جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

مرگ دو کارگر 15 ساله روی بالابر مغازه

پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۸
کد مطلب: 603708
سخنگوی سازمان اتش نشانی از مرگ دو کارگر نوجوان روی بالابر در محله تهرانپارس خبر داد.
مرگ دو کارگر 15 ساله روی بالابر مغازه
به گزارش جهان نيوز به نقل ازمیزان، جلال ملکی اظهار داشت: 50 دقیقه بامداد امروز حادثه گرفتار شدن دو کارگردر دستگاه بالابر به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد. بلافاصله آتش نشانان دو ایستگاه به محل حادثه در خیابان امین محله تهرانپارس اعزام شدند. 

وی ادامه داد: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه در حال بازسازی و مغازه کناری آن بود. کارگرانی که مشغول بازسازی ساختمان بودند برای استراحت از مغازه استفاده کرده و برای تردد از طبقه منفی مغازه به همکف از بالابر استفاده می کردند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: دو کارگر افغانستانی 15 ساله هتنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شده لودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات رها سازی این افراد را انجام دادند. 

ملکی تصریح کرد: با تحویل این دو نوجوان به اورژانس مشخص شد آنها به علت شدت جراحاتجان خود را از دست داده اند. با تحویل محل در ساعت 1:30 بامداد به نیروی انتظامی،عملیات آتش نشانی به پایان رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *