شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تساوی فولاد و ذوب‌آهن/ جدال برای سهمیه

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب: 603738
تیم‌های فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.
تساوی فولاد و ذوب‌آهن/ جدال برای سهمیه
به گزارش جهان نيوز، در چارچوب هفته بیست‌وهشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران جام خلیج فارس، تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان در حضور حدود هزار نفر تماشاگر ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک یک رضایت دادند.

برای تیم فولاد در این دیدار رحیم زهیوی در دقیقه 30 و برای ذوب‌آهن سید محمد حسینی در وقت‌های اضافه نیمه اول گلزنی کردند.

با این نتیجه شاگردان پورموسوی با ۴۳ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماندند و عملا امید کسب سهمیه آسیایی را از دست دادند. ذوبی‌ها نیز با این تساوی ۴۹ امتیازی شده و بار دیگر به رده دوم جدول بازگشتند.

ترکیب تیم فولاد
حامد لک، ایوب والی(33- میلاد بدرقه)، عبدالله کرمی، فرزاد جعفر، پیمان شیرزادی، فرشاد سالاروند، سینا مریدی، علی‌اصغر عاشوری(61- مجتبی حق‌دوست)، رحیم زهیوی، حسن بیت‌سعید، فرشاد جانفزا

ترکیب تیم ذوب‌آهن
رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، میلاد فخرالدینی(64- مرتضی تبریزی)، سید محمد ستاری،جورجی ولسیانی، سیدمحمدرضا حسینی، حمدرضا عباسی(56- قاسم حدادی‌فر)، ختیار رحمانی، کی‌روشاستنلی

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *