سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

خرید گندم با نرخ سال گذشته خلاف قانون است

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 604029
سخنگوی کمیسیون کشاورزی گفت:وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی را به شورای عالی اقتصاد پیشنهاد داده اما متاسفانه این شورا، آن را به تصویب نرسانده است.
خرید گندم با نرخ سال گذشته خلاف قانون است
به گزارش جهان نيوز، محمدعلی شاعری، سخنگوی کمیسیون کشاورزی  با اشاره به عدم اعلام نرخ خرید تضمینی گندم علی رغم گذشت هفت ماه از موعد رسمی آن، اظهار داشت: ما در این خصوص دستورات لازم را به وزارت جهاد کشاورزی داده ایم. بنده نیز از وزیر جهاد کشاورزی سوال کردم و تذکرات لازم را داده ام بنابراین این مسیر در حال طی شدن است.
 
وی با بیان اینکه نرخ خرید تضمینی گندم باید توسط شورای عالی اقتصاد براساس نرخ تورمی که بانک مرکزی سالانه اعلام می کند تعیین شود، افزود: وزارت جهاد کشاورزی نرخ خرید تضمینی را به شورای عالی اقتصاد پیشنهاد داده  اما متاسفانه این شورا، آن  را به تصویب نرسانده است و  خرید تضمینی گندم همچنان با نرخ سال گذشته انجام می شود.
 
شاعری با تاکید بر اینکه خرید تضمینی گندم با نرخ سال گذشته برخلاف قانون است، خاطرنشان کرد: در صورت تداوم این سیاست و عدم اعلام نرخ تضمینی گندم ضربه جدی به تولید داخل زده خواهد شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *