پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۷

زنی که قاتل شهید صیاد شیرازی شد +عکس

چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۵
کد مطلب: 603207
در مطلب زیر تصویری از جسد زهره قائمی،‌مسئول ترور شهید صیاد شیرازی را مشاهده کنید.
به گزارش جهان نيوز، زهره قائمی که در سال ۱۳۷۸ مسئولیت عملیات ترور سپهبد شهید علی صیادشیرازی را برعهده داشت یکی از منافقین به هلاکت رسیده در درگیری اردوگاه اشرف است.

این زن خائن به ایران همراه با همکیشانش عمری را در بدبختی و جهنم خیانت به کشورش گذراند و در میان همفکران و حامیانش به انتخاب ها، تصمیم ها و زندگی رقت انگیزش، از جمله؛ شکنجه و تیر خلاص زدن به بسیجی ها افتخار می کرد و با وجود نوکری و مزدوری برای صدام و خنجر از پشت زدن به رزمندگان ایران در دوران دفاع مقدس، ادعا می کرد قهرمان مردم ایران است.

پس از جنگ عراق و ایران، این زن و صدها زن دیگر در گروهک منافقین به صورت دسته جمعی به عقد مسعود رجوی در آمدند و اعلام کردند همه اعضای مونث و حتی فرزندان دختر اعضا، چه در عراق و چه در سایر کشورها متعلق به مسعود هستند و حق ندارند به جز او شخص دیگری را دوست داشته باشند. سازمان منافقین این موضوع را به عنوان یک اصل اساسی و با شعار انقلاب ایدئولویک مطرح کرد و به همه اعضای مذکر سازمان دستور داد همسران خود را طلاق دهند و به عقد مسعود در آورند.زهره قائمی هفته گذشته در درگیری با گروهی از اهالی حومه بغداد کشته شد و از زندگی کثیف و جهنمی اش در این دنیا نجات یافت.




او مسئول تیم ترور شهید صیاد شیرازی؛ قهرمان ملت ایران بود. این سرکرده گروهک تروریستی زمانی که جمعی از عراقی‌های خشمگین از محاکمه نشدن گروهک تروریستی منافقین به اردوگاه اشرف حمله کرده بودند و به همراه ۱۹ عضو دیگر این گروهک به هلاکت رسید.

بر اساس این گزارش، معاون مریم رجوی که در حمله مردم به پادگان اشرف به کما رفته و در نهایت به هلاکت رسید، پیش از این نیز وی طی یک درگیری در سال ۲۰۰۹ با هلی‌کوپتر به بیمارستان ارتش آمریکا در بغداد منتقل شده و تحت درمان قرار گرفته بود.

بنا بر گزارشهای رسیده‌ در این درگیری‌ها پنج تن از اعضای منافقین به‌ نام‌های «محمد رضا بختیاری، امیر خیری، فرزین زمانی ، مهرداد رضازاده و مهرداد مسیری» نیز کشته شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به درک
Iran, Islamic Republic of
به درک واصل شدند
مهدی
United Arab Emirates
ببخشید این خبر فکر کنم مال حداقل سه سال قبله زمانی که جیش المختار حمله کرد نه هفته قبل لطفا دقت کنید این عکس رو من چند سال پیش دیدم
Iran, Islamic Republic of
در سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی جهان نیوز ویژه نامه ایی را برای عامل شهادت این شهید بزرگوار و عاقبت ننگین این زن تروریست منتشر کرده.
درسته خبر به درک واصل شدن این زن مال چند سال پیش است.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
به نظر من شما درست میگید. بعلاوه اینکه دیگه پادگان اشرفی در عراق وجود نداره
Iran, Islamic Republic of
قیافه اش معلومه از دیدن جهنم و آتش در لحظات آخر زندگی نکبت بارش هیجان زده شده.
الی جهنم شتافته.
Iran, Islamic Republic of
سقط شد
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون.
و ای کاش ظالمان می دانستند که هر پشتک وارو زدن ،عکس الملی نیز دارد.
سالگرد شهادت صیاد دلها،بر امت و امام تسلیت باد.