کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایستادن در کنار حاتمی کیا هزینه دارد/ ماجرای کتک در فتنه

28 فروردين 1397 ساعت 9:11

بازیگر فیلم «به وقت شام» گفت: من افتخار می‌کنم که به عنوان یکی از بازیگران نقش مدافعین حرم در فیلم به وقت شام شناخته می‌شوم و در این فیلم نقش بازی کرده‌ام


به گزارش جهان نیوز، هادی حجازی‌فر بازیگر فیلم به وقت شام امروز در مراسم اکران این فیلم در دانشگاه تهران گفت: ۱۹ سال از زمانی که من وارد دانشگاه تهران شده‌ام می‌گذرد من دانشجوی ورودی سال ۷۷ دانشکده هنر‌های دانشگاه تهران بوده‌ام و در همین دانشگاه به همراه محمد بحرالعلومی به اجرای طنز می‌پرداختیم با این وجود حضورم در این فضا خاطره انگیز است.

وی با بیان اینکه من با یک گرایش سیاسی خیلی شدیدی وارد دانشگاه تهران شده‌ام و در سال ۸۸ نیز ساکن کوی دانشگاه بودم و یک کتک حسابی هم خوردم افزود: به عنوان یک سال بالایی به دانشجویان توصیه می‌کنم که قلب هایمان را به هم نزدیک کنیم، چون در اصول فرقی با هم نداریم.

وی با بیان اینکه ما در روند تولید فیلم به وقت شام انواع اقسام مشکلات را تحمل کردیم و گاهی اوقات کم می‌آوردیم یادآور شد: ایستادن در کنار حاتمی کیا هزینه دارد، ولی من افتخار می‌کنم که به عنوان یکی از بازیگران نقش مدافعین حرم در فیلم به وقت شام شناخته می‌شوم و در این فیلم نقش بازی کرده‌ام و این برای ما افتخار است. امیدوارم خانواده‌های شهدای مدافع حرم فیلم ما را نگاه کنند.

منبع: دانشجو


کد مطلب: 604572

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/604572/ایستادن-کنار-حاتمی-کیا-هزینه-ماجرای-کتک-فتنه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com