سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

توصیه می‌کنم کسی قدرت ملت ایران را امتحان نکند

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 603120
وزیر دفاع، کشورمان را قدرت برتر منطقه دانست و گفت: اگر کسی محاسبه غلطی انجام دهد با خیل جوانان کشور مواجه می‌شود و پاسخ دندان شکنی‌می‌گیرد.
توصیه می‌کنم کسی قدرت ملت ایران را امتحان نکند
به گزارش جهان نيوز، امیر حاتمی صبح سه شنبه در مراسم بزرگداشت شهید صیاد شیرازی با بررسی وضعیت امنیت منطقه حساس خاورمیانه گفت: اکنون جمهوری اسلامی در حوزه دفاعی و امنیتی در زمینه های مختلف توانمند بوده و در حوزه دفاعی قدرت مقتدر منطقه محسوب می شود.

وی افزود:ما توانستیم درشرایط بحرانی اهداف تعیین شده خودمان را پیش برده و از امنیت خودمان دفاع کنیم.

حاتمی با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی هرگز نمی خواهند موفقیت ایران اسلامی را ببینند تصریح کرد:  ما از صحنه های سخت نبرد با دشمن با موفقیت عبور کردیم، دشمنان در مرحله بعد اطراف مرزها را اشغال کردند و در مقابل آنها سعی کردیم قدرت بازدارندگی خود را افزایش داده و اجازه ندادیم تعرضی به کشورمان اتفاق بیفتد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به فعالیت گروه تروریستی داعش ادامه داد: دشمنان این بار با طراحی شجره خبیث و ملعون داعش تلاش کردند این گروه تروریستی را مجهز کرده و آن را به بلوغ رساندند و البته موفقیت هایی نیز در این زمینه کسب کردند. گروه تروریستی داعش سرزمین ها را اشغال کرد و عده زیادی در کشور عراق و سوریه آواره شدند ولی به حول و قوه الهی اجازه ندادیم به کشورمان تعددی کنند.

وی تصریح کرد: ایران اسلامی وارد مرحله بالاتری از دفاع شده است و ما با مجاهدت های صورت گرفته شهدا و رزمندگان در دورتر از مرزهای کشورمان توطئه در حال شکل گیری را خنثی کردیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خطاب به دشمنان کشور تصریح کرد: با همه شیطنت هایی که انجام می دهید بدانید خون شهید صیاد شیرازی در رگ تک تک جوانان این کشور جاری است و اگر کسی بخواهد اشتباهی کرده و محاسبه غلطی انجام دهد با خیل جوانان و رزمندگانی مواجه است که سلاح آنها را ما تامین کرده و به لطف الهی پاسخ دندان شکنی به آنها خواهیم داد.

وی تاکید کرد: قدرت ملت ایران را کسی امتحان نکند.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ویژگی های اخلاقی شهید صیاد شرازی گفت: اولین و مهم ترین  ویژگی این شهید بزرگوار اخلاص او بود و در همه کارهایی که انجام می داد فقط رضایت الهی و اخلاص را مد نظر قرار می داد.

 وی ولایت مداری  را از دیگر ویژگی های شهید صیاد شیرازی اعلام کرد و افزود: این شهید عزیز بسیار تابع ولایت بود  و در کنار آن طلایه دار حفظ انسجام و وحدت در نیروهای مسلح بود.

حاتمی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به شعار سال «حمایت از کالای ایرانی» خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان شهروندان این کشور  نسبت به شعار امسال مسئولیت داریم که در تحقق این شعار گام برداریم و در تحقق این شعار بیشتراز مصرف کنندگان، این تولید کنندگان هستند که مسوولیت بیشتری دارند.

وی ادامه داد:تولید کنندگان توان رقابتی کالاهای خود را افزایش دهند و به لحاظ قیمت و کیفیت به استانداردهای لازم برسانند.

حاتمی با اشاره به ورود کالای قاچاق به کشور افزود:نباید افراد کالای  قاچاق خرید و فروش کنند، خرید کالای قاچاق اجحاف در حق کارگر ایرانی است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به ولایت مداری مردم آذربایجان و حضور در صحنه مردم منطقه درپاسداری از ارزش های دینی و انقلابی گفت: آذربایجان با قدرت و اقتدار از انقلاب پشتیبانی  کرده است.

وی افزود: آذربایجان دروازه ارتباط با بسیاری از کشورها است و داشتن بصیرت و  افکار بزرگ سیاسی و اجتماعی همیشه منشاء حرکت های بزرگی در تاریخ این انقلاب است.

حرکت های تاریخی مردم آذربایجان در ذهن ها ماندگار بوده و شخصیت های بسیار بزرگی همچون ستارخان و باقرخان در تاریخ این مردم می درخشد و در کنار آن نباید دلاوری های جان بر کفان لشگر عاشورا و لشگر پرافتخار و پرآوازه ۲۱ حمزه، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی آن را فراموش کرد.

منبع: دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *