جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۵
۴۸

​سلفی حقارت تکمیل شد/ پاسخ اروپا به نمایندگان اصلاح‌طلب +عکس

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۰
کد مطلب: 603866
اتحادیه اروپا سلفی حقارت نمایندگان اصلاح طلب را تکمیل کرد و بار دیگر تحریم‌های خود علیه کشورمان را تا پایان آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی تمدید کرد.
گروه سیاسی جهان نيوز، امیر حمزه نژاد: در حاشیه مراسم تحلیف ریاست جمهوری دوازدهم که در صحن مجلس برگزار شد، عده‌ای از نمایندگان فراکسیون امید با «فدریکا موگرینی» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با ذوق و شوق عکس سلفی گرفتند. این موضوع مورد انتقاد شدید افکارعمومی قرار گرفت که در شان نمایندگان ملت ایران نیست که اینچنین با سیاستمدران غربی عکس بگیرند که حاکی از ذوق‌زدگی از دیدن آنهاست. 

برخی رسانه‌ها در این باره نوشتند: «برای برخی وکلای ملت مان در آستانه 40 سالگی انقلاب، غرب هنوز شهر فرنگ است و وقتی چشم آبی می بینند دست و پایشان را گم می کنند.» در همین رابطه، برخی از نمایندگانی که در این حرکت شرکت داشتند برای دفاع ازخود بیان کردند که این موضوع نشان دهنده روابط خوب ایران و اروپاست. 


«احمد مازنی»، نماینده روحانی اصلاح‌طلب که در این سلفی حضور داشت در دفاع از کار خود مطرح کرد: «خانم موگرینی نماینده اتحادیه اروپا در مراسم تحلیف بود، این تصویر علاقه نمایندگان ملت ایران به روابط عمیق و محترمانه با مردم قاره سبز را نشان می‌دهد.» 

اما اخیرا اتحادیه اروپا سلفی حقارت نمایندگان اصلاح طلب را تکمیل کرد و بار دیگر تحریم‌های خود علیه کشورمان را تا پایان آوریل سال ۲۰۱۹ میلادی تمدید کرد.

این محدودیت ها شامل فریز کردن دارایی ۸۲ نفر ایرانی و یک نهاد و همچنین اعمال محدودیت سفر برای اشخاص قرار گرفته شده در فهرست تحریم می شود. البته نگاه خوش بینانه به غرب تنها در میان نمایندگان اصلاح طلب وجود ندارد بلکه رسانه‌های این کشور با تیتر هایی که حاکی از خوش خیالی صرف نسبت به اروپاست درباره همین روابط تیتر زده بودند؛ موگرینی: «هرچه تهران بگوید». 



نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوب است این نمایندگان و سیاست مداران باری تاریخ ایران 1280 تا 1300 را بخوانند ببینند انگلیس چه بر سر ایران آورد فیلم یتیم خانه گوشه ای از آن است
Iran, Islamic Republic of
ای بابا طرف امده برای کار دیگر که در کناش هم یه نمایندگی هم بکنه که تهش فقط فشار دادن یه دکمه است
Iran, Islamic Republic of
​سلفی حقارت
Iran, Islamic Republic of
... عکس گرفتن با موگرینی برای شان افتخار است .
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی باور نکنید که تنها راه نجات مردم باز کردن درهای کشور و اصلاحات اساسی در داخل ایران هست هر راه حل دیگه ای جواب نمیده . ایران را نمیشه کره شمالی کرد و نخواهد شد و روز به روز میزان نارضایتی مردم داره بالا میره . راه حل دوستی با روسیه و دشمنی با بقیه فقط ایران را در سراشیبی سقوط قرار میده !!! از ما گفتن بود .
Iran, Islamic Republic of
تنها راه نجات هر جزء از ابنای بشر باز کردن درهای عقل و فهمه
تو همه درها رو باز کن اگر هنر مدیریت نداری بهتره درها رو که باز کردی اول خودت بری بیرون ایران همبشه سرزمین سرخپوست ها و اشغال بشه بره پی کارش
Iran, Islamic Republic of
شما اول جواب همین سلفی حقارت و نتیجه اش رو بده، چون این آش نمایندگان افسادطلب بوده، بعد درخواست دیگ آش رو کن!
محمد
Iran, Islamic Republic of
همین الان باز و ما هر روز در حال تحقیر شدن هستیم دیگه چرت و پرت تحویل ندید همین عربستان احمق ۴۰ درصد فقیر داره ولی خوب شما غربگرایان تا دیدید زنان تو عربستان رفتن ورزشگاه خودتون و کشتید اصلاحات از نظر شما لیبرال ها یعنی این ولی از نظر یک فرد عاقل یعنی تغییر قوانین مدیریتی در کشور و .... که منم با این موافقم شما منظورت دقیقا این که دین اسلام و بزنیم کنار و سکولار بشیم منظور دقیق شما از اصلاحات این ولی این و بدون اولا همه اروپا گل و بلبل نیست و خود سوئد بیشترین امار دزدی خودرو و داره تو جهان و تو اروپا دو هفته هست که تو فرانسه اعتراض و دارن مردم و میکشن ولی من و تو و صدای امریکا یک حرف ام راجبه این اعتراضات نزدن همه کشور هایی که توی اون دین از سیاست جداست وضع خوبی ندارن مثلا تو کشور های کوچیکی مثل سوئد و کلا اسکاندیناوی و قطر و امارات و .. به خواطر جمعیت پایین و دور بودن از منابعی مثل نفت و ... استعمارگران کاری باهاشون ندارن ولی بیا جدایی دین از سیاست و تو عراق افغانستان و سوریه و یمن زمان منصور هادی ببین برای چی این کشور ها فقیر هستند چون نفت و گاز و .. دارن و برای اینکه منابعشون و ببرن این کشور ها رو نا امن میکنن و امثال شما با گول خوردن از یک مشت اَغال غربی و بی بی سی و من و تو و صدای امریکا و امثال مسیح علینژاد خود فروخته کشور و به مسائل فرعی ربط میدید مثل حجاب اجباری و ... جمهوری اسلامی میتونه با تغییر در قوانین مدیریتی و انتخاباتی به بهترین جایگاه تو جهان برسه و انشالله میرسه
Iran, Islamic Republic of
نقض حقوق بشر نکن تا تحریم نشی این دیگه چه ربطی به سلفی داره ؟...هنوز هم میشه مملکت را نجات داد با اصلاحات اساسی ولی همین امروز چرا که فردا دیره
Iran, Islamic Republic of
مثل چه نقضی شده. کشتار مردم یمن نقض حقوق بشر نیست. اعدام قاچاقچی شد نقض حقوق بشر، اعدام متجاوزین به ناموس تو شد نقض حقوق بشر.
به قول پرفسور قوام حقوق بشر ابزار مداخله غرب در کشورهاست.
سر اصلاح
Iran, Islamic Republic of
افساد طلبان: ////// ریتمیک خوانده شود ///////
ماکه لب تشنه دیدار توئیم «موگرینی بلا
همه نادیده خریدار توئیم «موگرینی بلا
نه خریدار؛ گرفتار توئیم «موگرینی بلا
(خدا مارو بکشه که اینطور) زیر بازار توئیم «موگرینی بلا موگرینی بلا
بلا بلا بلا بلا طلا طلا طلا طلا
لاله
United Arab Emirates
جریان انحراف از اصولگرایی که نیستند
بیچاره ها چند تا اصلاح طلب واداده به غربند
که باز تایید صلاحیت میشوند
متاسفانه
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه باهشون عکس گرفتن اصلا رنگ جبهه را ندیدند وگرنه یاد گازهای شیمیائی اهدائی آنها به صدام بود را بیاد میاوردند اینطور همدیگر را برای عکس گرفتن از هم سبقت نمی گرفتند انگار جای امامزاده گیر آورده اند سعی میکنند در پرونده اعمالشان ثبت شود نکند شهدا گلگی کنند چرا بازن اجنبی سلفی نگرفتید؟؟؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
عجب روئى داريد ؟! يعنى شما دلواپسون ... هيچ سهمى در برجام نداريد ؟! پس اون عمه من بود كه قبل از اومدن روحانى دو سال و نيم پنهانى باهاشون مذاكره مى كرد ؟! والله به خدا !
خيال كردند با اون اعتراض نصف و نيمه اى كه فقط نيم ساعت در مجلس دوام داشت همه تقصيرها رو مى تونن گردن روحانى بندازند !
Iran, Islamic Republic of
آن کس که نداند و نخواهد که بداند
...
حسن
Iran, Islamic Republic of
دلواپس را خوب آمدی، اصلاحطلبان مثل شتر نشخوار می کنند :دلواپس
خوب دلواپس چه بودند؟ دلواپس همین روزها بودند. روزهایی که به ریش من و تو بخندند. کلاه گشادی سرملت ایران گذاشتند.
بله ما دلواپسیم ولی مثل شما وطن فروش و مزدور و همکار داخلی غرب نیستیم.
بله دلواپسان مذاکره می کردند و مثل شماها املا نمی نوشتند. عحب رویی دارید. بنی اسراییل باید بیایند و توجیه و بهانه از هرچی اصلاح طلب را آموزش ببینند. الان زدید زیرش. ...بود می گفت با برجام مشکل آب هم حل می شود. اصلاحطلبان ، دورویند و حاضرند برای منافع حزبی و شخصی شان ، عزت ملی، منافع ملی و استقلال ملی را به حراج بگذارند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اگر دلواپس کشور و مردم بودی همکار داخلی و خارجی روسیه نمی شدی . البته امثال شما نه چیزی می خونید و نه میشه با شما بحث کرد . بحث شما باتوم هست . اگر کمی در تاریخ بخونی به اونی که اعتماد کردی یعنی روسیه جز بدبختی و فلاکت هیچ چیزی برای کسی نیورده . هر کشوری رفت بدبخت و جنگزده شد . البته تو دلواپس مردم نیستی چون اگر بودی با این وضعیت مردم اولین نفر برای گرفتن حقوق مردم بودی تو دلواپس اینی که نونت بریده نشه عزیز
کسی که خوابه میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده اصلا
آقای هم وطن
تاریخ این مملکت پر است از ظلم و زورگویی استکبار در حق این ملت
چه از ناحیه شرق چه از ناحیه غرب! حالا این وسط نرخ تعین میکنید
مسلمان!نجات این مملکت دستاویز شرق و غرب شدن نیس ما در داخل کشور خودمان چوب مدیران نالایق را میخورم و ایضا فساد نهادینه شده آقایون و حزب بازی و باند بازی و و و
Iran, Islamic Republic of
ما روسیه را همکار خود کرده ایم یا ما همکار روسیه شده ایم.
دنیا از نظر شما آمریکاست. وقتی هم از همکاری بین المللی می گویید منظورتان دم شدن برای غرب است. مخالف روسیه هستید نه اینکه دلتان برای استقلال کشور بسوزد برای این است که آرزوهایتان برای سرنگونی کشور به باد رفته ، ناراحتید.
از تاریخ گفتی این را هم بر بخوان انگلیس جه بر سر ملت و کشور آورده . جمهوری اسلامی نبود و لانه حاسوسی هم تسخیر نشده بود پس چرا آمریکا بر علیه مصدق کودتا کرد. برو خودتو سیاه کن.کمتر غرب را بزک کن ، کمی استقلال و آزادی اندیشه داشته باش برای خودت بهتره .

ما هیچ وقت بر علیه هموطن خود باتوم نکرفته ایم و جانمان را برای عزت و استقلال این ملت داده ایم از قماش های مثل تو چند نفر جانشان را برای امنیت این کشور داده اند. ما باتوم را بر علیه کسانی گرفته ایم که نامه تحریم ملت را به کنگره دادند. برو بخوان ببین چه کسانی آدرس تحریم دادند همه شان اصلاح طلب بودند. امثالی مثل تو. یک نفر دلواپس پیدا نمی کنی.
اتفاقا دلواپسان فرآیند مذاکره را شروع کردن البته مذاکره نه املا نویسی مثل اصلاحطلبان.
توی همه چیز خوان، حداکثر سواد شما، اطلاعات کانالهای تلگرامی و ... است.
ما نونی نداشتیم که بریده بشود نون ما از بازویمان حاصل می شود نه از فیشهای و حسابهای نجومی خواران هم پیاله هایتان و نه از فیشهای دلاری واریزی سرویسهای غربی.
هرچی بر سر این ملت آمده از اصلاحطلبانی مثل تو و امثال توست. شک نکن. فاسد ترین آدمها را اصلاح طلبان در جرگه شان دارند از جاسوس وطن فروش خائن بگیر یا ضد دین.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
احسنت و درود بر شما .خوب گفتی
Iran, Islamic Republic of
آره راست میگی ما مثل شما گوش نمی دیم که چند سیلبریتی چی می گه بهش عمل کنیم و از باین بابت بی سوادیم. شما برده سیلبریتی ها هستی اصلا از خودت اندیشه نداری.
دلواپس سر اصلاح
Iran, Islamic Republic of
ما نه به روسیه و نه به هیچ کشور دیگری اعتماد نمی کنیم ولی این دلیل همکاری نکردن نیست؛ ما در مقابل روسیه نقد را با نسیه معامله نمیکنیم؛ حالا شما برو تاریخ رو بخون وبعد رفتار هم تیمی هات رو با آمریکا مقایسه کن تا بفهمی چطور با اعتماد به شیطان بزرگ در توافق هسته ای و اجرای یکطرفه برجام این بلاها رو سر کشور آوردن.
ضمنا سر رات چند تادونه سیب و گلابی برجامی هم بگیربخور تلف نشی!!!
سید
Iran, Islamic Republic of
درسته که روسیه تزاری در دوران گذشته بواسطه خیانت قاجار و ...به ما ضرر زده واشغال گری کرده ولی بعد از انقلاب و خصوصا دو دهه گذشته تجاوزی به حقوق ما وسیاست وفرهنگ مانداشته ونداره وحتی بار ها و بارها در مجامع بین المللی از حقوق ایران دفاع کرده...ولی آمریکای خبیث که شده قبله حاجات شما وامثال شما هنوز هم در حال خیانت است...خواهش میکنم درک کنیدودست از این تعصبات بیجا بردارید....
Iran, Islamic Republic of
ایول دمت گرم ...
سید
Iran, Islamic Republic of
احسنت لذت بردم این اصلاح طلبها بنی اسرائیل رو هم درس میدن...
Iran, Islamic Republic of
...والا دیپلمات به مذاکره کننده دشمن نمی گوید اگر با ما به توافق نرسیدید ما در انتخابات خواهیم باخت.
فکر نکن دیپلماتهای ما چیزی زیادی از ... داشته اند..
Iran, Islamic Republic of
خود روحانی بارها گفت مسئولیت مذاکرات و برجام با بنده هست
Iran, Islamic Republic of
نه خیر ایشان فرمودند رهبری تو ریز مذاکرات بودند!
Iran, Islamic Republic of
خطوط قرمز و نامه رهبری درباره برجام چی شد. رویتان را برم هر چی اصلاح طلبه.....
Iran, Islamic Republic of
15.8 این حرف رو روحانی وقتی زد که برجام رو با عجله و به طور یکجانبه وبدون رعایت 9 شرط مقام معظم رهبری اجرا کرد و درعوض آمریکا و اروپا یک تف هم کف دستش ننداختن ؛ اونوقت ...خواست این فضاحت رو توجیه کنه ...
Iran, Islamic Republic of
دهه چهلی هستم توکتاب های تاریخمون وقتی می خوندم که تو سیاست ایران چرا وچقدر سیاستمدار مزدور وخائن داریم غصه ام می گرفت وقتی انقلاب شد می گفتم خوب دیگه تمام شد ولی افسوس درب هنوز رو همان پاشنه می چرخد وجاسوسی الان افتخار شده ... وخیلی ها گوی سبقت را از هم می ربایند که مثلا زرنگ تر نشان بدهندوخیلی هاهم تو صف این بی حیایی هستند....
Iran, Islamic Republic of
برجام دستپخت اصولگرایان و انقلابیونه؟!
دیوانه ای؟
علی
Iran, Islamic Republic of
عموجون اگه الزایمرنداری برو روزنامه هاتون رو که ریسه ای هستند وزنجیری یه نگاه بنداز شیخ حسن قصه برجام ما عکسش باپرچم ایران هست و تیترش که گفته همه مسئولیت مذاکرات بامن است. دیگه وصله برجام یا همون ترکمنجام به ما نمی چسبه. شیخ شمااصرارداشت اصلا برجام به مجلس نره. راست می گفت طرف قبل توافق پیش پیش همه سمبه سوراخ رو باسیمان پر کرده بود دیگه مجلس کجای کاربود. حالا سنگ پای قزوینم ارزوست.
سر اصلاح
Iran, Islamic Republic of
فقط تو افساد طلب از رو نگو که سنگ پا بهت میگه خودت آخرشی!!! آخه مگه یادت رفته که روحانی میگفت هر توافقی بهتر از توافق نکردنه؟ مگه یادت رفته که میگفت آب خوردن ما هم به توافق هسته ای بستگی داره؟
مهدی
Iran, Islamic Republic of
من در گذشته نوشتم نماینده های مجلس کارامد نیستند ولی من را ارجاع دادبد به مطالعه بیشتر . اگر مجلس درست نشود کشور درست نخواهد شد درست شدن در فرد و فرد نماینده ها مطرح است نه در ساختمان و تجملات و ... مجلسی داریم میدان فوتبال ولی اثر بخشی و کارامدیش نیاز به تحقیق و ارزیابی دارد حالا چه نماینده راستی باشد چه چپی به اصطلاح اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
لیست فله ای ها ... امید همین هستند . به جز عکس گرفتن با موگرینی ...
Iran, Islamic Republic of
منظور تان این است که تحریم فقط مربوط به اصلاح طلبان است واصولگرا ها تحریم نشدند .تیتر خبر واضح نیست
Iran, Islamic Republic of
ولکن
فریاد
Germany
این جنس ایرانی بیگانه پرست و نوکر اجنبی است ما توی ایران یک آلمانی ببینیم غش میکنیم اینجا آلمانی ها ما ایرانی ها و کلا خارجی ها را اونجای سگشان هم حساب نمیکنن. اصلا نژاد پرستی برای اینها جز شخصیتشان است بخشم افتخار میکنن. ... از ماست که بر ماست
Iran, Islamic Republic of
اقای فریاد که تو المانی جنس خارجی تو المان فروش نمیره ؟ شما پرتی ؟ مطمئنی المانی ؟ یکم المانی بنویس ببینم بلدی ؟ المانها از محصولات پوشاک زارا و یا منگو و یا برندهای امریکایی و ایتالیایی خرید نمی کنن ؟ اینهمه ماشین هیوندایی و شورولت و پژو نمی خرند ؟ کشور مولتی کلتور مثل المان را با کجا مقایسه می کنی ؟ نایک در هر شهر المان نیست ؟ کوکاکولا المانی هست ؟ قروشگاه الدی را که می شناسی ؟ همه موادش را از سراسر جهان نمیاره ؟ از خرما ایران تا سبزی از افریقا . از تن ماهی چینی تا شلوار بنگلادشی .شما فکر کنم تو سیستان و بلوچستانی نه اونجا هم نیستی چون مردم پاکدست سیستان هم میدونن چه خبره . من فکر کنم شما فقط صدا و سیما میلی می بینی عزیز نه المان . بعد هم کجا المانیها نژادپرستند ؟ والله از ایرانی نژاد پرستتر مگر داریم . در ضمن شما تحصیلات هم نداری چون اگر داشتی میدونستی که المان و اقتصاد المان معجزه اقتصادی امریکا بوده و بعد جنگ جهانی توسط امریکا به 8 کشور صنعتی دنیا برگشته . در ضمن اگر در المانی یکم در مورد کرامت انسانها و یا اختلاسها و یا اینکه تضمین برگشت سرمایه خارجی و یا در مورد رکود و سود بانکی 1% صحبت کن عزیز .راستی تو المان هم وام بخواهی باید سند ببری با سود35% و 2 تا کارمند و 1 معرف جوازدار؟ ای بابا کجا را با کجا می خواهیم مقایسه کنیم
Iran, Islamic Republic of
شهداء شرمنده ایم که نماینده های مجلس ۳۶۰ درجه درمداربرخلاف اهداف مقدس شما موضع میگیرند و دیری نخواهد پائید که توسط اروپائیها به پائین کشیده میشوند .وای بحالتان وای بحالتان حقارت تاکجا شما مثل بن سلمان شده اید که توسط امریکا دوشیده میشوید اما بشکل دیگری
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر کمی تاریخ ایران را مطالعه کنید متوجه این موضوع میشوید همیشه کسانی باعث عقب ماندگی ایران شده اند که احساس میکردند باید متوسل به کشورهای غربی شویم از اراده و خود باوری ایران خیلی فاصله داشتند و متاصفانه خودشان را روشنفکر هم میدانستند و با تمام وجود از دینمداری ایرانیان ترس و واهمه داشتند نظرشان این است در هر دینی ایرانیان وارد بشوند الا اسلام و همیشه قصد داشته اند ایرانی را از مسلمانی فاصله بدهند ولی کار را بدتر کرده اند چون مردم ایران غیرت مند هستند ودین اسلام این زمینه را برایشان فراهم کرده است
غیرت چه برای دفاع از ناموس و چه دفاع از سرزمین
پس باید نتیجه گرفت که همه روشنفکران غرب زده آب در حاون میکوبند و بیخودی نظریه میدهند وفکر میکنند اگر دنبال غرب باشیم چه میشود در دوران پهلوی نتوانستند غرب را حاکم کنند تا چه برسد به الان که غرب را با اردنگ از ایران که نه از قاره آسیا بیرون کرده ایم در حمله به سوریه دیدید از دور چندتا موشک زدند تمام
این است حقوق بشر غرب ای آنهای که شبها خواب آمریکا میبینید مگر همی در خواب ببینید ......
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه با دشمنان ایران عکس یادگاری میگیرند جزو ملت ایران نیستند مردم ایران کسانی هستند در روز ۲۲ بهمن معجزه کردند وبه دهان غرب وغرب زده ها کوبیدند
حماسه آن روز را آفریدند
عیسی
Iran, Islamic Republic of
اینها عارشون نیست از این کارها. ...
مهدی
...
مهدی
هر چه تهران بگوید؟؟؟؟!!!!!!!!!!