چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دغدغه‌ «ابتکار» در سال ۹۷ چیست؟

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب: 604365
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: بزرگترین دغدغه‌ام برای سال 97 در چند بعد مختلف و قوانین مرتبط با زن و خانواده تعریف شده که مهمترین آن لایحه تأمین امنیت زنان است.
دغدغه‌ «ابتکار» در سال ۹۷ چیست؟
به گزارش جهان نيوز، معصومه ابتکار معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در مورد بزرگترین دغدغه خود در این معاونت برای سال 97 گفت: بزرگترین دغدغه‌ام برای سال 97 در چند بعد مختلف و قوانین مرتبط با زن و خانواده تعریف شده که مهمترین آن لایحه تأمین امنیت زنان است.

وی ادامه داد: این لایحه آخرین مراحل خود را در قوه قضاییه طی می‌کند و قول‌هایی برای اینکه هرچه سریعتر آماده شود به ما داده‌اند.

ابتکار خاطرنشان کرد: مسأله دیگر ارتقاء سطح آموزش زنان است که کارهای خوبی در این زمینه با آموزش و پرورش انجام می‌دهیم و تفاهم‌نامه‌‌های خوبی هم در این زمینه انجام داده‌ایم و برنامه‌ریزی‌های خوبی را در صدد انجام هستیم تا سطح آگاهی‌های زنان و خانواده در زمینه حقوق و حقوق شهروندی هم صورت گیرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *