جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۷

مسلمانی یعنی این «آقا» را قبول داشته باشیم

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 603799
مسلمانی یعنی این آقا را قبول داشته باشیم و إلا خداوند را در همه ادیان قبول دارند. خیلی ها اشتباه معنا می کنند و فکر میکنند دین یعنی ارتباط با خدا . در صورتیکه ارتباط با خداوند وجود دارد و دین نمی خواهد.
مسلمانی یعنی این «آقا» را قبول داشته باشیم
به گزارش جهان نيوز، مسلمانی یعنی این آقا را قبول داشته باشیم و إلا خداوند را در همه ی ادیان قبول دارند.

محبت پیامبر (صلی الله علیه و اله) می تواند وجود انسان را آتش بزند و کسی که به این محبت نرسیده است مسلمان نیست و اتفاق های دیگری در او افتاده است. _ در صدر اسلام _ هر کس به پیامبر (صلی الله علیه و اله) مومن می شد به این معنا بود که شدیدأ محبت پیامبر را در قلب خود احساس می کرد. به حدی که می خواست برای پیامبر بمیرد و هر کس اینگونه نبود، منافق بود و از روی طمع و تحت تأثیر جمع مسلمان شده بود.

مسلمانی یعنی این آقا را قبول داشته باشیم و إلا خداوند را در همه ی ادیان قبول دارند. خیلی ها اشتباه معنا می کنند و فکر میکنند دین یعنی ارتباط با خدا . در صورتیکه ارتباط با خداوند وجود دارد و دین نمی خواهد.

ما فکر میکنیم ذکر صلوات شعار است در صورتیکه شعار نیست بلکه اصل دین است دین یعنی ایمان آوردن به پیامبر اکرم (صلی الله علیه و اله).

الان ما مسلمانانی داریم که ایمان به خدا دارند و به رسول خدا هم احترام می گذارند اما آن را جدی نمی گیرند و از کنار آن عبور میکنند.

بخشی از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان - حسینیه آیت الله حق شناس - آذر95
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ابنها حرفها یعنی چی؟ ...
سید
Iran, Islamic Republic of
این صحبتهای استاد ،مطابق فرمایش امام صادق علیه السلام است که فرمودند: آیا دین غیر ار محبت است؟( هل الدین الا الحب)
محسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی ما هزارو چهارصد سال است که مسلمانیم ولی پیامبر و رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) را هنوز به اندازه یک انسان معمولی هم نمی شناسیم
یعنی دین داریمان هم دروغ است
علی
Iran, Islamic Republic of
شما که پرو بال گرفتید آزادی حرچه دل تنگت بخواهد بگو خدا شانس بده .........
Iran, Islamic Republic of
همین حرفارو می زنین که به شیعه انگ رافضی می چسبونن
Iran, Islamic Republic of
...
هر کس محبت این آقا را نداشته باشد مسلمان نیست. می گوییم محبت یعنی چی؟ یعنی احترام و ارادت؟ میگه نه اینطوری هم باشی باز مسلمان نیستی! میگیم پس چطوری باید باشیم؟ میگه باید از محبت آتیش بگیری و برای پیامبر بمیری! می گم خوب تو الان آتیش بگیر بمیر تا ما هم یاد بگیریم! می گه من الان آتیش بگیریم کی میخواد از خودش اراجیف ببافه؟
Iran, Islamic Republic of
با این حساب تا حالا هرچی حرف زدی همش ...است. ما رو باش که تا حالا فکر می کردیم که مسلمان هستیم! نگو ما اصلا مسلمان نیستیم!
آقای پناهیان لطف کن تراوشات ذهنی و اختراعاتت را برای خودت نگهدار. کاری به کار دین نداشته باش.