پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

تعیین تکلیف تلگرام در تلویزیون!

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۷
کد مطلب: 603349
جدیدترین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه با موضوع فیلترینگ احتمالی تلگرام تولید شده است.
تعیین تکلیف تلگرام در تلویزیون!
به گزارش جهان نيوز، یازدهمین قسمت از برنامه تلویزیونی 360 درجه سراغ موضوع فیلترینگ احتمالی  تلگرام رفته است. حرف و حدیث‌های مسئولان دولتی درباره تهدیدهای پیام رسان خارجی متفاوت است و گاهی ضد و نقیض.

تلگرام در روزهای امنیتی و پر آشوب دی ماه سال گذشته مختل شد. هرچند رئیس جمهور قول داده بود که هیچ انگشتی روی دکمه فیلتر نخواهد رفت اما برخی ها معتقدند که این پیام رسان پرحاشیه دیگر برگشت پذیر نیست. اوضاع که آرام‌تر شد دوباره تلگرام هم آزاد شد. امروز مسئولان دولتی معتقدند که بحران ارزی چند هفته گذشته هم بی‌ربط به موج سازی فضای مجازی و تلگرام نبوده است. مطرح شدن ارز گرام در بستر تلگرام هم باعث شده تا اوضاع دیگر فقط امنیتی-سیاسی نباشد. در این روزها بسیاری از حرف‌ها بر سر تهدیدات اقتصادی و اجتماعی پیام رسان غیر بومی است. دوربین «360 درجه» سوال‌ها و حرف‌های مردم را با مسئولان و کارشناسان درمیان گذاشته است.

«360 درجه» مجموعه مستندهای اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم جامعه در طول یک هفته تهیه و تولید می‌شود. به روز و به لحظه بودن موضوعات از ویژگی‌های اصلی این برنامه تلویزیونی است.

«360 درجه» با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، جمعه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می‌شود. شنبه‌ها ساعت 14:30 نیز بازپخش این برنامه تلویزیونی روی آنتن می‌رود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *