جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
نصرتى:

پایتخت با استمرار شخصیت‌ها محبوب شده است

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 604237
نسرین نصرتى بازیگر سریال پایتخت معتقد است که استمرار سریال و سادگی داستان باعث محبوبیت آن بین مردم شده است.
پایتخت با استمرار شخصیت‌ها محبوب شده است
به گزارش جهان نيوز،‌ نسرین نصرتى بازیگر نقش «فهیمه» در سریال پایتخت ٥ در ارتباط با علت محبوبیت این مجموعه نمایشى نزد مخاطبان تلویزیون گفت: کاراکترهاى سریال پایتخت از جنس مردم است. علت اصلى محبوبیت آن هم عجین شدن کاراکترهاى این سریال با خانواده‌هاى ایرانى است. استمرار ساخت سریال پایتخت هم نقش مهمی در جلب توجه مخاطبان به این سریال داشته است. اعتقاد دارم سریال پایتخت به دلیل استمرار و سادگى داستان و شخصیت هایی که دارد، همواره مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار مى‌­گیرد.

وى افزود: درباره موفقیت یک سریال در جذب مخاطب هیچوقت پیش بینى نکردم. همواره سعى کردم علت موفقیت را به حساب تلاش افراد بگذارم. براى سریال پایتخت هم تلاش زیادى توسط عوامل و بازیگران صورت گرفته است تا نتیجه نهایى مورد پسند و اقبال مخاطب تلویزیون قرار بگیرد. کسب موفقیت فاکتورهاى زیادى دارد که شاخص‌ترین آن تلاش افراد است. هیچوقت پیش داورى نمى­‌کنم و نهایت تلاش خودم را براى رسیدن به موفقیت به کار مى‌­گیرم.

نصرتى درباره رابطه مادر و فرزندى فهمیه و بهتاش در پایتخت ٥ که مورد توجه مخاطبان این مجموعه نمایشى قرار گرفته است، بیان کرد: اتفاق خاصى رخ نداده است. تنها به متن فیلمنامه که توسط محسن تنابنده و خشایار الوند به نگارش درآمده بود متعهد ماندیم و براساس متن سناریو جلو رفتیم. خوش‌بختانه گروه نویسندگان، شخصیت‌هاى سریال پایتخت را به قدرى خوب و درست خلق مى­‌کنند که تمام کاراکترهاى این سریال مورد توجه مردم قرار مى­‌گیرد.

این بازیگر درباره مصدومیت خود در پشت صحنه سریال «پایتخت ٥»،اظهار کرد: متاسفانه از بالن سقوط کردم و یکى از مهره‌هاى کمرم شکست. البته بعد از این حادثه با کمربند آهنى مقابل دوربین بازى کردم و تصویربرداری سریال ادامه پیدا کرد. همچنین باید از همه بازیگران و عوامل پشت دوربین سریال پایتخت تشکر کنم که در دوران مصدومیتم رعایت وضعیت جسمانى من را مى­‌کردند تا مشکلى برایم ایجاد نشود.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *