جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۹
۱۳۹

دیدید روزگار امروز، روزگار موشک است

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۶
کد مطلب: 603807
آنها که آمریکا را بزک می کردند و نمایش قدرت نظامی و انجام رزمایش و رونمایی از شهرهای موشکی را ماجراجویی می خواندند، باید تئوری های باطل خود را که در بساط هیچ سیاستمدار دنیا دیده ای پیدا نمی شود، پالایش کنند و به دور بریزند. باید موشک داشت، فراوان هم باید داشت، توسعه هم باید داد و به رخ دشمن کشید، این، کم هزینه ترین روش بازدارندگی است.
دیدید روزگار امروز، روزگار موشک است
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: آمریکا در حمله موشکی به سوریه هیچ دستاوردی نداشته است. اما درباره اصل حمله موشکی، یک ملاحظه مهم وجود دارد: اگر سوریه به اندازه کافی، موشک قدرتمند و بازدارنده داشت، آیا آمریکا جرئت همین عقده گشایی کور را پیدا می کرد؟ قطعا نه.

یاد کنیم از مرحوم هاشمی و آن حرف سست و غلطی که عناصر نفوذی در دهان او گذاشتند و آمریکایی هایی چون جان کری را ذوق زده کردند.  هاشمی، هم خواستار کاهش و انتقال بودجه نظامی به توسعه اقتصادی شده و هم ادعا کرده بود روزگار امروز، روزگار مذاکره و گفتمان است، نه روزگار موشک!

رهبر حکیم انقلاب همان زمان پاسخ این منطق غلط را دادند. در عین حال گذشت زمان آشکار کرد، تنها منطقی که قدرت های وحشی دنیا می فهمند، زبان قدرت و زور است. اگر هم امروز در مقابل ملت ایران نمی توانند هیچ غلطی بکنند، به خاطر همین قدرتمندی بازدارنده از جمله در حوزه موشک های قدرتمند دوربرد و نقطه زن با حجم انبوه و همچنین نفوذ بی بدیل منطقه ای است.

آنها که آمریکا را بزک می کردند و نمایش قدرت نظامی و  انجام رزمایش و رونمایی از شهرهای موشکی را ماجراجویی می خواندند، باید تئوری های باطل خود را که در بساط هیچ  سیاستمدار دنیا دیده ای پیدا نمی شود، پالایش کنند و به دور بریزند. باید موشک داشت، فراوان هم باید داشت، توسعه هم باید داد و به رخ دشمن کشید، این، کم هزینه ترین روش بازدارندگی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Canada
دو تیتر کاملا متضاد از جهان نیوز در یک روز:
"دیدید روزگار امروز، روزگار موشک است"
"چرا از موشک ها کاری بر نمی آید/ پیشرفته ترین سلاح آمریکا نابود شد"
تکلیف را روشن کنید، بالاخره موشک خوب است یا بد؟!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا تضادی نیست میخواد پیشرفت وقدرت پدافندی جبهه مقاومت رو به رخ متهاجمین خبیث بکشاند!
Iran, Islamic Republic of
بلاخره موشک بدرد می خورد یا نه؟ اینکه روزگار روزگار موشک است چون آمریکا با موشک سوریه را زده است درست است اما اینکه از 110 موشک شلیک شده حدود 80 تای آن را سیستم های ضد موشک سوریه آنهم با تکنولوژی 40 سال پیش منهدم کردند یعنی موشک همان پشمک است بنابراین درست ترین حالت این است که تمام نیروهای 3 گانه مجهز باشند .
Iran, Islamic Republic of
دیدید که آمریکا هیییچ غلطی نمیتونه بکنه فقط یک جنایتکار
Iran, Islamic Republic of
جناب کانادایی!
اگر بهت ثابت کردم که تویی که نتونستی درست فکر کنی، قول میدی بری از کلاس اول شروع کنی؟ همون کانادا هم قبوله؟ پس بخون:
در روزگار امروز، قدرت و از جمله موشک، تأثیرگذار است. پس اگر کشوری موشک داشت، علیه اش نمیتوانند کاری کنند و اگر نداشت، به او ضربه میزنند.
با عبارت فوق مشکلی داری؟ معنای صحبتمون مشخص شد؟ از ابهام دراومدی؟ بازم ترجمه کنم؟ یعنی داشتن قدرت لازمه. پس اگر قدرت داشتی، قدرت حرفت بی اثره.
اینحا هم موشک اول، موشک ما رو میگه که اثر داره و موشک دوم، موشک دشمنه که به واسطه اثر موشک ما، اثرش رو از دست میده.
دیگه ترجمه تحت الفظی کردم که از کانادا گرفته باشی. بفرما اکابر!
Iran, Islamic Republic of
قدرت حریفت بی اثره
Iran, Islamic Republic of
بلد نیستیم درست با هموطن ارتباط بگیریم و به ابهامش جواب بدیم.به ادبیات توجه کنید خواهید فهمید چی میگم.
اما جواب این هموطن:
به نظر میرسه موشکهای متجاوزات از نوع کروز هست و سرعت کمی دارن و امکان هدف قراردادن اونها نسبت به موشکهای بالستیک بخصوص با سرعت بالا بسیار زیاده.
بنابراین موضوع روشنه.
اولا" موشک یک سلاح راهبردی در امر دفاع هست و لازمه هر کشوری برا مقابله با دشمنش هست.
در این حمله به اهمیت موشکهای ضد موشک بیشتر پی بردیم و اینکه سامانه های پدافندی چطور میتونن هواپیماهای امروزی زمین گیر و کم اثر کنن و البته به نقش موشکها که میتون جلو گیری کنن از این ضربه خوردنهای هواپیماها چنانچه موشکها از فاصله 400 کلیوکتری و دور از دسترس پدافند توسط هواپیماها شلیک شدند.

کاش بتونیم با همدیگه صحیت کنیم که این درد جامعه تحصیل کرده و نکرده ماست.
Iran, Islamic Republic of
شما لازم نیست به ما ادبیات یاد دهی. شما به عناصر ضدانقلاب همچون جناب کانادایی که شرمم می آید یک ضدانقلاب هم وطن ما باشد، تذکر بفرمایید که بست ننشینند ایراد پیدا کنند. بروند یه کار مفیدتری یاد بگیرند!
اما چرا فرد منتقد را مضمحمل کردم؟ چون وی مشهور است به ضدانقلابی گری در سایت. ثانیا، ایراد او در مورد تیترهای دوگانه، کاملا مغرضانه بود. به نوع ادبیات او و عدم تفکرش راجع به تفاوت این دو نگاه کنید، میفهمید که مشکل از اوست.
لذا در برخورد با آدم مغرض، علاوه بر توضیح ابهامش، قصد ادب کردنش هم داریم. تا دیگر با تمسخر با انقلابیون صحبت نکند.
مگه نشنیدی که اصلاح خوبان، گرامی داشتن است و اصلاح بدان تأدیب؟
پس شما لازم نیست برای انقلابیون، درس اخلاق دهید. خوب میدانید که چه میگویم. به سلامت.
Iran, Islamic Republic of
تو خوبی و انقلابی . بانک کشور انقلابیت نزولخوره و بانک کشور امریکا بدون سود وام میده ؟ برای کی میگید این حرفها را ؟
Iran, Islamic Republic of
بانکها که گناهی ندارند چهل سال دارند قوانین برتر در قانون اساسی را اجرا می‌کنند و مردم و مسئولان هم راضی هستند آنها هم که نا راضی هستند راه حلی برای آن ندارند و فقط چند شعار قشنگ بلد هستند بدهند
Iran, Islamic Republic of
الموشک اولی خوب است چون الموشک ماست اما الموشک دومی خوب نیست چون الموشک اوناست . البته موشک دو نوع است یکی این که اونا می زنن و ما رهگیری می کنیم و می زنیمش انشاالله دومی موشکی است که ما می زنیم و اونها انشالله حناق می گیرند و یادشون می ره بزننش و انشالله می خوره به هدف و اونها رو به درک اسفلسافلین می فرستد حالا دوباره اونا موشک می زنند و ما رو هوا می زنیم بعد ما می زنیم می خوره به هدف .... همین جوری اسرائیل را هم ار بین می بریم انشالله .
Iran, Islamic Republic of
ضدانقلاب وقتی جواب ندارن چند نوعند. بعضیاشون فحش میدن، بعضیا در میرن. بعضیاشون هم مثل تو دلقک بازی در میارن و پشتک میزنن. مشغول باش ضدانقلاب.
United States
اولا ضد انقلاب خودتی، ثانیا کسی در نرفته، جهان نیوز پاسخ ها را منتشر نمیکنه.
Iran, Islamic Republic of
از دستمون کاری بر نمیاد فقط واگذارتون می کنیم به خدا 32ساله ما را بدبخت کردید .
Iran, Islamic Republic of
فقط یه ...فرق این دو تا رو نمیفهمه
United States
توهین شما واقعیت ها را عوض نمی کند.
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا توهین توهین کردن ضدانقلاب، چهره تان را مخفی نمیکند.
United States
15:07 حیف که دست دلسوزان واقعی انقلاب در این وبسایت بسته است.
Iran, Islamic Republic of
دلسوزان واقعی انقلاب های رنگین؟!
اما جواب تهدیدت؛
ناامید نیستم که دستم بهت نرسه. پس حیف نمیگم. اگر دستم بهت برسه... آسمون و زمینت رو به هم میدوزم سرباز یزید. من، سرباز لشگر حسینم. من رو تهدید میکنی؟!
Iran, Islamic Republic of
یکی این آمریکایی رو پیدا کنه. باید جواب تهدیدش روبگیره.
Iran, Islamic Republic of
يني اگه دستتون باز بود تيكه تيكه اش مي كرديد :))
حسن
Iran, Islamic Republic of
بله از دست موشکها کاری ساخته نیست ، اگر کاری از دستشان بر می آمد الان باید پروژه جنگ یمن بسته می شد اما این را باید هم دید یمن وقتی یک موشک شلیک می کند محاسبات سعودی به هم می خورد یعنی داشتن موشک ، مصونیت ایجاد می کند و قدرت بازدارندگی دارد
به عبارت دیگر موشک یک مسله نفی است نه اثباتی یعنی بازدارنده است و این بازدارندگی اهمیت بیشتری از نقش تهاجمی آن دارد و باعث می شود دشمن در محاسباتش تجدید نظر کند در واقع داشتن موشک خط بطلان کشیدن بر استراتژی بزن در رو است. اینجاست که موشک اهمیت دارد و دشمنان کشور دنبال مذاکره درباره آن هستند و الا خودشان تاجر موشک و سلاح هستند و منطقه انبار تسلیحات غربی است.
در واقع موشک مصونیت تجاوز ایجاد می کند و شکی در آن نیست.
Iran, Islamic Republic of
روسیه میگوید از 103 موشک 71 منهدم شده. یعنی 68.93 درصد موشک ها نابود شده. اگر دفاع موشکی نبود این 71 موشک هم به هدف اصابت میکرد.
عقل سلیم میگه خیلی خوبه که 71 موشک کمتر خوردیم. نظر دیگه ایی داری ؟
Iran, Islamic Republic of
روسیه غلط کرده . کشور ترسو عوضی . روسیه ایران را به باتلاق میبره و داره غرق می کنه . با پول ملت ما تسلیحاتش را امتحان می کنه و موقع جنگ در میره . همه موشکها در سوریه فرود امدن . برید سایتهای دنیا را بخونید
Iran, Islamic Republic of
سایتهای دنیا میگن ما سوریه را فتح کردیم و آسیا امن شد. حداقل تو فیلمها را ببین . آمریکا هم نگفت همه موشکهایمان فرود آمد!
فرانسه و خانم ملکه هم ادعا نکردند!!!
کاسه داغ تر از آش نشو. میسوزی میری جهنم.
Iran, Islamic Republic of
71 موشک را در هوا نابود کردند و 34 موشک متاسفانه اصابت کرده. در نتیجه موشک خیلی هم خوب است.
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه از خواب بیدار کرد!
همین دو تیتر متضاد شما، دلیلی روشن بر ممتاز بودن فرزند اسلام یعنی هاشمی بزرگ است. او اگر گفت دنیای امروز دنیای موشک نیست به این منظور که باید بر دیگر مولفه ها از جمله اقتصاد و قدرت نرم افزاری تکیه کرد.
همین که هنوزم که هنوزه بعد از رحلت آن مرحوم دست از کینه توزی بر نمی دارید برهانی روشن است بر اینکه هاشمی زنده است چون نهضت زنده است...

گر در خانه کس است یک حرف بس است...
Iran, Islamic Republic of
نظرات رو بخونی میفهمی که تیترها متضاد نیست. شما فهم ندارید.
Iran, Islamic Republic of
اینطور نگو زاکانی ناراحت میشه البته شاید در ظاهر نه ، ولی در باطنش غم گین میشه نگو.عزیز عزیزنگو
Iran, Islamic Republic of
اولا تیترها متضاد نیست. موشک مهم است و باعث میشود قدرت موشکی دشمن کم شود. همین پدافند سوریه بود که باعث شد حمله موشکی آمریکا و نوکرانش بی اثر شود.
ثانیا پس نظر ... هاشمی، اشتباه بود.
ثالثا اگر دوران موشک گذشته، چرا آمریکاتون به موشک متوسل شد؟!
رابعا اقتصاد در امنیت معنا پیدا میکنه امنیت که نباشه، کسی دنبال اقتصاد نیست. ...
خامسا از هاشمی میگیم برای درس عبرت گرفتن مردم. .
سادسا، جمله "هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است" اصلا میدونی یعنی چی؟! یعنی اگر نهضت و انقلاب نبود، هاشمی هم نبود. جمله رو دوباره بخون و خودتم به اون راه نزن!
سابعا گر در خانه کس است، یک حرف بس است و آن هم، حرف امام زنده و حاضر است، یعنی امام خامنه ای پرچمدار اسلام ناب. امام، باید شخص پاک و با تقوا و با اراده باشد، ...
و آخرین جمله:
...
Iran, Islamic Republic of
امام نگفت نهضت زنده هست چون هاشمی زنده هست.بلکه گفت هاشمی زنده است چون نهضت زنده هست. یعنی حیات و ممات هاشمی وابسته به حیات انقلاب هست . لیکن ایشان در اواخر عمر ، خون به دل این نهضت کردند.
خانه، صاحب خانه دارد، صاحبخانه ای دلسوز که با فرزانگی و حکمت دارد کشور را به جلو می برد و آنچه را گفته به چشم دیده ایم امروز که گفتند قطعا غرب از این اقدامشان طرفی نخواهند بست محقق خواهد شد همانگونه که سه سال پیش گفتند سعودی ها از حمله به یمن نتیجه ای نخواهند گرفت ، همانگونه که گفتند مذاکره با آمریکا بی فایده است و به ریشتان خواهند خندید و خسارت محض هست دیدم که این صاحبخانه درست می گوید.
Iran, Islamic Republic of
امام خميني: بد خواهان بدانند هاشمي زنده است تا نهضت زنده است
Iran, Islamic Republic of
جمله ات دروغه. اگه گفتی کجاش رو تحریف کردی؟!
Iran, Islamic Republic of
هاشمی انسانه و عوض میشه.
Iran, Islamic Republic of
آقا جون وسط این موشک پرونی ها چطور عبای این مرحوم را گرفتید کشیدید وسط . موشکتو نو بپرونید چکار به مرده دارید .
Iran, Islamic Republic of
این مرحوم بود که میگفت روزگار امروز، روزگار موشک نیست! ...
بیژن
ملاک حال فعلی افراد است!هاشمی زمانی مرد که منافع فرزندانش و خانواده اش را بر منافع کشور وانقلاب ترجیح داد!از نظر ما هاشمی زمانی مردکه نامه بدون سلام و سلامش را به رهبری عزیز نوشت!
علی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی زنده است. کدوم هاشمی؟ والله ماشنیدیم هاشمی در استخر فرح دیبا غرق شد. بعدچطورهاشمی زنده است؟ کسی که انقلابی هست و طرفدارمحرومین چطور در این کشور اسلامی در استخر فرح پهلوی جان میده؟ ...
Iran, Islamic Republic of
1. موشک ما، قدرت ما را زیاد میکند و قدرت دشمن را کم.
2. موشک دشمن، قدرت او را زیاد میکند و قدرت ما را کم.
بنابراین، موشک، موثر است در کم کردن قدرت موشکی دشمن
فکر میکردم کانادا کانادا که میگن، خیلی جای شاخیه! میگفتن نخبه ها رو جذب میکنه! همینجا که بهتره. لااقل مردم عادی هم قدرت تحلیل دارن.
United States
اتفاقا با همین تحلیل های آبکی وضع مملکت این شده!
Iran, Islamic Republic of
کجاش آبکی بود؟ نگی از عمرسعد کمتری.
Iran, Islamic Republic of
تو که اینقدر وقت میری یه ایرادی از جهان نیوز بگیری، حداقل قبلش یه کم فکر کن!
Iran, Islamic Republic of
اون موشکها با موشک از بین رفت
م
Iran, Islamic Republic of
چطوری کانادایی؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
در زمان قاجار انگلیس ها نفت ایران را به یغمای واقعی بردند .
چونکه قاجارها میگفتند "ما این ماده متعفن بدبو را میخواهیم چکار؟!"
انگلیس با نفت ایران جنگ جهانی دوم را گذراند. اگر نفت ایران نبود انگلیس دست بسته بود.
مشکل از خودت نیست . مشکل از نحوه تفکرت است.
برای انرژی هسته ایی و موشک هم احتمالا همین نظرات را داری. تعجب نمیکنم. شاخ هم در نمیارم. احتمالا داری میگی " موشکها را میخواهیم چکار ؟ با آهن آن استفاده های دیگر بکنیم"
یا " انرژی هسته ای را میخواهیم چکار ؟ به جای آن از ماده متعفن بدبو استفاده کنیم"
با تفکرات امثال تو تاریخ ایران تا دوران پهلوی پر از سیاهی و وطن فروشی و فتنه های داخلی شد.
نفت را به یغما میبردند .
عهدنامه های ترکمانچای و ... امضا میکردند (این یکی هنوز ادامه دارد).
سیاست مداران ملعبه روس و انگلیس بودند. حتی شاه ایران (پهلوی) را هم میتوانستند عزل و نصب کنند.
استقلال ، شرف و هویت دینی اسلامی را زیر پا گذاشتند.
به ایران اسلحه میدادند ولی از درون عناصر پست و فرومایه بر قدرت میگذاشتند.
افراد فاسد در راس امور بودند.
تاریخ ایران از جمهوری اسلامی شکل دیگری گرفت و ان شاالله تا زمان ظهور حجت خدا (عج) به همین شکل ادامه خواهد یافت. تا آن موقع ببینیم مهدی موعود (عج) چه امر میکنند.
بهرام. ازپایتخت دفاع مقدس
Iran, Islamic Republic of
پسر هر دو تیتر سرجای خود درسته
یکی به داخلی های غافل که درک بازدارندگی موشک را در پشتیبانی نبرد میدانی نداشتند
یکی به دشمن که موشک بدون نبرد وصحنه میدانی کاری ازش بر نمیاد بفهم
ای خداااا
ای خدااااا
Iran, Islamic Republic of
واقعا این یکی حرف مرحوم رفسنجانی نشد. امروز دنیا دنیای موشک است. البته اگر قوی بودی شاید مذاکره هم.
Iran, Islamic Republic of
آی کیو این همون کدخدا ست دیگه !!!!!!!!!!!!!!
برجام موشکی و منطقه ای
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
بشار اسد، همه سلاح ها و صنایع شیمیایی سوریه را بار کشتی کرد و تحت نظارت سازمان ملل، فرستاد رفت. اما باز هم آمریکا با همین بهانه به سوریه حمله کرد. حال کدام عاقلی پیدا می شود و حاضر می شود به خاطر یک مشت دلار «خیالی» موشک های خود را بدهد؟ جواب: جریانات غربگرا حاضرند این کار را انجام دهند تا طبق سناریوی کدخدا، انقلاب اسلامی را نرمال سازی نمایند. جالب اینجاست که برجام هسته ای و توهمات ... آن، پیش روی ماست.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند شهید حسن تهرانی مقدم - از همه کسانی که در راه ارتقاء دانش موشکی کشورمان زحمت کشیده اند تشکر میکنم
Iran, Islamic Republic of
ولی مهم اینه که استاد مشایخی در ایران تشریف داشته باشند
تندرو بفهم!!!!!!!!!!!!
کد خدا باوران از خواب بیدار شوند
Iran, Islamic Republic of
کد خدا باوران از خواب بیدار شوند!
آرش
Iran, Islamic Republic of
چرا از موشک ها کاری بر نمی آید/ پیشرفته ترین سلاح آمریکا نابود شد
شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۱
داعش، آخرین وپیشرفته ترین و موثرترین جنگ افزار صهیونیسم مسیحی بود که مقابل چشم سازندگان آن و به دست پهلوانان شجاع محور مقاومت در هم شکست و با هیچ شعبده ای از زمین بلند نخواهد شد. اگر از موشک ها کاری بر می آمد، داعش را نمی ساختند.
چرا از موشک ها کاری بر نمی آید/ پیشرفته ترین سلاح آمریکا نابود شد
گروه سیاسی جهان نيوز، محمد ایمانی:....
بالاخره آقای ایمانی از موشک کاری بر میاد یانه شما راهنمایی کنین نکنه موشک های ما با ورد و دعا میخوان برن به جایی اصابت کنن.
Iran, Islamic Republic of
از موشک کار بر می آید. کارش هم اینست که موشک دشمن را از اون قدرت حاکم، می اندازد و دشمن را مأیوس میکند.
پس سلاح نظامی و اصولا قدرت، اثر دارد و یکی از اثراتش، تغییر محاسبات دشمن و در واقع کاهش ریسک و خطر سلاح های اوناست.
مثلا اگر دشمن 10 موشک داشته باشد، ریسک هر موشک 100 است. اما اگر دشمن 5 موشک و ما هم 5 موشک داشته باشیم، ریسک هر موشک، دیگه 100 نیست. 10 است. شایدم کمتر.
شما هم برو پیش کانادایی اکابر!
Iran, Islamic Republic of
این مغالطه سازی امیدوارم از روی عدم آگاهی باشه
منظور این نبود که از موشک کاری بر نمیاد
منظور این بود فناوری پیشرفته تر موشک ضد موشک آثار حمله موشکی رو خنثی کرد
ولی عصر موشکه منظور اینه که قانون جنگله و هرکی زورش بیشتره سهمش هم بیشتره
اگه آمریکا قدرت نظامی متعارفش قویتر بود نیازی به عربده کشی قبل از حمله نداشت
چطور نمی گید با هوچی گری همین مغالطه رو به مرحوم هاشمی هم نسبت دادن.
یک بام و دو هوا؟!!!
Iran, Islamic Republic of
در دنیای امروز قانون جنگل حاکم است اگر زور نداشته باشی طعمه کشورهای قدرتمند خواهی شد موشک های بالستیک ضامن امنیت ملی ماست .
Iran, Islamic Republic of
سلام
امروز نه تنها دنیای موشکه بلکه دنیای پدافند موشک هم هست
درود بر شهاب و فاتح و قادر و ...
Iran, Islamic Republic of
بسیار عالی گفته. روزگار امروز روزگار موشک ها است. قدرت نظامی حرف اول را میزند. با کشورهای سلطه گر و جنگ طلب نمیتوان با مذاکره و عهدنامه صحبت کرد.
با کشور مثل عربستان که سیاستمداران خام و بی تجربه دارند و هر لحظه امکان دارد یک اشتباهی بکنند نمیتوان با منطق صحبت کرد.
با ترامپ که در سلامت روانش شک و تردیدهای فراوان وجود دارد و خودشیفتگی بسیار حاد دارد نمیتوان با مذاکره صحبت کرد. ترامپ دیوانه انگشتش روی تسلیحاتی است که میتواند کل کره زمین را نابود کند.
اسرائیل غاصب و جنایتکار که دیگه نیازی به توضیح ندارد.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یادش بخیر،شیخ مرحوم ،می گفت:دنیای فردا دنیای موشک نیست دنیای گفتمان است.نور به قبرت،نیستی تا ببینی در دنیایی که قانون جنگل حاکم است،پوچ بودن این حرف را با گفتمان نصف شبی!!!! ترامپ و ماکرون و می، ضد سوریه!
Iran, Islamic Republic of
اگه این مطلب شما صحت داشته باشد باید غربیها اولین کسانی باشند که از جنگل مورد نظر شما فاصله میگرفتند وبه گفتمان روی میآوردنداما علاوه بر نگه داشت تسلیحات شیمیایی ، هسته ایی بتازگی درصددهستند انها را بروز کنند.
Iran, Islamic Republic of
غربی خودشان این جنگل را درست کردند تا از آن شکار کنند. شکارشان هم ملت ها است.
تسلیحاتشان را همیشه بروز میکنند.
Iran, Islamic Republic of
کسانی که از روزگار بی فایده بودن موشک ها حرف زدند،آلمان به زور خلع سلاح شده را برای ما مثال می زدند دنبال خلع سلاح ایران و تحویل دست بسته ایران به نظام سلطه جهانی بودند. راهکار این حضرات مذاکره ذلت بار بود که نتیجه آن را در برنامه جامع هسته ای یک طرفه دیدیم.صنعت هسته ای رفت و ایران بعنوان کشوری ضعیف معرفی شد اما تحریم ماند و تحریم های مربوط به هسته ای در حال بازگشت است.امروز هم دوستان آنها فعالند.اینها که صنعت هسته ای را تقدیم کرده اند می گویند در حال گفتگو با اروپا در مورد موشک ها هستند!آیا این اروپا و امریکا قابل اعتمادند؟!
Iran, Islamic Republic of
بله كه بى فايده است ، و اون مرحوم كاملاً درست گفته ، منتها ما چه كنيم با شما جماعت ...كه بى جهت خود را به خ مى زنيد ؟! مگه نمى بينى همين سه كشور جنايتكار - امريكا، فرانسه و انگليس - با صد فروند از همين موشك ها هيچ غلطى نتونستند بكنند ؟! بخاطر رضاى خدا از مغزتون يه كم استفاده كنيد !
Iran, Islamic Republic of
احسنت
این جماعت پر مدعای پر سر و صدا، فراموش کردن که هاشمی بزرگ فرمانده کل قوا و امین امام بودند و بسیاری از زیر ساختهای نظامی و از جمله موشک با پشتیبانی او بنیان نهاده شد. اما در مقام مقایسه گفت توان اقتصادی و نرم افزاری مقدم بر موشک است.
Iran, Islamic Republic of
بودند بودند بودند!!!
چرا نمیگی چی هست؟
چی شد؟
در فتنه 88 چه کرد؟
دولت تحت حمایتش چه افتضاحی کرد؟
چطور مرد؟
کجا مرد؟
بچه هایش چه کردند؟
اینا رو بگو. عاقبت آدم مهمه.... .
Iran, Islamic Republic of
بله ایشون مدت کوتاه پربرکتی که جانشین امام در فرماندهی جنگ بود جام زهر قطعنامه رو به امام نوشاندند
خدا شما رو با ایشون محشور کنه
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم.مثبت
Iran, Islamic Republic of
اشتباه منفی دادم.مثبت
Iran, Islamic Republic of
در مقام مقایسه اگر امنیت نداشته باشی نه اقتصاد به دردت میخوره و نه نرم افزار. چونکه اساسا آن موقع باید به دنبال یک جایی باشی که موشک تو سرت نخوره یا وحوش داعش دنبال سرت نباشند.
این روزها امنیت حرف اول را میزند. یک نگاه به سوریه و عراق بکن. ببین چقدر شهرها کاملا نیست و نابود شده !
Iran, Islamic Republic of
مقدمه اینکه هنوز جمهوری اسلامی نبود آمریکا وانگلیس با کشور ما دشمن بودند، دیدی که چه بلایی بر سر مصدق آوردند ، خوب جمهوری اسلامی نبود و لانه جاسوسی هم تسخیر نشده بود که ما مقصر باشیم فقط ملت و دولت می خواستند دموکراسی داشته باشند و خودشان ، آقای خودشان باشند. مثل حالا که دولت و ملت می خواهند استقلال داشته باشند.مقدمه از این جهت بود که جماعتی مثل شما فکر می کنند آمریکا بعد از انقلاب با ایران دشمنی کرده است و قبل همه چیز گل و بلبل بود.دشمنی نمی کرد چون شاه دربست در اختیارشان بود.لطفا تاریخ ایران را در بین آن سالها بخوانید.

در ادامه باید توجه داشت اولا نتیجه جنگ بر روی زمین مشخص می شود نه هوا، ثانیا، اصولا موشک یک سلاح بازدارنده است نه تهاجمی. بازدارندگی از این جهت که محاسبات دشمن را تغییر می دهد و هزینه را برای دشمن بالا می برد، ثالثا تاریخ جنگهای آمریکا نشان میدهد که ایالات متحده فقط به کشورهای ضعیف حمله کرده است ضعیف از نظر توان بازدارندگی و هر جا ناتوان بوده به جنایت دست زده ایت نمونه اش ویتنام و ژاپن.

درنهایت اگر موشک مهم نیست چرا غرب در تلاش برای مذاکره در باره برنامه موشکی ایران هست و خودشان بزرگترین تاجر موشک و تسلیحات هستند.

این جماعت خ... نیست با عرض پوزش تو ساده اندیش هستی، نمی توان ضعف و بی عرضگی مدیریت داخلی را در عرصه سیاست خارجی جستجو کرد. امنیت مرزهای ما به هم خورده ما نباید دخالت کنیم ولی غرب کیلومترها دورتر مجاز به این کار هست. ما از بشار حمایت نمی کنیم این ساخته و پرداخته امپراطوری رسانه غربی و شرکای داخلی شان برای کسب منافع شان و تهیه خوراک ساز مخالف برای جماعتی مثل شماست.
شما تصور دارید آمریکا و غرب این همه سلاح را به کشورهای عربی برای مقابله با اسراییل می دهد یا ایران؟ ما بد و بلد نیستیم از عقلمان استفاده کنبم تو که بلدی بگو چرا غرب چشمانش را بر روی یمن بسته و نگران تروریستهای تکفیری است. چرا نگذاشتند نتایج بررسی سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی مشخص شود بعدا حمله کنند.
من نمی خواهم بحث ایدئولوژیک بکنم ولی دستور قرآن برای افزایش توان بازدارندگی ، یک استراتژی کارآمد و حیاتی است.موشک توان دفاع را بالا می برد .
باز هم تاکید دارم هر چند عرصه سیاست داخلی و خارجی مستقل از هم نیستند ولی ...مدیریت داخلی هیچ ربطی به نقش منطقه ای ایران ندارد ، هموطن من خودت را از یوغ و بردگی امپراطوری رسانه ای غرب نجات بده . بیشتر از همه کس خودت به فکر و استفاده از مغزت نیاز داری.این جماعت خ.. نیست.
Iran, Islamic Republic of
نیروهای مقاومت فلسطین با همین موشکها در جنگ 22 روزه معادله رو به نفع خود تغییر دادند و اسرائیل رو وادار به آتش بس کردند اگر موشک نداشتن رژیم صهیونیستی جنگ را پایان نمی داد موشک قدرت بازدارندگی بالایی دارد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی اواخر عمر غیراسلامی بود
Iran, Islamic Republic of
اوایل چطور؟
Iran, Islamic Republic of
اواخر مهمه که معلوم میشه طرف چه راهی رو انتخاب کرده. ...
...
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی
هاشمی جلوی امام(ره) ظاهرسازی می کرد و امام او را کنترل می کرد همانطور که آقا او را تحمل کرد و تا مرد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
بی سوادی و تعصب و کینه پایانی ندارد
مراجعه کنید به تیتر خودتون در صفحه اول سایتتون:
" چرا از موشکها کاری برنمی آید، پیشرفته ترین سلاح آمریکا نابود شد"
شما تازه به دوران رسیده ها سر سفره امنیتی حاظرید که بنیانش رو هاشمی بزرگ نهاد.
بی انصاف نیوز...
Iran, Islamic Republic of
درست نخواندی گلم. منظور از پیشرفته ترین سلاح داعش بود.
بجای ایراد گرفتن از بی سوادی و تعصب مقداری دقت را بیشتر و دلت را با تازه به دوران رسیده ها صاف کن.
همین تازه به دوران رسیده های دهه 60 و حتی 70 اعتبار و آبروی ایران در سوریه هستند.
این تازه به دوران رسیده ها بر اساس شرایط دوران حرف میزنند. مرحوم هاشمی اگر زنده بود در قبال شاخ و شانه کشیدن نظامی ائتلاف نامیمون که در بیخ گوشمان هستند چی میگفت ؟
این ائتلاف نامیمون اگر میتوانستند هر روز ایران را زیر و رو میکردند. ایران یک تهدید بالقوه و با ثبات برایشان در خاورمیانه است. یک تهدید کاملا جدی برای حیات اسرائیل جنایتکار.
Iran, Islamic Republic of
خاور میانه نه غرب آسیا...
Iran, Islamic Republic of
اگه شما اروپایی یا آمریکایی باشی بله از غرب که نگاه کنی این منطقه خاورمیانه یعنی شرق وسط است و چشم بادامیها خاور دور حساب میشن
البته اگه شما هم نژاد آنگلوساکسون و غربی یا غرب پرست باشی بله این منطقه خاورمیانه ست
صامین
Iran, Islamic Republic of
این منطقه اسمش غرب آسیاست
خاور میانه اسمیست که آمریکایی های غارتگر برای منطقه ما انتخاب کردن
بهتر ه ما هم به تبع رهبر عزیزمون بگیم غرب آسیا
Iran, Islamic Republic of
هاشمس هرچی بود ولی آخر عمری از مواضع قبلیش برگشته بود اینقدر سعی نکن مواضع عجیب وغریب هاشمی رو ... کنی!!
Iran, Islamic Republic of
بنیان امنیت رو هاشمی ننهاد. امنیت جمهوری اسلامی بود که بنیان هاشمی رو حفظ کرد.
Iran, Islamic Republic of
هاشمی بزرگ مخالف موشک نبود که بسیاری از پیشرفتهای موشکی مرهون این مرد بزرگ است.
آنچه که او می گفت همین چیزی است که جهان نیوز در تعارضی واضح به آن گرفتار است: از موشکها کاری بر نمی آید
این بدان معناست که قدرت نرم افزاری بر سخت افزاری مقدم است و البته باید به میزان لازم به توان سخت افزاری هم توجه کرد.
Iran, Islamic Republic of
رفسنجانی اتفاقا مخالف موشک بود. برجام که الان رسیده به موشکی، دست پخت او بود. ...
Iran, Islamic Republic of
خودش میگه مخالف موشکه، تو میگی نبود؟!
Iran, Islamic Republic of
صنعت هسته ای هم توسط حجت الاسلام هاشمی بنیان نهاده شد اما توسط خود او و دولت مورد حمایت او با مذاکره تخریب و بتن ریزی شد.
Iran, Islamic Republic of
هسته ایی اب و نون میشه برای مردم یا موشک ؟
Iran, Islamic Republic of
هسته ای برق میشه که داری باهاش نظر میدی.
موشک هم امنیت میشه برات.
بعد با برق و وجود امنیت، برو دنبال آب و نونت.
اینقدر واضح گفتم که دیگه نتونی خودت رو بزنی به اون راه.
Iran, Islamic Republic of
نه، نمیشه!
آمریکا و اروپا و چین و ژاپن و روسیه و هند هم اشتباه کردن رفتن دنبال هسته ای و موشک! ببخششون! ما رو هم ببخش.
Iran, Islamic Republic of
اگر منتظری که از نیروگاه هسته ایی برات آب و نون بیارن شرمنده هستم. اما اگر فکر میکنی نیروگاه هسته ایی و قدرت موشکی برای کشور سازنده و تامین کننده امنیت است درست فکر کردی.
علی
Iran, Islamic Republic of
باید انصاف داشت ودروغ روبرملاکرد. بنیان صنعت هسته ای رو محمدرضاشاه گذاشت . شاه که همه بهش میگفتندخائن میدونست صنعت هسته ای برای ایران لازمه اما شیخ قصه برجام ما توش بتن ریخت والان ماتنها کشور دارای فناوری بتونی هسته ای هستیم.این پیشرفت درزمان شیخ قصه برجام ما اتفاق افتاد. و این پیشرفت بسیار بزرگ توسط مردان و فاتحان عرصه دیپلماسی و لبخند و توئیت با پرت خودکار بدست امد و مدال فتح به انان اهداشد. که معصومانه دشمن سرشان راکلاه گذاشت و بااینکه خوب انگلیسی حرف میزدند کلمه لیفت رو به جای لغو تو پاچه شان کردند که معنی لغو تحریم نمیداد. بگذریم مقایسه کنید شاه خائن رو با رئیس دولت تدبیر و سیمان رودرمورد هسته ای سپس پیدا کنید پرتغال فروش را
Iran, Islamic Republic of
اقای محمد ایمانی نویسنده محترم این مطلب یاذت رفته است که مبارزان و روحانیان برای بد جلوه دادن ان رژیم سفاک هر روز در بوق و کرنا میکردند که محمد رضا چرا اینهمه خرج تفنگ و موشک میکند و هی چرا قردادهای تسلیحاتی میبندد و انرا محکم میکردید در نیروگاه هسته ایی را سه قفله کردید بعد پیروزی انقلاب چه شده است که احساس میکنی اقای رفسنجانی نمیفهمید و شما الان میفهمید که احتیاج به موشک داریم و احتیاج به رشد اقتصادی نداریم . چرا انقدر تشنه جنگ و خون ریزی هستید .ایا پیشرفت کشور در گرو ریختن خون سربازان از هر دو طرف هست
Iran, Islamic Republic of
از قیاست خنده آمد خلق را
Iran, Islamic Republic of
میگم دوست داری همه موشکها را نیست و نابود کنیم بعد کلید کشور را هم بدیم دست کدخدا ؟
وقتی شرایط دنیا " تـــحـــمـیــل " جنگ و تهدید است چکار باید کرد ؟
شکم گرسنه را شاید بتوان براش کاری کرد اما عدم امنیت یعنی مرگ. آنوقت فقط خون مردم این کشور ریخته میشود. نه تنها سرباز بلکه زن مرد بچه پیر جوان همه و همه ریخته میشود.
آنوقت دیگر به اقتصاد هم نیازی نیست. اساسا ملتی باقی نمی ماند تا شکمش سیر شود.
اینکه الان نشستی پشت کامپیوترت داری دستورالعمل میدی نتیجه امنیت است و امنیت نتیجه تسلیحات.
اگر فکر میکنی دنیا فقط میخواهد ما موشک ها و تحقیقات را کنار بذاریم کاملا فریب سیاست غربی عربی را خوردی.
یک زمان انگشت گذاشتند رو هزینه های نظامی که آی فلان و بهمان که شکم ملت را سیر کنند و به این فکر نکردند اگر سپاه و ارتش و تسلیحات نباشد شکمی برای سیر کردن نمی ماند. چونکه اساس داعش با شکم ملت ... بگذریم. امنیت را زمانی متوجه میشی که لوله تفنگ رو سرت باشه.
Iran, Islamic Republic of
ما گفتیم احتیاج به موشک داریم و احتیاج به رشد اقتصادی نداریم؟! ما گفتیم توان نظامی بازدارنده و قوی، برای حفظ جان و برای توسعه اقتصادی، واجب است که مرحوم استخر فرح، اینو نمیگفت. میگفت روزگار امروز، روزگار موشک نیست. روزگار مذاکره است.
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی شما از اول هم دنبال انحلال سپاه بودند
حتی قبل رحلت امام قدمهایی برداشته بودند
اولا
اما دوما نیروهای مسلح از روز اول زیر نظر کسی غیر از هاشمی بوده و اگه دست ایشون بود حتما همه شونو منحل میکرد
اینکه بخوایم دروغ دیگرانو باور کنیم مث غیر نظامی بودن سوییس که بیشترین شهرهای موشکی زیرزمینی رو داره
یا علت پیشرفت آلمان انحلال نظامیانش بوده
آلمانی که از نظر اقتصادی قبل جنگ جهانی ابرقدرت اقتصاد جهان بوده که یک تنه میخواسته کل دنیا رو فتح کنه و الان از صنعت ( خودرو و لوازم الکتریکی ) هرچی داره پایه ش قبل از جنگ جهانی بوده
برو ببین کیای اول انقلاب دنبال انحلال نیروهای مسلح بودن
کیا اول انقلاب برنامه ریزی کردن برا حمله به سفارت آمریکا که موجب تصرف لانه جاسوسی شد و میخواستن بهانه بدن دست آمریکا واسه اقدام نظامی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
همین بشار اسد که با پدرش بیش از ۵۰ سال بر سوریه حکومت کرده اند و هر چند سال نیز با یک انتخابات نمایشی برنده ۹۰ درصد ارا میشوند بجای این کارها مانند ماندلا و گاندی و ماهاتیر محمد از قدرت میرفتند کنار نه داعشی بوجود می امد نه وضع سوریه اینجوری بود.بخدا در مالزی مسلمان که دمکراسی هست وابسته به امریکا هم نیست پیشرفت هم کرده است .کشورهایی دیکتاتوری یا مانند عربستان وابسته به امریکایند یا مانند سوریه وابشته به روسیه وابسته است.
Iran, Islamic Republic of
فکر می کنی امریکا ییها و غربی ها به خاطر بشار اسد این همه دارن هزینه می دن ثانیا داعش و وحشی های تکفیری فقط با بشار کار ندارن اسلحشون به طرف ایرانه خیلی ساده ای که خون خاری امریکا رو تو جریان سوریه نمی بینی وفکر می کنی چون مردم سوریه با بشار مشکل داشتن این وضع به وجود اومده؟یا چون مردم لیبی با قذافی مشکل داشتن لیبی رو خراب کردن؟لیبی با با قذافی دیوانه ولی امن بهتر بود یا الان لیبی که یک شبه به دست اروپایی ها وامریکا ییها تمام زیر ساختهاش ویرانه شد؟
نکنه فکر کردی امریکا ییها منجی بشریت هستن؟
کاش این توهم روشنفکر ی مارو رها می کرد تا می دیدیم اروپاییها وامریکاییها برای رسیدن به منافعشون روی تمام چنگیزهای تاریخ وسفید کردن
Iran, Islamic Republic of
ملت فیلم های هالیوودی میبینن فکر میکن آمریکا ناجی بشر در همه اتفاقات بد هست.فکر میکنند اگر موجودات فضایی هم حمله کنند آمریکا از پسش برمیاد. بتمن و سوپرمن یک تنه از پس همه مشکلات مافوق بشری بر میان. کماندوهای آمریکایی در تمام عملیات های نظامی موفق میشوندحتی اگر نسبت یک به یک لشگر باشند. این ها همه فیلمه. القائات هالیوودی برای دنیا و مخصوصا عرب ها.
واقعیت این است که آمریکا امپریالیسم و سلطه گر است و فقط به منافع خودش فکر میکند.
Iran, Islamic Republic of
مشکل غربیها با قذافی زمانی شروع شد که قذافی میخواست یه پول مشترک در اتحادیه آفریقا در مقابل دلار تاسیس کنه و پشتوانه اش رو هم از طریق طلا خودش تامین کنه
الان فدرال رزرو آمریکا ( معادل بانک مرکزی ) که دست یهودیای صهیونه داره کاغذ بی ارزش به نام دلار چاپ میکنه و به کل دنیا بجای طلا و در برابر کالا در اقتصاد دنیا تزریق میکنه
سیدی
Iran, Islamic Republic of
مگه لیبی که حرف والا حضرت هایی مثل شما گوش کرد و کوتاه اومد وموشک وهسته ای کشورش رو تقدیم امریکا کرد به نفعش شد..؟؟؟؟ نتیجه اعتماد معمر قذافی به غرب شد بی اعتمادی مردمش به او ونهایتا نابودی قذافی
Iran, Islamic Republic of
اون به شما ربطی نداره. مردمش میخوان باشه. پس باید باشه.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
مالزی با دشمن صهیونیستی درگیره؟!
مالزی کجای کمک به جبهه مقاومته؟! فقط خودش میخوره و خوشحاله که زنده است. هدف اسلام اینه که مالزی، کشور الگوی اسلامی باشه؟!
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم . با تشکر .نظریه شما خدشه به وحدت ملی و از اساس اشتباه است . با کارشناسان فن صحبت و بر عمق مطالعات خود بیفزائید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی جبهه استکبار پیاده نظامی مث شماها داشته باشه خیالش جمعه
مگه داعش یا جبهه النصره نیروهای سوری بودن که بخاطر دیکتاتوریه حکومت تشکیل شده
هیلاری کلینتون در کتاب انتخاب سخت میگه داعش رو ما بوجود آوردیم شماها میفرمایید نه دروغ گفته
نیروهای سوری درگیر گروه اندکی به نام ارتش آزاد هستن که عرضه هیچکاری ندارن
Iran, Islamic Republic of
هدف تاسیس داعش تجزیه سوریه و عراق و ایران و تضعیف محور مقاومت بود و به بشار اسد ربطی نداشت .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یکی از هموطنان در کامنت خود عملکرد اسد را علت پیدایش داعش اعلام کرده است.قصد تایید از عملکرد اسد را ندارم اما گمان می کنم داعش ابتدا در عراق اعلام موجودیت کرد که در آن کشور انتخابات برگزار می شود و دموکراسی حداقلی برقرار است.پیدایش داعش با پیشینه و پشتوانه فکری و نیز برنامه ریزی امریکا و غرب صورت گرفت.کاندیدای انتخابات اخیر ریاست جمهوری امریکا در تبلیغات انتخابات به ایجاد داعش اعتراف کرد.داعش برای جنگ نیابتی با اهداف چندگانه ایجاد شده است و ایران برای تامین امنیت خود به مقابله با داعش برخاست.
Iran, Islamic Republic of
همین جماعت فتنه ی ۸۸ رو گردن محمود انداختن. کلا عادت داریم به حرفای مفتشون
Iran, Islamic Republic of
گفتن که از صد موشک 75 تا رو تو هوا زدن....موشک یمنی ها رو هم که عربستان تو هوا میزنه......همین..!!!
Iran, Islamic Republic of
کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه از خواب بیدار کرد!
همین دو تیتر متضاد شما، دلیلی روشن بر ممتاز بودن فرزند اسلام یعنی هاشمی بزرگ است.
همین که هنوزم که هنوزه بعد از رحلت آن مرحوم دست از کینه توزی بر نمی دارید برهانی روشن است بر اینکه هاشمی زنده است چون نهضت زنده است...
بی انصاف نیوز
گر در خانه کس است یک حرف بس است...
Iran, Islamic Republic of
این نظر رو بالاتر هم نوشتی. جوابت رو هم دادیم. واقعا استدلال های بی معنایی داشت. خودت حرف خودت رو قبول کردی، خودت هم نتیجه گیری کردی.
تیترها متضاد نیست. موشک، مهمه. اهمیتش هم در کم کردن اهمیت موشک دشمنه. پس موشک ذاتا قدرت داره. اما برای ما. برای دشمن، تهدید اون رو کم میکنه.
خب تیترها که متضاد نیست، باقی قصه هایی که نوشتی و از هاشمی بیخود تعریف کردی هم بی معنا میشه.
والسلام
Iran, Islamic Republic of
جنابعالى هم بالاتر خيلى حرف زدى جوابت هم دادند، حرف ايشون اين نيست كه موشك كاملاً بى تاثيره بلكه موشك وقتى بالاترين كارائى را داره كه قدرت نرم افزارى مملكت و همچنين بنيانهاى اقتصادى آن درست باشند، مشكل جماعت بى كله اينه كه منطق يوخ ! تفكر يوخ ! استدلال يوخ !
سرتقى وار ! لجاجت وار ! وقاحت وار !
Iran, Islamic Republic of
از آخر شروع میکنم. کلماتی که گفتی، مصداق بارز خودت است. چراکه بی منطقی و بی کله ای، به ادعا نیست. از روی منطق فرد اثبات میشود.
اون فرد هم از هاشمی طرفداری کرد. این خودش یک بی منطقی. تیترها را متضاد دید. در همین نظر 21:36 گفته چون تیترها متضاد است، پس حرف هاشمی درست است! درحالیکه تیترها متضاد نیست که همه جواب دادند. این دو بی منطقی. بعد هم حرف اشتباه هاشمی رو به دلیل اینکه فکر میکنه تیترها متضاده درست میدونه. نمیگه حرفش چیه. میگه چون تیترها متضاده. این سه بی منطقی.
ملاحظه میکنید که بی منطق شمایید با این دفاع های بی جایتان از رفسنجانی. او رفت و بیشتر از این، نتوانست کشور و صنایع نظامی را بفروشد. اما تاجرانش هنوز مشغول به کارند.
Iran, Islamic Republic of
اقتصاد که نداریم اگر قدرت نظامی و موشکی هم نداشته باشیم امنیت هم نخواهیم داشت .
Iran, Islamic Republic of
وقتی دور تا دور کشور را پایگاههای نظامی دشمن فرا گرفته صحبت کردن از دنیای بدون موشک نشانه عدم عقلانیت و منطق است .
علی
Canada
موشک خوب است... ضد موشک بهتر است....اگر کلاهک هسته ای داشته باشد بد میشود؟؟؟!!! یا بهتر؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
بد میشود.
Iran, Islamic Republic of
اگر آن... زنده بود الان می فهمید که روزگار روزگار موشک است نه دیپلماسی خنده
Iran, Islamic Republic of
انسان به هموطن در گذاشته ان هم یک روحانی میگه...کمی هم ادب بد نیست
Iran, Islamic Republic of
براي كشوري كه به مردمش تكيه ندارد
موشك و بمب اتم راهبردي است ;)
Iran, Islamic Republic of
دراین جنگل بی قانون داشتن حداکثر قدرت دفاعی از نان شب واجبتره. والا طعمه کفتارها خواهی شد.
Iran, Islamic Republic of
در دنیایی که دروغ ، انکار و فریب ابزار سیاست وجود موشک حیاتی است. اگر موشک های ما نبود ، اگر همه آنچیزی که به اسم دفاع و نیروهای نظامی نبود ، اگر تفکر عاشورایی نبود ، ایران را با خاک یکسان میکردند.
Iran, Islamic Republic of
چه شده است ما را که فکر میکنی ما را با خاک یکسان میکردند .بس است توهم بس است .عمر این کشور به بیش از شش هزار سال است که میرسد انقدر موشک موشک و بمب بمب میکنید که چه باشد پاکستان بمب اتم دارد وضعبت کشورش را ببین بمب و موشک امنیت نمی اورد ...
Iran, Islamic Republic of
جناب 13:47! این چه ادبیاتیه؟!
اولا هر تکه از زمین را رها هم بکنی، عمرش زیاد میشه و به 60 هزار سال هم میریه. عمر زمین هم 4.5 میلیارد ساله. پس آدم ها تلاش نکنن؟! عمر ایران چه ربطی به عمر آدماش داره؟ ما سلاح نداشته باشیم، عمر ما سر میاد و دشمن به هدفش میرسه.
ثانیا همین ایران، با سلاح های روز زمان خودش بوده که به اینجا رسیده.
ثالثا در هر دوره ای که ایران ضعیف شد، ضربه خورد. پس از ضعف دفاع نکنید.
رابعا، کی میگه سلاح امنیت نمیاره؟! سلاح برای امنیت لازمه. چون قدرت ضربه زدن داره. ذات سلاح، ایجاد ترس هست. مگه میشه امنیت نیاره؟ منتهی فقط سلاح کافی نیست. ایمان هم لازم است تا با قدرت، اهدافت را پیگیری کنی. پاکستان، باید ایمانش را درست کند و منافع خودش را پیگیری کند، نه اینکه از آمریکا یا آل سعود، فرمان بگیرد.
خامسا وضعیت پاکستان چیه مگه؟! دارن زندگی شون رو میکنن.
سادسا پاکستان فقط بمب اتم داره. اما از لحاظ دیگر سلاح ها و قدرت نظامی، خیلی هم پیشرفته و متکی به خودش نیست.
سابعا حالا منظور؟! یعنی به فرموده مرحوم، موشک نسازیم تا راحت تر قورتمون بدن؟! اونوقت اگه بسازیم مثلا چکار میکنید؟! میسازیم. پیشرفته ترینش رو هم میسازیم. چون ایران، باید همیشه مایه قدرتمند باشه. نه فقط در تاریخ.
Iran, Islamic Republic of
یک نگاه به عراق و سوریه بکن. ببین توهم است یا واقعیت.
چرا چیزی که جلو چشم است را نمی بینی ؟
واقعا باعث تاسف است دیدن اینچنین تصورات بی پایه و اساسی!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
نون شب نداشته باشی ولی امنیت داشته باشی ؟ تو کشور ثروتمندی مثل ایران ؟ نون شب نداشته باشی که امنیت داشته باشی ؟ ها ها ها ها
Iran, Islamic Republic of
اولا اول باید امنیت داشته باشی، بعد بری دنبال نون شب و روز. بشین روی کاغذ بکش فرایندش رو. میفهمی که اول باید امنیت باشه یا نون.
ثانیا کدوم کشور ثروتمند. همه خزانه شد حقوق نجومی و حقوق پزشکان.
ثالثا مثل اینا که میخوان طلا رو از دست بچه بگیرن و بهش آب نبات بدن حرف میزنی! امنیت طلاست. امنیت باشه، خودمون میریم دنبال نون شب. اما امنیت نباشه، زیر موشک باران یا حمله داعش، نون کجا بود؟!
رابعا الان ملت ایران نون ندارن؟! اما اینترنت پرسرعت و نفری دوتا موبایل و آجیل شب عید و خودرو رو دارن! بمیرم برای این ملت کم توقع و پرکار!
Iran, Islamic Republic of
منظور توان نظامی بالا برای مواجهه با کفتارهاست والا معیشت مردم خیلی مهمه.مگر ندیدیم گوشت مردگان سوریه را بدندان کشیدن.همون تروریستهایی که غربیها امروز بخاطر شکستشان سوریه را آماج موشک قرار میدهند
علی
Iran, Islamic Republic of
همه روزگارها روزگار موشک بوده وهست در روابط بین الملل قانونی وجود ندارد فقط قدرت تعیین کننده است ولاغیر اگر کسی بدش نیاد حکومت جنگله دقیقا!
Iran, Islamic Republic of
هر ثانیه باید به تعداد موشکها با تکنولوژی فوق پیشرفته ما اضافه بشه تو این دنیای خر تو خر فقط موشک حرف میزنه نه منطق و عقل و اندیشه و عدالت
Iran, Islamic Republic of
موشک همون حرف عقله. سلاح در برابر سلاح، عین عقل و منطقه.
Iran, Islamic Republic of
گروه سیاسی جهانیوز : کاربران خود را تشویق کنید که علاوه بر اظهارنظری که در جای خود بسیار خوب بوده ، قانون اساسی کشور را مطالعه کنند. پاسخ همه این مطالب را خواهند گرفت .موضوعی سلیقه ائی نیست که فردی خرده بگیرد و یا دیگری از ان لذت ببرد .تکنولوژی ساخت تسلیحات کاملا"متعارف دنیا که مغایر با قواعد بین المللی نبوده یک امری بسیار ساده وتوجیه پذیر است که هرکشوری در راستای امنیت خود میتواند از آن برای دفاع ونه تجاوز به سایرکشور از ان استفاده کند.تصویر چنین موشکی که شما از آن برای این مطالب انتخاب کرده اید یک قطره ازمیان دریایی ازتسلیحات روز دنیاو ساخت داخل در اختیارماست که قوای مسلح ماآن را لازم دارند .اگر شما نانوائی را درنظرداشته باشید که تنور، خمیرگیرومواداولیه پخت نان نداشته باشد آیا میتوانید بگوئید عجب نانوایی است که بهترین نان را پخت میکند هرگز !چون استادی را دارد اما ابزار ندارد .قوای مسلح ما اینگونه اند نیاز به تسلیحات دارند تا ارزش حقیقی خود را در دل ملت خود زنده ببینند .باید ما قبول کنیم که تنها حوزه ایی که بدون وابستگی وبگو ومگوهای روزمره مخلصانه خودرا روزآمد کرد همین قوا بود و لازم است مردم بپاس تلاشهای قشر فرهیخته ومخلص که ابروی کشور را محفوظ نگه داشته اند تشکر جانانه کرد.
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم.
این ها که ضد توانایی دفاعی میان حرف میزنن رو غافل نپندارید. این ها باید از عناصر افسادطلب کارگزار اعتدال و منش فکری اونا دفاع کنن. قانون اساسی رو هم از برن. ندیدید چطور بی ربط اسم رفراندوم میارن؟! منتهی دل باید صاف باشه که نیست. اینا شبکه اند.
الامأمور المعذور!