جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۲۴۳
اقدامات احمدی‌نژاد زمینه‌جولان عوامل‌ فتنه و‌ دشمنان‌خارجی

بیانیه ۴۲عضو کابینه‌دولت نهم ودهم خطاب به احمدی‌نژاد

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 603735
جمعی از خادمان ملت در کابینه دولت نهم و دهم طی بیانیه‌ای تاکید کردند که رفتارهای رئیس دولت‌های نهم و دهم به نوعی زمینه را جهت جولان عوامل فتنه و دشمنان خارجی برای تخطئه نظام و آسیب به منافع مردم فراهم کرده است.
بیانیه ۴۲عضو کابینه‌دولت نهم ودهم خطاب به احمدی‌نژاد
به گزارش جهان نيوز، جمعی از وزراء و معاونان رئیس جمهور در دولت نهم و دهم به برخی مواضع و اقدامات محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داده و این رفتارها را نوعی ایجاد زمینه جهت جولان عوامل فتنه و دشمنان خارجی برای تخطئه نظام و آسیب به منافع مردم توصیف کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:
شکر و سپاس به درگاه ایزد منان که علیرغم تمامی مشکلات، تهدیدها، تحریم ها و اقدامات خصمانه، به اذعان همگان انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی، از چنان اقتدار و صلابتی برخوردار است که آمریکای جهانخوار، صهیونیسم جنایتکار و ارتجاع عرب را در مواجهه با نظام اسلامی مستأصل نموده است.

آرمان‌های والای امام خمینی قدس سره و ارزش های انقلاب همچون استقلال، آزادی، مردم سالاری دینی، عدالت طلبی، حمایت از محرومان و مظلومان و ظلم ستیزی همچنان زنده و الهام بخش است و پرچم پرافتخاری که امام و شهدای گرانقدر برافراشتند همچنان با عزت در دست با کفایت خلف صالح امام و فرزندان برومند انقلاب در اهتزاز است. جمهوری اسلامی توانسته است هم بر هجمه های سنگین نظیر کودتا، منازعات قومی و مذهبی، ترورها، جنگ تحمیلی و فتنه های رنگین فائق آید و هم دستاوردهای چشمگیری در فراهم ساختن زیرساخت های عمرانی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و ارتباطات و نیز رشد علم و فناوری در حوزه های گوناگون از جمله صنعت هسته ای، دفاعی و موشکی، نانو، هوافضا، ماهواره، بیو تکنولوژی ، سلول های بنیادین و پزشکی داشته باشد.

این توفیقات در پرتو عنایات حضرت حق تعالی، توجهات حضرت ولیعصر (عج)، رهبری الهی دو امام بزرگوار انقلاب، مجاهدت نیروهای انقلابی و مشارکت مردم عزیز حاصل شده است. تجربه چهار دهه گذشته ثابت کرده که به هر میزان التزام به مبانی اسلام ناب، آرمان های انقلاب، مدیریت جهادی و ولایت پذیری بیشتر بوده، در خدمت به مردم و نیز در سیاست خارجی و تعاملات جهانی موفقیت های شایان توجهی حاصل شده است و هرگاه فاصله گرفتن از این مبانی و دلدادگی به نسخه های لیبرالی و نیز کم توجهی به منویات رهبری بر اندیشه و مرام دست اندرکاران امور غلبه یافته است، حرکت پرشتاب و رو به پیشرفت کشور کند شده و معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی افزون شده است. یک دلیل روشن بر این حقیقت، اوضاع فعلی است که در کنار نقاط قوت و اقتدار نظام اسلامی در دفاع از امنیت و آرامش کشور و تقویت جبهه مقاومت که منجر به پیروزی بزرگ در سوریه و عراق و فروپاشی دولت خودخوانده داعش و تضمین منافع ملی شد، متأسفانه شاهد شرایط نامناسب اقتصادی مردم و مشکلات معیشتی طبقات ضعیف و متوسط جامعه هستیم که بخش عمده آن نتیجه پنج سال رویکرد نادرست برخی دولتمردان لیبرال منش است که اینک بی تدبیری، کم تحرکی و ضعف مدیریتشان زبانزد عام و خاص شده و قابل کتمان و توجیه نیست.

شعارها و وعده های بر زمین مانده و فرصت سوزی ها، اشرافی گری و روحیه امتیازطلبی، وام ها و حقوق های نجومی، بی توجهی به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی و تضعیف تولید ملی، رکود و بیکاری، کاهش ارزش پول ملی و نوسانات نرخ ارز، منزوی ساختن نیروهای جهادی و سرمایه های انسانی کشور، دامن زدن به دو قطبی های کاذب، حاشیه سازی و القائات ناصواب در حوزه های اعتقادی و فرهنگی، تحقیر منتقدان و دلسوزان، زیر سؤال بردن اقدامات ارزنده و خدمات ماندگار خادمان مردم، فرافکنی ضعف ها، پذیرش و عمل به نسخه های اقتصادی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی غرب همچون سند 2030 و... بخشی از نتایج بی تدبیری هاست. البته این ایرادات نافی اقدامات مفید و خدمات دولت و مدیران نیست و امیدواریم دولت با بهره گیری از تجربه ناخوشایند اعتماد به بیگانگان در موضوع برجام و تغییر نگاه و رویکرد از خارج به توانمندی ها و ظرفیت های داخلی و تدبیر و درایت ضمن رفع موارد مذکور به گره گشایی از مشکلات و خدمت به مردم و رشد و تعالی کشور موجبات امید و سرزندگی را فراهم نماید.

رفع فقر، فساد، تبعیض و تسهیل خدمت خالصانه و صیانت از کرامت انسانی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم که از آرمان های بلند انقلاب است منوط به همت و مجاهدت هماهنگ قوای سه گانه و سایر ارکان نظام و دستگاه های حاکمیتی است. دستگاه قضایی در تحقق عدالت، احیای حقوق مردم و مبارزه با ظلم و فساد رسالت سنگینی بر عهده دارد.

از سوی دیگر در شرایطی که بیش از پیش همبستگی ملی، وحدت نیروهای متعهد برای پاسخگو کردن و تصحیح رویکرد دولت و حفظ نظام اسلامی در برابر صف آرایی بی سابقه استکبار و ایادی منطقه ای ضروری است، مع الاسف شاهد برخی مواضع و رفتارهای ساختارشکنانه رئیس دولت نهم و دهم هستیم که نه تنها خدمات گسترده مدیران و نیروهای متخصص، ولایتمدار و مردمی دولت های مذکور را تحت الشعاع قرار می دهد بلکه با مخالف خوانی به نوعی زمینه را جهت جولان عوامل فتنه و دشمنان خارجی برای تخطئه نظام و آسیب به منافع مردم فراهم کرده است.

 نامه پراکنی های غیرمتعارف، طرح خواسته های غیر قانونی مانند برگزاری زودهنگام انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی، تضعیف نهادها و ارکان نظام اسلامی به بهانه نقد و اصلاح گری، عدم ترجیح مصالح ملی بر مسائل شخصی و گروهی مانند تکرار موضوع مهندسی انتخابات در حالی که کلیدواژه ناروای عوامل فتنه در سال 88 بود، التهاب آفرینی در جامعه، خود حق پنداری و استفاده از شیوه های خارج از روال قانونی که موجب خسارت به کشور و مردم است، فاصله گرفتن از شعارهای انقلابی که مبنای میثاق و رأی مردم بود، انقلابی نمایی به جای انقلابیگری و استفاده ابزاری از عدالت، تکرار ادعاهای بی اساس فتنه گران و رسانه های معاند و ضد مردمی، پیش بینی بی پایه در مورد اتفاقات و تحولات آتی، حال آنکه در گذشته نیز در مواردی از رخدادهایی سخن گفته شد که هرگز تحقق نیافت.

اینک خیر و مصلحت ایشان را در بازگشت به آرمان های امام و انقلاب می دانیم که اهم آن تقوای الهی، ولایت پذیری و خدمت خالصانه به مردم است و خواستگاه اقبال مردم به وی در سال 84 بوده است.

 در پایان با الهام از سخن امام که فرمود: "در کشور اسلامی بن بست وجود ندارد" به ملت ایران نوید می دهیم که با بصیرت، هم دلی و انسجام ملی تحت زعامت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای مدّظله العالی چالش ها را پشت سر نهاده و در مسیر پیشرفت و عدالت آینده روشنی را برای کشور ترسیم خواهیم کرد.

و آخر دعوانا أن الحمدلله رب العالمین
و العاقبة للمتقین
23/01/1397

جمعی از وزراء و معاونان رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم

1-مرتظی بختیاری(دادگستری)2-مهردادبذرپاش(سازمان جوانان)3-محمود بهمنی(بانک مرکزی)4-امیرمنصوربرقعی(مدیریت و برنامه ریزی)5-رضاتقی پور (ارتباطات)6-حمیدرضا حاجی بابایی(آموزش و پرورش)7-سیدمحمدحسینی(فرهنگ و ارشاد اسلامی)8-سید شمس الدین حسینی(امور اقتصادی و دارایی)9-صادق خلیلیان(جهاد کشاورزی)10-کامران دانشجو(علوم تحقیقات و فناوری)11-پرویز داودی(معاون اول)12-مجید دوستعلی(دبیر دولت)13-محمدمهدی زاهدی(علوم تحقیقات و فناوری)14-مسعود زریبافان(بنیادشهید)15-محمد سلیمانی(ارتباطات)16-محمدحسین صفار هرندی(فرهنگ و ارشاد اسلامی)17-زهره طبیب زاده نوری(امور زنان و خانواده)18-محمدحسن طریقت منفرد(بهداشت)19-علیرضاطهماسبی(صنایع و معادن)20-محمد عباسی(ورزش-تعاون)21-فریدون عباسی(سازمان انرژی اتمی)22-ابراهیم عزیزی(توسعه مدیریت و سرمایه انسانی)23-علیرضا علی احمدی(آموزش و پرورش)24-محمد علی آبادی(تربیت بدنی)25-مهدی غضنفری(صنعت،معدن وتجارت)26-محمود فرشیدی(آموزش وپرورش)27-لطف الله فروزنده(منابع انسانی-پارلمانی)28-رستم قاسمی(نفت)29-منوچهر متکی(امورخارجه)30-صادق محصولی(کشور-رفاه)31-عبدالرضا مصری(رفاه)32-حیدر مصلحی (اطلاعات)33-مصطفی محمد نجار (دفاع-کشور)34-محمدجواد محمدی زاده(محیط زیست)35-سیدمحمدرضا میرتاج الدینی(پارلمانی)36-مسعود میرکاظمی(بازرگانی-نفت)37-محمدناظمی اردکانی(تعاون)38-مجید نامجو(نیرو)39-فاطمه واعظ جوادی(محیط زیست)40-احمد وحیدی(دفاع)41-مرضیه وحید دستجردی(بهداشت)42-سیدمهدی هاشمی(کشور)
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
همه این ها حقانیت این بزرگ مرد را بیشتر از گدشته نشان می دهد و یاد آور زندگی امام حسن مجتبی است که فرماندهان آن حضرت برای معاویه نامه می نوشتند.
اگر احمدی نژاد نبود هیچکدام وزارت و معاونت ریاست جمهوری را خواب نمی دیدند و اشتباه احمدی نژاد بکار گیری افرادی بودند که نمک خوردند و نمکدان را شکستند.
این ها کمی از وزاری رفسنجانی و خاتمی یاد بگیرند که با ان همه مشکلات برای کشور همیشه در کنار رییس جمهور ماندند.
ققنوس
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که به یاد دارم امام حسن (ع) در زمان حضور امام زمانش آقا علی ابن ابی طالب(ع)گوش به فرمان ایشان بودندالبته بلاتشبیه که احمدی نژاد هیچگاه قابل قیاس نبوده و نیست ...
والعاقبه خیرا
Iran, Islamic Republic of
... این چه مقایسه ای است که میکنید
Canada
ما نباید به امضاکنندگان این نامه خرده بگیریم. در واقع دقت در نامه آنها نشان میدهد که این نامه هوشمندانه تهیه شده است. چون امضاکنندگان نامه به هیچیک از مواردی که دکتر احمدی نژاد در بیان مشکلات موجود کشور و ارائه راه حل های بکر و عملی و موثر در رفع آنها در نامه های خود به مقام معظم رهبری نوشته اند جوابی نداده اند چرا که حرف حق جواب ندارد.
ثانیا امضاکنندگان نامه خود سالها مورد بی مهری و تهمت های مستمر دو جناح سنتی اصلاح طلب و اصولگرا بوده اند و در واقع این عریضه اشاره به تهمتهائی است که سالها متوجه خودشان بوده و ظلمی است که سالها به خود امضاکنندگان نامه فوق رفته است.
العاقل یکفی بالاشاره.
Iran, Islamic Republic of
دیگه بدتر چرا در این چند سال یک بار برای جواب گویی برای این تهمت ها نامه نگاری نکردند.چون اصلا مثل قبل از دولت نهم و دهم کسی اینها را به حساب نمی اورد.گذشت زمان نشان می دهد پشت پرده این بیانیه چه چیزی بوده است.بلاخره احمدی نزاد خودش هم می دانست شکستن حلقه مدیریت بسته باندی دو جناح موجود درایران که دقت کنید اکثر مدیرانشان یکی هستند.حزینه دارد.ولی بلاخره این دوران هم می گزردوسیاهی به زغال می ماند
Iran, Islamic Republic of
بله واقعا پیشنهادات بکر و معجزه آسا و شفابخشی جناب احمدی نژاد مطرح کرده
امیدوارم شما هواخواهان چشم و گوش بسته احمدی نژاد برایش ادعای پیامبری نکنید
Iran, Islamic Republic of
نه بابا
هیچ پیشنهادی مطرح نکرده . پیشنهاد فقط عکس انداختن با حاج امیر!! و رای آوردن هر چوب خشکی . راستی از "کشور" چه خبر؟؟
Iran, Islamic Republic of
قیاس مع الفارق کردی؟!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی(رضی الله عنه)فرمودند:میزان حال فعلی افراد است.
مگر آقای منتظری،کروبی،محتشمی،خوئینی،... به این مملکت کم خدمت کردند؟
حالا اونا در کدام جبهه دارند شمشیر میزنند و به نفع و ضرر چه کسی خدمت می کنند؟
مگر آقای احمدی نژاد و دوستان ایشان الان با این اعتصاب غذا و ... برای چه کسی خدمت می کنند و در چه جبهه ای قراردارند؟
Iran, Islamic Republic of
ای بابا برو پی کارت مردم دیگه گول این حرفای مفت را نمیخورن ... مگه شما وکیل مردم هستی که برایشان تعیین تکلیف میکنی مردم هر کسی را قبول دارند همان باید حاکم باشد...
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
رو که نیست واقعا سنگ پا را از رو برده
یادم به فیلمی افتاد که نشان می داد بچه های یک مدرسه روستایی با معلم خود برای اردو به شهر رفته بودند دو نفر از بچه ها گم شدند پلیسی آنها را دید و گفت شما از کجا آمده اید خانه تان کجاست آن دو دانش آموز گفتند ما با همکلاسی هایمان آمده بودیم اردو ولی متاسفانه همه همکلاسی هایمان گم شدند !ما داریم دنبالشون می گردیم !
در حالی که خودشون گم شده بودند !
حالا حکایت طرفداران احمدی نژاد است سی چند نفر از مقامات و وزیران می گویند او داره راه را اشتباه میره ولی این طرفداران چسبیده اند به احمدی نژاد و مشائی و بقائی و می گویند بقیه اشتباه می کنند
Iran, Islamic Republic of
داداج داستنانو اشتباه فهمیدی ها!
Iran, Islamic Republic of
شما اگه عقل داشتید از همین کامنتها میفهمیدید که اکثریت مردم حامی احمدی نژاد هستند
Iran, Islamic Republic of
بالاخره جناب هاشمی ، تعداد نفرات ملاک حقانیت هست یا نیست؟؟
بعدش هم ، کدام راه؟؟ الان راه درست به کدام سمت است؟ ...
United States
چه از خود مطمئنی . خصلت عمارپندارها همینه.
Iran, Islamic Republic of
اگر انقلاب و امام و رهبری و شهدا هم نبودند امثال احمدی نژادها هم نبودند. انقلابی نبود که توی آن کسی به مخیله اش خطور کند که روزی رییس جمهور شود. امام اگر نبود انقلابی پیروز نمی شد. اگر آقا نبودند راه امام ادامه ادامه پیدا نمی کرد و الان ما به نوکری امریکا برگشته بودیم. کفران نعمت نکنیم که نعمت از ما گرفته خواهد شد و حجاج بن یوسف ثقفی ها و رضا شاه ها را خداوند بر همه مسلط می کند که با شمشیر توی سر همه بزنند و نامی از دین نماند که شما بخواهی این حرف ها را بزنی.
Iran, Islamic Republic of
حداقل به یک حرف مخالفتان که حساب باشد رای مثبت بدهید تا از انضاف مقداری نمره بیاورید
جریان منفی و مثبت میزان حقانیت آن ظاهرا نیست
فقط تاییدتان بکند مثبت میدهید تاییدتان نکند یا انتقاد کند منفی می زنید
یعنی مثلا امام نبود شما و ما را کسی عددی حساب میکرد که منفی زدید
انصاف صفر
تعصب بیست
Iran, Islamic Republic of
اگر اکثریت مردم نبودند ...
Netherlands
چقدر اینجا سانسور میشه بابا . اه اه ادم حالش بهم‌میخوره خوب بزار ۴ تا مخالف هم حرف بزنن . حرف که دیگه چیزی نیست .
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی بگذار مخالف حرف بزنه
این حرفهایی که اینجا هست مخالف چی نیست که میگی مخالف حرف بزند
لجبازی نکنیم
Iran, Islamic Republic of
تمام خدمات زمان احمدی نژاد توسط امثال همین 42 نفر ارائه شده
این 42 نفر و تمام افراد انقلابی و حزب اللهی نمی فهمند و فقط احمدی نژاد می فهمه؟!
رهبری فرمودند: نباید کسانیکه زمانی همه کاره کشور بودند مخالف خوان بشوند
دشمنان و رادیوهای بیگانه دارن از احمدی نژاد دفاع می کنن
این همه ادله کافی نیست؟!
چرا بعضیها لجبازی می کنن و همچنان بر طبل حمایت از احمدی نژاد می کوبن ؟!
Iran, Islamic Republic of
در جنگ جمل عده ای آمدند و گفتند ما در شک افتادیم چون یک طرف ام امومنین عایشه زن پیامبر طلحه و زبیر یاران دیرین پیامبر و طرف دیگر علی (ع) پسر عمو و داماد پیامبر چکار کنیم و از کدام طرف باشیم حضرت فرمودند شما به اشخاص کار نداشته باش و حرف حقیقت را تشخیص بده که با حرف و مسیر حق می توانیم راهمان را پیدا کنیم نه با توجه به سابقه یا نسبت افراد و حال همان دو راهی است عده ای دم از اصول و حق می زنند که خدا عالم است چه می گویند ...
Iran, Islamic Republic of
استاد گرانقدر !
اگر نمی دانی بدان . قریب به اتفاق این 42 عزیز تا 27 خرداد 1384 یا در ستاد انتخاباتی عزیزان "کشور" و نظایرهم مشغول بودند، یا نهایتش در سکوت تشریف داشتند . خدماتی هم داشتند ؛ سلمنا. ان شاءالله در دولت سید محرومان یا سردار خلبان یا جناب"کشور" موفق به ادامه خدماتشان بشوند و حضرات "انقلابی"(جمنایی) و حزب اللهی هم با حمایت های کوبنده شان از ایشان توی دهن شیمون پرز ملعون بزنند .
اما برادر حزب اللهی! یه مویز انصاف ! یعنی احمدی نژاد در تمام آن خدمات هیچ نقشی نداشت؟؟؟
و اما بعد
به قول بقایی ... .... نیستی اگر یک مورد دفاع دشمنان و رادیوهای بیگانه از احمدی نژاد را همینجا مستند بیان نکنی. دفاع ها! وگرنه در ازای هر خبری که راجع به احمدی نژاد زده اند ، دهها خبر از افراد دیگر(!) هم منتشر کرده اند . از بی بی سی گرفته تا سایت منافقین .
عاقل باشیم
Iran, Islamic Republic of
هیچ منصفی مدعی عدم ارائه خدمات احمدی نژاد به خصوص در دوره اولش نیست
اما راه احمدی نژاد عوض شده و با دشمن هم مسیر شده
به زودی همه چیز روشن خواهد شد و زمستون تموم شده و رو سیاهیش به زغال خواهد ماند و افرادیکه هنوز از احمدی نژاد دفاع می کنن پشیمون خواهند شد!
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه موافقين و مخالفين.
ما كاري به من قال نداريم، بلكه عقل سليم حكم مي كند به ماقال توجه كنيم. تا اينجاي كار تقريبا اكثر مخالفين دولت نهم و دهم چه اصلاح طلب (فساد طلب) و چه اصولگرا(فساد گرا) صرفا براساس منافع نامشروع خود كه در آن دو دوره تا حدودي(تاكيد مي كنم تا حدودي ) به خطر افتاده بود با هم متحد شدند تا اولا خدمات آن دودوره را برعكس جلوه كنند و هرچه مي توانند بي نتيجه بگذارند(طرح هدفمندي يارانه و 6 بسته اقتصادي ديگر در مجلس لاريجاني) ثانياّ در فتنه 88 ساكتين و ناكسين هم قسم شدند. نتيجه اين شد كه دولت دهم تا حدودي از اهداف خود دورشد و فشارهاي داخلي و خارجي انسجام فكري را از دولت گرفت و سهم خواهي ها و بي انصافي هاي داخلي كم كم دولت را از ريل خارج كرد و با هماهنگي و تسلط بر ارباب رسانه از دولت نهم و دهم و برنامه هاي آنها، موجودي خطرناك در اذهان عموم ساختند كه نتيجه آن را در برجام و بي عملي دولت 11 و 12 كسب كردند. در اين شرايط مسائل فرعي مانند جريان انحرافي و جادو و هاله ي نورو..... توسط مخالفين ، بجاي مسائل اصلي به خورد جامعه داده شده و اين شدكه احمدي نژاد هم به عمد يا به جهل و از سر غيرت يا غرور ذهن خود را مشغول دفاع از عناصري كرد كه چه بسا بر اساس سوابق جزء عوامل هاشمي بودند. و الآن هم مهم نيست كه احمدي نژاد كي بود و كي هست. مهم اين است كه 90 درصد سخنانش درست است و 10در از سخنانش هم صرفا به جهت منافع خويشاوندان و دوستان است كه ممكن است درست باشد يا نباشد. آن 90 درصد سخنان درست مطابقت دارد با شرايط كلي جامعه و فرمايشات رهبر معظم.
حداقل یکبار با دقت بیانیه را بخوانید
Iran, Islamic Republic of
عزیزان حداقل یکبار با دقت بیانیه را بخوانید بعد اظهار نظر نمایید
با ایمان تر از احمدی نژاد مصون از فتنه نبوده و نیستند
بی منطقی!
Iran, Islamic Republic of
کسانیکه به این نظر بنده خدا رای منفی دادن منظورشون اینه که هیچ مطلبی رو نباید خوند و کورکورانه باید نظر داد!!!!!!!! و همه از فتنه در مصونند!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
ممنون ازتذکرتون
حالا
حداقل یک بار بیانیه را به علاوه نامه های احمدی نژاد را و نامه فعالان دانشگاهی و حوزوی به محضر امام خامنه ای را بخوانید و بعد اظهار نظر کنید. همین جوری کیلویی و کتره ای نفرمایید : وای وای وای ؛ بعضی ها به امام امت نامه نوشتند، آن هم علنی، آن هم در این شرایط خطیر، دشمن داریم، ...، ... ، ....
اگر بحث حضرت آقاست ، حضرتشان در همین شرایط خطیر(!) و بطور کاملا علنی هم بر جواز نقد خودشان تاکید کردند و هم بابت برخی کوتاهی ها - که اتفاقا منتسب به رفتار خودشان نیست ، و منتسب به رفتار همان کسانی است که احمدی نژاد و جوانان درخواست عزلشان را از آقا کرده اند- عذرخواهی کرده اند .
....
صادق
Iran, Islamic Republic of
سلام اشتباه بعضی ها دقیقا همین جا است اگر ارادتی به احمدی نژاد بود به خاطر تفکری بود که آن زمان ایشان داشت و اصلا نام مطرح نبوده و نیست اگر هر فرد دیگری هم با آن تفکرات انقلابی و آن منش و ایدئولوژی حضرت امام (ره) می آمد (حالا اسمش احمدی نژاد یا حس و حسین باشد فرقی نمیکند) مدم به او اقبال نشان می دادند و می دهند.
اما آنچه فراموش می شود این است که دلیل اقبال حرکت در راه و مسلک انقلابی و طریق خمینی کبیر است که هرکسی از آمن مسیر خارج شد اقبالها از او بر می گردد. حالا هر کس می خواه باشد. ...
این تفکر افراد و عملکرد آنهاست که مورد اقبال قرار می گیرد نه صرفا شعار و....
Iran, Islamic Republic of
این تفکر هنوز عوض نشده تفکر مبارزه با ظلم اشکارو استفاده از پست ومقام برای هموار کردن راه ریاست جمهوری ... .اسم نمی اورم که سانسور نکنند.احمدی نژاد هنوز هم همان ادم است در مقابل ظلمی اشکار ایستاده .حالا متوجه نمی شوید بگزارید چند سال بگزرد .هیاهوی غوقا سالاران و مدعیان انقلاب واسلام وولایت مداری تمام بشود ان وقت می فهمید که با چه کسانی مبارزه می کرده.همیشه انهایی که تربون دردست دارند و سوار بر قدرتند مسائل را جوری جلوه می دهند که باعث فریب افکار مردم بشوند.وجالب است شما که مدعی هستید که از ماها بیشتر می فهمید و برای ماها ملاک و معیار و تراز تایین می کنید چرا فکر نکرده اید که چرا جریان اصلاح طلب و اصولگرا و تمام دشمنان خارجی این کشور بر حمله به احمدی نژاد و نابودی او با هم هم صدا شده اند.فتنه واقعی همین است حق را باطل جلوه بدهی و باطل را با بزک دوزک بعنوان حق برای مردم بیاوری.
Iran, Islamic Republic of
مرحبا بناصرنا آقا صادق عزیز دل
سخن حق همین است(حتی اگر قصدت این نبوده باشد) : تفکر و عملکرد افراد است که مورد اقبال (رهبر و مردم) قرار می گیرد ، نه صرفا شعار و ...
اگر ارادتی به احمدی نژاد بوده بخاطر تفکرش که منش و ایدئولوژی حضرت امام است ، می باشد . دلیل اقبال مردم هم دقیقا همین است .
...
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
بجای اینکه بگویی اگر احمدی نژاد نبود اینها وزیر نبودند و کاره ای نبودند؛ بگو اگر رهبری و حمایتهای او نبود، فتنه گران احمدی نژاد و کشور را همان سال 88 به ناکجا آباد می کشاندند.
Iran, Islamic Republic of
و ایضا همین حضرات را !!
الا
سهیمه های امثال جناب .... را !
Iran, Islamic Republic of
بعضی مثل فروزنده قبل از دولت احمدی نژاد کاره ای نبودند حالا.....
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه امضا کنندگان این نامه از عملکرد بد دولت احمدی نژاد که خود از مسببان آن بوده اند عذرخواهی نکرده و مشکلات احمدی نژاد را فقط مربوط به یکسال اخیر دانسته اند که بسیار اشتباه است.
برای جنابعالی واقعا متاسفم که حق و باطل آنچنان در نظرتان دگرگون شده که معاذالله احمدی نزاد را امام حسن مجتبی(ع) قلمداد کرده اید و کسی را که نامه به او نوشته اند را معاویه. ان شاء الله خدا همه منحرفان و کج فهمان را هدایت کند.
United Kingdom
عملکرد بد.طبق کدام امار این را می گویید.بانک جهانی بهترین رتبه اقتصادی ایران در پایان دولت احمدی نژاد بود.بیشترین رشد علمی.پیشرفت معجزه اسا در هسته ای.بهترین رتبه ایران در المپیک اسیایی.بیشترین مدال طلا در المپیک بعد انقلاب.از نظر بانک جهانی بزرگترین تحول اقتصادی با هدف مندی یارانه ها.بزرگترین طرح مسکن دار کردن مردم.وصدها مورد ریز و درشت دیگر. ولی بزرگترین خدمت احمدی نژاد برای مردم ایران مطالبه گر کردن مردم بود.
United Kingdom
اگر احمدی نژاد نبود شما هم نبودید با این همه ادعا .
هرچی بگید احمدی نژاد دزد . فتنه گر و منحرف است مردم دیگه شما را باور ندارند
فقط نشان از این است شما ها فقط دنبال قدرت هستید و نمیخواهید حذف شوید
اصلاح طلبان باوجدان تر از شما هستند رییس شون را به خاطر قدرت نفروختند
اصولگرایان هرچی میخواهید دست و پا بزنید ملت به شما هیچ وقت اعتماد ندارد . چون وجدان ندارید.
Iran, Islamic Republic of
ببین چه کسانی امضا کرده اند همین بذرپاش در سن ۲۵ سالگی بدون حتی یک روز سابقه و تجربه مدیریتی توسط احمدی نژاد مدیرعامل سایپا شد یا همین حاجی بابایی که در همدان فقط یک معلم بود و توسط همین احمدی نڗاد وزیر شد
United States
اتفاقا انتصاب افرادی مثل بذرپاش یکی از اشتباهات احمدی بود کسانی که هیچ تجربه و علم و لیاقت کافی برای تصدی مسئولیت هایی که بهشون سپرده شده بود نداشتند.

تو همین دولت جدید هم زیادن چنین افرادی
اصغر کوچیک
United States
آزادی بیان یعنی چی ؟!

وقتی گفته میشه تو کشور آزادی بیان هست بیجا می کنید که به هرکس که نظر یا پیشنهادی ( درست یا غلط ) داره انگ می چسبونید

اگر مشکلتون نامه های احمدی نژاد هست بیاد به بند بندش جواب بدید تا مشخص بشه مشکل کیه ! اونموقع هر نتیجه ای بگیرید ما هم قبول می کنیم . روی هوا نباید حرف زد
Iran, Islamic Republic of
حاجی بابایی نماینده مجلس بود وانصافا وزیر خوبی هم بود.....یه دبیر
Romania
حاجی بابایی بعد از وزارت شد نماینده مجلس قبل از وزارت معلم بود
Iran, Islamic Republic of
عزیزم من از مخالفین این سایت هستم و مطلب همیشه بی دلییل و منطقشان،ولی اقای حاجی بابایی در زمان مجلس ششم هم که حدود ۲۰ سال پیش است نماینده مجلس بوده حالا اگر حرمت نگه نداشته و نمکدان را شکسته شما هم اشتباه نگو
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات تاریخی شما ظاهرا خیلی مشکل دارد
Iran, Islamic Republic of
خوب این که اشکالی ندارد شهید رجایی هم یک معلم بود.اشکال کار اینجا است.که اینها چرا در این پنج سال که دولت نهم ودهم مورد بدترین تهمت بود بیانیه نمی دادند.شاید هم این رسانه ها تحویلشان نمی گرفتند.می گویند گر تو بهتر می زنی بستان بزن.شما اگر نظر بهتری دارید بدهید شما دیگر چرا مثل باندهای قدرت و ثروت راه تهمت و تهدید را پیش گرفته اید.
Iran, Islamic Republic of
دچار تناقض شده اید
اگر انتخاب بذرپاش و حاجی بابایی اشکال داشته به انتخاب کننده باید ایراد بگیرید و اگر انتخاب ایراد نداشته چرا آسمان و ریسمان میکنید
ایراد احمدی نژاد دقیقا از جایی شروع شد که از خودش فاصله گرفت و گرنه ما هنوز به احمدی نژاد سال هشتادو چهار تا نود افتخار میکنیم
United Kingdom
احمدی نژاد هیچ فاصله ای نگرفته همان است که انروز بود به دور از نیرنگ بازیهای سیاسیون ساده و بی الایش و مردمی همیشه کاری که فکر می کرده درست است با قدرت ادامه داده.اتفاقا این دیگران هستند که عوض شده اند.دیگر انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست.دیگر مذاکره با امریکاه خط قرمز ما نیست.دیگر حمایت از مظلوم افتخار ما نیست.دیگر رابطه با کشورهای مظلوم دنیا شده نقطه ضعف احمدی نژاد و نشست وبر خواست وزیر خارجه باوزرای خارجه چند کشور استعماری مایه افتخار.دیگرعدالت واقعی رنگ باخته.,,,.دیگر صدا و سیما کاری به افکار عمومی مردم ندارد ,,,
Romania
پیام رسان سروش کانال هواداران احمدی نژاد را فیلتر کرده ...
United States
برا همینه که می خوان همه رو ببرن سمت سروش . تا جلوی آزادی بیان تو فضای مجازی رو هم بگیرن .


به به عجب آشی درست کردند اینا
حسين
Iran, Islamic Republic of
اين هم يه راه براي خودنمايي.
نخير اقا !
يه ساعت گروه زديد بعد خودتون هم بستين براي مظلوم نمايي.
اخه تاكي؟؟؟ كاش ديگه ادعاي ايمان و عدالت نمي كرديد!. ادعاي طرفدار ولايت كه جاي خود.
United Arab Emirates
همین حزب بازی و قبیله گرایی اصلاح طلبان باعث شده مملکت به این روز بیفته
ما جناح انقلابی منافع ملی رو بر منافع حزبی و شخصی ترجیح میدیم
۱۴۰۰ سال پیش هم عربها و کوفیان زندگی قبیله داشتن و هرچی رییس قبیله شون میگفت و لو اشتباه باشه همه ملزم به اطاعت بودن نمونه اش در مورد جنگ با امام حسین (ع)
Iran, Islamic Republic of
مع الاصف که وزرای نمک خورده و نمکدان شکسته دولت های نهم و دهم
جایی که بحث منافع و مصالح حزبی وسط است ، احمدی نژاد را شخص گرا و منفعت طلب خوانده و به او می گویند به فکر منافع کشور باش نه خودت؟
اقایان حزب گرا و سوپر نخبه جمنایی
بفرمایید توضیح دهید با اینهمه درد انقلابی گریتان در انتخابات ۹۶ چطور به دولت سازشکار و منفعت طلب غرب گرا انتخابات را وا دادید و با سکوت هایتان و منفعت طلبی های حزبی تان کشور را به مهلکه دلار ۶۰۰۰ تومانی و جنگ احتمالی بردید؟
شما از مردم و انقلابی حرف میزنید که امروز در سخت ترین تنگناهای اقتصادی قرار دارند
برخی مسئولان ازادی بیان را خورده و قی کرده اند
خواهشاً شما وزاری همیشه بازنده باند اصولگرا حرف از مردم و انقلاب نزنید
اگر راست می گویید به خیابان بروید احمدی نژاد را هم با خود ببرید
ببینید همین مردم چقدر تحویلتان میگیرند ، اونوقت دم از مردم و انقلاب بزنید
Iran, Islamic Republic of
با این بیانیه صداقت و درستی احمدی نژاد بیشتر روشن می شود . این نشانه سلامت احمدی نژاد است که به هیچ کس باج نداد وزرای عزل شده دنبال انتقام هستند بجای این حرفها نامه احمدی نژاد را پخش کنید و این آقایان بند به بند نقدش کنند . تا سیه رو شود هر که در آن قش است
Iran, Islamic Republic of
اگر همه اینا بد هستند پس احمدی نژاد که همه وزرا و مقامات دولتش اینطور باشند معلومه یا خیلی خائن بوده که اینها رو روی کار آورده یا خیلی ساده لوح بوده
فرض سوم هم اینه که شما خیلی ساده لوح هستید و قصد بیدار شدن ندارید
Iran, Islamic Republic of
شما که ساده لوح نیستی بگو ببینم کجای این نامه حتی یک جمله نامه احمدی نژاد نقد کرده . حرف منطقی احمدی نژاد کجا و این نامه بی سر و ته کجا . دوست عزیز مردم آگاه شده اند حرف بی منطق از هیچ کس نمی پذیرند . شما ها چرا فکر می کنید مردم ساده لوح هستند . و خودتان با این طرز فکر عالم دنیا . روی حب و بقض قضاوت نکن خدا را در نظر بگیر فردایی هم هست حداقل این جا دیگر ظلم نکنید . این بنده های خدا فکر می کنید با رضایت کامل این نامه نوشته اند . بر فرض کار احمدی نژاد بد باشد . این آقایان قیوم احمدی نژاد هستند . یا مدافع دولت نهم و دهم اگر مدافع دولت نهم و دهم هستند چرا در طول این پنج سال و حتی در این نامه از دولت نهم و دهم در قبال دشمنانش دفاع نکردن . حالا از چی دفاع کردن به اینها چه ربطی دارد احمدی نژاد مخالف وضع مو جود است . یعنی احمدی نژاد برای انتقاد از وضع موجود باید می آمد از آقایان اجازه می گرفت . این نامه فقط گفته شما حرف نزن حتی نتوانسته اند یک بند نامه منطقی احمدی نژاد را نقد کنند .
Iran, Islamic Republic of
...اگر یک نفر از این ها ثروت هزار میلیاردی به جیب زده حرف شما درست است .اما مردم را به عملشان قضاوت کن حرف زیاد مهم نیست.اینها ادم های خوبی هستنداما بنده که شک ندارم این بیانیه را با تهدید و فشار امضا کرده اند!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تهدید واقعا که هست شکی نیست ولی نباید می پذیرفتن . هر چند این نامه هر گز مطالب آقای احمدی نژاد را رد نکرده . من هم قبول دارم خیلی هایشان سالم هستند و اهل دنیا نیستند . ولی تسلیم در برابر ناحق و ظلم به مظلوم هم گناه بزرگی است .
هاشمی
Romania
بله شما و اون دوست بالایی هرچی به نفع احمدی نژاده شک ندارید که درسته! و هر چی به ضرر اونه شک ندارید که غلطه !
و مخالفین خود را هم نصیحت می کنید که آخرتی هم هست !
ممنونیم که شما آگاهان سیاسی و دینی! به ما آخرت را تذکر می دهید
ما هم از شش سال عملکرد احمدی نژاد از ۸۴ تا ۹۰ دفاع کرده و می کنیم
بسیاری از وزرای احمدی نژاد هم در برابر حمله های اصلاح طلبان به دولت احمدی نژاد ، دفاع کرده اند( مثل نیکزاد وزیر مسکن و صفار و...)
این را در جواب دوستانی می گویم که می گویند آن موقع که به دولت نهم و دهم حمله می شد اینها کجا بودند .
بحث ما اینه که اگر قوه قضائیه مشکل داره خب ما رهبر داریم چرا باید جامعه را دچار جنگ روانی کنیم و هی کلیپ پر کنیم و توزیع کنیم
آیا بهتر نیست احمدی نژاد اگر مشکلی می بیند از طریق رهبری پیگیری کند البته نه به روش نامه سرگشاده ،چون نامه سرگشاده را کسی می نویسد که طرف مقابل را قبول ندارد می خواهد با او اتمام حجت کند و مردم را شاهد بگیرد مثل هاشمی که در انتخابات ۸۸ به رهبر آن نامه سر گشاده معروف را نوشت
Iran, Islamic Republic of
هاشمی جان
با کلیت حرفت موافقم
اما
معنای نامه سرگشاده الزاما! اتمام حجت نیست . گاه مهیا کردن بستر اجتماعی برای اتخاذ تصمیمات بزرگ و هزینه بر هست .
جریانات تحمیلگر ، گاهی از این روش استفاده می کنند اما از آنجایی که معمولا با واکنش تند اجتماعی رو به رو می شود، بیشتر سعی می کنندکه چانه زنی ها و فشارهایشان را پشت پرده انجام دهند .
به عنوان نمونه
جریان فتنه 88 ، وقتی از کف خیابان نتیجه نگرفت ، استراتژی "بازگشت به حاکمیت" را برگزید ، وارد فاز تعامل سازنده با جناح رقیب شد ، و در این تعامل تضمین اخراج جریان عدالتخواه را اخذ کند . و الحق هم عالی نتیجه گرفت .
نامه سرگشاده را خیلی اوقات می توان در چارچوب "راهبرد شفافیت" ارزیابی کرد ( تز : من دیپلمات نیستم ؛ انقلابی هستم؛ حرفم را صریح می زنم) .
Iran, Islamic Republic of
عمو نان به نرخ روز خوردن را فراموش نکن زمان احمدی نژاد هم بسیار اینها با قافله همراه و دم از عدالت و مردم می زدند و چون دولت و مسیر نان درآوری عوض شده اینها هم عوض شده اند در ضمن ساده لوح شمائید و خودتان را به خواب زده اید
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا احمدی نژاد به راهی افتاده که به خدا هم باج !!!! نمی دهد.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
بیانیه فرمایشی
طبیعیه اینا الان عضو جناح راست هستن
Iran, Islamic Republic of
میخان کاملا مستند همه را شریک در ظلم به بقایی کنن تا پس فردا.....
Iran, Islamic Republic of
حضرات وزیر
لطفاً بی درنگ
هر ۴۳ نفر
فردا
بروید میان مردم
احمدی‌نژاد هم با شما بیاید
مرد نیستید این کار را نکنید
تا شاید ذره ای از این توهم خود انقلابی پنداری دست بردارید و خیال نکنید که نظام ولایت فقیه ارث پدری شماست و بقیه منحرف و کوتوله و ساحر!!
Iran, Islamic Republic of
خداوند شماها را بیدار کند و از شخص مداری به مکتب محوری هدایت کند.
Iran, Islamic Republic of
ما و شما را!! ان شاءالله
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز//این آقایان همونهایی هستن که توانتخابات سال گذشته برخلاف نظردکتراحمدی نژادباجمناهم پیمان شدن ومیخاستن دولت اصولکرایان روبه سرکاربیارن اما همگی نتیجه کاررودیدیم//لطف کنیدبهشون بگیدشمااگه بیل زن هستیدلطفا اول باغچه خودتون روبیل بزنید//باتشکر
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوب و بموقع بود فقط حيف از مرحوم هاشمي و ضعف هايش جيزي نگفتند
Iran, Islamic Republic of
دیگه کفگیر داشت ته دیگ می خورد.حالا تازه بصورت انفرادی هم باید بیایند سربازان پیاده نظام وظیفه شان را انجام بدهند.بعد هم نوبت باغبان و محافظ و ابدارچی ریاست جمهوری تو دوره نهم و دهم می شود.ای ول همین جور ادامه بدهید.نمی دونم چرا هر چی شما بیشتر زحمت می کشید البته شما که نه فارس پاک و مطهر که خدا را شکر وابسطه به جایی هم نیست.اثر نمی کند فکر کنم دوز تخریب را با اصلاح چیها هماهنگ نکرده اید برای همین تاثیر برعکس دارد. بزرگترین دوست احمدی نزاد همین دشمنان نادانند.بازم سانسور کنید.....................................................
Iran, Islamic Republic of
ظریف گفتی برادر دمت گرم
Iran, Islamic Republic of
نشانه های نفاق:

رسول خدا صلی اللّه عليه و آله و سلّم فرمود: ثَلَاثٌ مَنْ كُنَّ فِيهِ فَهُوَ مُنَافِقٌ و َإِنْ صَامَ وَصَلَّی مَنْ إِذَا حَدَّثَ كَذَبَ و َإِذَا وَعَدَ أَخْلَفَ وَإِذَا ائْتُمِنَ خَان؛ سه خصلت است كه در هر كس باشد منافق است هر چند روزه بگيرد و نماز بخواند و خود را مسلمان بداند:

در امانت خيانت كند.
در سخن دروغ بگويد.
در وعده تخلّف كند.
مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَی عَنْ أَحْمَدَ بْنِ مُحَمَّدٍ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سِنَانٍ عَنِ ابْنِ مُسْكَانَ عَنِ الْحَسَنِ الصَّيْقَلِ قَالَ قَالَ أَبُو عَبْدِاللَّهِ عليه السلام إِنَّ الْفُحْشَ وَ الْبَذَاءَ والسَّلَاطَةَ مِنَ النِّفَاقِ؛ امام صادق عليه السلام فرمودند: فحش و ناسزا و زبان درازی (ادب را در سخن، رعايت نكردن) از نفاق است. (كافی، ج2، ص325)

الْمُفِيدُ فِي الْإِخْتِصَاصِ، عَنْ أَبِي عَبْدِاللَّهِ عليه السلام أَنَّهُ رُوِيَ أَنَّ لِلْمُنَافِقِ أَرْبَعاً مِنْ عَلَامَاتِ النِّفَاقِ قَسَاوَةَ الْقَلْبِ وَ جُمُودَ الْعَيْنِ وَ الْإِصْرَارَ عَلَی الذَّنْبِ و َالْحِرْصَ عَلَی الدُّنْيَا؛ امام صادق عليه السلام فرمودند: چهار چيز از نشانه های نفاق است:

سنگدل بودن
نگريستن از ترس خدا
گناه پی درپی بدون توبه واقعی
طمع بر دنيا. (مستدرك الوسائل، ج11، ص367)
Iran, Islamic Republic of
احسنت و بزرگ ترین نفاق، نفاق با ولی است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت نفاق کسی است که شعار ولایت می دهد سبنه چاک می کند بعد به راحتی آب خوردن رانت می خورد کم کاری می کند اشرافی گری و رفاه طلبی می کند نگاه می کند به باد تا ببیند به کدام سو می وزد،
نسبت به ظلم و فساد و غارت بیت المال و ببکاری و....بی تفاوت است سکوت می کند برنامه و راه حل ندارد و باز می گوید ولایت....حالا خود بخوان حدیث مفصل از این......
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
به شما چه قولی داده اند.ولی سخت در اشتباهید.غیر احمدی نژاد کسی شما را هیچ حساب نمی کند.حالا چند تا بیانیه بدهیدشاید تو دولت بعدی که با این رویه که اصولگراها پیش گرفته اند.حتما ان دولت هم اصلاح طلب خواهد بود.یک پستی هم به شما بدهند.واقعا نمک نشناسی تا کجا.خیلی از این پرداختها که بقایی برای ان محاکمه شد را شما هم تصویب کرده اید .حالا با وقاحت تمام بیانیه می دهید اگر فساد بوده که شما هم مجرمید.اشکالی ندارد تنها طنابی که وقتی کلفت شود پاره می شود طناب ظلم است.ادامه بدهید.راه نجات مردم همین شماها هستید مردم باید بدانند که کم کاریهای دولت احمدی نژاد از کجا اب می خورد
Iran, Islamic Republic of
امان از بیکاری بی مسکنی فساد رانت طلاق غارت ببت المال آقا زاده گی اشرافی گری رفاه طلبی اختلاف طبقاتی گرانی رکود فقر فحشا و...چرا کسی برای این ها نامه نمی ده برنامه نداره دغدغه نداره ببانیه نمی ده بابا احمدی نژاد را ول کنید این مسائل دغدغه و درد مردمه.آقایان چهل و دو نفر خداوکیلی چند نفرتان فقر دارید؟ بچه ی بیکار دارید؟ مسکن ندارید؟ ماشین ندارید؟ نگران آینده بچه هاتون هسنید؟ یا صاحب الزمان الغوث و الامان.
United States
این نامه نگاری ها به خاطر کم آوردن هست چون جوابی ندارند مجبورند هوچی گری کنند . اگر این آقایون کشور و انقلاب براشون مهم بود در برابر فسادها و ... که توی مدیریت کشور تنیده شده موضع گیری می کردن.
Iran, Islamic Republic of
زلزله 9 ریشتری برای احمدی نژاد .
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور بیدی نیست که با این بادها بلرزد.
سارا
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد یک خواست دارد اون هم قانونی. برگزاری علنی دادگاه طبق قانون اساسی نه نظر شخصی یک قاضی بر عدم برگزاری علنی.
در ضمن نیاز به این همه قشون کشی نداره . مردم در کنار دکتر احمدی نژاد هستن
وحید
Hungary
برادر من علنی برگزار کردن دادگاه ، جزو اختیارات دادگاه می باشد.
که اگر ایرادی هم باشد ایراد بر تسامح قانونگذار هست نه قوه قضاییه .
غیر علنی برگزار کردن دادگاه نیز هیچ وقت دلیل بر ناعادلانه برگزار شدن دادگاه نیست، اگر بود قانون اساسی استثنایی بر آن قایل نمی شد .
نسل قدیم
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز شما قانون اساسی را نادیده می گیرید و از تسامح قانونگذار سخن می گویید
بلی قاضی و دادگاه اختیاردارند که دادگاه علنی باشد یا نباشد اما مشکل اینجاست که چندین سال است این " اختیارات " نص صریح " قانون اساسی " را زیرسئوال برده است و چنین مواردی تماما غیرعلنی برگزارمی شود
ضمنا چرا قوه قضائیه یک پاسخ مستدل درمورد غیرعلنی برگزارکردن دادگاه ها ارائه نمی دهد و مردم را از ابهام خارج نمی کند؟
با کلمات بازی نکنید
Iran, Islamic Republic of
این حرف ها دلیل برای بی عدالتی و ظلمه؟
یعنی الان مشکل قانون گذار شد ؟!؟!؟
در صورت وجود خلا قانون قوه قضاییه هم باید از حداکثر استفاده رو از این خلا بکنه؟
عدل و عدلت هم از اصول دین مریخی هاست!
بالاتر از قانونی که شما بهش استناد میکنی شرعه
شرعا و عقلا ظلم و بی عدالتی ممنوع و حرام است
به جای برگزار کردن دادگاه به صورت علنی شروع می کنند به فیلم و کلیپ سازی
غیرعلنی محاکمه و پرونده سازی
تهمت زدن و نشر اکاذیب علنی
انتشار اخبار علیه احمدی نژاد کاملا آزاد
انتشار دفاعیات احمدی نژاد و بقایی کاملا ممنوع
اوج سطح دغدغه و همفکری
Iran, Islamic Republic of
خیلی خیلی جالبه که این آقایون 5 ساله در مقابل این همه مشکلات و فساد ، تزویر و خیانت به کشور حتی ی کلمه ای صحبت نکرده اند
دریغ از یک بیانه به نفع مردم در جهت حمایت از مردم
در جهت انتقاد از وضع موجود
این همه مشکلات برای مردم به وجود اومد یعنی ارزش نداشت یه بیانیه حداقل برای همدردی با مردم بدید؟
یه دفعه از خواب پا شدید و یه بیانیه علیه احمدی نژاد دادید؟
اون یه بیانیه که هیچ حرف مفید و بدرد بخور توش نیستی
یعنی شما 42 نفر با هم تنها مساله ای که پیدا کردید این بود که چرا احمدی نژاد نامه می نویسه؟!؟!؟ این کار بده؟!؟؟!
اگر بده چرا شما بیانیه دادید؟
سطح دغدغه و همفکری شما برای حل مشکلات مردم و حفظ نظام در همین حده؟!؟؟!
واقعا برای خودتون یه مدل فاجعه هستید
به هر چی کار گروهی و همفکری و بیانیه و دغدغه و نگرانی گفتید زکی
United States
اینا مهم نیست . برای چپ و راست اولویت اول و آخر احمدی هست . دلیلش هم خودتون بهتر می دونید
سید
Iran, Islamic Republic of
آقا وحید یا جاهل هستی یا خودت را به جهالت میزنی دادگاه بدوی غیر علنی بود خوب اگر این را قانونی بدانی دادگاه تجدیدنظر که علنی بود پس چرا احمدی نژاد که میخواست برود دادگاه علنی دادگستری تهران کرکره دادگستری را پایین کشیدند و یک قفل به آن زدند تا احمدی نژاد نتواند وارد جلسه دادگاه بشود؟!!!!!
وحید
Hungary
دوست عزیز من مصداقی حرف نزدم فقط خواستم توضیح بدم که علنی یا غیر علنی برگزار شدن دادگاه نمیتونه دلیلی بر ناعادلانه بودن حکم باشه .
هر چند که من هم معترف به اصل بودن علنی بودن دادگاه ها هستم چنانچه نص صریح قانون اساسی است .
Iran, Islamic Republic of
از اصول قانون اساسی است که معاونین رئیس جمهور را در خصوص اتهاماتی در دوره عملکردشان، ،باید بی چون و چرا علنی محاکمه کرد و اصول قانون اساسی را نه مجلس و نه یک قاضی نمی تواند تغییر دهد مگر با رفراندوم.چرا برخی اشخاص برخی اصول را قبول دارند و برخی اصول را نه و از آن بدتر برخی را اجرا و با برخی از دیگر اصول مقابله می کنند ...
Iran, Islamic Republic of
آقا وحید عزیز!
قانون اساسی موارد اصل را بر برگزاری علنی دادگاه قرار داد و موارد استثنا را کاملا احصا کرده، یعنی بجز این موارد ، اصلا اجازه نداده ؛ فقط تشخیص دو مورد از موارد استثنا را برعهده قاضی گذاشته .
غیرعلنی برگزار کردن دادگاه در مواردی که باید علنی برگزار شود ، حتما یکی از قرائن ناعادلانه برگزار شدن ان است . ...
خوب است که به عنوان یک علاقمند به قانون ، متن حکم را با حوصله بخوانید و نحوه استدلال و استناد محکمه محترم را در بخش های مختلف یک حکم با هم مقایسه کنید.
Iran, Islamic Republic of
مگه چه حرفایی در دادگاه غیر علنی گفته شده که توسط احمدی نژاد و بقایی رسانه ای نشده
United Kingdom
درسته شاید بعضی چیزها را گفتند.ولی دفاع بقایی مهم نیست ان کسی دادگاه را علنی برگزار نکرد که مدرک محکمه پسندی نداشت.این قدر این جرایم ابکی بود که خودشان هم می دانستند کسی باور نمی کند....
Iran, Islamic Republic of
غیر علنی شدن دادگاه هم طبق قانون بوده.
به بعض قانون فقط ایمان دارید؟!!
Iran, Islamic Republic of
کدام اصل یا کدام ماده از کدام قانون؟
Iran, Islamic Republic of
دیروز که سر کار بود چرا چیزی از دادگاه های غیرعلنی نمی گفت؟
Iran, Islamic Republic of
همان موقع هم گفت تو خواب بودی مثل همین الان
Iran, Islamic Republic of
شما همشیره حیف که زن هستید و بنده معذوریت دارم در تند صحبت کردن باسرکار .نه احمدینژاد در کنار مردم است و نه مردم در کنار احمدینژاد . شما مثل اینکه کوچه و خیابان تشریف نمی برید .
Iran, Islamic Republic of
11:24 و احتمالا شما در کوچه خیابون های بالا شهر تشریف میبرید
۱۳۹۷/۰۱/۲۴ ۱۱:۲۴
Iran, Islamic Republic of
چرااینقدر نفس پرور و با عناد هستید امثال شما ؟؟؟ احمدینژاد پایگاه توده ای دارد ؟ درست و یا غلط نگاهی به رای 24 میلیونی به روحانی ( که انرا اصلا درست نمی دانم ) بیاندازید و رای 16.5 میلیونی حجت الاسلام اقای رئیسی . همینطوری اش که قطعا ان 24 میلیون با احمدینژاد نیستند . می ماند 16.5 میلیون نفر دیگر . آیا این 16.5 میلیون نفر - که از نظر من اگاهترین افراد این کشور هستند - با احمدینژاد هستند؟ حرف از این پرت تر میشود گفت ؟ شما از دار و دسته حزب اللهی ها و ارادتمندان اقا قطعا نیستید اگر بودید اینطوری از این فرقه نئو حسن صباح حمایت نمی کردید ؟ یه چیزی همینطوری می پرانید وقت و اعصاب ما را هم تلف می کنید .
Iran, Islamic Republic of
خوب شما که انقدر مطمئنی احمدی نژاد پایگاه مردمی نداره اجازه بدید دوباره کاندید ریاست جمهوری بشه تا برای همیشه به تاریخ بپیونده!
Iran, Islamic Republic of
احسنت بهترین راه چاره همینه
Iran, Islamic Republic of
حرف های بچگانه نزنید . درست مثل صحبت های لیبرال ها و تلویزیون های ماهواره ای و اصلاح طلبان چپ افراطی بهانه جویی می کنید . اینجا جای شعاردادن و رجز خوانی نیست . حرف انقدر بی مایه است که نیازی به دادن جواب به ان نمی بینم الا فقط یک جمله :
تایید یک فرد برای انتخابات یعنی بطور بالقوه طرف واجد حداقل شرایط برای
عرضه خود در این پست هست . این بابا که خود را در جایگاه رئیس یک فرقه قرارداده است .
Iran, Islamic Republic of
یعنی الان از نظر شما احمدی نژاد ... واجد الشرایط ریاست جمهوری نیست؟ چرا؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباه می زنی داداش رای اصولگرا ها. چها میلیون بیشتر نیست رای روحانی هم سیزده ملیون بیشتر نبوده و نیست در نبود عدالت خواهان مردم تشخیص دادند به رییسی رای بدهند چون در تبلیغاتش تلویحا از کارهای احمدی نژاد مثل مسکن مهر و یارانه و غیره نام برد. برخی هم که رییسی را می شناختند تشخیص دادند به روحانی رای بدهند. من دیدم کسانی را که رایشان احمدی نژاد بود ولی در نبودش به روحانی رای دادند و البته اشتباه مردند و برخی هم فکر می کردند رییسی همون اخمدی نژاد است بیشتر درمناطق روستایی به رییسی رای دادند. اگر راست می گویند اجازه ورود اخمدی نژاد را بدهند تا عیارها مشخص شود
Sweden
اشتباه شما همین جا است.روحانی واصلاح طلبان درحالت عادی حدود چهارده پانزده میلیون رای دارند.بسیاری از رای دهندگان به روحانی مخصوصا دور دوم از لج اصولگراها به روحانی رای دادند.بنده خودم بسیاری را می شناختم که احمدی نژادی بودند و به رییسی رای دادند انهم به خاطر چند وزیر او که در ستاد رییسی بودند.چون خیلی از طرف دارهای احمدی نژاد از بین مردمی هست که زیاد با سایت ها و کانالها و رسانه ها کارندارند.اگر ازفیلتر شورای نگهبان بگزرد به او رای می دهند مثل اکثر روستاییان عزیز.
Iran, Islamic Republic of
یک - شما ...کردید که حضرت آقا را منحصر به خودتان کرده اید؛ دارید مثل ...حرف می زنید. این چه عجب و کبری است که دچارش شده اید؟
دو- به انتخاباتی استناد کرده ای به ضرب رد و تایید صلاحیت آنچنانی ، نه احمدی نژاد و نه هیچیک از نزدیکانش در آن جایی نداشته اند ، و آن وقت گفته ای که سرجمع سی و نیم میلیون نفر با او نیستند . اما این را نگفته ای که سال 84 و 88 احمدی نژاد جلوی کدام قدرقدرت های نظام با هفده میلیون و بیست و چهار میلیون بالا رای مردم را جلب کرد ؛ و آن که به قول شما رای آگاهترین افراد این کشور را با خودش داشت، نتوانست از عهده یک چوب خشک هم بربیاید ، حتی به ضرب ملاقات های غیرمترقبه آنچنانی .
پز حزب اللهی گری و ولایتمداری شماها خیلی وقت است که تاثیرش را از دست داده؛...
Iran, Islamic Republic of
همین کامنتها و مثبت منفی ها رو در نظر بگیر. مشت نمونه خروار است
United Arab Emirates
شما با علم آمارگیری کوچکترین اشنایی نداری . حرفت انقدر مبتدی است که من باید رودررو با تو صحبت کنم ببینم چند سالت است ، زمینه های تحصیلی ات چیست و غیرو.
Sweden
من قبول دارم .می دانی چرا برای این که شاید پنجاه درصد از طرفداران احمدی نژاد اصولا با رسانه ها کاری ندارند.او را دوست دارند چون خدماتش را دارند در زندگیشان می بینند.سالها ارزوی خانه دار شدن را داشتند.توانستند با مبلغ اندکی خانه دارشوند.این یکی از خدمات بزرگ احمدی نژاد است که از طرف برج سازان بزرگ که نزدیک سی سال خون مردم را تو شیشه کردند مزخرف خوانده شد.البته حتما که کاری به این عظمت نقاط ضعفی هم داشت.ولی همین یک کار برای دنیاو اخرت احمدی نژاد بس است.
Iran, Islamic Republic of
.مرد حسابی مردم بیگناه کرمانشاه در عذاب کامل بعد از زلزله هستند و این اقایان ککشان هم نمی گزد،احمدی نژاد نبود ان پانصد دستگاه مسکن مهر هم مثل باقی خانه ها تخریب شده بود و دو هزار نفر دیگر هم به فوت شدگان اضافه میشد،احمدی نژاد الان متهم این است که چرا پول یارانه را از مردم گرفته و بخشی از آن را به مردم بازگردانده،و یا چرا مسکن مهر برای مردم ساختی،حالا میگویی احمدی نژاد با مردم نبوده،خجالت هم خ ب چیزیست
هاشمی
Romania
مشکل شما اینه که هرکی مخالف احمدی نژاد صحبت می کنه فکر می کنید طرفدار دولت روحانی و اصلاح طلبان است
نه بابا ما از طرفداران سابق احمدی نژادو مخالف سرسخت دولت فعلی و اصلاح طلبها و خاتمی و ... هستیم
ولی معرکه گیریهای اخیر احمدی نژاد را هم درست و به صلاح مملکت نمی دانیم
United Kingdom
فکر کنم شما بالای شهر تهران زندگی می کنید.البته شاید.ما که صبح تا شب هرکس را می بینیم طرف دار احمدی نژاد است.حتی خیلی از کسانی که به روحانی رای دادند.حالا که گرد و غبار فتنه... خوابید متوجه شدند احمدی نژاد کی بود.اصولگرایان که پایگاهی بین مردم ندارند.به انتخابات مجلس نگاه کنید اگثر اصولگرایان با فریب مردم خودشان را مستقل معرفی کردند تا رای بیاورند.بعضی هم به اصلاح طلبان پیوستند.
Iran, Islamic Republic of
درود بر غیرت حضرتعالی
لطف کن یک عکس از توی خیابان احمدی نژاد در حالی که مردم کوچه و خیابان در حالی بی محلی به او هستند ، و در تکمیل آن یک عکس از دیگران در حالی که مردم کوچه و خیابان در حال قربان صدقه رفتنشان هستند، بده عزیزان جهان نیوز منتشر کنه!
انتقاد تند از قوه قاف و شورای نون اکیدا ممنوع🚫
Iran, Islamic Republic of
خب اولا این پنج سال و دولت لیبرال ک گفتن دسته گل ی عده از افرادی است ک....( نمیشه بگم چون منتشر نمیشه پیامم)

دوما چرا تو پرونده بقایی عدم شفافیت وجود داره؟!

سوما این آقایون چرا به سکان داران برخی دیگه از دستگاه ها ک بیش از ده ساله امکانات دستشونه و قرار مصلحتانه ازشون دفاع کرد نامه نمیزنن؟!
علی
Canada
بفرمائید تحویل بگیرید....!!!!!
Iran, Islamic Republic of
می‌دونید شما جماعت از چی میشوید!!؟ کسانیکه نتوانستند محبت، دوستی، عشق مردم را نسبت به احمدی‌نژاد ببینند شروع کردن به ساختن توهماتی که البته زاییده فکر پلید همیشگی آنهاست.. لیکن هر روز هر ساعت و هر لحظه بنا را بر تخریب گذاشتن آن هم فقط بخاطر اینکه احمدی‌نژاد زیر سوق هیچ کس نبوده و نیست و این برایتان شده یک غده و حتما عقده!!
پس بدانید که در چنین حالتی مردم عکس نیت شوم شما عمل میکنند... آزادگی نزد مردان بزرگ است...
Iran, Islamic Republic of
یه سوال
اگه امام زمان روحی فداه بیان بفرمایند بقایی و مشایی احمدی نژاد رو بجاده خاکی بردن
خیلی دوست دارم بدونم واکنش جناب احمدی نژاد چیه ؟؟؟
چون اون موقع که میخواست رییس جمهور بشه می گفت ما باید سینه سپر کنیم جلوی ولایت که نایب امام زمانه
اما الان با وجودی که دم از قانون میزنه خواسته های غیر قانونی مثل برکناری رییس جمهور و رییس قوه قضاییه و انحلال مجلس رو از ولایت خواسته
Iran, Islamic Republic of
یه سوال از شما
شما که با ذره بین هم بعضی جنایات آقایان رو نمیبینین
اگر امام زمان بفرمایند که احمدی نژاد حرف حق میزد چه گلی به سر خواهید کرد؟
Iran, Islamic Republic of
مشکل امثال شما اینه که افراد برای شما معیار حق هستن و نه حق معیار افراد
برا همین کورکورانه احمدی نژاد هرچی بگه حق میدونید
البته تقصیر ندارید مواجب بگیران رسانه ای مشایی
احمدی نژاد ۸ سال رییس جمهور بود
چه اقداماتی در زمینه ی مبارزه با رباخواری بانکها و بدهکاران نجومی بانکها انجام داد که حالا در بیانیه اش گفته ماهیت بانکها رباخواریست
Spain
اتفاقا ما عمل افراد برایمان ملاک است .مگر می شود بیست و چهار ساعت دنبال امریکا دوید و التماسش را کرد با ما مذاکره کن بعد دم از زد استعمار بودن زد.مگر می شود تک تک پیچ و مهره های انرژی هسته ای را باز کرد بعد گفت انرژی هسته ای حق مسلم مااست.وصدها نمونه دیگراز این مثالها. ما احمدی نژاد را بخاطر عمل کردنش به حرفهایی که می زند دوست داریم نه شعار دادنش
Iran, Islamic Republic of
سه بار اسامی بدهکاران کلان را به قوه قضاییه داد . یک با سکوت کردند، بار دوم انکار کردند ، بار سوم گفتند : یک لیست سیاسی(!!) بوده . مجلس محترم هم قانون "استهمال بدهی بدهکاران بانکی" را تصویب کرد!
شما که ان شاء الله مواجب بگیر رسانه ای هیچکس نیستید، رسانه های آن زمان را مطالعه بفرمایید.
Iran, Islamic Republic of
قطعا توبه میکنیم و درصدد جبران برمیآییم
اما شما چی ؟؟؟
من یه پزشکم ۳ بار در انتخابات ۸۴ دور اول و دوم و ۸۸ به احمدی نژاد رای دادم و خیلی براش تبلیغ کردم چون فکر میکردم دنبال زمینه سازی برا ظهوره با عمل انقلابی و ایجاد یه کشور نمونه ی اسلامی
نه با شعار ژاپن اسلامی بعد چین اسلامی و بعد تایلند اسلامی جریان لیبرال بلکه با شعار ایران اسلامی
اما بعد از سال ۸۸ تغییر جهت داد
و اون هم یک دلیل داشت حب ریاست جمهوری ۲۰ ساله و حکم حکومتی ولایت در کنار گذاشتن مشایی از معاون اولی
چون کنار رفتن مشایی از معاون اولی نشانه ی رد صلاحیتش برا انتخابات ریاست جمهوری آتی بود و این یعنی پایان این رویای ۲۰ ساله
آری انچنین بود ای برادر
Iran, Islamic Republic of
شما پزشکان در زمان آقای روحانی خوب حقوقتان چند برابر شد اما عملکردتان کمتر شد
Iran, Islamic Republic of
...
شما با برکناری فلانی و بهمانی و بیساری مشکلی دارید؟ اصل 57 قانون اساسی را بخوانید.
United Arab Emirates
حالا چرا شما فرقه ای ها به زور می خواهید بگویید احمدینژاد محبوب ملت است؟ بیا تو ملت ببین چه بد و بیراهی به او می گویند .ماهیت احمدینژاد با این لیبرال ها و مخالفین نظام هیچ فرقی ندارد .
Iran, Islamic Republic of
آره بابا
هروقت میره تو خیابون ملت می ریزن یه فصل کتک مفصل بهش می زنند، عکس و فیلمش هم پر می شه تو فضای مجازی!!
Iran, Islamic Republic of
زحماتی که این افراد کشیدن باعث شد دولت نهم و دهم به عنوان خدمتگذار شناخته بشه، اونوقت احمدی نژاد همه اون خدمات رو به اسم خودش سند زد و خودش رو سوپرمن و ناجی ملت معرفی کرد.
البته احمدی نژاد هم زیاد زحمت کشید ولی یک نفر بود در کنار بقیه، متاسفم که یابو ورش داشت و فکر کرد همه کارها رو خودش کرده و شروع به تکروی کرد و در دوسال آخر دولتش کلا همه چیز رو رها کرد، باز هم اگه زحمات بعضی از افراد کابینه مثل مهندس نیکزاد نبود، دستاورد اون 2 سال آخر تقریبا صفر بود.
حالا هم در ادامه اون تکروی ها کلا زده زیر همه چیز و میگه هرکس توی جمهوری اسلامی مسئولیت داره نالایقه و فقط من لایقم و همه برن کنار که راه برای من باز بشه.
همه باید دعا کنیم اگه ظرفیت چیزی رو نداریم، خدا اون رو بهمون نده چون اینطوری خودمون رو گم میکنیم و دیگه خدا رو بنده نیستیم
حسین
Iran, Islamic Republic of
.... کسانی که در دوسال آخر خنجر از پشت زدند در حالیکه دشمن رو برو بود مناسب ادامه مبارزه برای فراهم کردن شرایط ظهور نیستند. اولین گام عبور از آنهاست.
هاشمی
Romania
بله حسین آقا ما هم بارها گفته ایم احمدی نژاد به خاطر عملکرد دو سال آخر مناسب ادامه راه نیست گرچه قبلش خیلی خدمت کرد
Iran, Islamic Republic of
چه زحماتی؟فقط جیب خودشون روپرکردن رحیمی بیچاره الان به خاطرواسطه گری رشوه هایی که چن تن ازاین آقایون توسال 82گرفتن دار حبس میکشه
Indonesia
شاید شما درست بگویید که اینان خدمتی کردند ولی مدیریت یک مجموعه که بیاید و اینان را معرفی کند با چه کسی بود؟؟ چرا این افراددر هیچ دولت دیگری زمان برای خدمت پیدا نکردند؟؟ خطوط اصلی دولت را چه کسی تعیین می کرد که دولت خدمتگزار بشود؟؟ این قدر بی انصاف نباشید شما که دم از این افراد می زنید بفرمایید الان و قبل از دولت احمدی نژاد این خدمتگزاران 43 نفره کجا بودندو کجا هستند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
دروغ حرامه مسلمان!
حضرت آقا در پایان دوره ، از هشت سال خدمت خستگی ناپذیر تقدیر کردند، نه شش سال!!
تا ساعت نه و ده صبح روز تحلیف، همراه همان مهندس نیکزاد در حال بازدید از مسکن مهر پرند و پردیس بود ، رسانه های فلان نهاد خاص خبرش رو رفتند ؛ مسلمان!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که آقایان 9سال دیر متوجه شده اند باید به بصیرت آقایان احسنت گفت.
Iran, Islamic Republic of
نخیر شما دیر متوجه شدی! کافیه یه نگاه به اسامی بکنی تا بفهمی اینا وزرای احمدی نژاد بودن یا مجلس و کاندیداهای ریاست جمهوری گذشته و آینده
وحید دستجردی! مصلحی! دانشجو!حاجی بابایی ..
Iran, Islamic Republic of
اینها همه بواسطه احمدی نژاد وزیر و .... شدند.
Iran, Islamic Republic of
میشه بفرمایید احمدی نژاد چطور شهردار تهران و بعد رییس جمهور شد ؟؟؟
نکنه با رمالی جناب x و y
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد با رای مردم رئیس جمهور شد.
Iran, Islamic Republic of
خوبه با رای مردم و با مدیریت دولت خاتمی ، اما همان وقت آقایان (مرحوم)رفسنجانی و کروبی به نتایج انتخابات و صحت آن طعنه می زدند و با اجبار به شکل ظاهری زیر بار انتخاب مردم رفتند.
Canada
آخه چه کسی به غیر احمدی نژاد، شماها را وارد مقامات وزارتی می کرد، آقایان!
چرا بجای سرکوب کردنش، با حرف حساب، اگر دارید، جوابش را نمی دهید؟
سوالات و انتقادات او روشن، اما جواب قانع کننده به مردم ؟؟؟؟!!!!
انقلابی دهه شصتی
Iran, Islamic Republic of
نکته همین است که
کینه امثال ترکان بخاطر پرورش هزاران مدیر مثل نامهای بالا در دولت محمود است
که خدایش از کید بدخواهان و جهل اطرافیان نجاتش دهد
بیانیه
Iran, Islamic Republic of
حضرات دولتمرد منزوی و بعضا خانه نشین امروزی!
شما را چه شده که در قبال آن همه لجن مالی دولت و شخص حسن روحانی در خصوص دولتهایی که شما وزرا و مسئول بودید و نیز رئیس دولت و معاونانش سکوت کردید و چنین بیانیه ای ندادید؟
...
Iran, Islamic Republic of
احتمالا سکوتشون علامت رضایتشون بوده!
Iran, Islamic Republic of
اینجاست که میگن اگر دین داری حداقل آزاده باش!
احمدی نژاد برای برقراری عدالت درخواست دادگاه علنی داره ولی چپ و راست و شمال و جنوب با بهونه های مختلف جلوی این درخواست ایستادن آسمون ریسمون میبافن! چرا؟؟؟؟
در ضمن همه دیدن این اسامی از دوسال آخر دولت احمدی نژادت وارد بازی های اون دوقبی کذایی شده بودن و نیاز نبود کتبا اعلام بفرمایند...
Iran, Islamic Republic of
شما و احمدی نژاد که درخواست دادگاه علنی داشتید
مگر چه حرفهایی در دادگاه غیر علنی زده شد که بقایی و احمدی نژاد اونو رسانه ای و علنی نکردن
...
احمدی نژاد هم با دونستن ماهیت امنیت ملی قضیه با مظلوم نمایی درخواست دادگاه علنی کرد تا بگه برا بقایی پرونده سازی کذب کردن
Iran, Islamic Republic of
همه مسائل و اتهامات که آشکار شد
Iran, Islamic Republic of
توی فیلم های هالیوودی هم از این کلمه "امنیت ملی" خیلی استفاده می کنند!!
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد چند سال است عوض شده این آقا با این وضعیت فعلی خدمات ارزنده ای که انجام داده بود را هم زیر سوال می برد دلمان برای حاج محمود احمدی نژاد 84 تنگ شده است ولی با این وضیعت احتمالا باید برود پیش میرحسین وکروبی خائن
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند
و علی (ع ) چه کشید از این انسانهای سر به سجود وخشک مغز ظاهر بین
وروشن میشود چرا طلحه وزبیرو...چرامقابل امام خود قرارگرفتند
بهروز
Iran, Islamic Republic of
عیب شما اینه که خود را حق و دیگران راغیرحق می پندارید.عزیزمن اگر تاریخ را مطالعه کرده و نهج البلاغه خوانده اید ازاین دیگاه اظهار ندامت خواهید داشت حضرت علی ع در نهج البلاغه میفرماید حق حاکم بر مردم این است مردم حاکم را نقد کند،حالا احمدی نژاد جز اینکار ،کار دیگری انجام داده؟که این ۴۲ همکار سابق دکترو اصولگراها و اصلاحطلبان و اعتدالیون بر آشفته اند یا العیاذالله حضرت علی ع دروغگو گفته که اینطور نیست یا آن افرادی که در بالا به آنها اشاره شده راه را اشتباه رفتند.این آقایان میبایست برای روند رو به رشد انقلاب اسلامی خود نیز شروع به نقد از درون میکردند نه اینکه منتظر باشند دشمنان برای ما برنامه ریزی کنند.ای وای از جامعه ای که بخواهند برای حفظ وضع موجود همه کار کنند ولی برای روند رو به رشد افرادی که اینکار را انجام میدهند مورد عتاب و خطاب قراردهند.این آقایان ولایت پذیری را مساوی با تعطیلی عقل میدانند در حالیکه این نوع نگاه مردم را صغیر فرض کرده و نیازبه آقابالاسردارند در حالیکه ولایت پذیری با برداشت این آقایان اختلاف ماهوی دارد.حتی دیدگاه رهبری وحضرت امام خمینی از ولایت پذیری که این آقایان لقلقه زبانشان است و صغارپذیری تداعی میکنند بسیارفرق دارد.
Iran, Islamic Republic of
ال حق که گل گفتی
United States
بسمه تعلی
دو دوره به آقای احمدی نژاد رای دادم اما بینی وبین الله احمدی نژاد همه اختیار خودش را به مشایی داد واز امر ولایت سرپیچی کرد و اول مشایی وبعد خودش را عقل کل بحساب آورد وزمین خورد واو سرنگون در سقر است و همچنین طرفدارانش . شیطان الحق کارش رابلد است وخوب بلد است چگونه انسانهای متکبر را به بند بکشد وخداوند وعده داده است او وکسانی که از او تبعیت کنند در آتش جهنم خواهد افکند .رهبری معظم انقلاب اسلامی
کم در حق او لطف نکرد ولی او چه کرد مرید مشایی بود ..
والسلام علی من اتبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
"از امر ولایت سرپیچی کرد"!
دروغ بیّن است . کذب آشکار است . تهمت است ، بهتان است .
"او سرنگون در سقر است"!
پناه بر خدا ؛ چنین اظهارنظرهایی مختص اولیاءالله است ، آن هم فقط درباره بعضی اشقیاء خاص .
"او مرید مشایی بود"!
کذب است . بلکه مشایی خود را جزو ارادتمندان احمدی نژاد معرفی می کند ، البته ذیل نظام ولایت فقیه ؛ ولایت فقیهی که نه تنها هشتاد میلیون جمعیت ایران بلکه صدها مسلمان و بلکه میلیاردها انسان آزاده جهان را پوشش می دهد، نه ولایت فقیهی که بعضی ها به اسم سینه چاکی برایش هر روز گروهی را از دین خارج می کنند!
Iran, Islamic Republic of
آیا همین امضا کنندگان منتخبین احمدی نژاد نبودند و با اصرار او در مجلس با حمایت اکثریت نمایندگان مجلس وزیر نشدند و همین ها نبودند که با عدم رضایت احمدی نژاد از کار برکنار شدند. چه کسانی دیگر غیر از اکثریت ملت به احمدی نژاد اعتماد کردند یعنی مدعیان تقلب در انتخابات که الآن در حصر هستند راست می گفتند این چه بازی کثیف سیاسی است که ملت را آشفته می کند نان امروز به قیمت دلار چند است و آنروزها چند بود از خدا و ملت ایران و مسلمانان جهان که احمدی نژاد را حمایت کردند عذر خواهی کنید و آماده محاکمه در دادگاه عدل الهی باشید.
Iran, Islamic Republic of
....وثروتهای افسانه ای جمع اوری کرده اند چه بر سر این کشور اوردند
تندیس
Iran, Islamic Republic of
عزیزم احمدینژاد دولت را با دلار نرخ 750 تومان از خاتمی تحویل گرفت و با نرخ 3400 تومان به روحانی تحویل داد . اینرا گفتم که یاد آوری بشود نه دفاع از عملکرد دولتها
Iran, Islamic Republic of
بنده سال 80 مسافرت ترکیه رفتم با دلار 1000 تومانی چرا دروغ میگی دوست عزیز.
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب تندیس اول انقلاب دلار 7 تومن بود !!!!!!!!!
1000 تحویل احمدی نژاد دادن
روحانی هم 3300 گرفت قراره 10000 تحویل بده
کمترین سهم افزایش دلار مال احمدی نژاد بود اونهم ثمره یک کودتای همه جانبه
ایرج
Iran, Islamic Republic of
وزرای تحمیلی جناح راست
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اگه وزرا تحمیلی بودند پس احمدی نژاد در صورت رای آوردن مجدد هم وزرایش تحمیلی خواهند بود بنا براین رئیس جمهور مترسک به چه دردی خواهد خورد
ثانیا احمدی نژادکه امروز زبانش گویاست چرا یک بار نه در زمان ریاست جمهوری و نه بعد از آن نگفت وزرای بنده تحمیلی بودند
امان از وقتی که کسی خودش را به خواب زده باشد
ایرج
Iran, Islamic Republic of
جناب هاشمی
خود احمد ینژاد در جلسه حامیانش گفت اگر من جناح حاکمیت خصوص راست رو در دولت شریک نمی کردم همون سال 84 ظرف 6 ماه دولت رو ساقط می کردن . یعنی کاری که سال 90به سر دولت آوردن
متوجه شدی برادر !؟
Iran, Islamic Republic of
گفت برادر جان ؛ گفت و بعضی هایشان را هم عزل کرد، کسانی مثل جناب عالی جنجال کردند، بد هم جنجال کردند.نخبه های آن جریان هم که چنان بی تقوایی از خودنشان دادند که نگو و نپرس .
فقط به عنوان یک نمونه -اگر طالب حق هستی - عرض می کنم :
احمدی نژاد جناب پورمحمدی را عزل کرد و مرحوم کردان را معرفی کرد، مجلس هم رای داد .بعد از اندک مدتی بصرافت استیضاحش افتادند . در جریان رای اعتماد احمدی نژاد نقل قولی از حضرت آقا کرد . جناب شریتعمداری به ضرس قاطع گفتند این نقل دروغ است . دفتر آقا بیانیه داد و ضمن تاکید بر "محرمانه بودن مذاکرات رهبری و رییس جمهور(که در موارد متعدد دیگر از جمله عزل مشایی یا استعفای مصلحی هم صادق است!) سخن رییس جمهور را قرین به واقع دانست .
بعد از استیضاح هم آقا در یک سخنرانی نسبتا تند ، حرف های آن روزها را بی قیدی معرفی کردند و به استناد آیات قرآن هشدار دادند که این بی تقوایی ها ممکن است منجر به فتنه هایی شود که فقط بدکاران را در خود فرو نخواهد برد .
هاشمی عزیز!
برادرانه و متواضعانه پیشنهاد می کنم در هریک از مواقفی که معتقدید احمدی نژاد خلاف منویات حضرت آقا رفتار کرده ، مستقیما و بدون توجه به تحلیل های جریان مدعی اصولگرایی و انقلابی گری و ولایتمداری ، به هر دو سایت حضرت آقا مراجعه و متن کامل بیانات معظم له را در همان بازه زمانی بخوان .
Iran, Islamic Republic of
این وزرای قبل وبعد احمدی نژاد کجا بوده و هستن؟؟؟؟بشکنه دستی که نمک نداره
ایرج
Iran, Islamic Republic of
قبلش که هیچی نبودن بعدش هم دارن فحش میدن به محمود شاید نظام چیزی بهشون بده ...
ساکت و تماشاچی
Iran, Islamic Republic of
این وزرا و مسئولین تا حالا ذره ای از عملکرد خودشون در مقابل با این همه هجمه اصول سوارها و افسادطلب ها دفاع نکرده اند
این آقایان در مقابل ظلم کاملا ساکت و حتی بیانیه هم میدهند
آقایان محترم
یا دفاع از مظلوم در مقابل ظلم، دفاع از حقوق ملت و عدالت طلبی از شعارها و آرمان های انقلاب نبوده و نیست؟
زندگی احمدی نژاد مملو از ایستادگی و مقاومت در مقابل زر و زور و تزویر و در مقابل استکبار و اشرافی بوده و هست
شما که دم از ارزش های انقلاب می زنید به غیز از گوشه نشینی و تماشاچی بودن چه چیزی در چنته دارید؟
کدام یک از شما حرف دل مردم را می زنید؟
چرا تا به حالا در مورد وضعیت کشور و ظلم، بی عدالتی صحبتی نکرده اید؟
اگر ادعای ولایت مداری و پیروی از رهبری را دارید این همه رهبری در مورد حرف مردم و اوضاع کشور صحبت کرده اند. شما چه اقدامی در این راستا انجام داده اید؟ به غیر از سکوت و تماشاچی بودن چه کاری انجام داده اید که حالا دم از امام و رهبری و ارزش های انقلاب می زنید
شما بسان خفتگانی می مانید که دیگران شما را برای مقاصد خود مورد سوء استفاده قرار داده اند
اگر از عدالت و عدالت طلبی حمایت نمی کنید حداقل چوب لای چرخ عدالت طلبان نگذارید
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز نظراتو پخش کن نترس
بگذار این وزرای نمکدان شکن از توهم ولایت پذیری و محبوبیت نزد مردم دست بردارند
اگر این ۴۲ نفر مرد هستند
بی درنگ فردا در میان مردم حاضر شوند و این بیانیه را بلند بلند بخوانند
اونوقت که از مردم تودهنی خوردند متوجه محبوبیتشان خواهند شد
کارشناس فن
Iran, Islamic Republic of
اقایانی که چیزی برای گفتن قبل و بعد از انتخابتان توسط احمدی نژاد نداشتید،چند سوال ساده را جواب دهید!
۱)آیا اختلاس
۲)آیا فساد مالی
۳)آیا رانت خواری
۴)آیا حقوق نجومی
۵)آیا بیکاری
۶)آیا رکود
۷)آیا خیانت به مردم
۸)آیا از دست دادن صنعت پرافتخار هسته ای
۹)آیا سیاسی کاری در قوه قضاییه
۱۰)آیا قیمت دلار و طلا
۱۱)آیا فساد سیستمی
۱۲)آیا تعطیلی کارخانه ها
۱۳)آیا اوضاع اقتصادی
۱۴)آیا تایید صلاحیت های شورای نگهبان
۱۵)آیا اقدامات سیاسی مجلس
۱۶)آیا حذف های سیاسی
۱۷)آیا قراردادهای محرمانه
۱۸)آیا برجام از ابتدا بدون ایران
۱۹)آیا این همه مدیر بی کفایت
۲۰)آیا هزاران خیانت دیگر
نیاز به بیانیه ندارد؟
نیاز به اقدامات عملی ندارد؟
آیا سه سال دیگر جمهوری اسلامی وجود دارد که منتظر رفتن روحانی باشیم؟
آیا امیدی در دل مردم می ماند؟
آیا این ها خیانت با مردم نیست؟
آیا این ها جولان فتنه و ... نمی شود؟
اگر برای احمدی نژاد بیانیه صادر میکنید برای انچه در بالا گفتم،نباید عاشورای دیگری در تقویم ثبت گردد؟
آیا سرنوشت ما مثل کشورهای دیگری که با امریکا مذاکره کردند و نابود شدند نمی گردد؟
نمک خوب چیزی است و نمکدان هم چیز خوب دیگری،اگر الان سایت های مخالف شما در زمان مسئولیتان حرف های شما را با اب و تاب نمایش می دهند برای این است که می خواهند بگویند دیدید ما راست میگفتیم؟دیدید تقلب در انتخابات؟دیدید فتنه گر اینها بودند نه انهایی که در حبس هستند؟ایا شما برای انها ارزش دارید؟شماها دیگر کی هستید؟ما از احمدی نژاد می خواهیم،از ما مردم عادی فاصله بگیرد،و به ارمان های انقلاب اسلامی برگردد؟جناب احمدی نژاد تو کار خود را کردی و از اینجا به بعدش عقل می خواهد؟
Iran, Islamic Republic of
جناب کارسناس فن
مگه میرحسین چه حرفی میزد که احمدی نژاد نمیزنه
تنها تفاوت پایگاه اجتماعیه که احمدی نژاد بعلت فقدان پایگاه اجتماعی مستقل ( مثل جریان اعتدال ) نمی تونه شورش کنه
مگه حکومت دیکتاتوریه
برای انتخاب افراد دلسوز در دولت و مجلس اول باید مردم رو اقناع کرد تا به حمایت بیاند
نه درخواست حکم حکومتی برای انحلال ۳ قوه
Iran, Islamic Republic of
عزیز دل ! حرف کارشناس فن را تحریف می کنی و بعد به همان تحریف پاسخ می دی؟
متن نامه های احمدی نژاد حی و حاضر موجوده ؛ بیانیه های میرحسین هم حی و حاضر .
جریان متبوع شما اول تهمت شورش رو زد و بعد که دید احمدی نژاد و حامیانش اهل این کارها نیستند، گفتند پایگاه اجتماعی ندارد . مثل کسانی که اول تیر پرتاب می کنند و هر جا نشست ، دورش سیبل می کشند.
اگر عزل رییس قوه توسط رهبری دیکتاتوری محسوب شود، پس عزل معاون اول رییس جمهور چیست؟ این چه نوع دفاعی است که از رهبری می کنید؟؟
و سرانجام
نکته اصلی این است که توقع دارید احمدی نژاد از کسی حمایت کند که سران اصولگرا برایش تعیین می کنند . و او اگر چنین کند ، دیگر احمدی نژاد نیست . 84 چنین نکرد ، 88 هم ، 92 و 96 هم . من بعد هم نخواهد کرد . چون خوب دانسته که مشکل بزرگ انقلاب و کشور ، همین قبیله گرایی باندهای اشرافیت است!
مهدی
Australia
باسلام
سلام بدوست عزیز خودمان کارشناس فن وطرفداران راه حقّ و حقیقت
واقعاً آنچه گفتی بنظر ما حق وحقیقت بود . آخه اسرائیل و اینگلیس خبیث
وشیطان بزرگ آمریکا واجانبش درایران میدانند که آقای دکتر احمدی نژاد
خادم ملّت وخادم رهبر را نمیتوانند ازسر راه خودشان بردارند واز طرف
دیگه هم شورای نگهبان نمیتواند آقای احمدی نژاد را از سر راه بردارد،
سعی براین دارند تا نظر ما طرفداران آقای احمدی نژاد را منصرف کنند
وبرای همین است که از همین الآن شروع کردند ....آخه رای رای ملّت
است که رای ملّت حرف اوّل و آخررا میزنند .
رضا
Iran, Islamic Republic of
با شناختی که بنده از شخصیت این مرد بزرگ، احمدی‌نژاد دارم این خیمه شب بازی ها کوچکترین تردیدی در مسیرش ایجاد نمی کند.خیل نخبگان حامی او در حال رویش روز افزون هستند.
تندیس
Iran, Islamic Republic of
احمدینژاد با حدود 17 میلیون رای در دوره اول و با حدود 24/5 میلیون رای در دوره دوم رییس جمهور شد.
روحانی باحدود 18/6 میلیون رای در دوره اول و با حدود 23/5 میلیون رای در دوره دوم رییس جمهور شد.
میبینید که سطح آرا دو رییس جمهور در دو مقطع به هم نزدیک است سوال اینکه این حجم رای به روحانی را چه کسانی به صندوق ریختند؟ آیا بخش زیادی از این آرا توسط افرادی که به احمدی نژاد رای دادند در زمان روحانی به صندوق روحانی ریخته نشد؟
من به روحانی رای ندادم ، اما میدانم بسیاری از طرفداران احمدی نژاد به روحانی رای دادند .
Iran, Islamic Republic of
1- درباره رای دادن بسیاری از طرفداران احمدی نژاد به روحانی ، یا دروغ می گویی و یا قول بغیر علم داری .
بعلاوه این منطق با استدلال دیگر منافات دارد . رفقا ادعا دارند آنها بودند که احمدی نژاد را رییس جمهور کردند، همین ها در 92 رفتند پشت سر جناب جلیلی و نهایتا جناب قالیباف . 96 هم رفتند پشت سر جناب رییس و نهایتا جناب قالیباف . الان هم دارند پز 16 میلیون رای جناب رییسی را می دهند . خوب ، یا دروغ است که حامیان شما (همین 16 میلیون رای جناب رییسی) در 84 و 88 احمدی نژاد را رییس جمهور کرد ، یا دروغ است که بسیاری از طرفداران احمدی نژاد به روحانی رای داده اند .
این تناقض است ، و "تناقض بالاخره روزی کار دستمان خواهد داد" !!
Iran, Islamic Republic of
خوشم میاد بعضی حضرات نون به نرخ روز میخورن !!!! اللهم اغفر للمومنین و المومنات به حق محمد و آل محمد
Iran, Islamic Republic of
بسیار دقیق و عالی
حسن
Iran, Islamic Republic of
نمک نشناسی هم حدی دارد.
جریان عدالت طلب
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه در واقع برای خنثی کردن نامه 500 دانشجوی حامی جریان عدالت طلبی است.
جناح اصول سوار با شدت هر چه تمام در حال مبارزه با جریان عدالت طلب است.
مصاحبه های فرمایشی و کلیشه ای که هیچ مطلبی جزء اعلام ضدیت با احمدی نژاد ندارد را در دستور کار قرار داده است
بگیر و ببندهاهم از طرف یک نهاد دیگر در حال انجام است
روزنامه ها و خبرگزاری ها و سایت های وابسته به سپاه (تسنیم نیوز، فارس نیوز، جوان آنلاین و ...) هم مرتب در حال پخش و نشر اکاذیب و تهمت و افترا علیه این جریان عدالت طلب است
یه سری از آقایون مثل گنجی (مدیر مسئول روزنامه جوان) هم در حال تهدید 500 دانشجوی حامی جریان است
یه سری از نهاد هم مسئول ایجاد رعب و وحشت و تهدید و تطمیع و ... هستند
اصول سوارها بدانند که هر کاری که دوست دارید انجام دهید
هر ترفند و حیله ای که به ذهنتان می رسید را به کار ببندید
ولی بدانید با پشت کردن شما ها به آفتاب، آفتاب خاموش نمی شود، محو نمی شود
این شمایید که از آفتاب بی بهره می شوید
جریان عدالت طلب از مردم است
درون مردم است
حامی مردم است
مردمی حامی آن هستند
در مسیر امام عصر است
در مسیر انقلاب و امام و شهدا و رهبری است
پس با دست و پا زدن شما و گنده تر از شما از بین نرفته و نمی رود
این مسیر به حل و قوه الهی و با عنایت حضرت ولی عصر با قوت و جوشش و خروش روز افزون و گسترده تر از قبل در حال جریان است
واسلام علی من اتبع الهدی
قادر
Iran, Islamic Republic of
اگر دین دار هستید و ادعا دارید که مسلمانید چرا پیامهایی که پیرامون عدل و عدالت در این مملکت به اصطلاح امام زمان نگاشته شده را منتشر نمی کنید چون ضعف اساسی در این مملکت نبود عدالت است افرادی که قادر هستند و در مسند قدرت چنان میلیارد ها می برند و می خورند و افراد مستضعف و محروم که این حکومت را بنا نهاده اند باید برای نام شب معطل باشند .
Iran, Islamic Republic of
در این مملکت اسلام را خلاصه کردن به حجاب زنان!
ربا خواری و بی عدالتی و سلبریتی های بیسواد و مشمئز کننده و ترویج بی ادبی و بی حیایی و طلاق و نفاق و هفت رنگی و...
Iran, Islamic Republic of
ضررهای دولت احمدی نژاد بیشتراز سودهای آن دولت بود بجرات میتوانم بگویم اکثر مردم بخاطر از بین بردن کاهش ارزش پول در دوره او خاطر خوشی از دولتش ندارند.انتخاب این دولت هم نه به این خاطر که دل مردم لک زده ومنتخب رای مردم شد چنین تصوری کاملا غلط است چاره و راه گریزی در هیچیک نمیدیدند ناچار شدند او را انتخاب کنند .در دوره دوم او هم که به عیان می بینند چه سیاستهایی اتخاذ نموده و یا اشباح سیاه در تاریکی مشغول تماشای کاریست که کرده اند و این ها در اینده و در تاریکی به همدیگر فشار میاورند همانطوریکه دولت احمدی هم در این تاریکیها غافل گیر شد .باهم بچرخید و بچرخید وبچرخید وبچرخید.
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار اول انقلاب 7 تومان بود در سالهای 68 تا 76 در دولت کارگزاران از 50 تومان به 400 تومان رسید یعنی 8 برابر شد در دولت خاتمی سال 76 تا 84 به 1000 تومان رسید یعنی 2/5 برابر شد و در دولت احمدی نژاد سه برابر شد و در دولت روحانی هم فعلا"2000 تومان افزایش یافته است این مشکل اقتصاد ایران و مربوط به همه دولت ها بوده و مربوط به یک دولت نیست .
Iran, Islamic Republic of
... یکی نیست بگه آب را از زمینهای حاصل خیز گرفتن و بردن به شورستان(به دروغ برای آشامیدن) هنر است.
Amir
Australia
واقعاً شرم آوره آقای عمّارآقای جهان یک عکس فتوشاپ شده بطور زننده از آقای دکتراحمدی نژاد گذاشتید . مگه هرکی پوست بدنش سرخ سفید بود
دلالت برمومن بودنش است پس اگه اینطور است ترامپ وملکه انگلستان
خداتبارک وتعالی را شگر که دین اسلام همه این دیوارها را فروریخته.
خدای تبارک وتعالی دورن را می بینه نه برون را.
وتا حالا من درهیچ روزنامه درایران وچه درخارج این مدت عمرم ببینم که عکس یکی از رئیس جمهورهایشان را باین بدشگلی بگذاره .
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر شما مصداق این پیام که برائت از فرقه گرایان روزگار و طلب ظهور امام عصر از خداوند بزرگ است ، نیستید چرا پیام و سانسور کردید؟؟؟
۱))
Iran, Islamic Republic of
آقایانی که این بیانیه را دادند اگه احمدی نژاد نبود مگه ترکان زنگنه نعمت زاده آخوندی ربعیی کرباسیان جهانگیری .... اجازه میدادند شما رنگ وبوی وزارت را ببینید.
Iran, Islamic Republic of
جهان واقعاسانسورچی هستی روی صداوسیماروسفیدکردی
Iran, Islamic Republic of
پرز نیوز
Iran, Islamic Republic of
عده کثیری از این آقایان با توجه به عملکردشان در دولت نهم و دهم صداقت در گفتار دارند . موضوع خلافی نگفتند . تذکر دادند که عملی انجام ندهد که سابقه دوره اول ( را که دم از پیروی از رهبر معظم انقلاب و نیروهای مومن و مخلص را میزد ) را خراب کند . اما در دوره دوم ریاست جمهوری دیدیم که با اقدام فرهنگی چطور بر خلاف آرمان های انقلاب اقدام نمود و کسی که با تظاهرش مردم او را شهید رجایی دوم صدا می زدند چطور بر خلاف رهبر معظم عمل نمود و آقای مصلحی که از علمای فرهیخه و صادق بود شخص بسیار کاری و صدیق در پست وزارت اطلاعات را عزل نمود و خود ده روز قهر کرد و خانه نشینی نمود و... شخصی مثل میر تاجدینی که روحانیست با حمایت از سخنان احمدی نژاد عملکرد غیر ولایی او را تایید می کرد اسمش نباید در این لیست قرار می گرفت . حال احمدی نژاد همچون گاو صدمن شیری می ماند . امید است به خاطر بد عاقبت نشدنش صادقانه براه اصلی و ولایت پذیری که ادامه راه انبیا است برگردد و با خودکامگی و تکبر خود راهلاک نکند .
Iran, Islamic Republic of
قهر و خانه نشینی به استناد سخنان همان ایام رهبر معظم انقلاب دردیدار مردم فارس ، سخن بی پایه و اساس و ساخته دست بیگانگان است و "خودی ها باید از دامن زدن به آن خودداری کنند" .
جناب مصلحی فرهیخته و صادق و کاری و صدیق بود ؛ سلمنا . احتمالا اختلافش با احمدی نژاد سر حفظ یکی دو مسئول بلندپایه وزارت اطلاعات بود؛ شما نشنیده اید که دوتا مسئول بلندپایه وزارت اطلاعات بعد از تمام شدن دولت دهم، دستگیر و اعدام شده باشند؟!
جهان نیوز
خیر امواتت ، این پارگراف آخر رو شهید نکن . هیچ صدمه ای به امنیت ملی نمی زنه!!
Iran, Islamic Republic of
عجب نمکدان شکستن هم حدی دارد.
Iran, Islamic Republic of
اسوده و ازاد نامه بدهید که کسی نه شمارا تهدید و نه تحقیر خواهد کرد
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم و عزیزجهان نیوز
یادم می یاد یکی دو ماه پیش در نظری در همین سایت عرض کردم که این راهی که هواداران اندک احمدینژاد در پیش گرفته اند به فرقه گرایی و انحراف ختم خواهد شد . چند نفری ناراحت شدند و نوشتند که ما منحرف نیستیم . بنده هم نظرم این نبود که انها در آن مقطع انحراف دارند . لیکن متعجبم که متاسفانه چه زود این پیش بینی به حقیقت پیوست . الان که برخی از نظرات را که می خوانی متوجه انحراف این عده می شوی . نوسانات رفتاری بسیار شدید احمدینژاد طی دوران مسئولیتش نشاندهنده عدم تعادل وی بوده و هست . طیف اصلاح طلبان چپ منحرف با احمدنژاد هیچ فرقی نمی کنند فقط در ظواهر متفاوتند .کما اینکه طیفی از اصولگرایان ظاهری نیز از همین قماشند. هر سه دسته سمت و سویشان به منافع کدخداست . حالا احمدنژاد هرچه که بخواهد فحش بدهد و اسفندیار جلوی درب سفارت انگلیس حکم قوه قضاییه را اتش بزند . حکایت مشهوری نقل شده است از یکی از دیپلمات های انگلیسی که می گفت شما هرچه دلتان می خواهد بما فحش بدهید ولی چنانچه همان کاری را که ما می خواهیم انجام دهید ما ناراحت نخواهیم شد !!
ضمنا از شما ممنونم که بخاطر مقالات خوب و افشاگرانه شما در مورد این فرد .
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز،به نظرات مثبت و منفی بالا نگاه کن،اگر چیزی از امار بلد باشی،می فهمی طرفداران اندک چه کسانی هستند،طرفداران اندک ان ۲۴ میلیونی بودند که در سال ۸۸ از میان ۳۸ میلیون نفر به او رای دادند،طرفداران اندک مردم طبقه پایین جامعه هستند و ...
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
جهان عزیز لطفا اجازه ندید کامنت گذارهای فعال احمدی نژادی جوری فضا ساز ی کنند که انگار خیلی زیادند ..زیاد نیستند مثل اربابشون بیش فعالند..
Iran, Islamic Republic of
آره خوب شما اصلاح طلبان و اصولگرایان بی شمارید!
Iran, Islamic Republic of
خوب اگه شما بیشترید چرا شما کامنت نمیزارید که که مجبور بشی سانسور کنید
سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
به قول دکتر آب رو بریز همونجایی که می سوزه !!
Iran, Islamic Republic of
سرباز ولایت ذوب در مشایی!!
Iran, Islamic Republic of
اینها سربازان مشائی و بقائی هستند نه سرباز ولایت
Iran, Islamic Republic of
ولایت معاشی هم چیز بدیه هاااا...
Iran, Islamic Republic of
این 42نفر بهتر بود نامه را خطاب به (( قوه قضاییه )) می نوشتند و از ان می خواستند تا دادگاه بقایی و مشایی رو علنی برگزار بکنند تا مردم خودشان قضاوت بکنند .
Iran, Islamic Republic of
این نامه بی محتوا دقیقا نشان : از حقانیت و مظلومیت دکتر احمدی نژاد عزیز دارد . اما همه این اقایان و امثال اینها که نان به نرخ روز می خورند بدانند که مردم مستضعف تا پای جان با دکتر احمدی نژاد در همه صحنه ها بوده و هستند .
Iran, Islamic Republic of
بهاری های متوهم! خودتون برا خودتون کامنت بزارین خودتون خودتون رو تایید کنین..جماعت ساده لوح که موجودی مثل مشایی تونسته مغزتون رو شستشو بده ..یک موج کوچیک به اندازه دختران خیابان انقلاب هم ازتون بر نمیاد ..زباله دان تاریخ حالا حالاها برای خائنین جا داره..
Iran, Islamic Republic of
... تو هم برو بچسب به امثال : حسین فریدون -مهدی جهانگیری -فاضل لاریجانی -مهدی هاشمی - صفدرحسینی - رییس دزدهای صندوق ذخیره فرهنگیان- رشوه بگیران قرارداد ننگین کرسنت - و..... .
Iran, Islamic Republic of
دختران خیابانی که با 50 تومان بلند بشن با 100 تومان هم میشینن و موج مصنوعی هستن ولی....
Iran, Islamic Republic of
خائنین جلبک های سبز هستن که به زباله دان تاریخ می پیوندند ان شاءالله.
عدالتخواه
Iran, Islamic Republic of
بنده ی خدا!!!
ما نه اهل اغتشاش و آتیش زدن سطل آشغال و بانکیم، نه اهل ساختارشکنی و حرمت شکنی هستیم و نه اهل معامله گری ذلیلانه همچون شماها هستیم...
ما انقلاب و نظاممون رو دوست داریم و کسایی که به نام این انقلاب و اسلام و کشور سواستفاده و هر گونه فسق و فجور می کنن رو از راه اتحاد و قانون و با یاری و کمک خدا و امام زمان، به زیر خواهیم کشید...
Iran, Islamic Republic of
طرفدارای این احمدی نژاد رو ادم میبینه یاد تکفیری های متعصب خشک مغز میافته,چقدر جاهل هستید,
Iran, Islamic Republic of
طرفداران حسن روحانی را هم که ادم می بینه یاد ... می افته .
Iran, Islamic Republic of
جاهل آنهایی هستن که در شب امضای برجام در خیابان رقص و پایکوبی می کردند و خیال می کردند دلار 1000 تومان میشه !
Iran, Islamic Republic of
جاهل خودتی ...
Iran, Islamic Republic of
اقای جاهل شناس
تو طول این مدت کاش یک جواب به سوال ها و انتقادات مطرح شده میدادید
ولی متاسفانه همه شماها عادت کردین به تهمت و ناسزا گفتن
احمدی نژاد حرفش اینه
فلسفه وجودی جمهوری اسلامی دفاع از حق مردم...
Iran, Islamic Republic of
اخه بی انصاف
چیو سانسور کردی؟ جدیدا طرفدار شاه هم شدین؟ فقط اسم شاه رو بردم و خصوصیات طاغوت رو تخطئه کردم
الله اکبر از این مملکت
محمد
Iran, Islamic Republic of
یارانه ات رو گفتی؟
نامه در شرایط خاص
Iran, Islamic Republic of
محتوای این نامه نشان می دهد که امضاکنندگان در شرایط خاصی این نامه را امضا کرده اند.
چیز خاصی گفته نشده است و معلوم است که متن آن خیلی دستکاری و چکشکاری شده است!!!!!!!!!!!! زیرا این وزرا و مسئولین بیشتر از بقیه مردم شاهد خدمات شایسته و ارزنده دکتر احمدی نژاد بوده اند و خیلی هم تلاش کرده اند که به صورت کلی مثلا تذکری داده باشند. و در مورد پاکدستی احمدی نژاد و اطرافیان او هم مطمئن هستند ولی شرایط خاص آنها را مجبور به این کار کرده است.
البته همه می دانند و بدانند که برای هر کلمه، هر جمله و امضایی که هر جای می نویسند روزی باید حساب پس بدهند. قرارگرفتن در شرایط خاص هم از مسئولیت و پاسخگویی آنها کم نمی کند.
تقوا، تفکر و استقامت در راه حق و حقیقت جویی سرلوحه همه قرار بگیرد
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر به وضعیت فعلی این افراد که اسامی شان امده نگاه بکنید می بینید که همه شان به نوعی به دولت فعلی اویزان هستند و دارند از سفره بی در و پیکر موجود حسابی می خورند... پس باید هم این نامه مزخرف را امضا بکنند .
Iran, Islamic Republic of
مثلا یکی رو نام ببرید که به دولت فعلی آویزونه
Iran, Islamic Republic of
الا ان حزب الله هم الغالبون
سیدعلی
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه اینهایی که کامنت زده اند به دفاع از آن شخص هتاک وحمله به 43نفر از بزرگان دولتهای نهم ودهم نشان میدهند که براساس حب وبغض ولجبازی عمل میکنند
چگونه آن 300نفر آدمهای خوبی بودند اما این 43 نفر خیر
یک بام ودو هوا که نمیشه
عزیزان قدری دیده باز کنید واطراف خودرا بنگرید وفردگرایی را واگذارید ودین خودرا به دنیای دیگرا نفروشید
Iran, Islamic Republic of
نه بزرگوار بر اساس کلام معصومین است
امام علی(ع) در این باره می فرماید: «ای مردم! از گفتار حق و مشورت عادلانه دریغ نکنید؛ زیرا من از خطا مصون نیستم؛ مگر اینکه خداوند یاری ام کند.»حضرت در کلامی دیگر از مردم می خواهد بر اعمال حاکمان و نمایندگانش، مانند ابن عباس که شخصیتی علمی و مفسر قرآن بود، نظارت کنند و در صورت دیدن خلاف، آن حضرت را آگاه سازند. امیر مؤمنان علی(ع)، از نقد و اندرز مردم استقبال می کرد و از مردم می خواست برای رشد و یاری حکومت، راهنمایی و نصیحت های خود را پیوسته و آشکار و پنهان به گوش آن حضرت برسانند.نهج البلاغه خطبه های ۲۰۷و۳۴
United States
آقا سید این بقول شما بزرگان از برکت همان شخصی که می گویید هتاک است به مردم معرفی شدند. لطفا قبول صدور افاضه کمی فکر کنید
Iran, Islamic Republic of
تعداد زیاد کامنت خود نشانه خیلی چیزها است.
Iran, Islamic Republic of
تعداد زیاد کامت نشانه کامنت گزاران بیکار است که هرجا خبری درباره قطبشون هست سوت میزنن و همدیگه رو خبر میکنن
Iran, Islamic Republic of
البته یه فرض دیگه هم هست و اون اینکه اینا اجیر شدن
تا کامنتهای بی سروته در طرفداری از مشایی و بقایی بزنن تا بگن ما بیشماریم
وظیفه انسانی
Iran, Islamic Republic of
وقتی در مقابل فکر نکردن و متوجه نشدن این قدر اصرار دارید کاری نمی شود کرد
شما که می گویید ما بیکار و اجیر شده هستیم
خودتون اینجا چکار می کنید؟ بیکارید ؟ یا اجیر شده؟
حمایت از جریان عدالت طلب، مبارزه با فساد از هر نوع؟ حمایت از مظلوم و مقالبه با ظالم وظیفه همه است
نوشتن نظر حداقلی برای انجام وظیفه بیکاری نیست
ما اجیر شده کسی نیستیم
ما دنبال حق و حقیقت و عدالت طلب هستیم
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
یک بی بصیرت 10 سال قبل از آنها ماهیت احمدی نژاد و باند او را فهمید این نخبه های با بصیرت حالا دو ریالی شان افتاد. به به به به مبارکه چشم نخورند از این همه نبوغ و بصیرت
مهدی
Iran, Islamic Republic of
این بیانیه نشان از وقت شناسی و بصیرت امضاء کنندگان دارد.
درسته که آقای احمدی نژاد عملکرد خوبی در دولت نهم و اوایل دولت دهم داشتند اما این دلیل نمیشود که خط و نشان برای انقلاب و نظام بکشند و خواسته های غیر قانونی از نظام داشته باشند.
لازم بذکر است که کسانی که میگویند اگر احمدی نژاد نبود این وزرا منصبی نداشتند بدانند که اگر این نظام جمهوری اسلامی نبود و مردم سالاری نبود آقای احمدی نژاد هم منصبی نداشتند.
من خودم در هر دو انتخابات به آقای احمدی نژاد رای دادم و در دوره اول ستاد برای ایشان داشتم.از رای خودم هم پشیمان نیستم.
اما احمدی نژاد این روزها با اون احمدی نژاد خیلی متفاوت هست.
ما هم با کسی عقد اخوت نبستیم.
تازمانی که مسئولین محترم در خط امام و رهبری و نظام باشند مورد حمایت مردم ولایتمدار هستند ولی زمانی که فاصله گرفتند دیگر جایگاهی در این نظام ندارند.
Iran, Islamic Republic of
...با اینکار برای همیشه خودشان را نابود کردند.
United States
چرا اینقدر از احمدی نژاد می ترسید ؟! مگر نمی گید که او تمام شده است ؟!
مهدی
Iran, Islamic Republic of
از زاویه ای که با ولایت گرفته میترسیم.
ما هنوز امیدواریم که برگردد
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد تو عشقی! عششششششق!
به کوری چشم نابینای خفاشان!

جهان جان بفرما ، در ایت بحث شرکت کردم!
Iran, Islamic Republic of
این حرفا و تشبیه ی فرد عادی به امام حسن ع حرف باطل و در حد شرک است دینتون رو فدای منیت دیگران نکنید
Iran, Islamic Republic of
سپاس از نویسندگان نامه
Iran, Islamic Republic of
یک تنه دنبال آرمان های انقلاب است!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد نیازی به این مدیران نان به نرخ روز خور مثل این 42نفر اصلا ندارد . بلکه مردم هستند که در تمام اوضاع و احوال پشتیبان دکتر احمدی نژاد عزیز بوده و هستند . اونهایی هم که تحمل این سوزش را ندارند دقیقا اب رو بریزند اونجاشان که خیلی داره میسوزه .
Iran, Islamic Republic of
این اقایان که بیانیه دادند چرا در اواخر دولت دهم با خانه نشینی 10 روزه مقابل رئیس خود قرار نگرفتند و جز خط قرمزهای محمود خان بودند .. الان خیلی دیر شده و مردم بیش ار قبل از شماها بدشان میاد . چون هم وفادار نبودید به کارخودتان و هم که شماها دیگر میز ریاست را نمی بینید . فقط باید توبه کنید و هزار بار از هاشمی بزرگ طلب حلالیت کنید . الان شماها می توانید یه بیانیه بدهید و از خانواده هاشمی درخواست گذشت کنید شاید از بار گناهتان سبک بشه .. هاشمی کجایی بادت بخیر
Iran, Islamic Republic of
هاشمی توی کاخ فرح پهلوی مرد و تموم شد .
مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
فقط حرف
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
أف به این دنیا و بازیگرانش که:
برخی برای رسیدن به پست و مقام
برخی برای اثبات موقعیت فعلی شان
و برخی هم برای ارتقای موقعیتشان
براحتی پا روی همه ی ارزش های انسانی می گذارند و هر یک به نوبه ی خود ضربه ای به پیکر نیمه جان حقیقت و انسانیت و مظلومیت میزنند...
آری، این است حقیقت دنیا و دنیاپرستی و بدا به حال دنیاپرستان بی غیرت و دو سر طلا...
و خسر الدنیا والاخره...
راستی؛ آیا این عزیزان هیچگاه از خود پرسیده اند که اگر نبود گستراندن حلقه ی باز مدیریتی توسط شخص اول دولت مهرورز، فی الحال در کجا می بایست کنج عزلت می گزیدند؟!!
Iran, Islamic Republic of
دولت مهر ورز مشایی گستر! همه نیروهای به در بخو رو فدای یه ادم ... کرد خدا نگذره ازش
Iran, Islamic Republic of
اگر چیزی از او داشتند چه کارها که نمی کردند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
حالا ما مردم باید حدیث مفصل بخوانیم از این مجمل ؟؟!!شما ببینید چه شیر مرد صحرای جسارت و مبارزهبوده و چه توکلی بخدا داشته است کهبااینهمه مخالف فرصت طلب توانسته تا خالا جان سالم به در ببرد. یقین بعد از مقام معطم رهبری تنها کسیکه بتواند در میدانمبارزه دوام بیاورد و این کشتی شکسته را بساحل برساند همین احمدی نزاد است و خیل عطیم مردم . مردم اگر خالصانه و مخلصانه تصمیم داشته باشند مملکت ر نجات دهند و عزت و ابروی اسلام را حفط نمایند ب اید دلیرانه پشت محمود به صف شده تا با انتخاب همکاران یکدست و نه تحمیل شده مثل نمونه های فوق .. یقین به سرانجام خواهیم رسید.