پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد:

ثبت نام وانت بارها وخودروهای پلاک عمومی

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 603418
مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از راه اندازی سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت نام برای کاربران،خبر داد.
ثبت نام وانت بارها وخودروهای پلاک عمومی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، مصطفی قنبرنژاد با بیان این که حساب شهروندی به مانند کیف پول شخصی متقاضی در طول سال به منظور استفاده از طرح ترافیک عمل خواهد کرد، گفت: سامانه حساب شهروندی در پنل کاربران اعم از حقیقی، حقوقی و سهمیه بگیران و تسریع مدیریت سامانه ثبت نام برای کاربران راه اندازی شد.
 
وی بر رفع خطاهای احتمالی سامانه در زمان ثبت نام و تسریع روند ثبت اطلاعات برای شهروندان تاکید کرد و گفت:سوالات متداول شهروندان بصورت ایکون های راهنمای اطلاع رسانی در طول مراحل ثبت نام گنجانده شده است.

قنبرنژاد همچنین از استقرار تیم پاسخگو به مشکلات و سوالات احتمالی شهروندان در واحد صدور آرم سازمان ترافیک خبر داد و گفت: کارشناسان صدور آرم و نماینده ای از سازمان فناوری و اطلاعات شهرداری مستقر شده که از طریق شماره گیری *۱۳۷*۵#به موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی شهروندان پاسخ خواهند داد.

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک شهرداری تهران در ادامه با تاکید بر اینکه تمامی خودروهای وانت بار اعم از پلاک عمومی و پلاک سفید شهر تهران که سال ٩٦ آرم طرح ترافیک دریافت کرده اند، از امروز مهلت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه طرح ترافیک سالانه اقدام کنند.

قنبرنژاد در پایان خاطر نشان کرد: تنها ساکنین محدوده ی طرح ترافیک می توانند پس از ثبت اطلاعات خود در سامانه مدارک محل سکونت خود را به دفاتر خدمات الکترونیک ارایه دهند، ارایه مدارک سهمیه بگیران در زمانی دیگر اعلام خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *