پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

کوثری: آمریکا به دنبال درگیر نگه داشتن منطقه است

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۴
کد مطلب: 604252
جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران گفت: مهمترین هدف آمریکا از ایجاد و حمایت گروه‌های تروریستی در سوریه به فراموشی سپرده شدن و غفلت دنیای اسلام از رژیم صهیونیستی و حضور اشغالگرانه صهیونیستَ‌ها در فلسطین است.
کوثری: آمریکا به دنبال درگیر نگه داشتن منطقه است
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه حمله نظامی مثلث شرارت به سوریه مصداق بارز تجاوز است، اظهار کرد: آمریکا و هم‌پیمانانش گروه‌های تروریستی را درست می‌کنند تا منطقه را درگیر نگه دارند و رژیم اشغالگر قدس تا حدی آسوده‌خاطر باشد. همچنین عربستان و بعضی از کشورهای اسلامی منطقه کاملا نشان داده‌اند دست‌شان در دست اسرائیل است؛ اما جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه فلسطین را فراموش نکرده است و در نوک پیکان مقاومت قرار دارد و کشورهایی که تمایل به مبارزه و مقاومت  دارند را هم به این مسئله سوق می‌دهد.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها بیشتر به دنبال درگیر نگه داشتن کشورهای منطقه به منظور طولانی شدن عمر رژیم نامشروع اشغالگر قدس هستند، اگر بگذارند کشورهای منطقه آسوده باشند، یقینا عمر رژیم اشغالگر قدس کمتر خواهد شد، لذا آمریکا و انگلیس از این موضوع می‌ترسند. ان‌شاءالله امت اسلام ید واحدی می‌شوند در جهت نابودی استکبار و رژیم اشغالی.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با اشاره به حمله هفته گذشته جنگنده های اسرائیل به پایگاه هوایی T4 افزود: سیدحسن نصرالله در همایش انتخاباتی وفای به عهد در رابطه با حمله  هفته گذشته صهیونیست‌ها به فرودگاه T4 استان حمص گفت که این کار اشتباه تاریخی و حماقت بزرگ صهیونیست‌ها بود؛ اسرائیلی‌ها با این حماقت خود را در برابر ایران قرار دادند و ایران خود می‌داند که چگونه پاسخ این حمله را بدهد.

وی ادامه داد: موضع ما از بدو پیروزی انقلاب اسلامی موضعی شفاف و علیه رژیم اشغالگر بوده است، به فرموده حضرت امام خمینی(ره) این رژیم یک رژیم نامشروع است، لذا در این مورد، ایران عجولانه تصمیم نمی‌گیرد، بلکه سر بزنگاه‌ها کار خودش را خواهد کرد. آنها بدانند که این مسئله فراموش نشده و قطعا هر ضربه‌ای، ضربه‌ای به دنبال دارد.

کوثری در رابطه با توان نظامی سوریه و مقابله پدافند هوایی این کشور که بیش از 70 موشک شلیک شده از سوی آمریکا و متحدانش را در آسمان نابود کرد، خاطرنشان کرد: این نشان دهنده عمل کردن است تا حرف زدن، عمل همین بود که نشان دادند و این یعنی یک توان بسیار خوب که توانستند در 50 دقیقه حمله هوایی موشک‌ها را شناسایی، رصد و منهدم کنند. پدافند هوایی سوریه تعداد موشک‌هایی هم که به محل اصابت کرد، را از قبل پیش‌بینی کرده بود و آن مکان‌ها را تا حد زیادی تخلیه کرد، این نشان دهنده یک مدیریت و فرماندهی بسیار قوی است، به همین علت است که 7 سال مقاومت کردند و توانستند کشور خود را حفظ کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
شما دیدی! قبول نیست!