شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۲
۱۹۴

حامیان امروز محمود احمدی نژاد این سوالات را از خود بپرسند!

دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۵
کد مطلب: 604183
دوستان و طرفداران احمدی‌نژاد این سؤال را از خود بپرسند که چطور شد اکنون اکثریت اعضای کابینه وی معترض به سیاست‌های وی شدند یا چرا او همه را فدای یک نفر کرد، یک نفری که دوست و مخالف اذعان دارند که او نقطه آغاز انحراف رییس دولت‌های نهم و دهم بوده است.
حامیان امروز محمود احمدی نژاد این سوالات را از خود بپرسند!
گروه سیاسی جهان نيوز: باز هم نام محمود احمدی‌نژاد در میان است! این‌بار طرفداران او که بر حسب قضا روزگاری از حامیان پروپاقرص انقلاب و جمهوری اسلامی ایران بودند دست به قلم شده و برای آینده نظام احساس خطر کرده‌اند!
اگر بخواهیم عنوانی برای این نامه پیدا کنیم یا استنباطی تک‌کلمه‌ای برای نامه 300 نفری آنها اشاره کنیم یک واژه مناسبش است: سیاه‌نمایی مطلق. سیاه‌نمایی‌ای که نمی‌توان پذیرفت دانشجویانی انقلابی پای آن را امضا کرده باشند.

به گزارش جهان نيوز، آنها در این نامه راه علاج را نیز مشخص کرده‌اند؛ تنها راه نجات کشور اجرایی شدن پیشنهادهای احمدی‌نژاد است. تنها منجی نظام از این وضعیت، احمدی‌نژاد است. حتی به فرض پذیرش مشکل و ناکارآمدی در برخی حوزه‌ها آیا عقل سلیم می‌پذیرد که پیشنهادهای احمدی‌نژاد می‌تواند راه نجات آن باشد. آن هم فردی که هشت سال قدرت اجرایی کشور را بر عهده داشته و بیشترین حمایت‌های حاکمیت را نیز در پی داشت.

از سوی دیگر این جماعت سهواً یا عمداً نمی‌خواهند یا نمی‌توانند ابعاد موفقیت‌های 40ساله داخلی و بین‌المللی ایران اسلامی را ببینند و بر مشکلات و نابسامانی‌ها به‌گونه‌ای دست می‌گذارند که گویی تنها آ‌نها آگاهند. نتیجه این حرکات انفعالی سیاه‌نما، ناامیدسازی مردم است بلاشک.

در تحلیلی که در فضای مجازی نسبت به نگارش این نامه از سوی دانشجویان بسیجی صورت گرفته آمده بود: «‌یکی از مشکلات اصلی این تفکر و فرقه بهاری‌ها در این است که مجموعه مردم را به دو بخش تقسیم می‌کند: مردم و مسوولان بهاری و احمدی‌نژادی؛ مردم و مسوولان غیربهاری و غیراحمدی‌نژادی. به عبارت خیلی خلاصه: «مردم و مسوولان؛ یا با ما هستند یا بر ما.»

به گزارش صبح نو، این نوع اندیشیدن و رفتار کردن به ناچار مجبور است بخش قابل توجهی از مردم و مسوولان را که با تمام توان پای نظام ایستاده‌اند و برای آن تلاش و جانفشانی کرده و می‌کنند اما احمدی‌نژاد ورژن جدید! را قبول ندارند؛ نبیند. در این منطق، هیچ موفقیتی برای نظام بدون احمدی‌نژاد و طیف او قابل تعریف و مشاهده نیست. این روحیه یک بیماری سیاسی! است که از سران این فرقه به لایه‌های بعدی سرایت کرده است. نتیجه این آسیب خطرناک، نوعی شخصیت‌زدگی افراطی است که محور حقانیت را تنها یک فرد قرار می‌دهد و نه یک گفتمان.

البته 300 نفری که نامه فروپاشی نظام را نوشته‌اند نخستین کسانی نبودند که حرف از فروپاشی نظام زده‌اند. آقای عباس عبدی از چهره‌های مشهور اصلاح‌طلب هم 17 سال پیش چنین پیش‌بینی را کرده بود. آقای عبدی در میزگردی با عنوان «گفت‌وگوی انتقادی اصلاحات در برابر اصلاحات» که در سال 81 و با حضور آقایان حجاریان، تاج‌زاده، جلایی‌پور و علوی‌تبار برگزار شده، رسماً تاکید می‌کند: «مجموعه مطالعات نشان می‌دهد جامعه ایران در حال فروپاشی است! ... البته فشار بیرونی است که جامعه را حفظ کرده و اگر این فشار کمی برداشته شود وضع دگرگون می‌شود...، وضعیت فعلی بسیار خطرناک است.»

احمدی‌نژادی‌ها در این نامه همه‌چیز را به نظر رهبری انقلاب منوط می‌کنند، اما آیا تمام ماجرا همین است؟ چند سطر بالاتر نیز گفته شد که احمدی‌نژاد و تیم اقتصادی فرهنگی سیاسی اجتماعی او هشت سال تمام ظرفیت حاکمیتی را در اختیار داشته، بنابراین چطور شد در همان برهه کشور به قله پیشرفت نرسید و در همین مدت چهار سال آن هم به خاطر اینکه نزدیک‌ترین دوستانش در دستگاه عدالت در حال محاکمه هستند به سراشیبی سقوط رفته است؟

در همین راستا نیز آقای محمد عبداللهی در یادداشتی که اخیراً منتشر کرده نوشته بود: «امروز احمدی‌نژادی‌ها رهبری عزیز را بالاترین مرجع حل مشکلات می‌شناسند و توقع دارند که ایشان با صدور احکام حکومتی، منتخبان مردم در انتخابات‌های قانونی کشور را عزل کند‌. این در حالیست که وظیفه نظام اسلامی و ولی‌فقیه تعیین الگوها و معیارهای اساسی در جهات مختلف و اهتمام به اجرای آنها از سوی مسوولان اجرایی است نه دخالت مستقیم در امور مربوط به قوای سه‌گانه. همچنانکه امروز بسیاری از مسوولان اجرایی با انتخاب مستقیم مردم به قدرت می‌رسند و ولی‌فقیه جز یک رأی هیچ‌گونه نقشی در انتخاب آنها ندارد. در واقع قانون اساسی اختیارات مشخصی را به عهده رهبری گذاشته و اختیار عزل و نصب افراد خاصی را به رهبری داده که ایشان نیز با در نظر گرفتن توانمندی‌ها و امکانات در کنار نیازها و اولویت‌های کشور نسبت به انتصاب یا عزل افراد در سمت‌های مدیریتی کشور اقدام می‌نمایند و لذا به‌طور اصولی در عزل و نصب سایر مدیریت‌های کشور در بدنه قوای سه‌گانه دخالتی نمی‌کنند مگر اینکه حضور فرد یا افرادی را بر خلاف مصالح اسلام و انقلاب و کلیت نظام احساس کنند که این مقوله امری مستثناست.

چنانکه در دولت دهم به‌طور جدی با انتخاب سر‌حلقه جریان انحرافی به‌عنوان مسوول دفتر رییس‌جمهوری مخالفت کردند؛ در‌حالی‌که خود آقای احمدی‌نژاد که امروز انتظار دارد مسوولان مورد نظرش با حکم حکومتی کنار بروند؛ حکم رهبری را در مورد مسوول دفتر خود یا حتی در خصوص عدم ورود به انتخابات به راحتی نپذیرفت و نیز در سال‌های آخر ریاست‌جمهوری بارها از گردن نهادن به وظایف قانونی شانه خالی کرد.»

 آنچه مسلم است حل مسائل کشور از طریق قداره‌کشی و قانون‌شکنی میسر نیست؛ امروز رهبری، محور وحدت و انتظام جامعه است و وظیفه دارد از ارکان و کلیت نظام دفاع کند؛ خواه این رکن رییس‌جمهوری باشد یا رییس قوه قضاییه یا رییس‌مجلس و نیز به حکم وظیفه باید جلوی قانون‌شکنان بایستند حال چه موسوی باشد، چه احمدی‌نژاد.

طرفداران احمدی‌نژاد باید به این سؤال هم پاسخ دهند که چطور احمدی‌نژاد که روزی حامی همین دستگاه قضایی بوده و اعلام داشته که ایستادگی در برابر قوه قضاییه خوی دیکتاتورهاست اما امروز تندترین نقدها را آن هم به‌دلیل محاکمه دوستانش متوجه همین قوه می‌کند.

دوستان و طرفداران احمدی‌نژاد این سؤال را از خود بپرسند که چطور شد اکنون اکثریت اعضای کابینه وی معترض به سیاست‌های وی شدند یا چرا او همه را فدای یک نفر کرد، یک نفری که دوست و مخالف اذعان دارند که او نقطه آغاز انحراف رییس دولت‌های نهم و دهم بوده است.

در پایان این گزارش نیز به همین حامیان 300 نفری احمدی‌نژاد پیشنهاد می‌دهیم که مناظره‌ای بین احمدی‌نژاد 84 و احمدی‌نژاد بعد از 92 برگزار کنند و اگر به نتیجه رسیده‌اند پاسخ سؤال‌های ما را نیز بدهند که چطور شد احمدی‌نژادی که در سال 88 آزادی در کشورمان را فراتر از مطلق توصیف کرد و گفته بود: «در ایران همه با هم دوست هستند و هیچ‌کس درباره رأی دیگری سؤال نمی‌کند.» حالا او را چه شده که می‌گوید هرکس در ایران معترض می‌شود او را زندانی می‌کنند؟

یا در دوران نخست ریاست جمهوری گفته بود: «در ایران کسی به خاطر سخن گفتن زندانی نیست.» اما حالا 180 درجه نظرش را تغییر داده و می‌گوید: «نمی‌شود هر کسی علیه شما صحبت کرد و کوچک‌ترین سخنی گفت؛ بیندازید زندان.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


نقشه خود ساخته و سناریوی نخ نما
Iran, Islamic Republic of
چه سناریوهای ناشیانه ای طراحی می کنید
اول میرید یه عده آدم رو تحت فشار میذارید (42 نفر) که یه بیانیه رو امضا کنند و بعد میایید از ما می پرسید که چه شد که این عده آدم علیه او شدند؟
واقعا ما رو چی فرض کردید؟
این سناریوهای شما برای ما نخ نما شده است
زنده باد احمدی نژاد
مرد واقعی که در علم عدالت طلبی را بر افراشته است
احمدی نژاد در قلب مردم جا دارد
Iran, Islamic Republic of
پادگانی دوباره دارین رفتار میکنین عججججبببببب
Iran, Islamic Republic of
شما ظاهرا سنتون قد نمیده، هرکس در دولت نهم و دهم با مشایی مشکل داشت کنار گذاشته شد، تعدادشون هم خیلی بیشتر از 42 نفره، از همون زمان هم بارها درمورد انحراف باند کثیف بهاری هشدار داده بودن، پس این بیانیه ای نیست که یک شبه ایجاد شده باشه، حاصل سالها خون دلیه که احمدی نژاد برای انقلابیون ایجاد کرد.
واقعا متاسفم برای احمدی نژاد که با پیروی از کسانی مثل مشایی و بقایی که توی کارنامشون حتی 1 خدمت برای انقلاب نکردن، همه زحمات خودش رو به باد داد و خدمات اون همه افراد لایق رو لوث کرد.
Iran, Islamic Republic of
ان کسانی که جلوی اقا ایستاده اند ( البته به خیال خودشان ) همه سرو ته از یک قماشند فقط صورت ها و ادعاهایشان فرق می کند . هلوکاست چیه ؟ درست دارید جای پای سبزهای اموی می گذارید با این فرق که حتی ان فرقه
ضد انقلاب از نظر تعداد از شما ها بیشترند . شرم که نمی کنید .
Iran, Islamic Republic of
هههه.. خب اگه شما انقلابیون هستی پس همون بهتر انقلاب ماله شما باشه و بس😂😂
Iran, Islamic Republic of
اگر ما سنمون قد نمیده شما عقلتون قد نمیده! با این مقاله احمقانه تون!
Iran, Islamic Republic of
همیشه به ارای موافقین و مخالفین احمدینژاد ذیل مقالات مرتبط با او در این سایت توجه کرده ام . این امار هرگز بیش از سی و اندی نفر نبوده است . این جریان کوچک که در حال حاظر به یک فرقه کاملا منحرف تبدیل شده است برای جنگ روانی بسیار بیش از اینها نیاز به یارگیری دارد . حالا هی شعار بده .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز فکر کردی این سایت مگر چند نفر خواننده داره،60 نفر پیغام می زارند 40 نفر موافقان او هستند بیست نفر هم مخالف،اگر آمار بلد بودی درک می کردی این یعنی چی،
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد می کنم یکی دو کتاب که هیچ حداقل یه مقاله کوچک دراین مورد شمابخوانی قطعا دیگر اینطور خام نمی گویید 40 نفرموافق 60 نفرمخالفند پس نتیجه می گیریم که فلان .شما چندنفرفعلا اینجا جمع شدید چون سایت جهان بیشتر روی احوال این فرد زوم کرده است ضمن اینکه برو همین کامنت را دریکی ازسایت های چپ بنویسید و ببین نتیجه چه میشود .
Iran, Islamic Republic of
مشخصه یا مزدور هستی یا جز باندهای قدرت و ثروت و یا هیچی حالیت نیست به متن جامعه بیا تا بفهمی که بیشاز هفتاد درصد جامعه حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
مزدور شما هستید جزو باند قدر ت هم خودشمایی و لا اقل ممکن است بوده باشید و الان جلوی انرا گرفته باشند . من هیچکدوم نیستم و نبوده ام .
از ویژه گی های ادم های منحرف و فرقه انحرافی همین است که چشمشان را بسته اند و زورکی می خواهند یک چیزی را قالب کنند .تعصب محض . شما که به من می گویید حالیت نیست بلافاصله تز پایگاه توده ای 70 درصدی احمدینژاد را مطرح می کنی !!!!. .... شما ها نمودهای فرقه گرایی افراطی را ازخود نشان داده اید و این راه شما هرچه که بگذرد به زوایه دارشدن بیشتر با نظام ختم می شود . منافقین هم اول اینطوری نبودند . حرف از این مفت تر که 70 درصد مردم با احمدینزاد هستند ؟ شما چه کاره هستی و کدام ابزار دستتان هست که اینطوری برای خود تحلیل میدهید ؟ ولی ابزار من نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری است ( کاری هم ندارم کی به درست و یاغلط به کی رای داد که اصلا دل خوشی از این دولت ندارم ) ترامپ رو دیدی می گه داعش رو امریکا تارو مار کرد ؟ !!!!حرف بیخود زدن که کنتور نداره جریمه کنند شما همینطور بزار کنتور بندازه .
Iran, Islamic Republic of
عزيز من نياز به بحث نداره يه نظرسنجي توي جامعه انجام بدهيد تا معلوم شود كه مردم چه كسي را ميخواهند همينو بس
Iran, Islamic Republic of
عادل میتونه ترتیب یک نظرسنجی رو تو 90 بده که فان هم باشه!
Iran, Islamic Republic of
مردم!!!!همانهایی که چشمانشان به دهانهای مبارک عده ای مرفه بی خیر از آخرت و عده ای سلیبریتی است.یا آنهایی که با وعده های دروغین سرشان کلاه می رود و زحمت یک تحقیق هم به خودشان نمی دهند.
Iran, Islamic Republic of
احسنت
Iran, Islamic Republic of
شما از جهان نیوز بپرس که کامنت چند نفر را منتشر نمی کند تا امار واقعی دستد بیاید.ومطمعن باش از کسانی را منتشر نمی کند که طرف دار احمدی نژاد هستند.
هاتف
Iran, Islamic Republic of
از ناحیه کی یا کجا این 42نفر تحت فشار بودن؟؟؟؟؟!!!!!
بهتر نیست بجای این تصورات ناشیانه کمی به این فکر کنید که حق با این 42نفر هست وبپذیرید احمدی نژاد ویاران بهاریش حق جو وعدالت طلب که نیستن، هیچ متاسفانه در نقطه ی مقابل حق وعدالت هم قرار گرفتن.
اینقدر ژست عدالت خواهی به خودتون نگیرید واقعا بهتون نمیاد!!!!
Iran, Islamic Republic of
آهاااااان!!!! در مقابل اعتداللللللل.
بقول بابا پنجلی الکی میگه ه ه ه
Iran, Islamic Republic of
از ناحیه همونهایی که مشایی و بقایی تحت فشارند.دو دو تا چهار تا حساب کن تا بفهمی.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اگر این جوریه چراشما حق رو به اون 500 نفر نمی دید؟
اتفاقا اون 500 نفر صادقانه برخورد می کنند و از اصحاب قدرت نیستند
شما هم کلی گویی نکنید
اگر راست میگید در مورد عملکرد قوه ق توضیح بدید
Iran, Islamic Republic of
یحتمل از ناحیه همان کسانی که حضرت آقا فرمود (قریب به مضمون) در انتخابات سال 76 ، 84 ، 92 و 96 می خواستند مقابل رای مردم بایستند ، و من اجازه ندادم ؛ یا همان کسانی که آقا فرمود اجازه بازدید از مراکز نظامی مان را نمی دهم ، و آنها اجازه دادند ؛ یا کسانی که بابت برجام تبریک گفتند ، و آقا آن را کاری بیجا معرفی کردند ؛ یا کسانی که سرمقاله نوشتندکه مشایی جاسوس است و در هیچ جای دولت نباید حضور داشته باشد ، و آقا فرمودند: یک مسئله دلیل نمی شود که تمام صلاحیت های افراد را نفی کنیم ؛ یا کسانی که کردان را لجن مال و برکنار کردند، و آقا فرمود : خداوند از این لاابالی گری ها در اظهارنظر علیه اشخاص نمی گذرد و اتقوا فتنه لا یصیبن الذین ظلموا منکم خاصّه
یا ....
هاتف جان! چشم ما ژست عدالتخواهی نمی گیریم . این یکی هم در انحصار مطلق جناب عالی و همفکران سوپر مسلمانتان .
فقط : کونوا احراراً فی دنیاکم!
Iran, Islamic Republic of
عدالت بی ولایت نمیشه عزیز من!
Iran, Islamic Republic of
عدالت همراه باولایت مداری است که معنا پیدا می کند.
Iran, Islamic Republic of
عدالت جزو اصول دین و مذهب است عزیزمن !
محمد
United Arab Emirates
42 تفر رو مجبور میکنن!؟ واقعا خنده داره...
دیگه شدید ((صم بکم عمی فهم لایعقلون)))
اگه جوونید و سن تون از 40 بالاتر نمیره، برید تاریخ ابتدای انقلاب رو بهگخونید و ببینید که چطور طرفداران منافقین و رجوی چطور همه چیز رو توجیه میکردن...
Iran, Islamic Republic of
آره
الان هم یه عده ای وظیفه شون شده توجیه هرآنچه اشراف راست و چپ می تراشند ، یک مهر "ولایت" هم پاش می زنند و خلاص!
روح اله
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز!
لازم است در گام اول ادعاتون را ثابت کنین بعد از هواداران احمدی نژاد سوال بپرسین
ادعا می کنین اکثریت اعضای کابینه وی معترض به سیاست‌های وی شدند.
برای طرح این ادعا، ابتدا ثابت کنین موضع گیری های کابینه نهم و دهم علیه دکتر احمدی نژاد یک- از بغض عزل شدنها
دو- زیر فشار مافیای قدرت
نبوده است
اگه توانستین ثابت کنین بعدش بیایین یکم صحبت کنیم
Iran, Islamic Republic of
تملق و چاپلوسی اطرافیان و سینه چاکان بزرگترین مانع درک صحیح انسان از واقعیتهاست
42
Iran, Islamic Republic of
کاش این 42 نفر و آن تشکلهای دانشجویی همراه، همین نامه ها را به دولت روحانی و نقد عملکرش و ارائه پیشنهاد برون رفتی مشخص،می زدند و رونوشتش را به رهبر معظم انقلاب می فرستادند.
اما انقدر جو زده سیاسی و بی بصیرتند که اتوبان یک طرفه ملت را دو طرفه گاز می دهند!
و احمدی نزدا و نقد او را مورد حمله قرار داده اند!
آفرین به این همه خلاقیت و ادارک سیاسی این جماعت!
باور بفرمایید، با وجود این جنابان و دولت حسن روحانی و امثال لاریجانی ها، ترامپ تا پایان حیات سیاسی اش، ممنون این حضرات خواهد بود!
امریکا چقد باید هزینه می کرد تا با چند صد گروهکی، سلطنت طلب ، بهایی و ساواکی زادهف یک تظاهرات سوری می انداخت تا بگوید در ایران نقض حقوق بشر هست....آزادی بیان نیست و غیره!
اما این حضرات با عملکرد غلطشون و ایجاد نارضایتی عمومی درافکار عمومی بابت گرانی ها، بیکاری جوانان، فساد مسئولین و بستگانشان و خوی اشرافی طلبی، غارت بیت المال، ایجاد فقر و فساد و تبعیض در جامعه، بزرگرتین خدمت را به امریکا کرده اند که عمرا امریکا در خواب میدید چنین مردم را به اعتراضات گسترده وا دارد!
چه کسی به استکبار خدمت میکند و زبان امریکا و اسرائیل در داخل است؟
کسی که بابت فقر و فساد و تبعیض فریاد می کشد و زندگی معمولی و خانواده بدون ژن برتر دارد یا کسانی که در کاخ ها با حقوق نجومی جفتک می زنند و مردم را به تقوی و صبر در برابر مشکلات دعوت میکنند و خود تعطیلات نوروزی امسال د رمحمود آباد شمال و در تفریحگاه وزارت نفت عشق و حال کردند!؟
کدامیک حضورشان در مسیولیتها باعث رضایت امریکا و اسرائیل بوده است؟
دکتر احمدی نژاد یا مافیای هزار فامیل سلطنت طلب! جمهوری خواه!؟
خدایا به ما قوه تشخیص حق و باطل عطا فرما
Canada
عین همین سوال را خوارج از شیعیان امام حسن مجتبی (ع) نیز می‌پرسیدند که چه شد که فرماندهان امام به او پشت کردند؟
Iran, Islamic Republic of
امام حسن مجتبی و محمود احمدی نژاد ؟؟؟
درقالب تمثیل هم خیلی بد است . بعد بشما می گویند فرقه انحرافی و عکس العمل هم نشان می دهید. بقایی سوء استفاده کرده و قوه هم حکم به او داده است . تمام .
Canada
شما که انحراف یاب هستید بفرمائید که چه شد که فرماندهان امام حسن مجتبی (ع) به او پشت کردند؟
Iran, Islamic Republic of
استاد محترم
دوباره تکرار می کنم قیاس امام حسن مجتبی (ع ) با شخصی مثل محمود احمدینژاد مصداق فرقه گرایی و انحراف است و موضوع بحث ما نیست . اینکه چرا برخی از فرماندهان به امام پشت کردند مشخص است و نیازی به بازخوانی بنده در این پنجره محدود که کاربرد ان مشخص است نمی باشد . شما ها بکجا دارید می روید. .
Iran, Islamic Republic of
دلبندم بسیاری از هموطنان عزیز ما سو استفاده می کنند ...
Iran, Islamic Republic of
۲ تا سوال از عزیزان بهاری ؟؟؟

۱- چرا احمدی نژاد ، رحیمی که معاون پارلمانی بود و متهم به فساد بود و بارها از نمایندگان دلسوز مجلس در همان دولت نهم تذکر گرفته بود به معاون اولی انتخاب کرد و چرا مرتضوی که متهم قضیه کهریزک در فتنه ۸۸ بود را در اواخر دولت دهم رییس سازمان تامین اجتماعی کرد

۲- احمدی نژاد که خواستگار حکومت حکومتی در انحلال سه قوه که قدرت رو در دست دارن هست چرا خودش برا انتخابات ۹۶ در حالیکه هیچ مسئولیت آنچنانی نداشت حاضر نشد توصیه رهبری در ورود به انتخابات رو بپذیره
Canada
پاسخ:
1. اولا در پرونده رحیمی 180 نفر از اصولکرایان دیگر شریکند که الآن دارند فریاد مبارزه با فساد سر میدهند. لذا احمدی نژاد خواست چتری برای اصولکرایان ایجاد کند تا در انتخابات بعدی شکست پشت شکست راتجربه نکنند که موفق نشد. قضیه مرتضوی و زندان کهریزک هم (مثل همه زندانها)مربوط به قوه قضائیه بود نه احمدی نژاد و دولت. لذا زمانیکه احمدی نژاد وی را به سازمان تامین اجتماعی فرستاد تحت تعقیب قوه قضائیه نبود.

2. در مورد انتخابات هم رهبری توصیه کرد آنهم بدلیل جلوگیری از ایجاد دوقطبی در جامعه و اختیار را به خود احمدی نژاد واگذار کرد. اما وقتی برخلاف منویات رهبری دوقطبی توسط آقای رئیسی شکسته شد احمدی نژاد ورود پیدا کرد که درست در جهت منویات رهبری شد.

...
Iran, Islamic Republic of
جلوگیری از رئیس جمهور شدن مموتی این حسن را داشت که حسنی به تنهایی میوه های برجام را بچینه و با دلار شش هزار تومانی بفروشه و مردم باور کنند که بالا رفتن دلار ربطی به مموتی و یا حسنی نداره ؟!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ایول ! شما اینطوری با ماستمالی مخالفید؟؟؟
نظر سنجی
Iran, Islamic Republic of
چرا این 44 تا و اون چندتای دیگه و چندتاهای دیگه که در راهند! نقد دلسوزانه دکتراحمدی نژاد و مسئولان تشکلهای دانشجویی را نظرسنجی نمی کنند تا بفهمند افکار عمومی چه باوری دارند؟
حتما باید مردم بریزند توی خیابان و بنام موافق و مخالف، بجان هم بیفتند و مثل قضیه دی ماه 96 و قضیه دارویش، هر دو طرف بابت بی تدبیری در مدیریت چالش چند نفر به شهادت برسه و از طرفی امثال مرحوم راجی از فرماندهان دفاع مقدس به حمایت از دراویش در زندان کشته شود، تا مسئولین بی عرضه بیدار شوند؟
آستانه تحمل مردم بعلت همان چالشهایی که دکتراحمدی نژاد صادقانه گفت و جریان تشکلهای دانشجویی جوانمردانه حمایت کرد، بشدت پایین امده و اگر قرار بر فریب افکار عمومی در اصلاح امور و تغییرات باشد، حتما و قطعا جایی دیگر و به بهانه ای دیگر فوران می کند و هزینه کنترل ومهار آن شاید از عزل چند مدیر بی کفایت و هزار فامیل بسیار به مراتب بیشتر شود!
پس پیشگیری بهتراز درمان است...نیست؟
برخی از پیشنهادات دکتر احمدی نژاد قابل نقد و رد است اما بخشی دیگر درست و قابل اجراست، پس چرا باید تکفیر مسلک با اون مواجه شد؟!
اصلا مگر دکتر احمدی نژاد عضو منصوب رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست؟
و مگر قرار نیست اعضای آن مجمع، مصلحت ها و راهکارها را احصاء و به رهبری عرضه و مشاوره بدهند، پس چرا پیشنهادات یک عضو آن مجمع ،چنین توسط مافیای قدرت و ثروت و دوستان جوان مذهبی غفلت زده از نقش پیاده نظام خود برای جریان راست و چپ کاخ نشین، مورد هتک و توهین قرار میگیرد؟
بالاخره مجمع تشخیص مصلحت نظام و اعضا حق ابراز نظر و پیشنهاد حسب فهم و تجربه ودرک خود دارند یا نه؟
اگر دارند(که قطعا دارند) ، پس این بازی کثیف سیاسی علیه دکتراحمدی نژاد چیست؟
و اگر حق اظهار نظر و ارائه پیشنهاد ندارند، ...
دوستان!...عزیزان! این روندی که ...ثروت و قدرت در درون حاکمیت و دولت در پیش گرفته ، بسیار خطرناک و پرهزینه است.
روند فتنه سال 1378، سال 1388 و اغتشاشات دی ماه سال 1396 هر چه جلوتر آمده، خشن تر و با کشتار بیشتری مواجه شده است و این یعنی آستانه تحملها کم شده و عرض شد ریشه در چه چالشهایی دارد!
اعتراضات بعدی چقدر باید کشته بدهد تا مسئولین بی عرضه سرخوش! بفهمند مملکت مشکل جدی مدیریتی، فقر و فساد و تبعض دارد؟ و باید این مشکلات حل شود نه صورت مسئله شان پاک!
...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آقای نظر سنجی ! پیشنهاد به رهبر دادن به عنوان عضو مجمع تشخیص مصلحت نیاز به توزیع کلیپ در فضای مجازی و نامه سرگشاده دادن به رهبری و آشفته کردن فضای جامعه ندارد
احمدی نژاد امروز همچون منتظری سالهای ۶۴ تا ۶۶ است اونیز همه حیثیت و آبروی خود را فدای سیدمهدی هاشمی جنایتکارکرد چون برادر دامادش بود و هرگز نصیحت امام و دیگر دلسوزان را گوش نکرد تا آخرالامر امام او را با دلی شکسته از مقام قائم مقامی خود عزل کرد احمدی نژاد نیز امروز با مهره مار مشائی و بقائی و امثالهم در همین راه خطرناک افتاده
با این حال لازم می دانیم که برای نجات او از این دام و برگشت او از این ورطه خطرناک دعا کنیم چرا که او در ۶سال از ۸ سال ریاست جمهوری خیلی خدمت کرد
Canada
شما اصولگرایان چرا باید هر گونه ارتباط با رهبری را آشفته سازی فضای جامعه بخوانید و در واقع خودتان در جامعه فضاسازی راه بیندازید؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
کسی که با رهبری حرفی دارد چه لزومی دارد آن را در جامعه منتشر کند
پس می خواهد به مردم نشان دهد که ببینید من با رهبر هم اتمام حجت کردم !
ببینید رهبر هم حرفهای عدالت طلبانه من را شنید و اقدامی نکرد !
در اصل او می خواهد رهبر را از چشم مردم بیندازد
والا می تواند بدون رسانه ای کردن موضوع حرفهایش را به رهبر بگوید اگر گوش به فرمان رهبر است !
Iran, Islamic Republic of
تورا حضرت عباس این جوری از رهبر دفاع نکنید !
کسی با بیان این که "رهبر حرفهای عدالت طلبانه من را شنید و اقدامی نکرد" می خواهد رهبر را از چشم مردم بیندازد؟؟؟؟!!!
بدون رسانه ای کردن نمی شود چیزی را به رهبر تحمیل کرد؟؟
حضرت آقا : در همان انتخابات سال 76 کسانی آمدند پیش من و گفتند باید انتخابات ابطال شود ، من چنان تشری بهشان زدم که هنوز هم دلشان صاف نشده است!
نظرسنجی
Iran, Islamic Republic of
خب! پاسخ شما در آرای منفی مشهود است.
العاقل یکفی به الاشاره!
Iran, Islamic Republic of
بدان که امروز تاریخ تکرار شده و مختار زمان همه راه ها را برایتان روشن کرد...
عده ای که مزدوری بیش نیستند اعلام برائت کردن !! کسانیکه اگر احمدی نژاد به آنها پست و مقام نداده بود قطعا در خواب هم چنین چیزی را نمی دیدند حالا به خاطر مقام جدید و دنیا طلبی خود را فروخته اند..
روزگار به شکلهای مختلف تکرار شدنی است...
سال 61 هجری تعداد بازمانده با حسین ع چند نفر است؟!!
نه اینکه احمدی نژآد را با امامش قیاس کنیم خیر...
این مسیر حق و باطل است که مسوولین و مردم را دسته بندی می کند تا در روز حساب شرمساران را مجالی نباشد..
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد: "همه کشور متعلق به ملت است، هیچ کس بالاتر از ملت نیست. ثروت و قدرت هاي کشور باید از انحصار خارج شود و در اختیار ملت قرار گیرد".

کلمه "ملت" در قاموس احمدی نژاد به معنی خودش و یارانش است. با همین توجیه که جیب خودشان و ملت یکیست، اموالی را از بیت المال برداشت کردند که امروز وجه کیفری پیدا کرده و فعلا به نام بقایی تمام شده.
Iran, Islamic Republic of
از حامیان سابق احمدی نژاد فقط تیپ رادیکال و هتاک باقی مانده اند. رادیکالیسم حامیان فعلی از کامنت هایشان در همین سایت مشخص است
Iran, Islamic Republic of
ما طرفداران و علاقمندان احمدی نژاد بزرگترین ویژگیمان که ملهم از فرهنگ والای اسلامی و برگرفته از خصوصیات امام (ع) میباشد صبر زیاد است و در این مسیر قطعادر مقابل هتاکیها و ناسزاها رفتار دور از شان نخواهیم داشت و موضوع را به خداوند واگذار میکنیم .
جانباز
Iran, Islamic Republic of
منتقدان بی تقوی احمدی نژاد، گویا طرفداران احمدی نژاد از هر طیف فکری را تکفیر میکنند تا خود را برحق جلوه دهند!
بعنوان یک بسیجی جانباز تحصیل کرده و کارمند دولت، عرض میکنند بسیاری از خانواده معظم شهدا، بسیجیان، مذهبیون، سینه چاکان مرام و ارمانهای امام خمینی و رهبری معظم انقلاب و حتی مدافعان حرم در طیف دوستان و حامیان آقای دکتراحمدی نزاد هستند ضمن آنکه نسبت به برخی رفتار و عملکردها یاو هم نقد دارند اما او را نیروی انقلاب و در خط آرمانهای امام و شهدا می دانند.
...
Iran, Islamic Republic of
طرفدار خودحق پندار و خودبیشمارپندار که کامنتهایش اغلب پر از تکفیر و هتاكي و كذب است، گویا در نظر دارد وجه بهتری از خود به نمایش بگذارد. تقبل الله!

اما بداند این جناب دکتر نمی تواند بی تقوایی بیمارانش را درمان کند زیرا خود به همان بیماری گرفتار است
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی یکبار همین کامنت ها را بخوانید ، ببینید حامیان احمدی نژاد بیشتر تکفیر و هتاکی و کذب منتشر کرده اند یا حضرات خودعمارپندار!
به قولی : یزد دور و گز نزدیک
Iran, Islamic Republic of
طرفدار خودحق پندار و خودبیشمارپندار احمدي نژاد که کامنتهایش اغلب پر از تکفیر و هتاكي و كذب است، گویا در نظر دارد وجه بهتری از خود به نمایش بگذارد. تقبل الله!

اما بداند این جناب دکتر نمی تواند بی تقوایی بیمارانش را درمان کند زیرا خود به همان بیماری گرفتار است
هدهد
Iran, Islamic Republic of
تکفیر هتاکی کذب
بهترین تعبیر در باره انچه که در این 7-8 سال در باره احمدی نژاد و بقایی و مشایی خوانده و شنیده ام.
Iran, Islamic Republic of
کسی که به ولی امر و ولی فقیه نامه "سرگشاده" بنویسد با هر محتوایی که باشد آلوده به نفاق شده است.
محرم اسرار
Iran, Islamic Republic of
تمام نامه هایی که احمدی نژاد به حضرت آقا نگاشته شده، پس از چند روز منتشر شده؛ چرا که:
اولا با توجه به شناختی که دارد، یقین ندارد که به دست آقا میرسد یا نه...
دوما احمدی نژاد بر خلاف بسیاری از مسئولین، مردم را محرم خود میداند و چیز پنهان کردنی از مردم ندارد...
سوما حرف مردم را می زند چون دایم با مردم سر و کار دارد
Iran, Islamic Republic of
حرف نادرست نزنید. ایشان هم خودش می داند و هم...که هر وقت بخواهد نامه اش را می تواند شخصا و حضوری به حضرت آقا بدهد. این کارش چون روی اخلاص نیست و می خواست فضا سازی کند سرگشاده نوشت مثل هاشمی و...ایشان برخوردش با حضرت آقا برخورد اداری شده است نه از روی عشق و ایمان مانند سید حسن نصر الله (نوع ادبیات آقای احمدی نژاد را با ادبیات سید بزرگوار نسبت به حضرت آقا مقایسه کنید. سید آقا را ولی امر می داند و بدیشان عشق می ورزد و این را در ادبیاتش نشان می دهد ولی مولای شما ادبیاتش دیگر اداری شده است. این که خیلی معلوم است چطور بعضی ها متوجه نمی شوند و شاید هم متوجه می شوند ولی دیگر به ولایت فقیه و جایگاهش در اسلام اعتقادی ندارند).
Iran, Islamic Republic of
درودبر دکتر احمدی نژاد
United Kingdom
وکالت نامه خود را که از طرف رهبری دریافت کردید منشر کنید تا ما هم ببینیم.ایشان می فرمایند از بنده هم انتقاد کنید .انتقاد یعنی چه ؟هرچند که احمدی نژاد طرف انتقادش وضع موجود است نه مقام رهبری.هرچند سنت شما و هم فکرانتان است که با هر کس حرف حساب بزند با تکفیر برخورد کنید.حضرت ایت الله جوادی عاملی هم بی حجابی و برداشتن روسری را اعتراض به وضع موجود می داند.به یک دفعه در رسانه های اصولگرا می شود اقای جوادی عاملی.جایی که نشود انتقاد کرد دیکتاتوری بروز می کند.شما باید خجالت بکشید که مقام معظم رهبری ...ر تنزل می دهید که نباید نامه نوشت یا انتقاد کرد.هرکس حق دارد حرف خودش را بزند.ایشان در مشهد فرمودند حق ازادی بیان برای همه قائل هستند.حالا اگر بعضی از دستگاها بد عمل می کنند.این کج فهمی وبد صلیقگی انها است
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مصیبت دولت اعتدال و برجام کم بود
احمدی نژاد هم درد و مصیبت جدیدی اضافه کرد
خدایا از این همه مصیبت و دوستان نادان به خودت شکوه می کنیم
Canada
برجامی که مجلس اصواگرا در 20 دقیقه تصویب کرد؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
آن مجلس بیست دقیقه ای نیز یکی از مصائب بود و الان هم بدتر شده
Iran, Islamic Republic of
مصیبت اصلی اصولگرایان و طرفداران متعصب و بی منطقشان هستند
Iran, Islamic Republic of
وکالت نامه یعنی چی؟!! اولا بنده نگفتم انتقاد نکنند، بکنند ولی سرگشاده نامه نوشتن به رهبری علامت نفاق است و هدف چیز دیگریست خودتان هم می دانید. کسی که خیرخواه کسی است (با فرض آن که تازه آن چه فکر می کند خیر باشد) که نمی آید بر سر هر کوی و برزن آن را بگوید. مثل یک فرد خیر خواه آن را آهسته یا در گوش طرفش می گوید یا نامه کرده بدست خودش می دهد. اما کسی که هدفش خیرخواهی نیست بلکه می خواهد به همه بگوید که بله ببینید بنده دارم انتقاد می کنم. فرد با جراتی هستم و حتی از رهبری هم ببینید علنا انتقاد می کنم و مردم (چون رهبری که همه اینها را خودشان می دانند) بدانید باید چنین شود و چنان شود و...دیگر این اسمش خیرخواهی نیست ...
Iran, Islamic Republic of
نامه غیر علنی یعنی چه .این رویه ساسیون دغل کار و ریاکار است.انهایی که درخفا با امریکا بیعت می کنند ودر طول بیست وچهار ساعت دم از ولایت مداری می زنند.مردم احمدی نژاد را بخاطر این که روراست است دوست دارند.اگرهم نامه ها را علنی نمی کرد می گفتید چرا تا حالا سکوت کرده.احمدی نژاد اهل تزویر و ریاکاری نیست درست یا غلط حرفی که فکر می کند درست است را می زند.چرا علامت نفاق است.نفاق ازچی.مگر مثل بعضی اقازاده ها به امریکا گرا داده که چه کاری بکنید تا کمر ایران بشکند.جالب انها حالا شدند مسئول و انسانهای خوب احمدی نژاد شد منافق.منافق کسی است که نان را به نرخ روز بخورد.چرا شعار مرگ بر انگلیس را متولی یک امام زاده تاب نمی اورد و دست به اعمال سخیف می زند.چرا دعا برای زندانیان بی گناه توسط یک روحانی که متولی یک امام زاده است اختشاش خوانده مشود.چرا در برابر نابودی انرزی هسته ایی بسیاری ساکت نشستند.چرا در برابر فقر مردم و ظلمی که در ق ض به مردم می شود کسی حرفی نمی زند.این یکی راخودم با گوشت پوست لمس کرده ام.بعد کسی که حرف دل مردم یا حداقل بخشی ازمردم را می زند شد منافق و انهایی که برای منافع سکوت کرده اند اهل ولایت.متر و معیارتان اشتباه است.
Iran, Islamic Republic of
آدم باید در درونش و در درگاه الهی نفاق نداشته باشه و نه در افکار عمومی
که افکار عمومی اون دنیا پشیزی ارزش نداره
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره است مردم حق دارند از هرکسی انتقاد کنند .
علی
Iran, Islamic Republic of
بردار عزیز مثلا تحلیل گر چرا قضیه را این قدر میپیچونیم خیلی ساده است به فرض اینکه احمدی نژاد خائن باشد تمام حرف ااین است که علنی در یک محکمه غیر سیاسی محاکمه شود تا هم خیال مردم وهم خیال هواداران امروز ودیروز او راحت شودحالا اگر من همچین درخواستی داشتم می شوم ضد ولایت ؟می شوم خائن؟می شود اپوزیسیون؟میشوم همسو با آمریکا واسرائیل؟می شوم انحرافی؟خدایی شما تا به حال رفتی قوه قضائیه ؟تجربه کردی برخورد قضات محترم مارا ؟ما نمیگیم همه چیز سیاهه به کوری چشم دشمن راه روشنه رهبری مقتدر داریم ولی هر نظامی برای تثبیت خود به اصلاح برخی از امور خود نیازمنده این همه تحلیل کردید یه بار ندیدم بگید قوه قضائیه محترم ...خوب بقایی یا هر کسی با هر جرمی آدم که هست ما در حکومت اسلامی وظیفه داریم از حقوق همه انسان ها دفاع کنیم چع موافق ما باشند چه مخالف ما این منطق اسلام ماست متاسفانه در کشور ما اول طرف رو در رسانه ها با چند تا برچسب از حیثیت میندازیم بعد معلوم نمیشه چی شد خواهشا بس کنید این قدر اختلاف را در بین آحاد مردم تشدید نکنید این همه تحلیل نوشتی به باز خوردش هم نگاه کن لااقل ببین داری خدمت می کنی ؟؟؟
حتی ال
Iran, Islamic Republic of
ملاک حال فعلی دستگاه هاست از جمله دستگاه قضا .
قوه قضاییه متدین ما
Iran, Islamic Republic of
دقیقا همینطوره
و امروز قوه قضاییه بهتر از دیروز است چون در سالهای اخیر به شدت با مسئولین متخلف برخورد کرده است
Netherlands
آقا فاضل...
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راست گفتي...
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
فقط با احمدی نژادی ها برخورد سیاسی داشته اند و گرنه هم فاضل داریم هم فریدون داریم هم حسین جهانگیری داریم و خیلی چیزهای دیگر ...
Iran, Islamic Republic of
تکلیف اختلاس های کلان فاضل لاریجانی چی شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
حامیان دکتر احمدی نژاد همان حامیان عدالت خواهی و ظلم ستیزی هستند .
Iran, Islamic Republic of
میر حسین و کروبی هم متدینند؟!!!!!!!!!!!!!!!
دشمن تراشی خودساخته برای نظام
Iran, Islamic Republic of
متنی پر از مغلطه و سفسطه
آقای محترمی که این متن رو نوشتی
1- نوشتی که کارنامه درخشان 40 ساله
سوال من از شما اینه که خیلی از افتخارات این 40 ساله در همان دوران 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد اتفاق افتاده
خدا روشکر هنوز زنده ایم و دوران عزت و سربلندی و پیشرفت چشمگیر کشور در دوران احمدی نژاد را با دوران خفت الان مقایسه می کنیم
پس چرا دوست داری احمدی نژاد رو در مقابل 40 ساله نظام قرار بدی؟
چرا اینقدر علاقه دارید به صورت کاذب و خودساخته احمدی نژاد رو علیه نظام جلوه بدید
8 سال دولت احمدی نژاد در آن 40 هست یا نه؟
2- کی احمدی نژاد همه را فدای یک نفر کرد؟ این شما و حزب شماها بودند که از روی جهل و نادانی همه کشور را صرف مبارزه با یک نفر کرده و می کنید؟ این حرف شما خیلی جالب است باید به خودتان بگویید که چرا در زمان ریاست احمدی نژاد به خصوص دولت دهم همه مسائل کشور را رها کرده بودید و مخالفت و مبارزه با مشایی آن هم بدون دلیل و سند شده بود اولویت اول کشور؟
البته هدف شما مشخص بود مسئله مشایی نبود مسئله کوبیدن احمدی نژاد است زیرا احمدی نژاد، خدمات او، محبوبیت او در دل مردم باعث رسوایی شماها و حزب شماها شده بود البته محبوبیت احمدی نژاد روزافزون است و رسوایی شماها هم روزافزون
3- از کدوم مسئولان صحبت می کنی؟ از طبقه هزار فامیل؟ اگر خیلی از مسئولان از اول انقلاب تا حالا که به پست چشبیده اند و رهایش هم نمی کنند موفق بودند پس چرا با اقبال مردم انقلابی و ارزشی مواجه نشده اند؟
این هزار فامیل کشور را به این وضع رسانده اند
پر واضح است که مردم هیچ توجهی به مسئولان از این جنس ندارند و ادامه راه احمدی نژاد را خواستارند
4-به قدری اصرار در نفمهیدن و لجاجت در جهل خودتان دارید که نمی دانید چه می گویید و چه می نویسید
کی احمدی نژاد رهبری را مسبب این وضعیت می داند؟
اگر می دانست پس چرا نامه نوشت؟
چرا تبدیل به وکیل مدافع جناح افسادطلب و کارگزاران و حزب اعتدال و توشعه شده اید؟
مسبب این وضعیت فعلی این آقایان مسئولی هستند که انفعال و وادادگی را به اوج رسانده اند آنها باید بیایند پاسخ بدهند
به قدری کینه و بغض در شما فوران می کند که اصلا نمی دانید در حال چه کاری هستید
در حال ماله کشی روی ضعف های دولت یازدهم و دوازدهم هستید
در حال توجیه و دفاع از کارنامه ضعیف و سراسر مخرب این دولت هستید
چرا بیخود و بی جهت و بدون دلیل و منطق برای نظام دشمن تراشی می کنید
نظام توسط عده ای بی لیاقت و بی کفایت به گروگان گرفته شده است
رهبری هم فرمودند " مردم خودشان رای داده اند" خب مردم رای داده اند
همین الان باید از دولت مطالبه کنند
مفهوم این جمله این است که مردم در انتخاب هایشان دقت کنند
خودکرده را تدبیر نیست
رهبری مقصر نیستند مردم وضعیت را ببینند و در انتخابات دقت کنند
شما چرا نخود هر آشی می شوید؟ فرد دیگری باید پاسخ بدهد شما شده اید وکلیل مدافع آنها
5- چرا از برخی از نهادها نمی پرسید که مانع مطالبه گری می شوند؟
چرا از دولت سوال پرسیده نمی شود؟ مگر دولت مسئول و پاسخگو نیست؟
6- چرا از مسئولینی که ضعف و سستی در کار دارند دفاع می کنید. به جای مطالبه گری و محاکمه آنها دنبال دشمن تراشی برای نظام هستید از بی فکری و بی عقلی احمدی نژاد را مخالف نظام و آن مسئولان بی کفایت را نظام معرفی می کنید؟!؟!؟!؟؟!!؟
7- احمدی نژاد و مردم کی قداره کشی کرده اند؟ این حرف های صدمن یه غاز چهره شما را بیشتر بر ملا می کند
نوشتن نامه قداره کشی است؟ حمایت از مظلوم قداره کشی است؟
اعتراضی به بی عدالتی که رهبری هم در مورد آن صحبت کردند قداره کشی است؟
8- جریان انحرافی در اطرافیان احمدی نژاد وجود ندارد.
منحرف کسانی هستند که اشرافیگری، فامیل سالاری، باندبازی، زر و زور و تزویر را در نظام روجا داده اند. منحرف کسی است که غارتگر بیت المال را ذخیره می نامد
"جریان انحرافی" اسم رمزی بود که آقایی که الان دیگر نیست در دهان اصول سوارها گذاشت. اینها هم بدون فکر و با ساده لوحی تمام آن را طوطی وار تکرار می کنند
منحرف مسئولی است که بی لیاقت و بی کفایت است و تمام اینها را به پای نظام می نویسد
منحرفی آن مسئولی است که خرابکاری انجام داده و موقع پاسخگویی نظام را در مقابل مطالبه گران قرار می دهد
9- ملاک ما در حمایت از جریان عدالت طلب 42 نفر آدم نیستند که در این 5 سال کاملا ساکت هستند و حتی از عملکرد خودشان دفاع نمی کنند. در مقابل دشمنان و خائنان داخلی هیچ موضعی نگرفته و نمی کنند
و فقط منتظر هستند در احزاب کره کره دکانشان در موقع انتخابات بالا می رود شرکت کرده تا شاید به جای برسند
10- شما اصول سوارها زمانی که به نفع تان است تمام دولت احمدی نژاد را مورد حمله قرار می دهید و در وقت دیگر وزرای احمدی نژاد را در مقابل او قرار می دهید
11- سیاست تفرقه بنداز و حکومت کن سیاست قدیمی است که شماها هم با تهدید و تطمیع در حال اجرای آن روی وزرای احمدی نژاد و احمدی نژاد هستید
البته بدانید و آگاه باشید که مردم پشتوانه جریان عدالت طلب هستند
...
Iran, Islamic Republic of
احسنت، هیچ رئیس جمهوری به اندازه احمدی نژاد کار نکرده. همه میدانیم .
Iran, Islamic Republic of
هر کاری کرد به طمع مادام العمر شدن بود
United Kingdom
خوب اشکالی ندارد روحانی هم یک درصد از ان کارها را بکند به طمع مادام عمری.
Iran, Islamic Republic of
چه خبره بابا اين همه لاطائل بافتى ؟! خلاصه بنويس تا جماعت بخونند
Iran, Islamic Republic of
ادب مرد به ز دولت او
اینهمه سفسطه ی نویسنده ی مقاله برایت لاطائلات نبود
جواب های حسابی رو بر نتابیدی؟
Iran, Islamic Republic of
اینان راه اعتدال بنفش را میروند که در آن توهین به دیگران خوب است توهین به خود هرگز.
رضا
Iran, Islamic Republic of
چون زياد سخت گرفتيد به اوس محموت، بيچاره مگه چه كار كرده ؟! كل رقمى كه اين بنده خدا براى خودش برداشته يه 3.5 ميليون يورو و يه 579 هزار دلاره يعنى سر جمع در حدود 5 ميليون يورو !
بسيار خوب ! خدائيش اينهمه بگير و ببند ميخواد ؟! خودش بيچاره رسماً نامه داده به دادگاه و گفته پيش منه اين مقدار پول نه بقائى ، بعد آقايون اونو به 63 سال حبس محكوم كردند ! هرچقدر هم داد ميزنه كه بابا جون علنى محاكمه ام كنيد كسى گوشش بدهكار نيست ! الكى ميگن اسرار نظام ! مگه خود قوه قضائيه متن حكم و كيفرخواست رو منتشر نكرد ؟! كدوم اسرار چرا دروغ ميگن ؟!
Iran, Islamic Republic of
حالا علی فرض که دروغتان راست باشد، چه کسی سرجمع 5 میلیون یورو را هویجوری داده به طرف؟ چرا؟!
Iran, Islamic Republic of
در زمان احمدی نژاد برای توسعه انرژی هسته ای از بیت المال هزینه زیادی شد. اما قبل از توافق هر وقت نظرش را در خصوص برجام می پرسیدند تنها واکنش او یک نیشخند موذیانه بود. او راجع به تجهیزات گرانقیمتی که توافق قرار بود نابودش کند هیچ نگفت تا بعدها از برجام برای خود ابزار حمله سیاسی بسازد، ابزاری که هیچ فایده ای برای ملت مغبون نداشت.
و هرقدر از او خواهش کردند از دولت نهم و دهم در برابر حملات بیرحمانه دولت یازدهم دفاع کند تا روح و روان ملت را به بازی نگبرد، سکوت کرد و آسوده لبخند زد، گویی از این حملات لذت می برد و آن را تبلیغ بدون هزینه ای برای خود می دانست.
اما حالا فریاد برمی آورد که سالها آماج حملات بی امان رسانه ای بوده و تلویحا این حملات را دلیلی بر مظلومیت و بیگناهی خود جلوه می دهد، در حالیکه او خود مشوق و محرک این حملات بود. زیرا به این وسیله در اذهان و افواه مطرح می شد، چیزی که تمایل بیحدی به آن داشته و دارد.
Iran, Islamic Republic of
البته این رو اضافه کن
دلیل سکوت احمدی نژاد این بود که هزینه این اتهام زنی به احمدی نژاد به پای احمدی نژاد نوشته نمیشد بلکه به پای تفکر انقلابی نوشته میشد

هرجا در اون ۸ سال کار جهادی انجام شده میگفتن دولت احمدی نژاد بوده
اما هرجا خرابکاری بوده میگفتن بخاطر حمایت تفکر انقلابی بوده

الان حامیان احمدی نژاد میگن وزرا رو احمدی نژاد وزیر کرد
اما از خودشون نمیپرسن که احمدی نژاد رو شهردار تهران کرد و کیا برا ریاست جمهوریش تبلیغ کردن
Iran, Islamic Republic of
بیچاره احمدی نژاد سکوت کند.گناه کار است.حرف بزند گناه کار است.اول حرف زند شما نشنیدید.می توانم دلیلش را بگوییم ولی چون سانسور می شود و به جایش نقطه می گزارند منهم نقطه می گزارم.اما چرا حاکمیت از سال نود تا نودو دو اینقدر تغییر موضع داد.که توافق نود را مشت اهنین که دست کش مخملی روی ان کشیده اند خواندند.ولی امضا کننده گان برجام را جوانان انقلابی این را اگر کسی فهمید به ما هم بگوید
Iran, Islamic Republic of
...
متاسفم برای شما که عبد صالح خدا رو ول کردید چشم و گوش بسته چسبیدید به کسی که با همه ادعاهاش یک جو صداقت در وجودش نیست
Iran, Islamic Republic of
دقیقا مشکل همینجاست
جایی که باید داد و بیداد میکرد سکوت کرد تا غرب پرستها کارشون رو پیش ببرن و احمدی نژاد سکوت کرد تا برگ برنده ای واسه ریاست جمهوری ۹۶ داشته باشه
امروز که باید فرهنگ سازی کنه تا جریان انقلاب در بین مردم بهتر شناخته بشه شروع کرده به شلوغ کاری
Iran, Islamic Republic of
ااحمدی نزاد هیچوقت با پاسخگویی میانه ای نداشته و همیشه فقط در مقام مدعی و طلبکار نشسته و سوال کرده، به حدی که می گویند او به جای پاسخ، سوال می پرسد.
در هر مقطع از کارنامه کاری احمدی نزاد، عدم شفافیت و متاسفانه فساد مالی فراوان بوده است. او در آن موارد پاسخی نمی دهد. نهایتش مثل قضیه برداشت 16 میلیارد می گوید قانون (قانون به تفسیر دلخواه او) به من اجازه داده.
اکنون هم در حالی که سالهاست اتهامات بسیاری بخصوص در مسائل مالی در دوره های محتلف کاری خود را بی پاسخ گذاشته، برای ادامه فرار از پاسخگویی نقاب وکیل مدافع مردم را بر چهره زده و به این و آن انگ می زند.
Iran, Islamic Republic of
مثل دولت فعلی که هر کار بد میکند وکتی سوال می کنند میگه احمدی نژاد هم این کار را می کرد.
منصف
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود و حض کردم...
در راه مبارزه با فساد و ظلم و دفاع از مظلوم انشالله به حق امام موسی کاظم موفق باشید که درد شما را خوب درک می کنم...
در پناه خدا د دعای امام زمان باشید انشالله...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
اولا 300 نفر تو مرحله اول بودن و در ادامه 500+ 800 نفر شدن...
دوما فرافکنی و سفسطه و اغراض را کنار بگذارید. ما امضا کنندگان نگفتیم تنها را علاج کشور احمدی نژاد است و احمدی نژاد منجی کشور است و ...
بلکه حرف ما این است اولا که با عینک واقع بینی باید به مشکلات کشور نگاه کرد تا بر اساس واقعیات بتوان درست عمل کرد، درست تصمیم گرفت و به درستی کشور را به سوی پیشرفت و ارتقاء هدایت نمود و ثانیا مثل شما نیستیم که برای حفظ پست و مقام و موقعیت خودمون به شرایط افتضاح فعلی راضی باشیم و سرمان را در برف فرو کنیم و مشغول لاپوشانه و زد و بندهای مشمئزکننده باشیم... بلکه برای حفظ نظام و انقلاب و سربلندی کشور حاضریم از همه چیزمان بگذریم عین دکتر احمدی نژاد و افراد محدود دیگر...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
چهارما اتفاقا از نگاه ما احمدی نژادی ها مردم تنها به یک دسته تقسیم می شوند و مردم، مردم هستند اما مسئولین و حاکمان کشور از نظر ما به دو دسته تقسیم می شوند:
دسته اول مسئولینی هستند که از پست و مقامی و قدرتی که به واسطه ی مردم و انقلاب به دست آورده اند،علیه مردم و برای محدود کردن مردم و تضعیف کشور استفاده می کنند
و دسته ی دوم مسئولینی هستند که پست و مقام و قدرت را فرصتی برای خدمت به مردم و کشور و انقلاب می دانند و دغدغه ی معیشت مردم را دارند...
لطفا مغلطه و جهت دهی به افکار مردم ممنوع...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
پنجما عباس عبدی و هر اصلاح طلب و اصولگرای شاخ شکسته ی دیگر که اتفاقا با حزب بازی و زد و بندهای تهوع آور مسبب وضعیت فعلی هستند، هر چه می خواهند بگویند بگویند. موافق یا مخالف ما مهم نیست و ما به هیچ حزبی نه وصل هستیم، نه متکی و نه قبولشون داریم. مهم این است که واقعیت های جامعه را باید دید و بر اساس آن، راهکار و نقشه ی راه برای برون رفت از وضعیت بغرنج فعلی باید ارائه داد...
شما هم اگر دلسوزید و منافعتان در خطر نمی افتد، راه کاری ارائه نمایید و اگر عرضه ندارید، حداقل راهکارهای ارائه شده توسط احمدی نژاد و یا هر فرد دیگر را نقد کنید ...
Iran, Islamic Republic of
اقای عدالتخواه پنجما و ششما و امثال اینکه تلفیق عربی و فارسی و غلط است .
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
ششما اتفاقا خودتان بیشتر از هر کسی می دانید که به اذعان دوست و دشمن کشور در دوران طلایی ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد بر قله های پیشرفت قرار داشت اما فی الحال دیگر به نفعتان نیست که دستاوردهای آن زمان را بیان نمایید اما مردم می دانند که:
به اذعان بانک جهانی بهترین ضریب جینی، کمترین فاصله طبقاتی، و بهترین رتبه ی علمی و رشد علمی کشور مربوط به سال های 90 تا 91 و دولت دکتر احمدی نژاد است. (نمودار بانک جهانی)
پیشرفت های خیره کننده کشور در علوم پیشرفته ای چون نانو، بیو، سلول های بنیادین، انرژی هسته ای، موشکی و دفاعی، هوافضا و ...
اوج قدرت منطقه ای ایران
اتخاذ سیاست های خارجی منطبق با آرمان های انقلاب و امام
بیشترین تطابق خواسته ها و انتظارات رهبری با عملکرد مسئولین دولتی
نزدیکی بی سابقه ی میزان تولید بنزین با مصرف بنزین در کشور و تقریبا بی نیاز شدن کشور به بنزین در دوران سخت تحریم های فلج کننده با اتخاذ سیاست های منطقی همچون: سهمیه بندی بنزین، افزایش پالایشگاه ها و پتروشیمی ها جهت تولید بنزین داخل و گازسوز کردن خودروها
ساخت مسکن مهر برای اقشار کم درآمد
پرداخت یارانه ها
تخصیص وام ازدواج آسان
افزایش حقوق بازنشستگان و سربازان و افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی
تبدیل کشور به کارگاه بزرگ(بیانات رهبری)
وبسیاری از موفقیت های دیگر شاهد این مدعاست
Iran, Islamic Republic of
" دوران طلایی احمدی نژاد! قله های پیشرفت! پیشرفتهای خیره کننده! " و ... یک تریلی ادعا ! خودشیفتگی و مبالغه تا چه حد؟
بعد از اونطرف می گویید مسوولان دولت احمدی نزاد همگی بی کفایت و نان به نرخ روز بودند. عجب تناقض وجشتناکی! چه کسانی اون کارها را انجام داده اند؟ حتما سه قلوهای مش بقی نژاد به تنهایی !!!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
آیا نامه نوشتن به رهبر و تنها امید باقیمانده برای اصلاح وضعیت کشور و استمداد از ایشان، ایراد دارد؟ تنگ نظری و فرافکنی و دشمن تراشی و حماقت تا چه اندازه؟!!
چرا وکیل مدافع برخی رانت خوار و اشرافی گر و ناکارآمد و بی عرضه هستید و با هیاهویی که برعلیه احمدی نژاد ایجاد می کنید، باعث فراموشی و گم شدن مطالبات به حق مردم می شوید؟!!...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
نامه به رهبر نوشتن یا نامه سرگشاده نوشتن ؟
مسئله این است
واقعیت
Iran, Islamic Republic of
محتوای نامه های احمدی نژاد به رهبر، همه شون پس از چندین روز و بعضا پس از چند ماه منتشر شدن...
فکر می کنید چرا؟!!
برای اینکه با توجه به شناختی که از ساختار موجود داره، احتمال این را میده که سلیقه ای برخورد بشه و نهایتا به دست آقا نرسه...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
هشتما منظورتان از قداره کشی و قانون شکنی را متوجه نشدم؟!!!
نکند نامه نوشتن به رهبری قداره کشی ست؟!!! یا نامه نوشتن به علمای اعلا قانون شکنی ست؟!! یا اینکه نامه نوشتن به قوه قضائیه و درخواست برگزاری دادگاه علنی و ارائه اسناد اتهام زنی ناجوانمردانه به احمدی نژاد قانون شکنی ست؟!!! شاید هم از نگاه شما بست نشینی و برگزاری دعا و نذر صلوات قداره کشی باشد؟!! یا شاید هم پاسخ دادن به تهمت ها و تخریب های ... احمدی نژادی ها قانون شکنی ست؟!!!
راستی اگر قانون در شماها و نظر شماها خلاصه شده باشد، باید فاتحه ی آن قانون را خواند!!!
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
نهماً براستی وضعیت ق ق قبل سال 88 با وضعیت فعلی آن قابل قیاس است؟!! یا زمین تا آسمان فرق دارد و بدتر و بدتر شده است؟!!
وجود بیش از 17 میلیون پرونده ی قضائی سرگردان
نارضایتی عمیق مردم از این قوه در راهروهای دادگاه ها
عدم پیگیری پرونده فاضل لاریجانی
حکم 10 ساله برای مهدی هاشمی با انواع و اقسام جرم ها اعم از جاسوسی و اقدام علیه امنیت ملی تا اختلاس و ارتشا و تبانی و حکم 15 ساله برای بقایی با اتهامات... مالی
حکم آب دوغ خیاری 5 ساله برای جاسوس تیم هسته ای!!!
عدم پیگیری پرونده کرسنت
عدم به نتیجه رسیدن حقوق های نجومی(تاکید موکد رهبر در عید فطر)
عدم پیگیری و احقاق حق بورسیه ها (تاکید موکد رهبر)
مرخصی راه به راه مهدی هاشمی و حضور اسفندماه ایشان در پاساژ پایتخت میرداماد و خرید چند تا گوشی و لپ تاپ
برخورد ... با مهدی جهانگیری و حسین فریدون همزمان با رسیدگی به پرونده بقایی و فی الحال آزادی هر دو نفر و حضور مهدی جهانگیری در جلسه ی دیدار نوروزی اتاق بازرگانی تهران و آزادی حسین فریدون و عدم پیگیری پرونده شان
خودکشی جاسوس محیط زیست (سید امامی) و برگشت برگ برنده ی کشور و تبدیل آن به پرونده ی حقوق بشری و دردسر برای کشور
...
...
...
Iran, Islamic Republic of
در جواب این دوست عدالتخواه
اولا کسی از شرایط موجود دفاع نکرده اما بی انصافی و سیاه نمایی چیز دیگریسیت
ثانیا قطعا احمدی نژاد هم در ایجاد وضع موجود بی تقصیر نیست
ثالثا درخواستهای غیر قانونی مثل انحلال ۳ قوه به نظر شما هم شد پیشنهاد و ارائه راهکار ؟؟؟

یک نمونه مثال بزنم
اینکه در زمان انعقاد برجام سکوت کنی و در اون زمان با همه هشدارهای رهبری به مذاکرات خودتو کنار بکشی ( به امید کسب رای در انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ تا اون موقع برگهای برنده تو در نقد برجام رو نکنی ) این تفکر سیاستمداران تکنوکراته که میگن هدف وسیله رو توجیح میکنه
و نه سیاست اهل بیت
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
اگه صنعت هسته ای کشور رو نابود کردن و دانشمندان هسته ای را اخراج و سرخورده کردن و امنیت سرمایه گذاری در کشور و اقتدار و غرور ملی و اعتماد مردم را از بین بردند، تقصیر احمدی نژاد چیه؟!
اگه یارانه ها رو قدم به قدم دارن حذف می کنند، تقصیر احمدی نژاد چیه؟!
اگه پتروشیمی هایی که به همراه پالایشگاه ها بنزین داخل را تامین می کردند و در زمان تحریم ها دیگه احتیاج به واردات بنزین نداشتیم، را به بهانه ی آلودگی هوا و از نان افتادن شوهر ابتکار تعطیل کردند، تقصیر احمدی نژاد چیه؟!
اگه مسکن مهر را تحویل مردم ندادند و مردم را آواره و معترض کردند، تقصیر احمدی نژاد چیه؟
اگه موانع وام ازدواج را زیاد کردند و به هزار مصیبت و منت به مردم دادند و برخی از مردم هم عطای آن را به لقایش بخشیدند، تقصیر احمدی نژاد چیه؟
اگه سود اصلی سهام عدالت را به جیب زدند و ته مانده ی آن را آن هم پس از اعتراضات دیماه به مردم دادن، تقصیر احمدی نژاد چیه؟
و اگه تمام طرح هایی که احمدی نژاد برای مردم و به سود مردم پیاده کرده بود را به بهانه های واهی متوقف کردند، تقصیر احمدی نژاد چیه که با بی انصافی میگید در به وجود آمدن وضعیت بغرنج فعلی کشور احمدی نژاد هم مقصر بوده؟؟!!!
ایشان یک تنه و با ایستادگی در برابر فشارهای داخلی و خارجی این همه خدمات انجام داد...
به انصافیه که مصلح را تنها بگذاریم...
آرمان خواه
Iran, Islamic Republic of
4 سال در برابر انواع و اقسام تهمت ها و توهین ها و تخریب های اصولگراها و اصلاح طلب ها و اعتدالی ها و همه و همه برای حفظ وحدت و جلوگیری از خدشه وارد شدن به کشور و روح و روان مردم سکوت کرد، کسی اومد ازش دفاع کنه یا بابت سکوت مظلومانه اش تشکر کنه؟!!
راستی؛ کدوم یکی از همین 42 نفر یک کلام از عملکرد دولتی که خودشون درش حضور داشتند، دفاع کردند؟!!
اگه سکوت کنه میگید چرا سکوت کرد؟!!! اگه دفاع کنه، میگید چرا دفاع کرد؟!! اگه افشاگری میکنه میگید چرا افشا کرد؟!!
اگه اسم میبره میگید چرا اسم برد؟!! اگه اسامی رو محرمانه میفرسته میگید چرا اسامی را افشا نکرد؟!!
قوم بنی اسرائیل هم اینطوری نبود والا...
Iran, Islamic Republic of
چه مظلوم و فداکار! " حفظ وحدت! جلوگیری از خدشه وارد شدن به کشور و روح و روان مردم! " اونم چه کسی؟ متخصص قطبی سازی و جنگ روانی!
جایی که باید به حاطر منافع ملت حرف می زد سکوت کرد. سیاه نمایی کردند تا با ذلت توافق کنند و او صداش در نیومد. چون میخواست روز مناظره همه رو یکجا مثل گرز رستم بر سر حریف بکوبه. اما وقتی امیدش از مناظره قطع شد و بخصوص مساله دستگیری شرکا پیش آمد، دیگه هر تر و خشکی رو سوزوند تا موج ایجاد بشه و او بر موج سوار
وقتی رئیس دولت لام تا کام صحبت نمی کنه وزرا چی بگن؟ او کی از وزرا خواست از دولت دفاع کنن؟ هرکسی هم پیشنهاد کرد، پاسخ شنید: " به وقتش! حالا وقتش نیست! "
او هر کاری میکرد و میکنه برای پیشبرد اهداف و مقاصد خودش بود نه منافع ملت
Iran, Islamic Republic of
من دلم به حال این بنده خدا عدالت خواه و امثالش می سوزه که برای امثال شما ها این همه یاسین می خوانند.
بابا این را بدونید که طرفداران اصولگرایی نه توان فهمیدن حق را که مثل روز روشن است دارند نه اگر هم به زور به انها بفهمانی زیر بارش می روند و اگر هم زیر بارش بروند مقطعی است و عین همین حرف هارا به زودی به صورت خودتان خواهند کوبید. این تجربه من و خیلی های دیگر است. پس به جای جواب دادن به ادعاهای واهی و سئوالات کودکانه کسانی که خودشان باید جواب بدهند فقط اتمام حجت کنید و لا غیر. الیس الصبح بقریب
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
ممنون برادر؛ ولی شهید آوینی می فرمایند:
آرمان خواهی انسان مستلزم صبر بر رنج هاست
پس برادر خوبم
برای جان دادن در راه آرمان ها
یاد بگیر در این سیاره رنج
صبورترین انسان باشی...
Iran, Islamic Republic of
13:51 نمونه کوچکی از ادب، منطق، آزاداندیشی و آزادمنشی اصلاحاتی ها و پیروانشان احمدی نزادی ها
13:51
Iran, Islamic Republic of
شاهد از غیب رسید8:31
البته این با ادب ها و ازاد اندیش های اصول سوار و.... فکر می کنند هر کی مثل اونها فکر نمی کند یا اصلاح طلب است یا بهاری البته این از بی معرفتیشان است که وقتی اسم سوره مبارکه یس را می شنوند یاد فلان موجود می افتند که دقیقا همین فقدان زمینه معرفت انسان را به بی نتیجه بودن صحبت با این ها در باره ولایت می رساند مگر کسانی که می خواهند صبور ترین انسان ها باشند که خدا خیرشان و البته عافیتشان بدهد و این حقیر را هم دعا کنند من که همچین صبری ندارم
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا 13:51 ادعا دارد که صرفا یک حقیر است و سطح نازل ادب و شعورش ناشی از این مساله. بسيار خوب
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
به قول رهبر عزیز که یک بار می فرمود
بالاخره قاضی با دو طرف دعوا روبروست و مطمئنا آن طرف که محکوم شده از دست قاضی ناراحت است
و الان هم احمدی نژاد به خاطر این که دوستانش محاکمه می شوند ناراحت است منتها نمی تواند مستقیما به رهبر حمله کند لذا یک پله می آید پائین تر و به قوه قضائیه حمله می کند
والا فرقی با موسوی سال ۸۸ ندارد توهم قهرمان شدن او را گرفته است و مطمئنا ارادت قلبی به رهبر نیز ندارد
اگر رهبر را قبول داشت به توصیه ایشان گوش می داد و امسال کاندید ریاست جمهوری نمی شد
خدایا خودت این کشتی انقلاب را در این امواج سهمگین برجامیون بی تدبیر و مدعیان عدالت طلبی که تحمل عدالت را برای دوستان خود ندارند و دشمنان غدار خارجی حفظ فرما
Iran, Islamic Republic of
قاضی خودش شاکی است و خودش هم قضاوت می کند اگر تو تمام دنیا موردی مثل ان پیدا کردید که تو ایران اتفاق می افتد بگویید
انصاف
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد بد جور داغ گذاشته به پارسی جو
چند ساله تو پارسی جو همش بد احدی نژاد رو میگید
علی
Iran, Islamic Republic of
عزیز مقاله نویس یک کم سواد سیاسی و بعد هم ریاضی خودت رو زیاد کن تغییر 360 درجه یعنی صفر یعنی هیچ تغییری نکرده پر واضح و مبرهن است که دکتر احمدی نژاد هیچ تغییری نکرده شماها هستین که با این نامه به خطر افتادید و ترس از خودتان است نه نظام و رهبری و مردم هم خوب میداند .
( درس ریاضی : 360 درجه با صفر هم پوشانی دارد و برای نشان دادن تغییر فاحش بزرگ بودن عدد مهم نیس 180 درجه اوج اختلاف است . )
Iran, Islamic Republic of
دبیر ریاضی - آفرین به تیز بینی علی آقا
کینه و بغض ولایتمداران وبه خدا پیوستگان!!! نسبت
به دکتر احمدی نژاد همه روزه بیشتر و بیشتر میشود بنده مدتهاست همه روزها مرتبا این سایت و روئیت میکنم وشاهد این بغض و کینه تمام نشدنی هستم ودر واقع با تیترهای ضد دکتر احمدی نژاد ناخواسته موجب آشکار شدن حقانیت وی برای مخاطبان ومردم عدالت طلب خواهدشد عدو شود سبب خیر گر خدا خواهد .
United Arab Emirates
یعنی جهان نیوز از خودش میپرسه!
Iran, Islamic Republic of
چه سووالاتی رو؟
حمید عسگری
یا در دوران نخست ریاست جمهوری گفته بود: «در ایران کسی به خاطر سخن گفتن زندانی نیست.» اما حالا 360 درجه نظرش را تغییر داده و می‌گوید: «نمی‌شود هر کسی علیه شما صحبت کرد و کوچک‌ترین سخنی گفت؛ بیندازید زندان.»
خب 360 درجه بچرخه که برمیگرده سر جای اولش!
کل یوم چه حرفهایی میزنید
Iran, Islamic Republic of
گیریم تو راست میگی و احمدی نژادچنین ادعایی کرده باشه! مگه شما تغییر برای انسان از جمله عالیجناب سرخپوش یا تندورهای دهه60 مثل موسوی و رهنما را جایز نمیدانید؟
خدایا تو شاهدی
Iran, Islamic Republic of
خدایا تو شاهدی که این سطور را جز برای رضایت تو نمی نگارم که اگر غیر اینست من را با یزید محشور بفرما :
از معاندین نظام توقعی نیست اما
بارالها : به دوستدران نظام و انقلاب بصیرت عنایت بفرما که حال فعلی افراد را ببینند و متوجه شوند که روشی که احمدی نژاد در پیش گرفته شیطانی است
اگرچه در گذشته خدماتی برای انقلاب و نظام داشته است.
جهل مرکب
Iran, Islamic Republic of
بار الها :
به منفی دهندگان به این نظر خیرخواهانه بصیرت عطا مفرما تا در جهل مرکب بمانند!
Iran, Islamic Republic of
اندازه خیر و شرت فقط دو دقیقه است خوشحالم که معاندین و دشمنان احمدی نژاد ...
Iran, Islamic Republic of
اسلام برای حفظ آبرو و حرمت و شخصیّت مؤمنان اهمیّت زیادی قائل است؛ تا آنجا که حق تعالی در قرآن کریم می‌فرماید:
پس کسی را که خداوند مدافع اوست٬ چگونه انسان به خود جرأت می‌دهد که پرده‌ از اسرارش بدرد و رازش را فاش کند یا عیبش را آشکار سازد، و یا بی دلیل به او تهمت وارد نموده و آبروی او را بریزد و به حیثیّتش صدمه برساند (سوره حج آیه 38).
یکی از آموزه‌های مهم تربیتی که مورد تاکید مکتب انسان ساز اسلام قرار دارد، ضرورت حفظ حرمت و آبروی دیگران و زود قضاوت نکردن درباره هیچ فرد یا اتفاقی است.پس لطف کنید با توجه به این سفارش قرآن محتوای نامه را تحلیل کنید نه تخطئه شخص نامه نگار
Iran, Islamic Republic of
مومنانی که خود را مطیع دستورات دین می‌دانند و البته برای کسانی که پنبه در گوش‌های خود کرده‌اند و بی دلیل برای رسیدن به اهداف خود از ریختن آبروی افراد هراسی ندارند، به حدیث زیر توجه کنید:
امام صادق (ع) به نقل از رسول خدا فرمودند: "خداوند تبارک و تعالی فرموده است: هر کس دوستی از دوستان مرا خوار کند، در کمین جنگ با من نشسته است. اگر کسی سخنی را بر ضد مومنی نقل کند و قصدش از آن ، زشت کردن چهره او و از بین بردن وجهه اجتماعی اش باشد و بخواهد او را از چشم مردم بیندازد، خداوند او را از ولایت خود خارج می کند و تحت سرپرستی شیطان قرار می دهد؛ (ولی) شیطان هم او را نمی پذیرد..پس لطف کنید به جای توهین تهمت اولا محتوای نامه را نقد کنید و سره از ناسره آن را برای مردم مشخص کنید تا قضاوت کنند دوما با برپایی یک دادگاه علنی غیر سیاسی تکلیف مجرم و مردم و دین را روشن کنید نه با خدا بجنگید و نه با مردم. والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
عزیزم برای محشور شدن با یزید نیاز نیست که حتما دعا کنی بلکه همین که به ظلمی که به پیروان حسین می رود راضی باشی جزو یزیدیان زمانی که کل یوم عاشورا و کل ار ض کربلا .
البته چون که ادعای نیت الهی کردی جوابت را دادم.لا اقل از خدا بخواه که پیرو این ایه بشوی که{ ولا تقف مالیس لک به علم} و از دام شیطان و اتش سوزان نجات پیدا کنی و گر نه انتحاری های داعشی هم با نیت خالص و ارزوی بهشت مستقیم به جهنم می روند
Iran, Islamic Republic of
"یا در دوران نخست ریاست جمهوری گفته بود: «در ایران کسی به خاطر سخن گفتن زندانی نیست.» اما حالا 360 درجه نظرش را تغییر داده و می‌گوید: «نمی‌شود هر کسی علیه شما صحبت کرد و کوچک‌ترین سخنی گفت؛ بیندازید زندان.»"
نویسنده محترم نوشته اند 360 درجه ولی منظورشان 180 درجه بوده است
Iran, Islamic Republic of
فرق بین هاشمی شاهرودی رو با نفر بعد خیلییی زیاده
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
اگر من صبح تا شب و شب تا صبح ذکر پول بگیرم آیا دیناری دستم را خواهد گرفت؟ بیش از ۱۰ سال است که ذکر انحراف را از تسبیح و زبانتان باز نمیکنید، یک بار توضیح دهید که که معیار این انحراف چیست؟ انحراف از منش و روش قدرتمداران اصفهانی و کرمانیِ همپیوند، مثل آقایان هاشمی و جهانگیری و کرباسچی و کرباسیان و نوربخش و عادلی و... است؟ انحراف از شمایان است؟ اگر اینگونه باشد که بسیار ممدوح است انحراف از مذبذبینِ تصویب کننده بیست دقیقه‌ای برجام و اگر معیار انقلاب و چهارچوبهای و دین حنیف است، مصادیقش را که امام انقلاب، خامنه‌ای عزیز معرفی کرده باشد بیان کنید. دلایل قوی باید و معنوی نه رگهای گردن به حجت قوی
Iran, Islamic Republic of
والله بالله من برای استیفای حق خود یه پام توی بازرسی هست یه پام توی دیوان عدالت اداری، عمرم در ابین دو جا نلف شد تازه بازرسی می گه در حیطه وظایف من نیست!!! و...خدای عادل ازشون و ازتون نگذره فقط همین
ممنون
Iran, Islamic Republic of
ممنون از جهان نیوز که به پیام محرمانه حقیر ترتیب اثر داد و 360 را 180 درجه تغییر داد
پیشنهاد می شود پیام " ۱۳۹۷/۰۱/۲۷ ۰۹:۲۸ " خواننده گرامی را حذف کنید
" "یا در دوران نخست ریاست جمهوری گفته بود: «در ایران کسی به خاطر سخن گفتن زندانی نیست.» اما حالا 360 درجه نظرش را تغییر داده و می‌گوید: «نمی‌شود هر کسی علیه شما صحبت کرد و کوچک‌ترین سخنی گفت؛ بیندازید زندان.»"
نویسنده محترم نوشته اند 360 درجه ولی منظورشان 180 درجه بوده است "
Iran, Islamic Republic of
بلا بگيريد الهى ! تازكى ها خيلى خوش مزه شديد ! چى ميشد شما دلواپسون هم يه چند ماهى توى هلفدونى مى انداختند تا ببينيم باز هم اينطورى چهچهه مى زنيد ؟! يا نه زمين و زمان را به هم مى زنيد ؟!
Iran, Islamic Republic of
شما اول جواب بده چطور دستگاه قضا مشایی را بدون حکم میگیره اما مرتضوی را با حکم هم نمیگیره، بعد بیا از ما سوال کن!
میثم
Iran, Islamic Republic of
مرتضوی هم که تخم وترکه همینهاست.اوهم برکشیده مشایی واحمدینژاده داداش
Iran, Islamic Republic of
سئوال را جوا ب بده بسه .همین سیاسی بازی وکی به کجا وصله پدر مردم را در اورده.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد به تنهایی میتواند. جواب همه آنها را بدهد چون بیش از نیمی از آنان در فساد گسترده دولت ایشان نقش دانستند .کاشکی این بزرگان تک تک فیش های حقوقی خود و محل زندگی خود را هم در ذیل نامه می آوردند تا مردم ببیند انقلابیون به چه بدبختی و سختی دارند زندگی میکنند و کمی به آنها کمک مالی هم میکردند
Iran, Islamic Republic of
نون شما از بردن نام احمدی نژاد است.
Iran, Islamic Republic of
کار طرفداران بدبخت احمدی نژاد به جایی رسیده که دنباله رو فضولات آمدنیوز شدن! لیاقت شماها همونه که برین دروغهای سعودی رو بخونین و وطنفروشی کنین.
هدهد
Iran, Islamic Republic of
واردات فضولات انسانی که ثمره برجام فرزندان انقلاب وتایید مجلس انقلابی نهم و شورای نگه بان و امنیت ملی است.البته بنده طرفدار احمدی نژاد نیستم اما طرفدار مظلوم چرا و البته خوش بختی طرفداران ظلم هم از ادبیاتشون پیداست
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر. نظریه شما بدون مدرک است و استنادات قانونی ندارد .با مدرک ارسال کنید .پس از بررسی لقدام خواهد شد. جهان نیوز
احمد شادمانی
Iran, Islamic Republic of
به آقای سلام بر مختار پیشنهاد می کنم که اگر مدرکی دارند آدرس ایمیل بدهند تا هرکس علاقمند و یا مسئول بود اقدام کند
Iran, Islamic Republic of
سلام باید به آقای زاکانی و زاکانی های دیگر گفت عزیزم و عزیزان . احمدی نژاد خوب بود و خوب است و در مسیر اسلام و انقلاب تا حالا وارنامه اش از همه روشنتر بوده است . این شماهائید که نتوانستید او را حفظ کنید و مدیریت . انجاهائی که بنفع شماها بود و منافع شما حفظ میشد با چنگ و دندان از او حمایت کردید تا زیانی به گروه و دارو دسته شماهاوارد نیاید . اما همینکه اوضاع چاجبی شده و مردم نه اصلاح طلب و نه اصولگراهای خود ساخته و خود باور را بکناری زده اند سر و صدایتان گوش فلک را کر کرده است و در جاهایی هم بر علیه او با اصلاخ طلبهایی که دوست ندارند شما اصولگراهانفس بکشید همصدا شده و میشوید و پایتان را روی حق گذاشته اید و بر طبل بی انصافی میکوبید. احمدی نژاد شخصی تند لجباز و گاهی هم از حد و حدود خود خارج شده است . اما چرا حالا به انتقاد قد علم کرده اید .چون احمدی نزاد هم ابدیده شده است و هم بسیاری از اشتباهات دیگر را انجام نمیدهد و مهمتر از همه هیچکدام از شما دارو دسته ها را قبول ندارد و قبول هم نمیکند و پشت درب گذاشته است شماهارا.هیچکس بی عیب و نقص در اداره و اجرای این مملکت نیست ...
Iran, Islamic Republic of
حاج محمود مردمی بود.مردمی ماند وهست وخواهد ماند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مردمی بود و مشائی شد و خدا عاقبتش را به خیر کند
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان شما که تشییع جنازه انقلابی شدید شاید هم اون هاشمی ای هستی که همیشه با رافت اسلامی قوه قضائیه در مرخصی دائمی یا شاید هم کارگر بی مزدو مواجبی
علی
Iran, Islamic Republic of
این دغل دوستان که می بینی مگسانند دور شیرینی اینها برای منافع نا مشروح خود دور هم جمع می شوند وگرنه نه دلشان برای مملکت سوخته نه برای مردم بدبخت
Iran, Islamic Republic of
خدا انشاالله دکتر احمدی نژادعزیز را برای میلیونها نفر از هوادارانش حفظ بکند و نان به نرخ روز بخورهارو لعنت بکند که با پول رشوه گرفتن و پیشنهاد پست از واقعیتها دور کرده است .
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم این کامنت نویسی ها و مثبت دادن ها برای احمدی نژاد همه ساختگی است و کار یک گروه پنجاه نفره است که همگی با هم هماهنگ مثبت ومنفی می دهند
Iran, Islamic Republic of
معلومه که حسابی داری میسوزی و قطعا تو هم از نجومی بگیران ...هستی . اما برای سوختن بیش از حد دقیقا اب رو بریز اونجات که خیلی داره میسوزه $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$.
Iran, Islamic Republic of
15:55 اینهم نمونه دیگری از ادبیات و فهم و درک بیماران احمدی نزاد که دقیقا به دکترشون رفتن !
Iran, Islamic Republic of
اخبار خودشیفتگی ابلهانه و کارهای ناشایست ترامپ الان در صدر اخبار جهانی است. رسانه ها و هر دو حزب اصلی امریکا از او نفرت دارند و از وجودش خجالت می کشند. آیا به این معنی است که ترامپ وجودی نازنین است که بخاطر خدمت به مردمش و اینکه دست مفسدان را رو کرده اینقدر منفور است؟
Iran, Islamic Republic of
کاملا موافقم
اگه اینا طرفدار داشتن تا حالا بدتر از ۸۸ میکردن
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد عزیز همه مردم مستضعف و پابرهنه است .
United Kingdom
چون ادم های ترسو و نان به نرخ روز خوری هستند.اگر دولت نهم و دهم اشکالی داشت خوب متوجه این افراد هم بود اگر نقطه قوتی هم داشت همین طور.شک وتردیدی که در مورد بیانیه دادن این افراد دراین مقطع هست این است که این پنج سال چرا هیچ صدایی از اینها بیرون نیامد در مقابل این همه تخریب و توهین .حالا امده اند بیانیه سفارشی می دهند.شما هنوز باور ندارید مردم ایران مردم دهه های قبل نیستند مردم که حداکثر سوادشان خواندن ونوشتن باشد و چشم وگوش بسته هر چیز شما بگویید قبول کنند.امروز در هر خانواده ای چند تحصیل کرده دانشگاه است که با حرف های ابکی و تحلیل های من دراوردی نمی توان انها را قانع کرد.اینها پنجاه درصدشان که تحمیلی بودند و دربقیه دولت ها هم همین طور بوده.بقیه هم ترسو و نان به نرخ روز خور .حداقل باید در این چند سال از عمل کرد خود دفاع می کردند چرا نکردند چون ترسو ونان به نرخ روز خور بودندوحالا چون نان در مخالفت با احمدی نژاد است این بیانیه را داده اند
Iran, Islamic Republic of
با پرچم انگليس كه نشان مي دهد داري نان ننه ملكه را مي خوري آمدي اينجا و ياوه مي بافي؟ ...
علی تهران
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک جریان زندهخ است در خط انقلاب ،احمدی نژاد وقتی به امثال شما اعتنایی نکرد وبرای محرومان ومستضعفان کمر خدمت بست خار چشم شماها شد البته شما ماسک انقلابی گری وولایت مداری زدین اما ملت میفهمند
Iran, Islamic Republic of
جهان امروزه بدجور رو به بی دین شدن میرود
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
شما فرصت و تریبون در اختیار احمدی نژادیها قرار بدین ،برای همه این سوالات جوابهای منطقی و مستدل دارن . درود بر احمدی نژاد یاور مظلومان و مستصعفان
بب
Iran, Islamic Republic of
اینو بدونید
همونطور که تو این 6 سال نتونستید احمدی نژاد رو حذف کنید تلاش های از این به بعدتون هم بی فایده است..

مرد خداست احمدی نژاد
محسن
Iran, Islamic Republic of
مشکلی در کشور بوجود امده و آن مشکل موضوع نظام هست
این نظام یک جوری تشکیل شده که اگه خراب بشه یه اتفاقاتی می افتد
تو این نظام یه عده ای هستند که 40 ساله پای نظام ایستادند
یه عده هستند که 40 ساله پای نظام نشستند
یه عده هم هستند که 40 ساله منتظر پای نظام هستند
یه عده هم که جونشون دادند برای نظام
حالا یه عده ای پیدا شدند میگن یه کرمایی توی نظام افتاده
علاجش هم اینه که باید این کرما رو از بدنه نظام در اورد
اما بدنه نظام به این کرما عادت کرده و تا دست به هر کرمی میزنی کل بدنه می لرزه
ولی این کرما دارن ازدرون نظام رو می خورند
ولی درهر صورت نظام هست
Iran, Islamic Republic of
آقا من از خودم پرسید. جوابش این بود که 42 یا 420 نفر اگر در جواب عدالتخواهی ، دادگاه علنی، عدالت یکشان برای همه به استدلالهای دیگری از قبیل مخالفت با ولایت متوسل بشوند در حقیقت بخش نحیف و ظاهر الصلاحی از نقشه بزرگی هستند که نگران سرنوشت پولهای حرام و مناصب ستمکارانه کسب شده هستند. این چهل و چند نفر افراد بسیار پاکدست و محترمی بودند که به ضرب احمدی نژاد به مدیریت کلان راه داده شدند و خودشان هم قطعا در خواب نمی دیدند که وزیر و معاون وزیر شوند و اینقدر ساده دل بودند که هرگز در صلاحیت خود و انتخابشان و فقدان شأن و هوشیاری لازم برای این سطح مدیریت شک نکردند و الان هم به دلیل همان ساده اندیشی (اگر نگوییم تطمیع یا تهدید) چنین نامه نگاری هایی می کنند. نگران تعداد و عناوین نباشید.مهم حقانیت است
نیما راسخ
Iran, Islamic Republic of
همه ی سؤالها باید از جریانی پرسیده شود که فردی به نام محمود احمدی نژاد را از هزارتوی کنج و پسله ی قلمروهای ناکجاآباد بمثابه ی خرگوشی که از کلاه بیرون می آورند بیرون کشید و ......
یوسفی
...
اصغر
جالب است دو حزب حاکم کشور, احزاب مدعی اصولگرایی و اصلاح طلب (همان چپ و راست سابق) با هم اختلافات شدید و ریشه ی دارند ولی در یک نقطه با هم مشترک و هم عقیده هستند آنهم مخالفت با آقای احمدی نژاد و امثال ایشان/ همانطور که دوستان می دانند این دو حزب حاکم در تمام نهادهای نظام جهت منفعت طلبی حزبی خود نفوذ کرده و تنها کسی که هویت این آقازاده ها را برای مردم برملا کرد, جریان و تفکر احمدی نژاد بود. تفکر احمدی نژادی که منحصر به شخص احمدی نژاد نیست که می خواهند این جریان اصیل انقلابی را با حذف آقای احمدی نژاد از بین ببرند. بلکه با یاری خداوند قضیه برعکس شده است.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادیها
هیچ دقت کرده اید که در یک سال اخیر حملات جریان دولت و اصلاح طلبان به احمدی نژاد کاهش یافته و بعضا از او حمایتها و تمجیدهائی نیز شده است
چون احساس کرده اند احمدی نژاد دیگر آن احمدی نژاد سابق نیست و می توانند احتمالا روی او برای آینده شان حساب کنند
Sweden
خوب دیدن شما اصولگراها خیلی فعال شدید خواستن موازی کاری نشه!
Iran, Islamic Republic of
...
هدهد
Iran, Islamic Republic of
خود این مقاله جوا ب خودش را داده . وقتی این گونه به رئیس خود حمله می کنندنشان می دهد که انتخاب احمدی نژاد نبوده اند و در ان 8 سال به هیچ عنوان حمایت کامل نظام که هیچ حتی اختیار انتخاب همکارنش را هم نداشته است.
البته خوب است این 42 بلبل بگویند که قبل از رسیدن به وزرات و معاونت در زمان او بالاترین منصب اجراییشان چه بوده. جالب است که بقایی به خاطر بخشیدن مبلغ وام بعضی از همین ها به اختلاس محکوم شده است
Iran, Islamic Republic of
با این تفکر شما اگه یکی باباش کار خلافی کرد بچه اش اعتراض کنه اونم میتونه بگه تو بچه من نیستی من شک به خودم شک دارم
اگه تقریبا تمام کابینه بدون نظر رییس کابینه انتخاب شدن پس این چه فرد بی اختیار و بی دست و پایی بوده که شما تیم کامنت نویسی اجیر شده جناب مشایی سنگشو به سینه میزنید
Iran, Islamic Republic of
حامیان دیروز وامروز احمدی نژاد از بصیرت واقعی تهی بوده وهستند
حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا عادته به توهین کردن به دیگران را ولایت مداری می ‌دانید چرا از نامه نگاری هراس دارید در مملکت که ولایت فقیه در راس آ ن است باید با منقدان با مهربانی برخورد شود و طعم ولایت که عشق به مردم است را در کام مردم جشاند نه اینکه هر که از وضعیت موجود انقاد کرد ضد نظام وضد ولایت می‌شود جمع کنید اگر ولایت فقیه نخواهد شما از او طرفداری کنید باید کی را ببیند
Iran, Islamic Republic of
رهبری از ایشان حمایت های زیادی کرده است
بهمن
Iran, Islamic Republic of
در یکی از کامنتها دیدم عزیزی نوشته احمدی نژاد هم مثل هاشمی نامه نوشته به رهبری . پس چرا امدی نژاد ادم بده شد ولی هاشمی نام بزرگراه به اسم او خورد ..... چرا هیچ کسی حرفی از او نمی زند . چون پول دار وصاحب رسانه های مختلف است واین بابا اینها را ندارد . هرحرفی می زند تبلیغات برعلیه او می کنند . دادگاه علنی می خواهد خوب مثل کرباسچی انجام دهید . تا مردم خودشان تصمیم بگیرند . ایا واقعا نمی شود .
به آقا بهمن
Iran, Islamic Republic of
چون طرفداران هاشمی در شورای شهر قدرت داشتند و خیابان به نام او کردند
Sweden
تعطیل رسمی هم کار همون شورای شهر بود؟
Romania
جهان نیوز محترم طلحه و زبیر اطراف امام علی رو گرفتن اما وقتی دیدن امام عای برا کار شخصی شمع بیت المال رو خاموش میکنه به روی املم علی شمشیر کشیدن
Iran, Islamic Republic of
آدرس اشتباه ندهید مشکل ما جاسوسهای نفوذی در دستگاههای حکومتی است مردم خادم خود را از خائن به خود تشخیص می دهند.
روح الله
Iran, Islamic Republic of
خودتون می برید ومی دوزید . عجب دوزنده هایی هستید!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر از احمدی نژاد می ترسند !!!
Iran, Islamic Republic of
من از احمدی نژاد حمایت نمی کنم ولی این را می دانم احمدی نژاد هرچه باشد از روحانی بهتر است...
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
پیام های نه گانه و مستدل و بدون توهین و حرف بد بنده که در جواب این مقاله ی سراسر فرافکنی و مغلطه که نوشته بودم، پس کو؟!!
کاربر محترم . با تشکر دوباره ارسال کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
هر دو جناح علیه یک نفر !!!!
Norway
دشمنان احمدی نژاد به طرفداران احمدی نژاد حسرت میخورند
خدا یار و نگهدارتان باد که حق را گفتید و پای آن ایستادید!!!!
Iran, Islamic Republic of
ما همه عاشق احمدی نژادیم. درود بر مردی که انقلاب را به ریلش برگردان. شعار انقلاب را بر سر دست گرفت. عدالت محوری را احیا نمود و خار چشم چپ و راست غرق در سروت قدرت شد.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد از اول منحرف بودوخود را منافقانه انقلابی جا زدوبا این ترفند که زنده کننده ارمانهای انقلاب وراه شهیدان وپیرو ولایت فقیه است رای دلسوزان نظام را به خود جلب کرد وچند کار جزیی هم بری محرومین انجام دادوای بعد از مدتی ماهیت اصلی خود را وقدرت طلبی روت اندوزی خود وگروه کوچکش نشان داد ومن مادر شهید با همه تیرهوشی دو بار به او رای دادم که از خدا بخشش می خواهم خواهش میکنم منتظر تغییر رفتار او نباسید کهسیطان در او نفوذ کرده وهرچه زود تر بدون مصلحت اندیشی اوراپبش دوستانش بفرستید
Iran, Islamic Republic of
بروید یک دهم احمدی نژاد کار کنید بعد بیایید از او ایراد بگیرید. واقعا صد برابر امیر کبیر برای محرومان کار کرد.
Iran, Islamic Republic of
فقط مراقب باشيد دستپاچه و بي دقت و با انگيزه هاي ناسالم كار نكنيد كه كارتان تباه مي شود!
احمد
Iran, Islamic Republic of
حامیان امروز احمدی نژاد منتقدان ومخالفان دیروز اوبودند ومنتقدان امروز او حامیان دیروز او البته یک افراد هم هستند که احمدی نژ اد بما هواحمدی نژاد برایشان مهم است وکاری به دیروز وامروز اوندارند
Iran, Islamic Republic of
تمام حرف های دکتر احمدی نژاد برحسب اصول و منطق است . ضمنا حرف ایشان دقیقا حرف محرومین و پابرهنه های مملکت است .
Iran, Islamic Republic of
به خدا احمدی نژاد اینقد گندکاری کرد اگه مملکت بدون رییس جمهور بود بهتر از این بود احمدی نژاد رییس جمهور باشد ماازاو غیر ازایجاد تفرقه وفحش بی ادبی و لجبازی چیزی ندیدیم حتی درمقابل رهبر ی ایستاد ...
حمید پاپی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
نظام جمهوری اسلامی به خواست و حمایت خداوند و رهبری خمینی کبیر به بار نشسته است.
چراغی را که ایزد برفروزد هرآنکس پف کند ریشه اش بسوزد
لطف خداوند،ولایت فقیه(امام خامنه ای) و مردم ارکان اصلی این نظام هستند.
40سال تمام دشمنان دین اسلام به سرکردگی آمریکا و صهیونیست و ایادیشان هر کاری کردند هیچ غلطی اما نتوانستندکاری از پیش ببرند. و از این پس هم نخواهند توانست . به یاری خداوند بزرگ انشاالله