پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۹

واکنش معاون سیاسی سپاه به حمله موشکی آمریکا

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 603798
سردار یدالله جوانی با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند.
واکنش معاون سیاسی سپاه به حمله موشکی آمریکا
به گزارش جهان نيوز، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار داشت: اقدام آمریکا و کشورهای انگلیس و فرانسه در حمله به سوریه یک تجاوز آشکار است و مشروعیت ندارد. خصوصاً در شرایطی که قرار بود کمیته حقیقت‌یاب ادعای آمریکا مبنی بر استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را بررسی کند و دمشق نیز زمینه را فراهم کرده بود. 

وی افزود: خود این مسأله نشان می‌دهد آمریکایی‌ها ادعای دروغین داشته و می‌خواستند این موضوع را بهانه‌ای برای حمله کنند و نگران بودند که نتیجه گزارش کمیته حقیقت‌یاب برخلاف خواسته آنها باشد و این امکان را از دست بدهند. 

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: اما آمریکایی‌ها تصورشان این است با این نوع اقدامات می‌توانند شرایط میدانی را در سوریه تغییر دهند که قطعاً این اتفاق نخواهد افتاد.

سردار جوانی گفت: آمریکایی‌ها به شکل‌های مختلف در طول سال‌های گذشته با همراه صهیونیست‌ها و اروپایی‌ها از تروریست‌ها حمایت کردند و نتیجه این شد که تروریست‌ها دچار شکست راهبردی شدند و این شکست راهبردی تروریست‌ها به منزله شکست راهبردی حامیان آنهاست و این ورود مستقیم در حمله هوایی و موشکی آمریکا به سوریه قطعاً نمی‌تواند آن شکست‌ها را جبران کند.

وی خاطرنشان کرد: با این حمله روندها تغییر نمی‌کند اما اوضاع پیچیده‌تر خواهد شد و این وضعیت پیچیده قطعاً به ضرر آمریکا خواهد بود، آمریکا مسئول عواقب بعدی اتفاقات آتی منطقه هستند و آن اتفاقات قطعاً به نفع آنها نخواهد بود.

معاون سیاسی سپاه ادامه داد: آمریکا باید این درس را از اقدامات مداخله‌جویانه خود گرفته باشد که دورانش در منطقه غرب آسیا به پایان رسیده و همان‌طور که رئیس جمهور آمریکا تصریح کرده که در طی 17 سال گذشته 7 تریلیون دلار هزینه کرده‌اند و چیزی عایدشان نشده قطعاً هزینه‌های بیشتر نیز فقط خسارت‌های آمریکا را بیشتر می‌کند.

سردار جوانی خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها فکر کرده‌اند با پول‌های آل‌سعود می‌توانند خسارت‌هایشان را کمتر کنند و به اقدامات مداخله‌جویانه ادامه دهند قطعاً اشتباه می‌کنند و این نوع اقدامات آمریکا زمینه‌ها را برای خسارت بیشتر به آمریکا در آینده فراهم می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت جبهه مقاومت، گفت: قطعاً با این رفتارها جبهه مقاومت تضعیف نمی‌شود بلکه این جبهه تقویت خواهد شد و امکان مقابله با اقدامات مداخله‌جویانه برای او بیشتر می‌شود و آمریکایی‌ها باید منتظر عواقب اقداماتشان باشند. 

معاون سیاسی سپاه تأکید کرد: تجربه تاریخی چندین سال گذشته ثابت کرده هر نوع اقدام مداخله‌جویانه و تجاوزکارانه و رفتار نظامی از سوی آمریکا و صهیونیست‌ها و حتی جنگ‌های نیابتی مثل گروهک‌های تکفیری و تروریست‌ها که با هدف تضعیف جبهه مقاومت بوده نتیجه‌اش به تقویت جبهه مقاومت تبدیل شده است.

سردار جوانی گفت: اگر آمریکایی‌ها تصور می‌کنند این نوع اقدامات نتیجه‌اش تضعیف جبهه مقاومت می‌شود اشتباه می‌کنند و همین نشان می‌دهد که آنها دچار اشتباه محاسباتی شده‌اند و این رفتارشان از سر استیصال است نه موضع فعال.

وی تأکید کرد: آمریکایی‌ها با این حمله قطعاً به خواسته خود نمی‌رسند زیرا شرایط منطقه شرایط خاصی است و تحولات به میل آنها رقم نمی‌خورد و هر اقدامی هم انجام دهند روند پرشتاب تحولات را به ضرر آنها خواهد کرد.

معاون سیاسی سپاه  گفت: هر نوع اقدام تجاوزکارانه آمریکایی‌ها در جهان به ویژه در خاورمیانه افول بیشتر قدرت آمریکا را به دنبال دارد و آمریکایی‌ها باید بدانند دوران نظامی‌گری و اقدامات مداخله‌جویانه نظامی به سرزمین‌های اسلامی گذشته است و نتیجه عکس می‌دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...سرداران عزیز و محترم کشور بیاید تمام هم و غم خود را برای ابادانی کشور در صنعت و کشاورزی بگذارید دیگر جنگ و شاخ شانه کشیدن و رجز خوانی کردند بس است و انرژِ و توان خود را در اباد کردند حداقل ویرانه های بجا مانده از 8سال دفاع مقدس بگذارید
کاربر محترم . با تشکر. بیشتر مطالعه و با کارشناسان فن گفتگو کنید. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
مطالب شما ناشی از تشخیص نادرست وعدم آگاهی از وضعیت منطقه و جهان است . ناچاریم برای حفظ منافع خود درتلاش باشیم وبعنوان یک بازیگر منطقه ایی منافعمان راجستجو کنیم وروحیه ظلم ستیزی را که آرزوی هرانسان ازاده ایی هست به گوش جهانیان برسانیم . تصورش را بکنید که امریکای مستکبر درحوزه اقتصادهمانگونه که خودشان میگویند حرف اول را میزننداما در آینده نچندان دور از اول بودن هم خارج خواهند شد .اما آیا ازساخت ادوات وتجهیزات نظامی روز دنیا دست کشیدند و صرفا به اقتصاد و کشاورزی پرداختندهرگز! بلکه بواسطه خوی استکبار ی اهمیت رادر ساخت سلاحهای جنگی و انحصاری در دنیا میدانندزیرا براین باورند درسایه آنهاقدرت پنهانی نهفته که میتواند سیل سرمایه را به کشورشان سرازیر کند مانند شیردوشی عربستان که ترامپ برزبان اورد ‌مگر در آن کشور سیل ، طوفان و حوادث غیر مترقبه دیگری وجودندارد .آیا
ازامورات دیگر دست کشیدند .ما درنیم قرن اول جمهوری اسلامی راهی نپیموده درتاریخ ایران را پیموده وخواهیم پیمود وهزینه بسیار زیادی کردیم که هنوز اندر خم یک کوچه ایم ولذا امیدوارم درسایه شجاعت بی نظیر مثل شما نیم قرن دوم شاهد توانمندیهایی بدست دانشمندان خود باشیم که هرکه پرسیدند به او بگوئیم افتخار ایرانی .پبروز باشید.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز و گل من ما که از پشت کوه نیامدید نزدیک شصت سال سنمان است و بالا و پایین بسیاری دیده ایم.این روحیه ظلم ستیزی در در دین و مکتب و ایین همه ملل دنیا هست احتیاج به یاد آوری ما به ملتهای دیگر نیست اصلا چرا ما باید اینکار را انجام دهیم نمیشود انها با سرمایه های کشورهای خودشان اینکار را انجام بدهند مگر ما وکیل وصی کل مردم دنیا و منطقه هستیم .ما هیچوقت قرار نیست امریکا شویم و انها هم اصلا قرار نیست ایرانی شوند . واین آرزوی آخر شما برآورده نمی‌شود با این راهی که پیش گرفته ایم .سر بلندی ایران و ایرانی در گرو احترام به حق و حقوق شهروندی هر ایرانی میسر و شدنی است .مردم انقلاب کردند که تصمیم گیرنده خودشان باشند برای ارتقای کشور نه شما که همه چی را برای خودتان و طرز تفکر خودتان مصادره کرده‌اید .زنده باد علمایی بزرگ اسلام که آموزه های دینی را به ما آموختند و روح انسانیت را در ما پرورش و زنده نمودند .ممنونم از سایت خوب و دوست داشتنی جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
عزیزم، سلام گرم مرا به بلندای آفتاب پذیرا باشید . قصدم مصادره کردن همه امور بر مطلوب خویش نبود اما باور داشته باشیم به جمله شهید مطهری که اشاره نمودند به اینکه درگفتارها همیشه ازضرب المثلهای زنده اجتماعی در محاورات روزمره برای بیان مقصودتان استفاده کنید.این مطلب را درنظر داشته باشید که تا بیماری نباشد قدرسلامتی رانمیدانیم شادی و غم ، زشت وزیبا، روز و شب ، تاریکی و روشنایی، راه انحراف و صراط المستقیم درکنارهم بایددیده شوند تا زیبایی ، روشنایی، شادی، سلامتی ، راه مستقیم معنی و مفهوم خود را پیدا کند دریک کلام بقول سعدی :برو شیر درنده باش ای دغل مینداز خود را چوروباه شل .خوشبختی وسلامتی نهایت ارزوی ماست .عزت زیاد
aleffa@
Iran, Islamic Republic of
توصیه می شود برادران نظامی بجا موشک داس درست بکنن
دولتمردان هم برن بخوابن
Iran, Islamic Republic of
کا ربر گرامی تا امنیت نباشد ابادانی معنی ندارد واگر قوی نباشی هرچه را که اباد کرده باشی دشمنان نابود میکنن
Iran, Islamic Republic of
امنیت را مردم هر کشور برای خود فراهم می آورند نه بمب و موشک
Iran, Islamic Republic of
چرا این وضعیت پیچیده به ضرر آمریکا خواهد بود؟
اقدام عملی سپاه چیست؟ چرا با وجود این همه مانور روی توان موشکی ایران از سوی سپاه، چند موشک به محل های استقرار آمریکا در منطقه شلیک نمی شود؟ آیا نگرانی از پیامدهای آن وجود دارد؟
aleffa@
Iran, Islamic Republic of
همینکه به اسطلاح ابرقدرت به اون همه دبدبه و کبکبه موشک بزنه و بگه کار تموم شد
دیگه موشک سپاه رو لازم نداره