پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

جریمه ۱۴۰میلیونی بیرانوند بخاطر «خندوانه»!

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 603267
علیرضا بیرانوند گفت: «من یک بار مهمان برنامه خندوانه بودم و بابت سی دقیقه حضور در این برنامه دو میلیون تومان از آقای رامبد جوان گرفتم، اما از سوی باشگاه ۱۴۰ میلیون جریمه شدم!»
جریمه ۱۴۰میلیونی بیرانوند بخاطر «خندوانه»!
به گزارش جهان نيوز، بازیکنان تیم پرسپولیس پس از قطعی شدن قهرمانی تیم شان در لیگ برتر در آیتمی جذاب، با محمد حسین میثاقی در برنامه نود گفت و گو کردند.

در این گفت و گو علیرضا بیرانوند گفت: «من یک بار مهمان برنامه خندوانه بودم و بابت سی دقیقه حضور در این برنامه دو میلیون تومان از آقای رامبد جوان گرفتم، اما از سوی باشگاه ۱۴۰ میلیون جریمه شدم!»

بیرانوند ادامه داد: «من وقتی گفتم وریا ضربه اش را بد زد در واقع از او تعریف کردم و منظورم این بود که ضربه وریا خیلی خوب بود.»

شجاع خلیل زاده هم در مورد انگلیسی صحبت کردنش با داور مسابقه گفت: «من در بازی به السد به داور گفتم don't touch me. زبان من از بیرانوند قطعا بهتر است، چون او به داور می‌گوید coach. دیگر چه انتظاری از او دارید؟»
 
منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *