جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برقراری ۴۳میلیون دقیقه تماس خارجی در عید

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب: 603144
شرکت ارتباطات زیرساخت از برقراری ۴۳ میلیون دقیقه مکالمه کاربران ایرانی با کشورهای خارجی در ایام تعطیلات عید نوروز ۹۷ خبر داد.
برقراری ۴۳میلیون دقیقه تماس خارجی در عید
به گزارش جهان نيوز، شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد که در ایام نوروز امسال بیش از۴۳ میلیون و ۴۵۷ هزاردقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشورهای جهان برقرار کرده است.

از این حجم مکالمه، بیش از ۲۸ میلیون و ۹۷۶ هزار دقیقه سهم ترافیک صادره از ایران به دیگر کشورها و حدود ۱۴ میلیون و ۴۸۱ هزاردقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بود.

درهمین حال بیشترین مسیر ترافیک بین الملل مربوط به کشورهای افغانستان ، عراق، امارات، ترکیه، پاکستان، آمریکا، آذربایجان، کانادا و آلمان بود.

اوج ترافیک روزانه مربوط به روز اول فروردین سال ۱۳۹۷ بوده که در این روز بیش از ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار دقیقه مکالمه مبادله شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد که پیش بینی های فنی لازم را برای ساعت پیک ترافیک نوروزی فراهم کرده بود و کارشناسان این شرکت در ایام نوروز در شیفتهای ۲۴ ساعته در محل کار خود حضور داشتند تا مکالمات هموطنان در این ایام بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *