کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در جلسه شورای شهری‌ها با «عارف» چه گذشت؟

27 فروردين 1397 ساعت 10:30

عضو شورای اسلامی شهرتهران به جلسه شورای شهری‌ها با محمدرضا عارف اشاره کرد و گفت: در خصوص انتخاب شهردار مباحثی مطرح شد.


به گزارش جهان نیوز، زهرا صدراعظم نوری به جلسه روز گذشته اعضای شورای شهر با محمدرضا عارف اشاره کرد و گفت: جلسه 51 نفره‌ای با حضور اعضای شورای شهر و نمایندگان تهران برگزار شد و این کار طبق روال قبل صورت گرفت.

عضو شورای شهر تهران گفت: در جلسه روز گذشته نمایندگان مجلس و شورا نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود را نسبت به شهر تهران و چالش‌ها بیان کردند.

نوری ادامه داد:‌ همچنین بر همکاری فی مابین مدیریت شهری و مجلس تأکید شد و همچنین نمایندگان قول دادند حمایت بیش‌تری از شورا و شهرداری کنند.

وی با بیان اینکه در مورد انتخاب شهردار هم موضوعاتی مطرح شد، گفت: کلا افراد دیدگاه‌های خود را گفتند و مصداقی در مورد گزینه‌ای صحبت نشد.

نوری ادامه داد:‌ همچنین در جلسه مطرح شد با توجه به شرایط و چالش‌ها بهتر است گزینه‌ای انتخاب شود که پاک‌دست باشد، سلامت کاری و حسن شهرت هم داشته باشد. همچنین شجاع باشد و بتواند در مقابل مفسده و تخلفات ایستادگی کند.

وی بیان کرد: شهردار باید کارآمدی لازم را برای اداره شهر داشته باشد و بتواند به نیاز شهروندان پاسخ دهد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: در جلسه دیروز هیچ گزینه‌ای مطرح نشد.

وی در پاسخ به این پرسش که شنیده شده عارف،‌ هاشمی و افشانی جزء گزینه‌ها هستند گفت:‌ الان نمی‌توانم نظری بدهم اما میثاق‌نامه داریم و اعضای شورای شهر نمی‌توانند از شورا خارج شوند.

منبع: فارس


کد مطلب: 604268

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/604268/جلسه-شورای-شهری-ها-عارف-گذشت

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com