سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

محدودیت های ترافیکی تعطیلات مبعث اعلام شد

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸
کد مطلب: 603323
پلیس راه محدودیت های ترافیکی آخر هفته و روز شنبه را اعلام کرد.
محدودیت های ترافیکی تعطیلات مبعث اعلام شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، پلیس راه اعلام کرد:تردد موتورسیکلت از ساعت ۱٢ ظهر روز چهارشنبهتا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ٢۶ فروردین از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع خواهد بود.

از ساعت ۱۴ تا ٢۴ روز شنبه تردد از کرج به سمت مرزن آباد در محور کندوان ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱٧ تا ٢۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یک طرفه انجام خواهد شد.

 تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه  از محور هراز ممنوع است.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ٢۴ روز شنبه در محورهراز از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱٧ تا ٢۴ همان روز با اعلام ماموران پلیس راه در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یک طرفه خواهد بود.

در این مدت تردد وسایل نقلیه سنگین (به استثناء حاملین موادسوختی و یافاسدشدنی) از جمله انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس در #محورکندوان و کماکان ممنوع خواهد بود.

تردد انواع تریلر‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱٢ تا ٢۴ روز شنبه  از تهران به قائم شهر و بالعکس در محورفیروزکوه، ممنوع است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *