پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۰

اولین واکنش پوتین به حمله آمریکا به سوریه

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 603806
رئیس‌جمهور روسیه با انتقاد از اقدام نظامی آمریکا در سوریه، این حمله را «تجاوز به حاکمیتی مستقل» خواند که پیشتاز مبارزه با تروریسم است.
اولین واکنش پوتین به حمله آمریکا به سوریه
به گزارش جهان نيوز، «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز شنبه در واکنش به حمله سه کشور غربی به سوریه، این اقدام را دارای تبعاتی ویرانگر برای روابط بین‌الملل توصیف کرد.

به نوشته خبرگزاری «اینترفکس»، در بیانیه پوتین آمده است: «تشدید تنش در سوریه آثار ویرانگری بر کل روابط بین‌الملل دارد... اقدامات آمریکا باعث وخامت بیشتر اوضاع انسانی در سوریه می‌شود.»

وی با بیان اینکه مسکو برگزاری نشست فوق‌العاده شورای امنیت سازمان ملل متحد را خواستار است، گفت: «مله به سوریه، اقدامی تجاوزکارانه علیه حاکمیتی مستقل است که پیشتاز مبارزه با تروریسم بوده است.»

آمریکا، فرانسه و انگلستان بامداد امروز به بهانه پاسخ به حادثه ادعایی در شهر «دوما»، نقاطی در سوریه را هدف حمله قرار دادند. وزارت دفاع روسیه از هفته‌ها پیش گفته بود که تروریست‌ها و حامیان آن‌ها در تدارک انجام یک حمله شیمیایی یا صحنه‌سازی برای فراهم کردن شرایط اقدام نظامی در سوریه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
پوتین جان یه ناز شصت نشون بده ....این سه تا بچه پررو خیلی پرروشدند.(امریکا.فرانسه وانگلیس خبیث.)
Iran, Islamic Republic of
پوتین مرد این حرفا نیست.روسا سابقه 100 سال خیانت به ایران عزیزمو توکارنامشون دارند
Iran, Islamic Republic of
عزيزم ميخواستي هم موشك ها رو بزني هم محل پرتاب رو چي شد لاف زن بزرگ؟
ديدي فقط ژستي آقاي ادعا ! دوران اولاما تموم شده ديگه
Iran, Islamic Republic of
روسیه هیچ وقت متحد قابل اطمینانی نبوده و نخواهد بود وفقط بدنبال منافع کشورش است و با اید و لوژی کاری ندارد حتی حاضر است ما در کشورش مجانی برای مسلمین انجا مسجد بسازیم تا خودش هزینه ای بابت اینکار پرداخت نکند و اهمیتی به امر اقلیتهای دینی کشورش نمی دهد و هر زمان صلاح بداند انها را سرکوب میکند به بدترین وضع ممکن و در هیچ کشوری تابحال مایه پیشرفت و ابادانی نبوده است
Iran, Islamic Republic of
واااای! ما هرجای دنیا که اجازه بدن، با جون و دل مسجد میسازیم. تو نمیدونی این کار یعنی چی. مهم، نفوذ اسلام در کشورهای دیگه است.
Netherlands
به فکر شکم مردم کشور هم باشیم بد نیست
Iran, Islamic Republic of
پس لطفاً از پول خودتان این زحمت پر صواب را بکشید نه از مالیاتی که ما برای آبادانی کشورمان پرداخت می‌کنیم .در ضمن راه گسترش اسلام مسجد سازی در سرزمینهای دیگر نیست راهش اخلاق نیکو و فرهنگ انسانیت است
Iran, Islamic Republic of
جهان نیو:. بگو به ایشان بیشتر مطالعه کند و برای معالجه هذیان به پزشک مراجعه کند
United States
...
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
در طول تاریخ نامرد تر از روسیه کسی نبوده . پوتین این همه داد و بیداد می کند ولی برای منافع خودش که در خطر نیافتد حتی یک موشک هم شلیک نکرد . زمانش هم برسد به سوریه هم پشت پا می زند .