جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۳
واکنش امیر حیدری در نمازجمعه تهران به تهدیدات اسرائیل:

گذشت زمانی که ما را تهدید می‌کردید/روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم‌های خودمان درج کرده‌ایم/ زرادخانه عربستان روزی به دست اهلش می‌افتد

جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب: 603765
فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم‌های خودمان درج کرده‌ایم خطاب به دشمنان گفت: گذشت زمانی که ما را تهدید می‌کردید.
گذشت زمانی که ما را تهدید می‌کردید/روزشمار نابودی رژیم صهیونیستی را در تقویم‌های خودمان درج کرده‌ایم/ زرادخانه عربستان روزی به دست اهلش می‌افتد
به گزارش جهان نيوز، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در سخنانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران ضمن تبریک عید مبعث گفت: بنده در ارتشی مشغول هستم که با نور امامت امت روشن است،‌ ارتشی که اعتقاد دارد مطیع محض ولایت و فرماندهی معظم کل قوا است. ارتشی که مزین به ولایت‌مداری و ولایت‌محوری است. بر همین اساس روز 29 فرودین روز تولد ارتش انقلابی را به همرزمان و فرماندهی معظم کل قوا و خانواده معظم شهدا تبریک می‌گویم.

وی با اشاره به چگونگی نامگذاری 29 فروردین به روز ارتش گفت: بنده در تببین این معنا چند نکته اجمالی را می‌گویم. خوشبختانه ارتش اتقلابی در بیان رهبری معظم‌اله هم هست. ارتشی که در روز 29 فرودین با ابتکار و و بصیرت امام سفرکرده روح تازه‌ای پیدا کرد و به عنایت، ولایت و محبت ولی امر مسلمین پاسخی متقابل و ولایت‌مدارانه داد. یعنی به سمت غائله‌هایی که اصل انقلاب را نشانه گرفته بودند حرکت کرد. در جنگ 8 ساله با قدرت حضور پیدا کرد. ارتش با اهدای 48 هزار شهید پاسخ ولایت‌مدارانه‌ای به ولی‌امر مسلمین دادند که اگر آن روز ما را مورد عنایت قرار دادید با تقدیم 48 هزار شهید پاسخ اعتمادتان را دادیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در آن روز دشمنان انقلاب بازوی توانمند نگه‌داری از ارزش‌های انقلاب را ارتش می‌دانستند و لذا نوک پیکان را به سمت ارتش نشانه رفتند که با بصیرت امام، ارتش ماند و دین خود را امروز به انقلاب ادا کرده  و در این مسیر باقی مانده گفت: امروز هم همان قصه در حال تکرار است، دشمنان نظام اقتدار ما را در وحدت ارتش و سپاه می‌بینند، اقتدار ما را در تولید تجهیزات بومی شده که نتیجه نهضت روی پای خود ایستادن است نشانه رفته‌اند و بخصوص توان موشکی ما را نشانه رفته‌اند و پاسخ بنده به عنوان سرباز کوچک ولایت این است که ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی است.

امیر حیدری اضافه کرد: پاسخ من از این تریبون مقدس به دشمنان قسم خورده انقلاب این است که حماقت نکنید، آزموده را آزمودن خطا است. شما در زمانی که انقلاب ما در دوران نوپایی بود با تحمیل جنگ نتوانستید غلطی بکنید امروز که انقلاب ما دروان پختگی در رکاب مقام معظم رهبری  و همراهی ملت و اتحاد بین نیروهای مسلح را تجربه می‌کند بازهم هیچ غلطی نخواهید توانست بکنید.

وی خاطرنشان کرد: امروز با رهبری پیامبرگونه مقام معظم رهبری، ارتش و نیروهای مسلخ یه یک بلوغ و نشاط الهی رسیده‌اند، که روزشمار نابودی نظام صهیونیستی را در تقویم‌های خود درج می‌کنند؛ گذشت زمانی که ما را تهدید می‌‌کردید. البته این عرض بنده ریشه در اقدام‌های بی‌بدیل دارد که در رکاب فرمانده معظم کل قوا تجربه کردیم. ملت ما امروز صاحب نیروهای مسلحی هستند که چند ویژگی منحصر به فرد دارند که نخستین آن ولایت‌مدار و ولایت‌محوری است. دوم قطع وابستگی مطلق با همه دنیا است،‌سوم روی پای خود ایستادن و نهادینه کردن تجهیزات دفاعی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد:‌ امروز جمهوری اسلامی ایران کشوری است که درمنتطقه بی‌ثبات، باثبات‌ترین کشور در برابر زیاده‌طلبی‌های استکبار را یدک می‌کشد. مسئولان کم‌خرد عربستانی‌ فکر می‌کنند که اگر کشورشان را به یک زرادخانه تبدیل کنند می‌تواند برایشان امنیت کسب کند، زهی‌خیال باطل.البته هرچقدر بخرند بهتر است چوت ما اعتقاد داریم این زرادخانه با ظهور امام زمان به اهلش خواهد افتاد.

امیر حیدری در پایان تصریح کرد: امروز نظام و نیروهای مسلح از یک اقتدار بی نظیر بهره‌مند هستند که در راس آن نقش بی بدیل رهبری و امامت امت خودنمایی می‌کند ودر قاعده دیگر این مثلث نقش مردم و قاعده دیگر آن حضور و اقتدار نیروهای مسلح است و باید کمر همت ببندیم تا این اقتدار و عزت را با پیروی از مقام معظم رهبری به سرمنزل نهایی برسانیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این چند روزه که خبری ازتون نبود؛حالا که آبها از آسیاب افتاد ؛ روز ،روز شماست
Canada
خب آخه این چند روز حرف زدن و تهدید کردن خطرناک بود
حالا که خطری نداره شاخ و شونه می کشیم
Iran, Islamic Republic of
برا شما که با شیاطین هستید خطرناکه مردان خدا ترس براشون معنی نداره
Netherlands
همع اینها فقط و فقط مصرف داخلی داره .
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت.احسنت امیر دلاور ارتش اسلام.
این که با حضور امیر بسیجی موسوی در راس ارتش قدرتمند اسلام امرای ارتش شجاعانه درربرابر استکبار اعلام موضع میکنند جای خوشوقتی است
Iran, Islamic Republic of
در زمان شاه خاعن جرأت نداشتند که حتی تهدید به جنگ کنند .از موقعی اسراییل دهان باز کردکه ما آنهارا تهدید به نابودی کردیم .حالا باید حتما جنگی در بگیرد تا ببینم چه کسی زنده خواهد ماند ما یا آنها
صامین
Iran, Islamic Republic of
بزدل ها لطفا ساکت
زنده باد امرای دلیر ارتش ایران و سرداران غیور سپاه اسلام
Iran, Islamic Republic of
زمان شاه خائن ایران زیر بلیط امریکا و اسرائیل بود چرا باید ما رو تهدید می کردند ؟!
Iran, Islamic Republic of
"چون ما اعتقاد داریم این زرادخانه با ظهور امام زمان به اهلش خواهد افتاد."
...
Iran, Islamic Republic of
مرگ براسراییل
Iran, Islamic Republic of
...
علی
Canada
ای خدا!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب تيمسار معظم ! امروز جنابعالى با ورود بيجا به موضوعات اعتقادى و سياسى حسابى آبروريزى كرديد ! جهان نيوزيون از حضرتعالى اكيداً استدعا دارند به حيطه تخصصى خود اكتفاء فرموده و اجازه دهيد دلاور مردان بى ادعاى ارتش كماكان محبوب قلوب ملت باشند.