سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

آتش‌افروزی آمریکا در منطقه به نفع‌اش نخواهد بود

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب: 603742
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، سیاست روسیه در مقابل تهدیدهای آمریکا را قاطع و قابل تحسین برشمرد و گفت: آتش‌افروزی در این منطقه حساس قطعاً به نفع آمریکا نخواهد بود.
آتش‌افروزی آمریکا در منطقه به نفع‌اش نخواهد بود
به گزارش جهان نيوز، علاءالدین بروجردی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمریکایی‌ها پس از شکست سیاست‌هایشان در سوریه می‌کوشند که این شکست را جبران کنند.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال تغییر ساختار سیاسی حاکم بر سوریه بودند، تصریح کرد: با شکست سیاست‌های آمریکا در قبال این کشور، سوریه مسیر خود را طی کرده و به سمت امنیت پایدار پیش می‌رود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حالی با شکست داعش، سوریه به سمت امنیت پایدار حرکت می‌کند که آمریکایی‌ها به‌عنوان برهم زنندگان امنیت 7 سال گذشته سوریه همچنان می‌خواهند، ناامنی‌ها ادامه داشته باشد و عصبانی هستند.

وی با اشاره به عکس‌العمل قاطع روسیه پس از تهدید این کشور از سوی آمریکا، خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها باید بدانند که حتماً در مقابل آن‌ها راه همواری وجود نداشته و عکس‌العمل‌ها جدی خواهد بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: آمریکایی‌ها شرایطی را ایجاد نکنند که آتش افروزی خطرناکی در منطقه شکل بگیرد.

بروجردی با قابل تحسین خواندن مواضع  روسیه در مسائل اخیر، گفت: عکس‌العمل روسیه در مقابل آمریکا بسیار جدی و قاطع بوده و قطعأ در محاسبات آمریکایی‌ها برای برداشتن هر گام نظامی در سوریه تأثیرگذار خواهد بود.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌دانند که آتش‌افروزی در این منطقه حساس قطعاً به نفع آن‌ها نخواهد بود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *