پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

هندوانه، دو فعال سیاسی را راهی بیمارستان کرد

شنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 603786
یک کامیون با بار هندوانه در جاده کاشان اصفهان تصادف می‌کند و واژگون می‌شود، این اتفاق موجب پرتاب هندوانه‌های درون کامیون به هوا می‌شود که یکی از این هندوانه‌ها به سمت خودرویی در باند مقابل می‌رود و از شیشه باز خودرو به سر راننده برخورد می‌کند که متاسفانه این بر خورد موجب واژگونی خودرو می‌شود.
به گزارش جهان نيوز، این حادثه موجب آسیب دیدن سعید بزرگی، دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان اصفهان و علیرضا روحانی عضو شورای منطقه این حزب در اصفهان می‌شود.

این دو فعال سیاسی اکنون در بیمارستان شهید بهشتی شهر کاشان بستری هستند. در این حادثه سعید بزرگی دچار مقدار کمی عارضه خون ریزی مغزی شده بود که اکنون حال او رو به بهبودی است و علیرضا روحانی هم که دو مهره گردنش در این حادثه آسیب دیده است نیاز به عمل جراحی دارد و قرار است پزشکان کاشانی در روز شنبه این عمل را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خخخخخخ چوب خدا(هندوانه) صدا نداره !)))
Iran, Islamic Republic of
بروند فکر کنند (اگر زنده بمانند) چرا دقیقا در آن زمان و در آن مکان باید برای اینها چنین اتفاقی بیفتد؟ چرا باید شیشه ماشین را خودشان پایین برده باشند؟ و خیلی چراهای دیگر. داشته اند بی خیال و ....در مسیر روبرو حرکت می کرده اند و هیچ انتظار نداشته اند از آن طرف گرفتار شوند ولی شدند. وقتی قرار است امر خدا (که نتیجه عمل خودمان است) صورت بگیرد، صورت می گیرد و آن هم از جایی که فکرش را نمی کنیم. متوجه رفتار و عملمان باشیم و با خدا نجنگیم. با احکام الهی نجنگیم و...