چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
فتح‌الله‌زاده پس از تماشای فیلم به وقت شام:

این فیلم زحمات مدافعان حرم را نشان داده است/ حاتمی کیا حرفه ای تر قدم برداشته است

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۱
کد مطلب: 603313
مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در مورد فیلم سینمایی به وقت شام نظرات خود را عنوان کرد.
این فیلم زحمات مدافعان حرم را نشان داده است/ حاتمی کیا حرفه ای تر قدم برداشته است
به گزارش جهان نيوز، علی فتح الله زاده که از سوی مسئولان ساخت فیلم (به وقت شام) برای اکران دعوت شده بود در مورد این فیلم گفت: به نظر من فیلم به لحاظ فرم، استحکام و انضباطی که آقای حاتمی کیا داشته نسبت به گذشته تغییرات زیادی کرده و خیلی حرفه ای تر قدم برداشته. من فکر می‌کنم این نوع فیلم برداری اگر در فیلم سازی ایران بیشتر رواج پیدا کند جوان های بیشتری را به خود جذب می کند.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال افزود: این فیلم از دو جنبه اهمیت دارد، اول اینکه زحمات مدافعین حرم را نشان داده، هر چند که به نظر من کاستی هایی دارد و زحمات و فداکاری هایی که برادران مدافعین حرم انجام دادند بیش از این است که می بینیم، دوم اینکه از منظر جلوه های ویژه تغییرات مثبتی داشته است و من در مجموع این فیلم را بسیار مثبت ارزیابی می کنم و امیدوارم که دوستان کمک های بیشتری به چنین فیلم سازهایی کنند تا بتوانند با تمام توان و با استفاده از تمام تکنولوژی روز دنیا فیلم بسازند. اگر نیروهای نظامی ما بهتر بتوانند به فیلم سازهای ما کمک کنند جلوه های ویژه از این هم بهتر می تواند رقم بخورد.



فتح الله زاده در مورد اینکه آیا به نظرش جای چنین فیلمی برای شناساندن تفکرات عجیب داعش در سینمای ما خالی نبود، گفت: چرا خالی بود البته مردم ما همه می دانند تفکرات داعش چیست و چه ایده هایی آنها دارند، نسل کنونی کشور نسل زنده ای است، اگر امروز به بارگاه امام رضا (ع) بروید متوجه این نسل می شوید در گذشته در بارگاه امام رضا (ع) سن ها بالاتر بود امروز اما اکثر کسانی که به مشهد آمده بودند جوان ها بودند، این نشان می دهد که نسل امروز آگاهی شان بهتر است البته از اینطرف هم دولت باید وضعیت معیشتی مردم را بهتر کند و آن را رونق بدهد تا مشکلات مردم کمتر شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *