پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۳
۸۲
وزیر جهاد کشاورزی دولت نهم:

باید دعا کرد احمدی نژاد در باتلاق ضدانقلاب فرو نرود

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 604406
اسکندری گفت: احمدی‌نژاد قطعاً با این مسیری که می‌رود جزو ریزش‌های انقلاب است و دیگر برنمی‌گردد.
باید دعا کرد احمدی نژاد در باتلاق ضدانقلاب فرو نرود
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا اسکندری به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر امروز نشستی خبری با خبرنگاران اقتصادی داشت تا فعالیت‌های این سازمان را در سال حمایت از تولید کالای ایرانی به ویژه در بخش‌های کشاورزی تشریح کند.

او در قسمتی از نشست خبری به روند فعالیت‌های دولت نهم و دهم اشاره کرد و گفت: شخصیت آقای احمدی‌نژاد را سه قسمت می‌کنم و اگر ایشان را به عنوان سخت‌افزار در نظر بگیریم، در دولت نهم که دولت کار بود، به تعبیر مقام معظم رهبری این دولت روی ریل انقلاب حرکت می‌کرد اما به دلیل وجود برخی افراد در آن دولت، که مانند عوامل ویروسی بودند، کم‌کم باعث شد که دولت دهم از ریل خارج بشود، اگرچه معتقدم برخی عناصر انقلابی همچنان در دولت دهم هم بودند.

وی تصریح کرد: این آقای احمدی‌نژادی که الان هست، کاملاً مانند سخت‌افزاری است که ویروسی شده و از دور خارج شده است و باید دعا کرد خدا نجاتش بدهد؛ چراکه هر روز بیشتر در باتلاق ضدانقلاب فرو می‌رود.

وزیر اسبق جهاد کشاورزی اضافه کرد: ایشان به اعتقاد ما از مسیر انقلاب خارج شده و با توجه به اینکه انقلاب همیشه فراز و فرودهایی دارد، این‌هم بخشی از آن است.

وی گفت: ایشان قطعاً مسیری که می‌رود جزو ریزش‌های انقلاب است ودیگر برنمی‌گردد.

محمدرضا اسکندری به عنوان وزیر جهاد کشاورزی از سال 1384 تا سال 1388 به مدت 4 سال به عنوان وزیر جهاد کشاورزی در کابینه دولت اول احمدی‌نژاد حضور داشت و پس از آن به عنوان مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر فعالیت خود را در بخش‌های مختلف اقتصادی به ویژه بخش کشاورزی ادامه داد.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
"تا فعالیت‌های این سازمان را در سال حمایت از تولید کالای ایرانی به ویژه در بخش‌های کشاورزی تشریح کند."
ولی ایشون ظاهرا فقط راجع به احمدی نژاد صحبت کرده!
بنظر می رسد در مسئله احمدی نژاد موشکها تمام شده و نوبت به تفنگ حسن موسی رسیده
Iran, Islamic Republic of
یکبار برای همیشه، محاکمه همزمان موسوی و کروبی و احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
البته به شرط علنی بودن دادگاه .
Iran, Islamic Republic of
برای من شخصآ بسیار جالب است که ظاهرا هیچ جلسه ی نظام مندی از سوی اصول طلبان و جریان انقلاب برای بررسی نقاط قوت و ضعف و آسیب شناسی دولت های نهم و دهم بر گزار نمی شود. خوب اگر 1400 قدرت به دست شما ها افتاد چه کاری می خواهید بکنید؟
Iran, Islamic Republic of
هیچ اگر رییس جمهور بعدی به اینها پست ومقام داد می شود انقلابی .اگر نداد می شود انحرافی و زد انقلاب.در این کشور ما مسائل را با زبان حل می کنیم پیچش دست خودمان است یک روز می گوییم انرژی هسته ای حق مسلم ما است...
Canada
آقای اسکندری!
ایکاش کمی هم از فسادهای سازمانی که متاسفانه شما مدیرعامل آن هستید میفرمودید.
اکنون که احمدی نژاد به خبر اول و مهم مردم ایران تبدیل شده (که از تعداد کامنت خبرها مشخص است) هر کسی زخمی به این عزیز مردم میزنه تا خودش را نزد همین مردم منفورتر از قبل کنه.
Iran, Islamic Republic of
تهمت زدن کار سختی نیست
کلا سیسم احمدی نژاد و طرفداراش تهمت زدنه
همه ناپاکن بجز اونایی که اینا میگن
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا جریان انقلاب باید با احمدی نژاد مثل خود او رفتار کند و او را به محاکمه بکشد که با گسترش جریان انحرافی، جریان انقلابی را لااقل برای یک دهه زمین زد و آنان را به صورتی در آورد که فتنه گرانی که در سال 1389 تقریبا به سمت حذف کامل از سپهر سیاست رفته بودند امروز با جریان انقلاب اسلامی به صورت طلبکارانه و بازجویانه برخورد می کنند!
آن قدر خود مسیح پندارانه! دنبال سر دست گرفتن توبه و بازگشت این و آن نباشید، چه کسی این رسالت را به شما تفویض کرده است؟ شما خودتان در آینده نیاز به توبه خواهید داشت، مشخص است که خودتان هم بدتر از فعلی ها چپ خواهید کرد، مگر آن همه بصیرت بصیرت برگرد برگرد کردید هاشمی برگشت؟ اگر هم بر می گشت، انحرافات سی ساله ای را که بنا کرده بود چه می کرد؟ دو نسل تخریب شده را که با انواع انحرافات آمیخته بود چه می خواست بکند؟ احمدی نژاد اگر هم فرضا بیاید و به غلط کردم بیافتد چه سودی دارد؟ برجام از شناسنامه ی جمهوری اسلامی خارج می شود؟ زمان به سال 1391 برمی گردد؟ نه، او توبه بکند یا نکند حساب خودش با خداست، باید به ما جواب پس بدهد که زمینه ی روی کار آمدن فردی مثل همینی که هست را فراهم کرد و با رفتارهایش جریان انقلاب را حذف کرد. او اکنون باید پاسخگو باشد، و بیش از همه به جریان انقلاب پاسخگو باشد.
با او طلبکارنه برخورد کنید اگر می خواهید بیشتر به نیروهای اصول طلب جمهوری اسلامی صدمه نزند.
Iran, Islamic Republic of
...
بلی، احمدی نژاد مقصر بود، در روی کار آوردن شما ...، بلی احمدی نژاد مقصر بود، در سلب اعتماد مردم از جریان انقلابی در نتیجه ی حضور منحرفین در کنارش، و در نتیجه قدرت گرفتن دوباره ی از پا افتادگان.. بلی احمدی نژاد مقصر بود و مقصر بود، از این که شش سال را به بهترین وجه و دو سال را در جهت خلاف حرکت کرد تا دوستان انقلاب هم به خاطر آن دو سال نتوانند از آن شش سال دفاع کنند و حتی کار به جایی برسد که کل انقلاب زیر سوال رود.
ما از او طلبکار هستیم و به هیچ عنوان، حتی اگر زاهد زمان هم شود، لااقل به خاطر همین پسرفتی که در پیشرفت انقلاب و حرکت اصول طلبان انقلابی ایجاد کرد، از او نخواهیم گذشت.
Iran, Islamic Republic of
اشتباها منفی دادم
Iran, Islamic Republic of
اصول طلب را به عنوان یک فحش نگفتم
چون اصولگرا کمی نرم و خنثی است گفتم اصول طلب
یعنی کسی که اصول انقلاب را طلب می کند نه کسی که فقط بدان گرایش دارد
Iran, Islamic Republic of
بالاخره نمردیم و یک نفر از تقاضای پاسخ گویی کرد . خوب خدا خیرت بده اگر واقعا جریانی و انقدر دستتون پر است یک مناظره بگذارید یک به هزار و با هاش مناظره کنید. که صد در صد اون جریان من در اوردی اصول طلبان جرات همچین در خواستی را ندارند.ولی خوب جرات کنید و پیشنهاد بعدی تون رو عملی کنید .من صد در صد با محاکمه احمدی نژاد موافقم منتهی با یک شرط و ان هم پخش زنده تلویزیونی است . که البته قطعا با این هم موافقت نمی شود همانطور که تا به حال جرات محاکمه علنی موسوی و کروبی را نداشتید. چون که بعد از ان همه می فهمند که اصول گرا و اصلاح طلب یعنی همون که گفتی اصول طلب
Iran, Islamic Republic of
احسنت به قرآن قسم اگر در یک دادگاه صالح و علنی به صورت زنده محاکمه شود حق با هر کسی بود تا پای جان ازش حمایت می کنیم چه احمدی نژاد جه طرف شاکی ...ناحق را طرد و منزوی می کنیم هر طرف که باشد بسم الله ان کنتم صادقین چرا که ما طرفدار هیچ حزب و باندی نیستیم بلکه طرفدار حقیقت ... مستدل و مستند هستیم
Canada
يادكه اين بابا وقتى وزير كشاورزى بود در تلويزيون شماره موبايلش رو اعلام كرد تار مثلا بگه خيلى خاكى هست و متواضع. بعد كلى مساله پيش امد. حالا بماند!
احمدى نژاد در باتلاق هست و همه شما اصولگراها رو با خودش ميكشه پايين. ببين من كى گفتم
Iran, Islamic Republic of
البته من احمدی نژاد را اصولگرا نمی دانم. او خودش است ولی اکنون بیشتر اصلاح طلب است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد نه اصولگرا ست نه اصلاح طلب.مردم گراست وحرف مردم رامی زند.
Iran, Islamic Republic of
البته بیشتر مشایی گرا و بقایی گراست
چون مردم از سال ۹۰ تا حالا در سختی هستن چی شده یکدفعه بعد از حکم بقایی و بازداشت مشایی به یاد مردم افتاده باید از خودش پرسید
Iran, Islamic Republic of
بله الان که بی قدرت است حرف مردم را میزند اما انزمان که قدرت داشت حرف اقتدارگرایان را میزد
سلسله مصاحبه های بدون دلیل ، منطق ، سند و مدرک
Iran, Islamic Republic of
من همه اخبار و اظهارنظرها در مورد احمدی نژاد رو می خونم
هیچ کس با دلیل و با منطقی نمیگه که چرا علیه او صحبت میکنه
همه افرادی که علیه او و اطرافیان او صحبت می کنند
1. هیچ دلیل و سند و مدرکی ندارند
2. صرفا با حرف و تهمت و برچسب زنی حرف می زنند به گونه ای که انگار برای مردم دیکته می گویند
3. در مورد دادگاه بقایی و مشایی و پرونده سازی علیه آنها صحبت نمی کنند
4. در مورد داوری هیچ حرفی نمی زنند و نمی گویند چرا در زندان است ؟ به چه دلیل؟
5. هیچ حرفی در مورد جوانان طرفدار احمدی نژاد که زندان شده اند نمی گویند
6. همه اشان یک حرف را تکرار می کنند
7. به هیچ وجه اهل بحث و استدلال نیستند و صرفا تهمت و افترا و انگ می زنند
8. در مورد رفتار برخی از نهاد (ق ق) نمی زنند. نمی گویند چرا دادگاه ها غیرعلنی است؟ چرا این جوری حکم صادر می شود؟
9. تا حالا یک سند و یا شاهد معرفی نکرده اند
10. نگرانی و ترس در آنها مشهود است
11. مشخص است که مصاحبه با آنها سازماندهی و با هدف خاصی انجام می گیرد
12. هیچ کدام در مورد نامه ها و صحبت های احمدی نژاد صحبت نمیکنند فقط و فقط "کلی گویی" می کنند و دنبال ربط دادن احمدی نژاد به "نهضت آزادی" "اصلاح طلبان" و تشابه سازی با جریان مهدی هاشمی و منتظری و .... هستند
خودتان قضاوت کنید
این جور حرف زدن ها علیه کسی ارزش دارد؟
آیا توقع دارید مردم باور کنند؟
آیا این تریبون های یک طرفه به جایی میرسد؟
آیا در صحبت کردن این افراد تقوا و حق الناس رعایت شده است؟
Iran, Islamic Republic of
هم سند هست هم مدرک ولی چون گره میخوره به خیلی از ما بهترون صلاح نیست چاپ بشه و گفته بشه
Iran, Islamic Republic of
بخدا اگر کمترین سندی داشتند اعدامش می کردند.کواکبیان که از اصلاح طلبان شناخته شده است در تلوزیون گفت من به پاک دستی احمدی نژاد و دولتش شهادت می دهم و انتقاد ما نسبت به مدیریتش است.که البته حق هم دارند انتظار داشته اند مثل دولتهای قبل مردم در حاشیه باشند که نبودند.چرا یک صدم از انتقادات ازاحمدی نژاد را از روحانی یا حتی سران فتنه نمی کنند.چون در دولت روحانی مردم رفته اند در حاشیه و فقط این ها را راضی نگه می دارد.وگرنه وفتی هزینه دولت دو برابر شده این پولها کجا رفته.وضع مردم که روز به روز بدتر می شود.تولید ورشکسته شده.فقرهم با امارهای بانک جهانی بیشتر شده .بی کاری هم افزایش یافته.پولها خرج راضی نگه داشتن این باندهای قدرت و ثروت می شود
سید
Iran, Islamic Republic of
حالا شما همه اینها رو گفتید و لیست کردی به این سوالات هم جواب بده:
1. چرا احمدی نژآد الان یادش افتاده که همه چیز روی هواست؟ چطور زمان مسئولیت خودش از این حرفها نبود؟
2. تقابل احمدی نژاد با آقای خامنه ای جای بحث و چون و چرا داره؟ یعنی هنوز برای شما ثابت نشده که احمدی نژاد اصلا قبول نداره که زیر سیستم ولایت فقیه باشه ؟ یادتون نره اون قضیه یازده روز خونه نشینی، حکم معاون اولی مشایی، و چندین جای دیگه احمدی نژاد رسما جلوی آقای خامنه ای ایستاد. اینها رو که دیگه نمیشه ماست مالی کرد برادر من
احمدی نژاد الان دقیقا داره چی رو میزنه؟ حرفهایی که ایشون داره میزنه یعنی کل مملکت و همه دستگاههای اجرایی و قضایی و مجلس روی هواست و باید دوباره از اول بشینیم اینها رو بچینیم و همه چیز هم باید انتخابات زودهنگام داشته باشه. احمدی نژاد الان کل سیستم رو داره میبره زیر سوال، در صورتی که خودش 8 سال رییس جمهور این مملکت بوده و توی دور دومش به اندازه کافی گند زده. حالا زمان خودش هیچ مشکلی نبوده ولی الان دیگه همه چیز خراب شده و ایشون اومده که درست کنه.
امین
Iran, Islamic Republic of


خود آقا احمدی نژاد رو در مجمع منصوب کردن. لازم بدونن برخورد میکنن. البته اگه شماها اتش بیار معرکه نباشید.
Iran, Islamic Republic of
سئوالاتت هم که همش روی هواست.
Iran, Islamic Republic of
... اگر شما دلسوز رهبری هستید در رابطه با خانه نشینی لازم است یک بار سخنرانی ایشان درجمع مردم فارس را گوش کنی و به آن عمل کنی .
Iran, Islamic Republic of
خانه نشینی برای برکناری وزیر اطلاعات بود.....مطالب نوشته شده عین واقیت است.
Netherlands
برادر من شما که منفی دادید اول که نوشته بنده سه چهار خط بود که جهان نیوز سانسور کرد چون می داند که واقیت دارد البته به انها حق می دهم بلاخره انها هم باید نان بخورند.برو ید تحقیق کنید بررسی کنید ببینید به چه نتیجه ای می رسید.
Iran, Islamic Republic of
مخت نسوزه انقدر تحلیل عمیقی کردی
سید
Iran, Islamic Republic of
درود و هزاران درود بر شما
آجرلو از گل زمین
متاسفانه دوست داشتن افراطی یک شی باعث کوری و کری می شود. امثال شما چنان مستغرق احمدی نژاد شده اید که از دیدن حقیقت ناتوان هستید. اگر فردا امام زمان هم بیاید و به او ایراد بگیرد شما انکار خواهید کرد و به سلامت این آدم مفلوک گواهی خواهید داد. چرا که شما با این حمایتتان د ر برابر ولی فقیه قرار گرفته اید.
نمونه های شما در طول تاریخ و در همین دوره انقلابمان کم نیستند. منتظری چنان غرق در مهدی هاشمی بود که حتی اعترافات او مبنی بر قتل و جنایت را قبول نکرد و .... سرانجام عاقبت به شر شد.
آن دیگری که در حمایت از فرزند خلاف کار و مجرمش را در نظر بیاویدی که چگونه از وی در رفتن به زندان بدرقه کرد و البته او هم در عاقبت به شر شد و در استخر فرح دار فانی را وداع کرد تا در محضر باری تعالی محاکمه شود. خوارج یادتان نرود درسهای زیادی در آن برای شما نهفته است. آنهایی که در برابر ولی و امام خود ایستادند, اول او را وادار به حکمیت کردند و سپس به او فشار آوردند که چرا حکمیت را پذیرفتی و باید توبه کنی و البته در ادامه خباثت خود فرق مولی را شکافتند و بشریت را گرفتار محرومیت بی مانند کردند و البته خود نیز به هلاکت رسیدند و امروزه فقط به عنوان درس عبرت از آنها یاد می شود. شما هم سعی کنید به خوارج انقلاب تبدیل نشوید. انقلاب مسیر خود را خواهد رفت. بدبخت کسانی هستند که از قطار انقلاب پیاده می شوند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آفرین آجرلو عالی بود
Iran, Islamic Republic of
بله درسته دوست داشتن هرچیزی انسان را کور و کر می کند اما اگر دوست داشتن کسی یا کسانی که انصاف عدالت ساده زیستی طالب حق بودن را در عمل و نه در شعار سر لوحه زندگی خودشان قرار داده باشند من را کور و کر کند این کوری و کری را با دل و جان می پذیرم ...
Iran, Islamic Republic of
وقتی که کور و کری دزدی و اختلاس عیان بقایی و حمایت احمدینژاد از او و انتقال 16 میلیارد تومان در اخر های حکومت احمدینژاد با مجوز او و دوستانش به حساب دانشگاه ایرانیان که خصوصی و متعلق به همینها بود را نمی بینی . سوء استفاده شاخ و دم ندارد . این یه قلم حوصله شمردن و ذکرکثافت کاری اینها را ندارم بدترین ضربه ای که احمدینزاد زد زمینه سازی برای روی کار امدن عده ای در قوه مجریه و مقننه است که به هیچ وجه نم توانم برای خود کارهایشان را هضم کنم .
محمدحسن
Iran, Islamic Republic of
آنچه چیزی که ما زیاد دوست داریم عدالت است
عدالت شی نیست
در اینجا مسئله ما محبت فرد نیست
احمدی نژاد علم عدالت طلبی را برافراشته است
البته از زمان دولت نهم تا حالا
(برای یک نمونه مراجعه کنید به نمودار ضریب جینی ایران در 40 سال اخیر)
در ضمن هر مطلبی را باید در محل و مصداقش گفت
بازهم مثال:
ما عشق و ارادت و محبت بسیار زیاد به اهل بیت داریم
آیا این ما را کر و کور کرده است؟
خیر. اتفاقا ارادت و محبت اهل بیت عین بیداری، عین بینایی و شنوایی است
بنابراین هر فردی که عدالت و مفاهیم ارزشی را تعقیب کند در دل مردم جای دارد زیرا به خود و حرکت خود ارزش و معنی داده است
و این ارزش و معنی محبت می آورد نه خود شخص
Iran, Islamic Republic of
تقریبا تمام کابینه نهم و دهم از رفتار احمدی نژاد انتقاد کردن
وقتی شما از دوره درخشان دولت نهم و دهم حرف میزنید باید پرسید دولت ۹ و ۱۰ فقط همون ۴- ۵ نفر دور احمدی نژاد بودن یا کسان دیگری هم بودن
کسان دیگه ای که الان میگن احمدی نژاد داره راهو اشتباه میری
اینکه این مخالفان رفتارهای احمدی نژاد افراد نمک نشناس یا نون به نرخ روز خور یا تحمیلی بودن شخصیت احمدی نژاد زیر سوال میره
چون کسی که این همه نون به نرخ روز خور یا نمک نشناس یا تحمیلی دور خودش جمع کرده واقعا شخصیتش زیر سواله
Iran, Islamic Republic of
شما لطف کنید از طرف امام زمان سخن نگویید اگر شرایط امروز مناسب ایشان ظهور می کردند پس این شرایط مناسب نیست ما کی باشیم بخواهیم بگوییم ایشان چه تصمیمی در مورد افراد می گیرند
محسن
Iran, Islamic Republic of
موضوع احمدی نژاد مانند مواضعی است که دولتمردان امریکا در مورد کشورهای دیگر بخصوص کشورهای خاور میانه با همراهی رژیم صهیونیستی می گیرند و اگر انها جواب بدهند ضد حقوق بشر است
ولی تفاوتش این است که در مواضع امریکا و صهیونیستها این ملتها هستند که باید یا کشته شوند و یا تاوان جنایتهای آنها را بدهند
اما احمدی نژاد و دوستانش باید تاوان تهمتها را خودشان بدهند
به احمدی نژاد انواع تهمتها را می زنند و بعد به جرمهای نکرده یک یک در حال محاکمه اش هستند و اگر اعتراض کند میشود ضد انقلاب ضد رهبر و ضد نظام
ونداده ای
Iran, Islamic Republic of
چرا جهان نیوز همش از قاط ضعف احمدی نژاد می گویید. چرا جانب انصاف را رعایت نمی کنید. اگر یک دهم از موفقیت ها و ویژگیهای انقلابی او بگویید اوضاع بهتر میشود.
United Arab Emirates
سازمان کوثرمال کیه وابسته به کجا؟
Iran, Islamic Republic of
برو برای خودت و امثالهم استغاثه کن بلکه توفیقی حاصل آید..
به وضوح و روشنی یک روز برایمان اثبات گردیده که حقانیت با احمدی نژاد است و بس...
آنانکه داعیه عدالت و قضاوت!!! برای مردم را دارند خودشان پر از اتهاماتی هستند که به توسط قدرت تا الان قسر در رفته اند!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط خوشم میاد که شما عجیب دلداده احمدی نژاد هستید و به هیچ وجه نمیشه شما را از خواب غفلت بیدار کرد
واقعا تعصب چنان عقل شما را پوشانده که تا بیداری فرسنگها فاصله دارید
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد، خدا نیست که شمایان اگر روزتان را با ذکر و یادش نگذرانید "اطمینان قلبتان" از بین برود که "الا بذکر الله تطمئنّ القلوب". کلام امام خامنه‌ای را نیز تحریف نفرمایید که حضرتش خطاب به شخص وی فرمود: شما قطار انقلاب را به ریل برگرداندید و شعارهای انقلاب را بر سر دست گرفتید. نه آنکه در ریل انقلاب حرکت میکرد. بیانات ۹۲/۴/۲۳ امام المسلمین در آخرین دیدار رسمی با دولت دهم برای دقمرگ ش ن عده‌ای کافیست.
Iran, Islamic Republic of
مگه کسی گفته احمدی نژاد از اول منحرف بود
احمدی نژاد بعد از سال ۸۸ فکر کرد پایگاهی در بین مردم پیدا کرده و بعد از اینکه مجبور شد مشایی رو از معاون اولی برکنار کنه کینه به دل گرفت چون توهم دولت ۲۰ ساله ش نقش بر آب شده بود
اتفاقا حرف دلسوزان اینه چرا با رفتارهای دور از عقل زحمات ۶ سال اولشو داره به باد فنا میده
مگه دولت قفل و کلید با همه ی شیرین کاریهاش با همین ترفند بازگشت اتفاقات دو سال آخر دولت دهم رای مردم رو جلب نکرد
Iran, Islamic Republic of
احسنت
این جماعات و قماش آن وقت هم این حرف های رهبری در مورد احمدی نژاد و دولتش را نمی توانستند هضم کنند
چه برسد به الان که مجال و فرصتی برای بیرون ریختن درونیاتشان پیدا کرده اند
اصول سوارها از همان اول هم نه طرفدار احمدی نژاد بودند و نه از وی حمایت کردند
اینها داعیه پیروی از اصول را دارند و تا زمانی که منافعشان در جایی تامین نشود هیچ قدمی که برنمی دارند بلکه چوب لای چرخ هم می گذارند
در زمان احمدی نژاد به کوچکترین مسائل هم واکنش نشان می دادند ولی حالا در سکوت محض به سر می برند
یوسفی
اسکندری مواظب باش بدجوری در دام احزاب چپ و راست افتاده ای. احزاب چپ و راست یعنی ضد انقلاب و ضد مردم و ضد نظام.
پس معلوم می شود که شما از قطار انقلاب افتاده اید نه امثال احمدی نژاد.
علی یوسفی
سایت جهان نیوز اگر وجود دارید صحبت های بنده را منعکس دهید.
اگر بعنوان مثال شماها راست می گویید و ریگی در کفش شما نیست چرا تنها سایت احمدی نژاد را فیلتر کردید و تمام کانال های تلگرامی طرفدار احمدی نژاد را فیلتر و افراد آنها را بازداشت و زندان کرده اید. چرا دادگاه حمید بقایی را علنی برگزار نکردید اگر مدارک و سند داشتید چرا آنرا ارائه نمی دهید؟ الحمدالله با این فضای مجازی ایجاد شده دیگر نمی توانید مردم را گول بزنید مردم ایران اسلامی آگاه شده اند و تمام هویت احزاب چپ و راست را شناخته اند.
Iran, Islamic Republic of
وجود داشت
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
بنظر من هنوز مونده ! اين خداى هاشمى و خاتمى و ميرحسينه حالا صبر داشته باشيد ايشالا اوس محموت خواب خيلى خوشگلى براتون ديده، ضربه نهائى جداً ديدنيه ! لحظه شمارى ميكنم اصول سوار ، دلواپسون ! موقع باز شدن مشت خالى شما جماعت را به نظاره خواهيم نشست !
Iran, Islamic Republic of
تو غصه خودت را بخور
Iran, Islamic Republic of
حالا هم بره چیزی از ارزشهای انقلاب کم نمیکنه!!
39سال از عمرانقلاب تاکنون گذشته ماخیلی ازاین بازیهای سیاسی رادیدیم
اینهاجزاینکه خودشانرا خراب کنندیاآبروی به دست اورده توسط مردم را با این بچه بازیهای متکبرانه ازدست بدن هیچ دست آوردی نسیبشان نخواهدشدهمچنین هیچ آسیبی هم به نظام واردنخواهدشد
این خاک برسراز گذشته منافقین ، بنی صدر یاسران فتنه درس نگرفته آنها که خیلی هم به گمان خودشان طرفدارداشتن وتشکیلات پیجیده به زباله دان تاریخ رفتن!!!
احمدی نژادکه کسی نبود ماخودمان رای دادیم اورا به ریاستجمهوری رساندیم
اکنون هم که اونمک به حرامی کرده دیگه مانند چوب هردوسرنحس شده
ازاینجارانده ازآنجا مانده
دیگه مانندآدمهای سرگردان سردرگم: نه درغربت دلش شادست نه رویی دروطن داره
خودکرده راهن تدبیرنیست
این آقاهن مانندبنی صدرحس متکبرانه خودبزرگ بینی کاردستش داد
بنی صدرهم ادعا میکرد رایش ازامام بیشتره کارش بجایی رسیدکه با آرایش زنانه ازکشورگریخت!!!
ایک آقاهم چون هوای نفس دنیادوستی ریاست طلبی چشم دلش را کور کرد خودش را جلوترازهمه نی پنداشت
سرانجام همه منیتها وخودبینیها دچارشدن به سرنوشت شیطان است!
خدایامارا ازشر منیتهای شیطانی دورنگه دار
Iran, Islamic Republic of
ناناز سال 61 کفار هم تعدادشان زیاد بود...
ببین حق کیه باطل کیست؟!!!
هدهد
Iran, Islamic Republic of
شما بپا خودت شیطان نشی با این همه ادعا و منیت
Iran, Islamic Republic of
از نوشته های شما مشخص است که اصلا نمی دانی احمدی نژاد چه می گوید؟ چه می خواهد
شما درگیر احساس و غرض خودتان شده اید که این حرف ها را می زنید
کی احمدی نژاد گفته است رای من بیشتر است؟
این فتنه گری ها و دشمن سازی شما برای رهبری با چه هدفی انجام می شود؟
شما خیلی دوست دارید که احمدی نژاد را در مقابل رهبری نشان دهید تا به مقاصد و اهداف شوم خود برسید
این نقشه شماست که برای حذف او کشیده اید
عدالت طلبی خود بزرگ بینی نیست؟
تمام ادبیات و گفتار شما صرفا در تهمت و افترا خلاصه می شود
خیلی واضح و معلوم است که ظالمان در مقابل عدالت طلبان ایستادگی می کنند
خیلی خیلی واضح است که فاسدان در مقابل کسی که دستشان را قطع می کند ایستادگی می کنند و انواع تهمت و دروغ را به او نسبت می دهند
التماس فکر و دوری از نفس
Iran, Islamic Republic of
داداش یه پیشنهاد برات دارم
یه سر برو نارمک زندگی احمدی نژاد دنیا طلبی که میگی رو ببین بعد انگ بش بزن
یکی از معدود کسانی که تو این مملکت دنیا رو به خودش حرام کرد و تمام و کمال در خدمت مردم بود حتی بعد از رئیس جمهوری این مرد بود
قطعا احمدی نژاد هم آدم هست و ممکنه خیلی جاها مث من و تو اشتباه کنه
ولی مهم اینه لا اقل همت خدمت به خلق رو داره و فک میکنم بخاطر همین روحیه ارزشمندش باشه که تا حالا آقا پشتش رو خالی نکردن
نه اینکه مث من و تو و خیلی از اقایون در راس فقط بشینه اطلاعیه صادر کنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با رفتارهای دور از منطقش مثال گاو ده من شیردهیه که آخر سر لگد میزنه و شیر رو میریزه رو زمین

رفتارهای سالهای آخر احمدی نژاد در دولت دهم باعث شد مردم دوباره به اشراف و غربگراها و تکنوکراتها اقبال بیارن و باز بعد از ۸ سال اونا از سوراخ موشهاشون بیان بیرون و الان ۵ ساله که نسخه مملکتو پیچیدن

کسی منکر شرایط سخت کشور نیست خود رهبری سال ۹۵ گفتن مردم گله مندند
مشکل با راهکاره و نه وضع موجود

ما میگیم این شلنگ تخته هایی که احمدی نژاد داره میندازه در راستای ۲ سال آخر دولتش فقط به تقویت جریان لیبرال منجر میشه ولا غیر
محمد
Iran, Islamic Republic of
شما هلش ندهید
Iran, Islamic Republic of
پاداش پایان خدمت ۸۰۰ میلیونی به برخی مدیران بانک مرکزی
...
🔹مدیرانی ... مشغول به کار هستند که سال گذشته با پاداش پایان خدمت ۸۰۰ میلیون تومانی بازنشست شدند و جالب اینکه همین افراد از ابتدای سال جدید به کار گرفته شدند.
🔹خوب بود وقتی‌که این افراد وقتی پاداش پایان خدمت‌شان را دریافت کردند ادامه زندگی‌شان را در شرایط بازنشستگی به سر می‌بردند.
جالب است که ما مدعی اسلامی و مسلمانی هستیم و کشورهای دیگر را هم به اسلام دعوت می کنیم!
Iran, Islamic Republic of
کل پاداش خاتمه کار اون دولت برای کل وزرا 300 ملیون بود که حالا دارن بخاطرش سین جیم میشوند و زندان هم میروند.
پای تورم رو هم وسط بکشند بیشتر خنده دار میشوند؟
Iran, Islamic Republic of
اگر انقلابی گری این است که شما و دوستانتان هستید این بزرگترین امتیاز احمدی نژاد است که درمسیر شما نیست.یک مشت ادم دورو وریا کار که هر چیز منافعشان را تامین کند همان کار را می کنند.انتقاد از برجام سود داشته باشد همان کار را می کنند همراهی با برجام سود داشته باشد همان کار را می کنند.حنای شما دیگر برای مردم رنگی ندارد. با این وضعی که هست و شورای نگهبان و مصلحتهای بی پایه واساس انان.شک نکنید رییس جمهور بعدی هم اصلاح طلب خواهد بود کسی به اصولگراها رای نمی دهد در انتخابات سالم و ازاد.
Iran, Islamic Republic of
تو کی باشی که از جانب مردم صحبت کنی . نمبخواهد نگران رای اصولگراها باشی دردت چیز دیگری است . نان مفت تو قطع شد بعد از احمدی نزاد
Sweden
چرا کارکنان سازمان اقتصادی کوثر تعطیلا میرن سفر ترکیه؟ از هتل های لوکس شمال خسته شدن؟
Iran, Islamic Republic of
با جهانی فاسد شده طرفیم خداعاقبت جهان نیوز بخیر کنه
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که به دلیل بی کفایتی و بی عرضه گی توسط : دکتر احمدی نژاد عزیز کنار گذاشته شده اند حالا با توجه به شرائط زمانه چنان کینه ای از دکتر روی دلشان مانده که توی این مقطع شروع به عقده گشایی می کنند . اینها همان نان به نرخ روز خوران هستند...
Iran, Islamic Republic of
کسی که این همه بی کفایت و بی عرضه (به ادعای تو) را پست بالا می دهد و بعد تندتند عوض میکند خودش در درجه اول بی کفایت و فاقد قدرت تشخیص است. لابد ایندفعه دکتر عزیزت سرکار رو سر کار خواهد گذاشت که مجیزگوی خوبی برایش هستی. البته وقتی برت داشت نروی عقده گشایی کنی
Iran, Islamic Republic of
خوب شد که دکتر احمدی نژاد دست چپ و راست رو به تو نشون داد که حالا صاحب نظر شدی .
Iran, Islamic Republic of
نمک خوردن و ......!@!
Iran, Islamic Republic of
تا وقتي احمدي نژاد پاكدست و فعال در دل مردم جاي دارد هيچ كس هيچ كاري نمي تواند بكند . برايم سوال عجيبي است كه چرا تمام سياسيون با او سر ستيز دارند . چرا فقط سياستمداران و كسانيكه دمشان توسط اين شخص بريده شده است با او چپ هستند .
Iran, Islamic Republic of
آره پاکدستی همینطور داره ازش فوران میکنه. پاکدستی سواپ نفتی، پاکدستی شهرداری، پاک دستی بابک زنجانی، پاکدستی کارخانجات شستا، دکلهای نفتی، 16 میلیارد و ... خدا میدونه چندتا پاکدستی دیگه که هنوز رو نشده. در ضمن برای منم سواله که چرا تمام سیاسیون با ترامپ سر ستیز دارند.
Iran, Islamic Republic of
یک سوال راجواب بدهید.وزیر نفتی که بابک زنجانی را وارد حوزه نفت کرد چه کسی بود؟چه کسانی او را به دولت تحمیل کردند.؟چرا حالا هیچ اسمی از او برده نمی شود؟
Iran, Islamic Republic of
انوقت اینها را کجا برده.اینها که شما گفتید حداقل باید یک ویلای پنجاه میلیاردر ی تو بالای شهر تهران بشود.رییس بازرسی مجلس گفته کل اموال احمدی نژاد با خانه و همه چیز دومیلیارد نمی شود. تا ما خبر داریم غیر از محصولی وزیر هزار میلیاردی هم که نداشت.محصولی هم که حالا در جمع اصولگراهای مخالف است
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز احمدی نژاد در باتلاق کثیف تری از خیلی وقت پیش گرفتار شده و انهم باتلاق نمکنشناسانی مثل تو و ...که او به شما شخصیت بخشید وگرنه امثال تو در نهایت می بایست همان مسئول گندم بودید.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناسها !
یک بار همتون جمع بشید هر چی از دهنتون در می آد به احمدی نژاد بگید خلاص .
چیه وایستادید تو صف نوبتی ماهی یه نفر ! خیلی خنده داره !
...
Denmark
جواب بدید دیگه؟ چرا کارمند بنیاد شهید باید بره ترکیه در حالیکه در اقصی نقاط کشور هتل رایگان در اختیارشون هست! غیر از این است که پولاشون اضافه کرده در حالیکه یه عده دیگه از مردم در سختی هستن؟ آیا این عدالت اسلام است؟
info@yahoo.com
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اسکندری
مدیرعامل محترم بنگاه اقتصادی کوثر
با سلام واحترام
فرزند کشاورزی هستم ساکن تهران.از قضا وقدر روزگار ، فقط وفقط دوره احمدی نژاد کشاورزی جان تازه ایی گرفت چون منابع مالی کشور به دست کشاورز رسید .ابیاری مدرن وقطره ایی دوره ایشان شکل گرفت وچقدر صرفه جویی شد ......
الان هم احمدی نژاد پایگاه مردمی دارد نه مثل شما .در دل کشاورزان ضعیف وزحمتکش جا دارد .
از کدام انحراف حرف میزنید .از کدام ریل انقلاب حرف میزنید .
جناب آقای اسکندری
دور برتان را نگاه کنید انحراف بیخ گوشتان است ....
کم نیستند افرادی که برای موجه قراردادن کرده شان از رهبری مایه ووام میگیرند .جملات رهبرگرانقدر مان را تکرارمیکنند .
رهبر عزیزمان به درستی تشخیص می دهد وداده است که درد مردم کجاست .دزدی واختلاس وبی عدالتی بیداد میکند .از سطوح پایین تا بالا.
کافیه بیرون از گود باشید ببینید چه اتفاقی افتاده است .
تمام ریاست جمهوری های بعد از انقلاب باطل ونابود وبی ابروشده اند جز رهبر عزیزمان .
نکنید نکنید این کارها را .کمی به وجدان خود مراجعه کنید .
Iran, Islamic Republic of
چرا مجلس جریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید را کنار گذاشته است ؟؟؟ اگر اقایان ورود پیدا بکنند دقیقا گندهایی که توی سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید که همین اقای اسکندری مدیر انجاست معلوم خواهد شد .
Iran, Islamic Republic of
تمام کسانی که به نوعی به دولت فعلی اویزون شده اند و از سفره بی در و پیکر ان دارند حسابی می خورند حالا همه شان بد گو یی از دکتر احمدی نژاد را انجام می دهند . نمونه اش همین اقا !!!
Iran, Islamic Republic of
مردم احمدی نژاد را دوست دارند
Iran, Islamic Republic of
باید دعا کرد احمدی نژاد در باتلاق ضدانقلاب فرو نرود.
هر چه از شما دور شود در واقع از باتلاق دور شده است .
Iran, Islamic Republic of
تو بهتره که حقوق نجومی ات را از سازمان اقتصادی بنیاد شهید رو بگیری و خاموش بمانی . وگر نه....
Iran, Islamic Republic of
در حال حاضر صدای مستضعفین از حلقوم احمدی نزاد شنیده میشود .