گردشگری درباره سفر 400هزار نفر امثال عید به ترکیه و خروج 4 میلیارد دلار معادل 20 هزار میلیارد تومن پول کشور برای تفریح نظری نداری و نباید این پولها صرف نیازمندها بشه؟
...
Iran, Islamic Republic of
چه جالبه ، طرف از انگلیس پیغام داده و دلش برای چند میلیارد پول جیب مردم ایران که میدن فیلم ببینن سوخته .
الان شما تو لندن سینما میرید مجانی میرید
سعید
Iran, Islamic Republic of
مهم نسیت شماها چی میگید. شما ها توییت کنید و روشنفکربازیای تایپیتون رو ادامه بدبد ما هم کف خیابون و تو هرجایی که لازم باشه کار خودمونو میکنیم.
Iran, Islamic Republic of
انشاالله موفق باشید
حامد
Iran, Islamic Republic of
آقای حجازی فر، به خاطر همه چیز ازت ممنونیم ... بازی عالی ... و شجاعت در ابراز عقیده!
Iran, Islamic Republic of
بازیگر مظلوم جشنواره سیاسیکار و آفت زده امروز فجر
Iran, Islamic Republic of
نگران پادوهای آمریکا نباش. اونا به اندازه کافی دراین مملکت ذلیل هستند.
لقمان
Iran, Islamic Republic of
مطمئن هستی که نگران پادوهای امریکایی نباشه، هنوز که هنوز است اکثر سینماگران اقای دهنمکی را بعنوان کارگردان سینما قبول ندارن.
Iran, Islamic Republic of
حاتمی کیا شده ملاک و معیار انقلابی گری.وقتی نان تو فیلمهای ضد حکومتی بود به رنگ ارغوان و گزارش یک جشن را ساخت حالا هم که نان تو فیلم برای مدافعان حرم عزیز است برای انها فیلم ساخته.ببینید روزی را که فیلمی بسازد که چرا رفتید سوریه.مردم هم جوگیر می شوند با تبلیغات رسانه ها به رنگ ارغوان که کل وزارت اطلاعات را ادم کش معرفی می کند باور کنم یا گزارش یک جشن که در کلیپ های مختصری که از ان دیدیم حق را به فتنه گران می داد.یا حالا به وقت شام را.نان به نرخ روز خور که می گویند همین است
United States
بسمه تعالی
جناب آنروز وزارت اطلاعات به دست امثال حجاریان و جامعه ی مدنی های از خدا بی خبر افتاده بود . وقتل های زنجیرهای و مسائلی ازاین دست را رقم می زدند . لذا همان موقع هم آقای حاتمی کیا در خط راستین انقلاب بودند و کژیهای سیاسیون آن دوره را به تصویر می کشیدند. وشما احتمالا از طرفداران همان طیف هستید .چون همیشه کسانی که در خط ولایت نیستند انقلابیون را تا مادامی که در خط امام ورهبری عزیز هستند با نیش وکنایه می خواهند در چشم عوامی مثل خودشان بد و نان به نرخ روز خور جلوه دهند اما آنکه همیشه نان را به نرخ روز می خورد آنهایی هستند که قلب مریض دارند .وایمانی نه به انقلاب دارند نه به میهن دوستی فقط منتظر منشینند ببینند کی ضد این انقلاب است و کی از انقلاب بریده است تا اورا به حد خدایی بالا ببرند وحتی از مرده ها هم نمی گذرند وبه اصطلاح لاشخور هستند مانند مرده خواری ...و یا لاشخوری وجریان سازی از اختلاس گران ودزدان بیت المال که اکثر آنان از طیف جامعه مدنی ها و اعتلالیون وکارگزارانی ها ومفسدینی که نه اعتقاد به ولایت فقیه ونه اعتقاد به امام ونه هیچیک از اصول انقلاب وبالاتر از همه نه اعتقادی به خدا وقیامت دارند لذا راحت دزدی می کنند وراحت خون جوانان پاک پاکان این سرزمین مقدس را پایمال می کنند وانواع لجن پراکنی ها را انجام می دهند . خدا از سر تقصیر 1- سردمداران آنها2- طرفداران آنها نگذرد وهمه آنها را به آتش خشم خودش دردنیا وآخرت گرفتار کند وظالمین را باظالمین مشغول کند وکید آنها را به خودشان برگرداند .الهی آمین یا رب العالمین
Netherlands
توجیح نکنید.در همه دولت ها که از پایین تا بالای یک وزارت خانه عوض نمی شود.ممکن است چند مدیر عوض بشوند و بد باشندولی بدنه که عوض نمی شود.بعد همه می دانیم که همیشه مقام معظم رهبری روی وزارت اطلاعات بخاطر مهم بودن اشراف دارند.گزارش یک جشن را برای چی ساخت.انهم بخاطر حجاریان.اتفاقا افرادی مثل حجاریان همین حرفها را می زدند که حاتمی کیا زد.
United Kingdom
همه دنیا بدن و فقط شما سردامدار خوبی دنیا هستی . ها ها ها ها امیدوارم با امثال شما در بهشت یا جهنمی که میرید حداقل نباشم .
Iran, Islamic Republic of
ان شالله که با امثال تو یکجا نباشیم
Iran, Islamic Republic of
کجات سوخته عزیزم ؟ دقیقا بگو تا کمکت کنیم .
از صف مردم جلوی سینما ناراحتی یا از اینکه مردم برای شهدای مدافع حرم ارزش قائل هستن و امنیت و سربلندی کشورشون رو میخوان ؟
Iran, Islamic Republic of
بوی خوش ریحان و.........!