جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اجرای طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 603983
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ضمن تاکید بر اینکه هیچ تغییری در زمان اجرای طرح ترافیک در سال جاری ایجاد نشده است، گفت: زمان اجرای این طرح از همان اول اردیبهشت‌ماه خواهد بود.
اجرای طرح ترافیک از ابتدای اردیبهشت
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، محسن پورسیدآقایی در حاشیه برگزاری پنجاه و ششمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب یک فوریت لایحه تعیین کرایه تاکسی در صحن شورای شهر تهران اظهار کرد: یک فوریت لایحه در جلسه امروز و با 20 رای موافق به تصویب رسید. 

وی تصریح کرد: در سال جاری دریافت کرایه‌های تاکسی در هر منطقه و هر خط متفاوت خواهد بود و اینگونه نیست که در هر خط کرایه‌ها به یک میزان افزایش یابد.پورسیدآقایی با تاکید بر اینکه تا قبل از تصویب تعیین افزایش کرایه‌های تاکسی، دریافت هرگونه وجه اضافی تخلف محسوب می‌شود، گفت: قطعا بخش‌های مربوطه در این زمینه برخوردهای قانونی را انجام خواهند داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد:  امیدواریم تا هفته آینده و با بررسی لایحه اشاره شده در کمیسیون‌ها این موضوع در صحن شورا و مطرح و در نهایت در خصوص افزایش کرایه‌های تاکسی تصمیم‌گیری شود.

وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که چه کسانی در کارت‌های شهروندی مبلغ یک میلیون تومان در حسابشان شارژ داشته باشند، گفت: سهمیه بگیرانی که در طول سال می‌خواهند از طرح ترافیک استفاده کنند باید در حساب‌شان حداقل یک میلیون تومان پول داشته باشند.

وی تصریح کرد: سایر گروه‌های خاص از جمله خبرنگاران، بیماران خاص، معلولان و ... نیازی به شارژ کارتشان نیست.
پورسیدآقایی همچنین با اشاره به تکلیف آژانس‌ها در خصوص طرح ترافیک نیز گفت: در این بخش نیز آژانس‌ها و وانت بارها با تخفیف 50 درصدی مجوز طرح ترافیک را دریافت خواهند کرد که تعداد آنها به میزان سال گذشته خواهد بود.وی گفت: زمان اجرای طرح ترافیک 97 همانطور که از قبل گفته شده بود از ابتدای اردیبهشت‌ماه خواهد بود و تغییری در زمان اجرای آن نخواهیم داشت.

پورسیدآقایی ضمن تاکید بر اجرای طرح در زمان اشاره شده افزود: تمام تمهیدات لازم برای اجرای طرح پیش بینی شده است.وی با تاکید بر اینکه تا شب گذشته 75 هزار متقاضی برای دریافت طرح ترافیک ثبت‌نام کرده اند، گفت: پیش‌بینی می‌شود این ثبت‌نام‌ها طی روزهای آینده افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *