پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نحوه رفع نقص کارت کنکور ارشد ۹۷ اعلام شد

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 604369
جزئیات رفع نقص کارت آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۹۷ و بیست و سومین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور اعلام شد.
نحوه رفع نقص کارت کنکور ارشد ۹۷ اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۷ در نوبت صبح و بعدازظهر روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت و نوبت صبح جمعه ۷ اردیبهشت ‌۹۷ و براساس اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

داوطلبان‌ متقاضی‌ هر یک‌ از کدرشته‌های امتحانی‌ لازم‌ است‌ به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند.
شهرستان محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به استان محل اقامت آنان به شرح جدول شماره ۱ اطلاعیه سازمان سنجش است.

کارت شرکت در آزمون حاوی اطلاعات ثبت‌نامی، تاریخ و محل برگزاری آزمون داوطلبان از روز دوشنبه سوم اردیبهشت ۹۷ برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت.داوطلبان باید براساس مشخصات شناسنامه‌ای (نام‌، نام‌خانوادگی، شماره شناسنامه، سال تولد) و مشخصات ثبت‌نامی (شماره پرونده و کد رهگیری) از کارت شرکت در آزمون خود پرینت تهیه کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کدرشته امتحانی اصلی متقاضی شرکت در یکی از ۶۴ کدرشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم (رشته‌ شناور) نیز بوده‌اند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از سایت این سازمان پرینت و به آدرس حوزه امتحانی مندرج بر روی کارت مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *