پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

گلایه نماینده اصلاح طلب از توئیت بازی مشاور روحانی

يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 603852
یک اصلاح‌طلب همکار نشریات زنجیره‌ای با انتقاد از توییترپراکنی مشاور روحانی نوشت اگر او قصد سرکارگذاشتن مخاطب را دارد، به همین روش ادامه دهد.
گلایه نماینده اصلاح طلب از توئیت بازی مشاور روحانی
به گزارش جهان نيوز، اخیراً حسام‌الدین آشنا در توییتر نوشته بود: «مشکل فقط چهار راه استانبول نیست؛ بخشی از مشکل 4 راهی است که به استانبول، اربیل، دوبی و... منتهی می‌شود. مردم و دولت نه تسلیم بحران‌سازی اجتماعی دی‌ماه شدند و نه تسلیم بحران‌سازی اقتصادی، ارتباطی و اطلاعاتی اردیبهشت می‌شوند. ساعت پایتخت ایران هرگز به وقت شام تنظیم نخواهد شد.» احمدزیدآبادی (از اعضای دیرین گروهک ادوار دفتر تحکیم و عضو سابق شورای سردبیری برخی نشریات زنجیره‌ای) در پاسخ به این توییت نوشت: حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس‌جمهور این روزها درباره دلایل جهش نرخ ارز مطالبی توئیت می‌کند که فهم آنها از دایره درک افراد جامعه خارج است. آقای آشنا اگر می‌خواهد با توئیت‌های خود پیامی را به جامعه منتقل کند، به نظرم بهتر است شفاف‌تر سخن بگوید و اگر می‌خواهد به طرفی خاص و ناشناس پیغام رمزدار بفرستد، به‌گمانم مناسب‌تر است که آن را از طریق وسیله‌ای غیر عمومی ارسال کند اما اگر قصدش سرکار گذاشتن مخاطب است، همین راه را ادامه دهد!

توئیت‌بازی‌های امثال آشنا در دادن آدرس سردرگم کننده و گمراه کننده به جامعه در حالی است که بسیاری از افراد فعال در فضای مجازی و رسانه‌ای و هنری که از روحانی در انتخابات حمایت می‌کردند، ابراز پشیمانی می‌کنند یا دولت را درباره سوء مدیریت بازار ارز مورد اعتراض قرار می‌دهند. به عنوان مثال حمید فرخ‌نژاد نوشت: جناب روحانی، برای امثال من، به خاطر حمایت از شما آبرویی پیش مردم نمانده؛ یه کم به فکر خودتون باشید. محمدعلی آهنگران هم نوشته است: در ایام انتخابات و در سخنرانی‌ها به مخاطبین می‌گفتم برای اینکه رخدادهای تلخی نظیر بالا رفتن یک شبه قیمت ارز و سکه در دوره احمدی‌نژاد تکرار نشود به روحانی رأی دهید چون دولت او دولت ثبات است. امروز با دیدن دلار 5700 تومانی با صراحت بابت این بخش از سخنانم عذرخواهی و استغفار می‌کنم.

رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده اصلاح‌طلب مجلس نیز در تذکری به رئیس‌جمهور گفت: اگر گوش شنوا دارید، صدای اعتراض مردم را از زبان نمایندگانشان شنیدید. وزیر رفاه و رئیس بانک مرکزی، قصد رها کردن میزشان را ندارند. اگر به خاطر رکود بازار از مردم عذرخواهی نمی‌کنید، لااقل تیم اقتصادی‌تان را بازسازی کنید.

او تصریح کرد: هر کجای دنیا بود، رئیس‌جمهور باید استعفا می‌داد که شما نمی‌دهید.

منبع: کیهان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
گروهك تحكيم وحدت ؟!!
جهان نيوزيون ! گمان نكنم اين ادبيات جاهلى شايسته مدعيان ولايت مدارى باشد! تا دير نشده به خودتان بيائيد٠
Iran, Islamic Republic of
استیضاح رییس جمهور گزینه خوبی است ....ایشان بسیار خنثی عمل میکنند و اصلا قاطعیت یک رییس جمهور را ندارند ... و طرحی برای برون رفت کشور ا.حتی جرات بیان مشکلات بوجود امده را ندارد
Iran, Islamic Republic of
اکثر اصلاح طلبان ضعف اعتقادی دارند برای همین منتظر بهانه هستند تا به اسم آزادی مسائل دینی را زیر پا بگذارند و برای اینکار اولین قید وبندی را که رها میکنند حجب و حیا است مثل گلشیفته