شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پرداخت ماهانه وام ۴میلیونی به ۲۵هزار بازنشسته

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۳
کد مطلب: 603825
مدیرعامل صندوق بازنشستگی از پرداخت وام 4 میلیونی به 25 هزار نفر از بازنشستگان کشوری در هر ماه خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، جمشید تقی زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی گفت: افزایش قدرت خرید بازنشستگان از اهداف صندوق در سال جاری است، در این راستا پرداخت وام ضروری قرض الحسنه می تواند به تحقق این هدف کمک شایانی کند.

وی افزود: با برنامه ریزی انجام شده در هر ماه به قریب ۲۵ هزار نفر از بازنشستگان وام چهار میلیونی تومانی،با کارمزد ۴ درصد و با اقساط ۳۶ ماهه پرداخت می گردد .

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد: تاکنون وام چهار میلیون تومانی به 180 هزار نفر از بازنشستگان متقاضی پرداخت شده و پیش بینی می شود تاپایان شهریورماه سال جاری این وام به حساب ٣٠٠ هزار نفر از بازنشستگان و موظفین واجدالشرایط که اسامی آنها از طریق سایت در دسترس است، واریز گردد.

بر اساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، تقی زاده در پایان تاکیدکرد: توجه به نیازهای اقتصادی بازنشستگان و بهبود معیشت آنان از اولویت های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازشستگی کشوری است و در این زمینه برنامه هایی در دست تهیه است که در آینده اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *