پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۳
۵۷

همراهی سعودی‌ها و احمدی‌نژادی‌ها در اتهام به ایران

ریشه توهین حامیان فرقه بهار به شهدای مدافع حرم کجاست؟
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 603107
احمدی نژاد در جریان جنگ سوریه با تقلیل فتنه صهیونیستی شام به جنگ داخلی، آن را دعوای ملت سوریه با یکدیگر معرفی کرد و اینگونه نسخه بی طرفی در این خصوص را پیچید.
همراهی سعودی‌ها و احمدی‌نژادی‌ها در اتهام به ایران
به گزارش جهان نيوز، نامه ای که پسوندهای دهان پرکنی چون «انقلابی» را برای امضاکنندگان آن یدک می کشید، مملو از یاس و ناامیدی و خودکم‌بینی و توهین بود. این جوانان مدعی انقلابی(بخوانید احمدی‌نژادی)در نامه به رهبرانقلاب همچون تمام مستکبرین به قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه به عنوان میراث شهدای مدافع حرم تاختند و از این قدرت به عنوان«سلطه جویی منطقه ای» یاد کردند! 
 
توهین های فرقه احمدی‌نژاد به دستگاه های قانونی، آرمان های انقلابی و شخصیت های ارزشی چون قاسم سلیمانی تمامی ندارد. در آخرین مورد با نگاهی به نامه سرگشاده وهتاکانه معروف به 300نفر از حامیان احمدی‌نژاد به رهبرانقلاب می توان فاصله چنین افرادی با آرمان های انقلابی را به خوبی فهمید. نامه ای که تاجزاده از فعالان فتنه 88 ونزدیکان محمدخاتمی، نیز با خوشحالی از انتشار آن استقبال کرد.
 
در قسمتی از این نامه حامیان فرقه بهار با همنوایی با نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان به سیاست های منطقه ای ایران حمله کرده و آن رابه عنوان «سلطه جویی منطقه ای» معرفی کردند.  آنها در ادامه این نامه، کاهش محبوییت ایران در منطقه و جهان را از نتایج عمل به این «راهبرد غلط» معرفی کردند!
 
 این آدرس غلط موجب شد تا نماینده رهبرانقلاب در شورایعالی امنیت ملی به تندی به آن واکنش دهد. دکتر جلیلی  با واکنش به این اهانت ها گفت:
 «کسانی که جمهوری اسلامی را هم نوا با امریکا و اسلام امریکایی متهم به «سلطه جویی منطقه ای» می کنند آیا نباید از این تحلیل خود احساس شرم کنند؟ آیا تحلیل های همسو با امریکا و اسلام امریکایی را می توان بیان صادقانه از توصیف وضع موجود تلقی کرد؟...اگر نتانیاهو، ترامپ، ترزامی و بن سلمان ما را به «سلطه جویی منطقه ای» متهم می کنند برای آن است که دفاع رهبری و مردم ما از مردم مظلوم فلسطین را «سلطه جویی منطقه ای» می نامند. آنها دفاع از کشورهای منطقه را در برابر اشغالگری امریکا «سلطه جویی منطقه ای» می دانند، آنها مبارزه با پیاده نظام امریکا و رژیم صهیونیستی چون داعش را «سلطه جویی منطقه ای» می خوانند.»
 
اما این اهانت اقلیت احمدی‌نژادی به دستاورد شهدای مدافع حرم در منطقه ناشی از چیست؟
شکی نیست که سال 96 سال پیروزی های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران وشکست طرح های آمریکایی چون جنایت های داعش در سوریه، تجزیه کشورهای منطقه و جدایی طلبی کردستان عراق، درگیری های داخلی در لبنان و بریدن سر حزب الله بود. اما نتایج بدست آمده 180درجه خلاف خواست جبهه صهیونیستی-سعودی و آمریکایی درآمد. اتفاقی که منجر به عصبانیت شدید دشمنان شده است تا جاییکه ولیعهد جوان عربستان با اتهام‌زنی، ایران را به آلمان نازی تشبیه می کند که درصدد «سلطه جویی منطقه ای» است. این ادبیات توسط آمریکا و اروپا هم دامن زده می شود و در نهایت فرقه احمدی نژای د نیز با آن همراهی میکند.
 
راهبرد نظام از شروع بیداری اسلامی در منطقه و فتنه شام با مخالفت خوانی رئیس دولت وقت و حلقه اطرافیان احمدی نژاد رو به رو شد. مواضع احمدی نژاد و یارغار او یعنی اسفندیار رحیم مشایی در خصوص فتنه سوریه صراحتا خبر از مخالفت آنها در حمایت از سوریه می دهد.
 
احمدی نژاد در جریان جنگ سوریه با تقلیل فتنه بزرگ شام به جنگ داخلی، آن را دعوای ملت سوریه با یکدیگر معرفی کرد و اینگونه نسخه بی طرفی در این خصوص را پیچید. این صحبت ها در اردیبهشت 1391 در حالی بود که بیش از یک سال از شروع این بحران گذشته بود و ذات خشن تروریست ها و فتنه خارجی طراحی شده برای محور مقاومت خود را نشان داده بود.
 
احمدی نژاد در مصاحبه مهرماه سال 91 با الجزیره با طفره رفتن و عدم حمایت از سوریه مدعی می شود: ««سوریه دوستان بسیاری دارد که قبل از ما به کمک او بشتابند» 
 
احمدی نژاد به حدی با حضور ایران در سوریه و مقابله با طراحی صهیونیست ها جدیت دارد که حتی در اوج جنایت داعش در سوریه در یک سخنرانی دخالت در این جنگ را شیطانی خواند. صوت زیر مربوط به مرداد ماه سال ۹۵ است. زمانی که داعش در اوج قدرت بود. او میگوید دو طرف درگیری از آمریکا اسلحه می خرند پس شیطانی هستند.
 
اسفندیار رحیم مشایی هم در جلسه شورای اطلاع رسانی دولت در این خصوص صحبت هایی کرد که ترس و سردرگمی در آن موج می زند. مشایی با اشاره به جنگ سوریه و صف کشی جبهه دشمنان علیه این کشور، دولت را از اعلام موضع در این خصوص نهی می کند و آن را خلاف منافع ملی معرفی می کند.
 
مشایی که مشخص نبود چه مسئولیتی در دولت دارد که اعلام می کند «دولت موضع بدون ملاحظه در مورد سوریه را اشتباه می‌داند» می گوید: «در شرایطی قرار داریم که مخالفان و معارضان به یک قدرت تبدیل شده‌اند. در صحنه عمل توانستند اقدامات موثر و چشم‌گیری انجام دهند. در نشست‌هایی با حضور بیش از ۱۳۰ کشور، مخالفان به رسمیت شناخته شده‌اند. وضعیت مطلوب نیست. ما در کشور باید مراقبت کنیم حرف‌هایی که می‌زنیم، منافع کشور را تأمین کند و خدای نکرده بهانه‌ای برای زیر سوال بردن موقعیت و منافع ما ندهد.»
 
 او در موضعی انفعالی و عجیب، مخفی کردن حمایت ایران از مردم سوریه ومحور مقاومت را تجویز کرده و ادامه می دهد: «اگر ادبیات ما به گونه‌ای باشد که نشان دهد ایران نقشی دارد، در واقع خط تبلیغی غرب را مورد پشتیبانی قرار می‌دهد. ما باید همه ملاحظات را داشته باشیم چون نمی‌دانیم چه اتفاقی در سوریه می‌افتد.»
 
وی صراحتا بیان می کند که نباید در مقابل جبهه جهانی(یعنی خواست آمریکا و اروپا) قرار بگیریم. مشایی حتی از همان ابتدا قافیه را باخته و از عواقب شکست ایران در سوریه می گوید: «نباید کاری کنیم که معنایش این باشد که جبهه جهانی تصمیم گرفته که حکومت عوض بشود و ایران به هیچ وجه در این مساله نه تنها همراهی نکرده بلکه به پشتیبانی از یک حکومت غیر مردمی به پاخواسته، دخالت کرده و ایستاده اما سرانجام شکست خورده است.»
 
ماجرای سکوت احمدی نژاد در مقابل طراحی سعودی-صهیونیستی
مشایی آشکارا از نظر احمدی نژاد در خصوص سوریه پرده بر میدارد. او ماجرای حضور احمدی نژاد در سازمان همکاری های اسلامی به رهبری عربستان و عدم موضع گیری قاطع در حمایت از نظام حاکم در سوریه را با افتخار بیان کرده و انتقاداتی که در همان زمان در این خصوص شد را با خوشحالی تعریف می کند: « آقای احمدی‌نژاد شرکت کردند و یک سری به صحبت‌های احمدی‌نژاد ایراد گرفتند که باید می‌گفت که بشار اسد باید بماند و به هیچ وجه ما قبول نمی‌کنیم که برود و شما(سعودی و متحدانش) هر کاری بکنید، ما هستیم. همه جهان علیه بشار بسیج شده؛ ایران کنار اسد بایستد و همه جهان بخواهند عوض شود، قابل تعویض نیست. »
 
توهین به سردارمقاومت
جریانی که ورود به فتنه سوریه و مبارزه با تروریست ها را شیطانی می دانست اما بعد از 7سال از تلاش نیروهای انقلابی و جان فشانی های مدافعان حرم، در اقدامی برنامه ریزی شده به سردارحاج قاسم سلیمانی بدترین اهانت ها را می کند وبرچسب «قهرمان پلاستیکی» را به ایشان می دهد تا انتقام سیاست هایی که به مذاق فرقه شان خوش نمی آید را بگیرد.
 
یکی از سمپات های این فرقه برای پوشش چنین خط رسانه ای، قاسم سلیمانی را «قهرمان پلاستیکی» و مدافعان حرم را «تفنگداران جمهوری اسلامی» خطاب کرده و در ادعایی سبک مغزانه می‌گوید: «حضور نظامی» ایران در منطقه برای آن است که بر عقب‌نشینی هسته‌ای سرپوش گذاشته شود. او به بهترین وجه ممکن، نظرات قطب‌های فکری خود درباره سوریه و مدافعان حرم را به نمایش گذاشته است و منافقانه بودن پیام تبریک احمدی‌نژاد به سردار سلیمانی در هنگام نابودی داعش و شرکت در مراسم تشییع شهید حججی و مدافعان حرم را به خوبی نمایان کرده است.
 
با همه دشمنی های این فرقه با قدرت منطقه ای ایران، احمدی نژاد در اقدامی نفاق گونه پیام تبریکی خطاب به سردارمقاومت صادر می کند. وی در سال های گذشته سعی زیادی کرده تا در یادواره ها و مراسم های شهدای مدافع حرم به سخنرانی بپردازد، شهدایی که دفاع از حرم اهل بیت و حضور مجاهدانه در سوریه برای حفظ محور مقاومت را برخلاف احمدی نژاد الهی و برحسب تکلیف می دانند.
 
سردار حمید محبی، جانشین اطلاعات نیروی زمینی سپاه در خصوص پاپس کشیدن احمدیب نژاد در موضوع سوریه می گوید:
 
«زمانی که جنگ و شورش به دروازه‌ها و خیابان‌های دمشق کشید برخی از مسئولان ما نیز پا پس کشیدند و رییس جمهور وقت آقای احمدی‌نژاد هم می‌گفتند که دیگر در سوریه هزینه نکنیم زیرا کار بشار اسد تمام شده است، ما سال‌ها با روسیه بر سر این موضوع اختلاف نظر داشتیم که باید از شخص بشار اسد حمایت کنیم، در حالی که روس‌ها بر این عقیده بودند که باید از حکومت طیف اسد حتی اگر شده بدون اسد و با فرد دیگری حمایت کنیم. وقتی این موضوع را به مقام معظم رهبری گفتیم حضرت آقا فرمودند اگر یک گام عقب بکشیم باید در گام‌های بعدی نیز کوتاه بیاییم.»
 
جلیلی دبیر وقت شورایعالی امنیت ملی در تاریخ 7 مرداد 95 در یادواره شهدای مسجد لولاگر تهران نیز در این خصوص می گوید: 
 
«زمانی که جنگ سوریه شروع شد (همزمان با دولت دهم) خیلی ها آن ابتدا دچار تردید شدند که باید به سوریه کمک کنیم یا نه ولی جوانان مدافع حرم و بصیر ما در این مسیر تردید به خود راه ندادند، نترسیدند و آن حماسه های بزرگ را خلق کردند.»
 
کانال منتسب به فرقه بهار با انتشار بخشی از یک مصاحبه با علی کورانی، راز عدم حمایت از بشار اسد و شیطانی دانستن جنگ سوریه و ارسال پیام محبت آمیز به پادشاهان یمن و اردن توسط احمدی‌نژاد را بر ملا کرد!
 
 
بی‌میل به سوریه، مایل به دربار یمن و اردن!
بی میلی احمدی نژاد و حلقه بسته و کوچک او به حمایت از مردم و نظام سوریه در قبال دشمنی های آمریکا در حالی بود که او نگاه ویژه ای به رژیم های بدنام یمن و اردن داشت.
 
احمدی‌نژاد در مرداد ۸۹ طی احکامی اسفنديار رحيم‌مشايی را به عنوان نماينده ويژه رييس‌جمهور در امور خاورميانه، حميد بقايی را به عنوان نماينده ويژه رييس‌جمهور در امور آسيا، محمدمهدی آخوندزاده را به عنوان نماينده ويژه رييس‌جمهور در امور دريای خزر و ابوالفضل زهره‌وند را به عنوان نماينده ويژه رييس جمهور در امور افغانستان منصوب کرد.
 
او خطاب به بقایی نوشته بود «نظر به تعهد، دانش و تجارب مفيد جنابعالي، به موجب اين حكم به عنوان نماينده ويژه رييس‌جمهور در امور آسيا منصوب مي‌شويد»! جای سوال جدی است که آقای بقایی چه دانش و تجربه‌ای در امور دیپلماسی داشته است؟
 
سه ماه بعد و پیرو این حکم، بقایی در آذر ۸۹ پیام ویژه احمدی‌نژاد را به «علی عبدالله صالح» تقدیم کرد و با او به عنوان کشور دوست و  برادر گفتگو کرد. این دیدار در حالی بود که یک و نیم سال بود هیچ مقامی از دو کشور با یکدیگر ملاقات نداشتند و «عبدالله صالح» بارها ایران را به دخالت در امور داخلی یمن و حمایت از حوثی‌ها متهم کرده بود!
 
این اتفاقات در حالی بود که احمدی‌نژاد علیرغم سیاست‌های روشن نظام و جبهه مقاومت، هیچگاه حاضر نشد با دولت بشار اسد ارتباطی حتی در سطح نمایندگی برقرار کند.
 
این اقدامات که با احکام انتصاب احمدی‌نژاد برای مشایی و بقایی به عنوان نمایندگان ویژه رییس جمهور در امور خاورمیانه و آسیا انجام می‌گرفت، به وضوح با سیاست نظام در پروژه بیداری اسلامی متفاوت بود. جدای از آن که مشایی و بقایی بدون یک روز سابقه دیپلماتیک، حائز چنین مسئولیت‌هایی می‌شدند. این اقدامات البته توسط رهبر انقلاب با تذکر رو برو شد. رهبر انقلاب در شهریور ۸۹ به این نحوه موازی‌کاری احمدی‌نژاد در سیاست خارجی واکنش نشان دادند:
 
«یک مسئله‌ی دیگر هم در مدیریتهای دولتی، کار موازی است. در دولت نباید کارهای موازی انجام بگیرد... تناقض در تصمیم‌گیریها به وجود می‌آید - وقتی دو دستگاه مسئول یک کاری هستند، این یک تصمیم میگیرد، آن هم یک تصمیم دیگر میگیرد - و رابعاً از همه بالاتر، مسئولیت لوث میشود. فرض کنید توی فلان مسئله‌ی اقتصادی یا مسئله‌ی فرهنگی یا مسئله‌ی سیاست خارجی یا هرچه، اگر چنانچه یک مشکلی پیش بیاید، مسئولیت لوث میشود. وقتی کار موازی انجام گرفت، مسئولیت لوث میشود... در داخل دولت، دیگر نبایستی از این موازیکاریها به وجود بیاید. حالا یک موارد خاصی هست؛ اما کلیاش این است که موازیکاری خوب نیست.»
 
پس از بقایی، مشایی نیز بعنوان نماینده ویژه رییس جمهور راهی دربار پادشاه اردن شد تا پیام تحکیم روابط! با پادشاه اردن را به او برساند. بعدا نیز مشخص شد که مشایی در این دیدار از او برای شرکت در جشن نوروز در تخت جمشید دعوت کرده است که البته وزرای خارجه ایران (متکی و صالحی) از آن ابراز بی‌اطلاعی کردند. همه اینها در زمانی بود که آقای احمدی‌نژاد در مصاحبه‌های رسمی خود از حمایت از سوریه امتناع می‌کرد.
 
حالا که تئوری پردازی های مشایی و احمدی نژاد و پیش گویی های غیرمتخصصانه آنان از وضعیت سوریه جواب نداده است به خوبی می توان به چرایی دشمنی احمدی نژادی ها با سیاست های منطقه ای ایران وهمصدایی آنها با آمریکا-رژیم صهیونیستی و سعودی هاپاسخ داد و منظور قسمتی از نامه هتاکانه آنها به رهبرانقلاب که پرچمدار مقاومت بوده است را متوجه شد.
 
امام راحل، این مبارز راستین عدالت خواهی، سال ها قبل ضمن ترسیم راهبرد سیاست خارجی جمهوری اسلامی، پاسخ کسانی که جمهوری اسلامی را به سیاست «سلطه طلبی» متهم می نمایند را اینگونه فریاد زده اند:
 
  البته ما این واقعیت و حقیقت را در سیاست خارجی و بین الملل اسلامی مان بارهااعلام نموده ایم كه درصدد گسترش نفوذ اسلام در جهان و كم كردن سلطه جهانخواران بوده و هستیم. حال اگر نوكران امریكا نام این سیاست را توسعه طلبی و تفكر تشكیل امپراتوری بزرگ می‌گذارند، از آن باكی نداریم و استقبال می‌كنیم. ما درصددخشكانیدن ریشه ‌های فاسد صهیونیزم، سرمایه داری و كمونیزم در جهان هستیم. ماتصمیم گرفته ایم، به لطف و عنایت خداوند بزرگ، نظامهایی را كه بر این سه پایه استوارگردیده اند نابود كنیم ؛ و نظام اسلام رسول الله - صلی الله علیه و آله و سلم - را در جهان استكبار ترویج نماییم. و دیر یا زود ملت‌های دربند شاهد آن خواهند بود. ما با تمام وجود از گسترش باجخواهی و مصونیت كارگزاران امریكایی، حتی اگر با مبارزه قهرآمیز هم شده باشد، جلوگیری می‌كنیم. ان شاءالله ما نخواهیم گذاشت از كعبه و حج، این منبربزرگی كه بر بلندای بام انسانیت باید صدای مظلومان را به همه عالم منعكس سازد وآوای توحید را طنین اندازد، صدای سازش با امریكا و شوروی و كفر و شرك نواخته شود. و از خدا می‌خواهیم كه این قدرت را به ما ارزانی دارد كه نه تنها از كعبه مسلمین، كه از كلیسا‌های جهان نیز ناقوس مرگ امریكا و شوروی را به صدا درآوریم .

منبع: رجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر روز بیشتر ... بیرون می زند چون که دکتر احمدی نژاد سالهاست آنرا رو کرده و خودتان دارید هی همش می زنید با این وصله ها جز اینکه چهره واقعی خودتان را نشان دهید چیز دیگری عایدتان نمی شود!!!!!!
hossein
Iran, Islamic Republic of
بس کن دیگه جهان نیوز هر روز داری یه حرف نامربوط به احمدی نژاد میزنی .این همه موضوع .احمدی نژاد کارش خیلی درسته
Iran, Islamic Republic of
آقا فرمود اصلی فرعی کنید اما جهان و بقیه گوش نمیدهند!
Iran, Islamic Republic of
دوست گرامی ، پاسخ سئوال با بد دهنی و اتهام و لجن پراکنی باعث اقناع نمی شود. لطف فرمایید و آنچه اشتباه می دانید به انفراد ذکر کنید و پاسخ دهید. این روش قرآن کریم است.
قرآن کریم استهزا کنندگان را نادان خطاب می کند. لطفا از استهزا بپرهیزید و پاسخ منطقی ارائه دهید.
Iran, Islamic Republic of
کدام سوال
Iran, Islamic Republic of
چرا دادگاه ها علنی نیست؟ چرا عدالت بیش از یک معنی دارد؟ ...
Iran, Islamic Republic of
مگه مطلبی در دادگاه بیان شده که جناب احمدی نژاد و بقایی در بیرون علنی نکرده باشن
این همه کج فهمی و دنباله روی کورکورانه تا کی ؟؟؟
...
تندیس
Iran, Islamic Republic of
قران راه نجات را اعتصام به حبل الله میداند و حبل الله چیزی نیست الا سلسله جلیله ولایت که از الله شروع میشود و به ائمه ختم میشود و در غیبت امام معصوم ولی فقیه ادامه حبل الله است . آنچه ما دیده ایم این بوده که هر که از حبل الله برید به حبل الشیطان متصل شد و راه سومی ندارد . قران میفرماید « الله ولی الذین آمنوا یخرجهم من الظلمات الی نور والذین کفروا اولیائهم الطاغوت یخرجونهم من نور الی الظلمات اولئک اصحاب النار هم خالدون » خدا ولی مومنین است و آنها را از ظلمتها به سوی نور میبرد اما کسانی که کفران کنند طاغوت ولی آنها میشود و انها را از نور به ظلمت کده ها میکشاند . آنها همنشینان جاودانه آتشند.
Iran, Islamic Republic of
حبل الله يعني عدالت ساده زيستي مساوات برابري فرياد بر سر ظالم دفاع إز مظلوم نه إشرافي گري اختلاف طبقاتي رانت دروع تهمت بهتان غارت بيت المال استفاده ابزاري إز دين و اسلام آمار بالآي طلاق بيكاري ركود فساد أين تمسك به حبل الله أين ؟ بر أساس حبل الله هر جا هر كسي به خصوص مسؤولان خطابي كرد وانت إيجاد كرد به ليت المال دست زراري كرد و ...بايد زِد توي سرش بايد در نطفه خفه آش كرد الان مسؤولان و خانه هاي ميلياردي ماشين هاي آن چناني آينده بچه ها يشان تضمين آن وقت هوكي مي گوهر جرا مي گويند زنداني تكليف فاضل لاريجاني حسين فريدون برادر جهانگيري مع در جايه نوروز أتلق بازرگاني شركت كرد چه شد ؟آيا حبل الله يعني أين ها ؟چام هر كسي دغدغه دَارد منتقد أين وضع است مي شود ضد نظام ؟تو را به خدا به تقسيمبندي هاي جناحيتون كه هر كي بر خلاف تفكر شما حرف بزند مي شود شيطان دست برداريد و حبل الله زا درذهن جويندگان حقيقت خراب تكنيد خداوند به همه عقل داده برأي تشخيص درست إز غلط شما ها أين حجت نهان را تخطه تكنيد چون با مراجعه به سيره و عملكرد حجت آشكار كه همان پيامبران و إمامان معصوم هستند حق زا إز باطل تشخيص مي دهند و مي دانند با توجه به عملكرد مسؤولان كي مصداق رحمان و كي مصداق شيطان است
Iran, Islamic Republic of
...
آنکه ولایت خدا را پذیرفت، کارهایش رنگ خدایى پیدا مى‏کند. «صبغة اللّه»
براى خود رهبرى الهى برمى‏گزیند. «ان‏اللّه قد بعث لکم طالوت ملکاً»
راهش روشن، آینده‏اش معلوم و به کارهایش دلگرم است. «یهدیم ربّهم بایمانهم» ، «انّا الیه راجعون» ، «لانضیع اجرالمحسنین»
در جنگ‏ها و سختى‏ها به یارى خدا چشم دوخته و از قدرت‏هاى غیر خدایى نمى‏هراسد. «فزادهم ایماناً»
از مرگ نمى‏ترسد و کشته شدن در تحت ولایت الهى راسعادت مى‏داند. امام حسین علیه السلام فرمود: «انّى لا ارى الموت الاّ السعادة».
تنهایى در زندگى براى او تلخ و ناگوار نیست، چون مى‏داند او زیر نظر خداوند است. «ان اللّه معنا»
از انفاق و خرج کردن مال نگران نیست، چون مال خود را به ولى خود مى‏سپارد. «یقرض اللّه قرضاً حسناً»
تبلیغات منفى در او بى اثر است، چون دل به وعده‏هاى حتمى الهى داده است: «والعاقبة للمتّقین»
غیر از خدا همه چیز در نظر او کوچک است. امام على علیه السلام فرمود: «عظم الخالق فى أنفسهم فصغر مادونه فى أعینهم...».
از قوانین و دستورات متعدّد متحیّر نمى‏شود، چون او تنها قانون خدا را پذیرفته و فقط به آن مى‏اندیشد. و اگر صدها راه درآمد برایش باز شود تنها با معیار الهى آن راهى را انتخاب مى‏کند که خداوند معیّن کرده است. «ومن لم یحکم بماانزل‏اللّه»
Iran, Islamic Republic of
ملاک اینها که شما می گوییدچیست.اشرافی گری؟وطن فروشی در سایه قانون های خود ساخته ؟ملاک را چه کسی تایین می کند.؟ایا با مردم بودن .ساده زیستی .زد استعمار بودن از نظر شما در حزب شیطان بودن است.اما اشرافی گری.وریاکاری وبازی دادن مردم با ابزار های قدرت فقط به خاطر این که هیچ حرفی نمی زنند و فقط کار خودشان را می کنند در مسیر ولایت که بعد به قول شما به ائمه ختم میشود....
ايرج
Iran, Islamic Republic of
حبل الله شاخص داره
ساده زيستي عدالتخواهي ظلم ستيزي تقوي
ک
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 6سال جلوی غرب ایستاد
مقاومت کرد
2 سال آخر با کودتای ارزی مشترک داخلی و خارجی از او انتقام گرفتند
Iran, Islamic Republic of
هشت سال یا بهتر بگوییم تمام عمر جلوی غرب ایستاد .رسانه های غربی فریب کارند چون می دانند حمایت انها از یک فرد می تواند در دل خزب اللهی ها شک ایجاد کند از او حمایت می کنند.چطور است وقت احمدی نژاد .رسانه های غربی .عربی می شوند ملاک در بقیه مواقع دروغ پرداز .انها فقط با ان افرادی که داخل دل جان به انها داده اند کار ندارند .برعکس رسانه های ما که فقط اهل سیاست زده گی هستند نه فکر واندیشه .که بدانند تخریب چهره ای مثل احمدی نژاد انهم با جرمهای مثل فساد و همراهی با وهابیت تیر خلاصی است به کل جریانی که چشم به اصلاح واقعی این کشور در مسیر انسانهای ساده زیست و وفادار به ارمانها دارند.رسانه های غربی برای چیزی که امروز می گویند چند سال پیش برنامه ریزی کرده اند.برای همین هم بیشتر مورد اقبال اند چون اهل فکر و اندیشه هستند حالا در راه اشتباه.شما رسانه های اصولگرا هر موقع مصلحت شما باشد انها را مرجع قرار می دهید.هر موقع به ضرر شما باشد انها بد هستند.این ره که می روید به ترکستان است
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد 6سال جلوی غرب ایستاد
مقاومت کرد
2 سال آخر روش اصلاح طلب ها رو پیش گرفت و از خط اسلام بیرون رفت.
Iran, Islamic Republic of
به من میگفتن شما یه جوری هستین الان میفهمم چه جوری هستین واقعا متاسفم .
برای شعور مردم ارزش قائل باشید .
Iran, Islamic Republic of
پس بجنگید تا آخرین سنگرها هم توسط دشمنان فتح شود ،در کدام عالم سیر می کنید که اینقدر بر طبل جنگ میگویید؟ چرا نمی خواهید قبول کنید دخالت ایران در سوریه فقط خسارت محض بود؟ چرا فک میکنید ایران باید حامی همه کشورهای منطقه باشد و تمام سرمایه مادی و معنوی خود را در این راه هزینه کند؟ تا کی اعصاب و روان ملت ایران با جنگ و خونریزی فرسوده شود؟ آیا وقت آن نرسیده که مملکت بعد از چهل سال روی آرامش ببیند و سران نظام به جای دخالت در منطقه مشکلات کشور را حل کنن؟ از این همه دخالت ایران در منطقه غیر کشتار و آوارگی و بدبختی چه نتیجه ای حاصل شده؟
محمد رضائیان
Iran, Islamic Republic of
چقدر خوب بود برخی ها یک مقدار قوه فکرشان را بکار می انداختند از بس که در امنیت سیر می کنند از راحتی خیال این حرفها را می زنند مرد حسابی فکر می کنی اگر ما آنجا نباشیم داعشی ها و دشمنان همینجوری آرام می شینند. زمان جنگ بچه ها با خون خودشون ارامش را به کشور داده بودند و یک عده خوش خیال کارهای دیکر می کردند بابا عقل تو اکبند به عزرائیل نده یک کم بازش کن و فکر کن.اقلا به این فکر کن که برای ناموس خودمون هم که شده چرا تا الان در ایران اتفاقی که در دیگر کشورها افتاده نمی افته. البته بعید می دانم فکر کنی اما اگر شدن یک مطالعه کوچیک هم بکن.
Iran, Islamic Republic of
آقاي تئوريسين اردن بغل گوش سوريه اس
هيچ كجا هم دخالت نكرده تو سوريه
الان داعش اونجاس؟
مردمش امنيت ندارن؟
تحليلهاي آبكي به درد مردم اين دوره نمي خوره :)
Iran, Islamic Republic of
جنگ طلب کسی است که از آن سر دنیا می آید و در منطقه ما جنگ راه میندازد.خسارت زمانی است که شهرها وزیر ساختهای کشور براثر جنگ از بین برود.نظام اسلامی حامی مستضعفین است نه همه کشورهای منطقه.اگر دشمنان بگذارند روی آرامش را خواهیم دید.باید به آمریکا و اذناب خارجی وداخلی آنها اعتراض کنید.کشتار و اوارگی حاصل دخالتهای آمریکا وهمراهانش است نه ایران.سرخودرا بالا بگیرید می بینید.
شماها يا واقعا" شعور سياسي نداريد و گرگها و كفتارهاي خون آشام حاكم بر دنيا را گوسفنداني مظلوم و بي ضر ميبينيدكه كاري به كسي نداشته و در مراتع خود به چريدن مشغولند و اين ما ايرانيها هستيم كه به مراتع آنها چشم طمع دوخته به آنها ظلم مي كنيم!! ويا خودتون رو به نفهمي و جهالت زده ايد تا اين جهالت و حماقت را به ديگران هم منتقل نمائيد.
حتي يك نوجوان 16-15 ساله دبيرستاني هم كه كمترين آشنائي با الفباي سياست و نوع رفتار و گفتار دولت نامردان وحشي حاكم بر اروپا و آمريكا و سرزمين غصب شده فلسطين داشته باشد, كاملا" درك مي كند و متوجه مي شود كه هدف اصلي تروريست پروري غربيها و صهيونيستها و حمايت همه جانبه از اين وحشيهاي احمق براي راه انداختن درياي خون در كشورهاي همراه و همپيمان با ايران , اين است كه ابتدا اين دولتها را از ميدان به در كرده و وقتي كه ايران تنها شد به خيال خودشان با خيال راحت به ايران حمله كنندو كار ملت ايران را يكسره سازند.!
مطمئن باشيد اگر اينها توانائي حمله مستقيم به ايران را در خود مي ديدند حتي يك لحظه هم به خودشون ترديد راه نداده و به ما حمله مي كردندو ديگه احتياجي به حمله به سوريه وعراق و يمن و ...نداشتند.
حتما" يادتون نرفته كه حتي تا تهران و حمله به ساختمان مجلس شوراي اسلامي ايران هم آمدند.. در عراق هم تا 40-30 كيلومتري مرزهاي ايران پيشروي كردند . اما همين افراد باغيرتي كه شماها با نامردي تمام , آنها را متهم به جنگيدن براي دريافت پول كرده و ميكنيد, به عراق رفتند با سر و سامان دادن به نيروهاي بسيج مردمي عراق ,شانه به شانه آنها با كفتارهاي وهابي جنگيدند و با نثار جان خود , نه تنها آن وحشيهاي خبيث آدمكش را از مرزهاي ايران دور ساختند,بلكه از كل كشور عراق بيرون كردند.
Iran, Islamic Republic of
درد و بلات بخوره تو سر حلقه انحرافی و همه طرفدارای افساد طلبش.
ببين خوش غيرت! تو اصلا" به خودت ناراحتي راه نده و اعصابتو خرد نكن! ممكنه برا سلامتيت مضر باشه! هروقت اومدن بهت گفتن تو هم بايد به سوريه بري و با آدمكشهاي حرفه اي تحت حمايت آمريكا و انگليس و ساير غربيهايي كه شما جماعت عاشقشون هستين , بجنگي ,اون موقع هرچي دلت خواست چرت و پرت بگو!!
...
خدایا چشم و زبان و عقل رو از انسان مگیر
Iran, Islamic Republic of
لطفا سری به سایت های ورزشی بزنید مجبور نیستید در مورد چیزی که اطلاعات ندارید نظر بدهید.در سال 2007 در ابهای المان امریکاه وهم پیمانانش مانوری برگزار کردند برای حمله به ایران از دریا که برای ترس ازقایقهای تند رو که خودشان را انتحاری به ناوها بکوبند 35 درصد پیش بینی شکست کردند واز راه زمینی افغانستان که بخاطر مسافت زیاد با تهران عملا گزینه خوبی برای حمله به ایران نبود عراق هم که دست شیعیان افتاده بود و عملا هرکس می خواست از عراق به ایران حمله کند بایدمواظب شیعیان عراق و همچنین سوریه باشد.بهترین گزینه کشور ترکیه و اذربایجان بود بخاطر نزدیکی به تهران.برای این کار باید حکومت سوریه عوض می شد که از جانب سوریه و همچنین حزب الله خیالشان که در صورت حمله به ایران جبهه ای از پشت سر باز کنند راحت باشد برای همین تروریست را در سوریه پرورش دادند.و همچنین از بین بردن یک متحد سنتی ایران در منطقه و تضعیف ایران.فلسفه جنگ در سوریه برای این بود برادر من.
Iran, Islamic Republic of
دست پا زدن افول گرایان برای نجات چیزی جز فرو رفتن در باتلاق نیست
درود بر دکتر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
خود كرده را تدبير نيست داداش ! اوس محموت الآن حكم تف سر بالا را داره براى شما، چاره اى نداريد بايد تحملش كنيد ، ما كه از اول معتقد بوديم اين بابا مهره است، در مقابل يه عده بادمجون دور قاب چين و اونهائى كه از قبل محموت به آلاف و الوف رسيدند لودگى مى كردند و به هزار و يك اتهام محكوم مون ميكردند ، شما اصول سوارها به بقيه دوستداران انقلاب خيلى ظلم كرديد بايد اوس محموت بيش از اينها باعث آبروتون بشه، خدا جاى حق نشسته ...
چرا چرت و پرت ميگي؟!
احمدي نژاد به هيچ وجه از ابتدا مهره كسي نبود.فقط بزرگترين عيبي كه داشت اعتماد به نفس بيش از حد اوبود كه از همين ناحيه هم ضربه خورد و دچار اشتباه و افتادن در مسير غلط شد....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژادتنها رئیس جمهور دردنیا است که در سازمان ملل به ساختار ان اعتراض کرده است .چطور ممکن است شخصی تا مرز اسرائیل به خاطر اعتراض ونشان دادن مقاومت برود وحالا اورا به خاطر گفتن واقعیات اینطوری بایکوت کنند؟
Iran, Islamic Republic of
خوارج هم در مورد قرآن بر سرنیزه کردن سپاه معاویه، همین نظر شما رو داشتند!
Iran, Islamic Republic of
اصولگراها هم حالا نامه به رهبری نوشتن را بر سر نیزه کرده اند.وکلا با تعبیر های عجیب و غریب می خواهند رهبری بسازند که مورد نظر خودشان است...اما خدا را شکر که خدا مردی بزرگ و اهل تقوی را رهبر این کشور قرار داده.مقام رهبری می فرمایند از خود بنده هم انتقاد کنید بعد اینها نامه های احمدی نژاد را پیرهن عثمان کرده اند.و به جامعه اینطور القا می کنند که انها از همه بیشتر به رهبر نزدیک تر هستند. در حالی که رهبر تا حالا بارها فرموده اند که ایشان سخن پنهانی با مردم ندارد.واگر خود ایشان بخواهد چیزی را با مردم بگوید مستقیم می گوید.بنده نمی دانم اصولگراها چرا فکر می کنند انها نماینده رهبری هستند بقیه ضد ولایت فقیه.
با منطق جهان نیوز که فقط خودش و خودش را قبول داره و دچار کیش شخصیت شده کسی توی چنبره و چتر انقلاب باقی نمی مونه.کاش همتون یکصدم احمدی نژاد جربزه و جرات مبارزه با اسراییل را داشتین
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعآ انقلابی و دوستدار محرومین است.
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد واقعآ انقلابی و دوستدار محرومین بود. ولی حیف دیگه نیست ...
ایرج
Iran, Islamic Republic of
ولی حیف که دیگه نیست !!!!!!!!!!!
...
Iran, Islamic Republic of
کجای نامه به مدافعان حرم توهین کردند.چرا اینقدر دروغ می گویید.کجای نامه امده چرا در منطقه حضور دارید.واقعا وقاحت هم حدی دارد.احمدی نژاد یک جا از طرف مخالفان محکوم است که پولها را در غزه و لبنان وسوریه خرج کرده.حالا متهم است که با عربستان هم پیاله شده.جالب است این اتهام را کسانی می زنند که حالا با شعار دهندگان نه غزه نه لبنان دور هم دارند خوش می گزرانند.واقعا وقاحت حدی دارد.بله بقشی از سیاست منطقه ایران قابل نقد است مثل مدارا کردن و باج دادن وساکت نشستن در مقابل عربستان .که گستاخی را ازحد گزرانده.یا عراق که احتمالا دوباره از دست رفت.عراقی که ما با حزینه کردن از ترورست ها پاکش کردیم حالا از شاه عربستان دعوت می کند تا به ان کشور سفر کند ایا این سیاست قابل نقد نیست.درمورد لبنان هم حالا حزب الله در ضعیف ترین موضع تو این پانزده سال قرارگرفته. این از ضعف سیاست منطقه ای ما نیست.وزیر امور خارجه ما که همیشه در امریکا و اروپا حضور دارد.با منطقه کاری ندارد
سیدی
Iran, Islamic Republic of
بنده زمان انتخابات ، منزل مسکونی خود را ستاد انتخاباتی احمدی نژاد قرار دادم و علیرغم بی پولی ، از هزینه های زندگی ام زدم و برای ایشان هزینه کردم چون ایشان را سرباز ولایت می‌دانستم ، و خیلی ها هم مثل بنده همین نوع کارها را کردند ، بزرگترین خیانت احمدی نژاد حرام کردن رای مردم بود ، مردمی که در دفاع از آرائشان در جریان فتنه کتک هم خوردند تا این آقا بر کرسی ریاست جمهوری تکیه کند و نام او را هم مردمی نژاد نهادیم ، ولی او به مردم و رهبری که ولی نعمتش بودند خیانت کرد ، و امروز مشغول سواری دادن به شیطان است ، و زبان فتنه گران را به روی ما دراز کرد که دیدید ما راست می‌گفتیم !!! در حالیکه او امروز در زمین فتنه گران بازی میکند ، بیچاره نمی‌داند که دیروز رای حزب الله و مردم انقلابی را در پشت سرش داشت ، و امروز رای ضد انقلاب و فتنه گران را .
Iran, Islamic Republic of
به خاطر این از بعضی کلمات استفاده کردم که لیاقت این اقا با کامت سراسر توهینش به مردم است.از بقیه خواننده ها عذر خواهی می کنم شما یا دروغ می گویید.یا خانه شما هم بالای شهر تهران است.البته خوب بازم دروغ می گویید.چون احمدی نژاد با بالا شهریها کاری ندارد. کمی هم از پیله خودتان خارج شوید و با مردم زندگی کنید تا ببینید چه خبراست.احمدی نژاد با وقتی که انتخاب شد در دور دوم از ان رای ده درصد ریزش داشته اما از انسانهایی که کسی را نمی دیدند که حرف دلشان را بزند سی درصد جذب او شده اند.اگر اینقدر فتنه گر در یک کشور باشد که دیگر هیچ فاتحه ان کشور را باید خواند.دوره شما افرادی که با مغزهای پوسیده هنوز هم فکر می کنید ایران مملکتی است با درجه بیسوادی بالا که هر چه شما وهمفکرانتان بگویید قبول کنند گذشته.دیگر هر کس یک رسانه قوی مثل موبایل در دست دارد.ولی شما هنوز اندر خم یک کوچه اید.بعد شما در حال حاضر با فتنه گران در یک جبهه دارید به احمدی نژاد حمله می کنید .اگر مخالفان احمدی نژاد در ان انتخابات فتنه گر بودند.چطور شد حالا که با شما هم عقیده هستند فکر نمی کنید چرا با فتنه گران در یک صف ایستاده اید.و طرف فتنه گران که هنوز تغییر نکرده.حتما احمدی نژاد همان ارمان ها را دنبال می کند که فتنه گران به اضافه شمااهل بصیرت در مقابلش صف ارایی کرده اید.کمی فکر کنید.وهابیت هم خودش را محق می داند.چون اهل فکر کردن نیست انسانی که اهل سکون و فکر واندیشه نیست پوسیده است چرا باید در برابر هر ظلمی ساکت نشست برای این که ان طرف برچسب نظام بر پیشانی دارد.از عاشورا فقط قیمه خوردنش را یاد گرفته اید.بله احمدی نژاد هم می توانست راه بله قربان گویی را در پیش بگیرد احتمالا ده پانزده سال دیگه خودش یا یکی که دست پرورده اش باشد مثل روحانی که دست پرورده هاشمی بود به قدرت برسد.ولی او هنوز دنبال شعارهای انقلاب است.که چون منافع انقلابیهای قدیمی را به خطر می اندازد شده فتنه گر.
ناشناس
Romania
سایتتون منهای خبرهایی ازاحمدی نژاداصلاوجه نداره
حسین
Iran, Islamic Republic of
مخلص کلام. ما پای نظام رهبری وخون شهدا و تمام ارزش های هستیم و خواهیم ماند هستیم تا امنیت ،شادی کرامت انسانی،غرور هر ایرانی را به نظاره بنشینیم میرویم تا عزت و کرامت وحفظ ناموس مردم عزیز ایران اسلامی همیشه خدا زبان زد تاریخ باشد.مصداق حرف ما میدان عمل ماست. خوشا به غیرتت که مدافع حریم ما و حرم بودی و هستی.و براین باورم ایرانی پشت ایران و ایرانیست و چشم طمع هر کس را با اندک اشاره ای در نطفه کور خواهد کرد.
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدی نژاد
منتظر
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد به دوستان با غیرت احمدی نژادی:
"تحریم جهان نیوز به دلیل توهینهای مکرر"
علی
Iran, Islamic Republic of
مخالفم با نظرت دوست من
صلاح نمیدونم این یاوه گو های انحصار طلب رو به حال خودشون رها کنیم که بی جواب لجن پراکنی کنن
جواد
Iran, Islamic Republic of
اگر تحلیلها و اخبار کانالیزه شده شما تاثیری بر روی مردم داشت،اکنون رییس جمهور منتخب از دوستان شما بود،بررسی کنید ببینید کجای کارتان ایراد دارد.
اتهام زنی،بددهنی، و ...
Iran, Islamic Republic of
قل هاتوا برهانکم ان کنتم مومنین
آدمیزاد
Colombia
اگر در سوریه حکومت قانونی و مردمی و سکولار بشار اسد سرنگون میشد و حکومتی وهابی تکفیری دستنشانده عربستان و ترکیه جایگزینش میشد حتما برای ایران و کشورهای منطقه و حتی همه جهان متمدن خطر بزرگی پدید می آورد، اگر در ایران هر حکومتی که میبود، در راستای امنیت و منافع ملی ،همین موضع جمهوری اسلامی در همراهی و پشتیبانی از بشار اسد را در پیش میگرفت.
Iran, Islamic Republic of
سلام
من خیلی از سیاست نمیفهمم
از نظر شرعی همیشه بهم گوشزد کردن که هدف وسیله رو توجیه نمیکنه
از طرفی بر کسی پوشیده نیست که حکومت بشار اسد یک حکومت مردمی نیست.
تنها جوابی که به ذهنم میرسه اینه که خیلی هاتون به رغم دم زدن از وعده حق هنوز هم میترسید از اینکه نکند خدا یاور صالحان نباشد
و هم پیمان میشین با حکومت غیر مردمی برای هدفی مقدس
ولی آیا این هم پیمانی وسیله ای مجاز است؟
سلام
Colombia
سلام
حکومت اسد برگزیده مردم سوریه( با طیف های گوناگون شان) است زیرا او از آلترناتیو های موجود برای سوریه از همه بهتر و کم زیان تر اسـت و مردم سوریه از این نکته آگاهند،
دوما وظیفه حکومت ها نگهداشت امنیت ملی شان است و با توجه به اینکه مخالفان اسد داعشی و تکفیری و وهابی اند پس حمایت از بشار اسد در راستای تامین امنیت هم سوریه و هم ایران و منطقه است ،
سوما ایران بر خلاف آمریکا و ترکیه و روسیه و دیگر کشور ها ،حضور نظامی مستقیم در سوریه ندارد و تنها داوطلب ها در آنجا هستند
چهارم ، آمریکا ظالم است و سوریه مظلوم پس وظیفه هر آزاده ایی است تا از مظلوم دفاع کند (هدف مقدس)
Iran, Islamic Republic of
تو اول حرفم گفتم از سیاست چیزی نمیفهمم توضیحات سیاسی شما رو خوندم
فرمایش درباره اینکه مردم سوریه اسد رو میخوان بر اساس کدوم نظرسنجی یا رای گیریه؟
درثانی سوال من از منظر مذهب و ایمان به یاری خدا به کسانی است که راه حق رو میرن علی رغم نتیجه ای که ممکنه در بر داشته باشه بود که جوابی نگرفتم از حرفاتون
آدمیزاد
Colombia
شما برای آنکه دریابید چرا مردم سوریه اسد را ترجیح میدهند ، باید مخالفانش را در نظر بگیرید ، بخش بزرگی از مردم سوریه سکولار و یا مسیحی و شیعه هستند و نمیخواهند حکومتی وهابی داعشی "اپوزیسیون " را بر قدرت ببینند، اگر اسد فرشته نیست باز از داعشی ها بهتر است.
Iran, Islamic Republic of
به زبان اعلام بی طرفی می کنی اما در عمل حرف دیگه میزنی من فقط یکی از کامنتهای بالا رو برا شما باز نشر میدم
بين خوش غيرت! تو اصلا" به خودت ناراحتي راه نده و اعصابتو خرد نكن! ممكنه برا سلامتيت مضر باشه! هروقت اومدن بهت گفتن تو هم بايد به سوريه بري و با آدمكشهاي حرفه اي تحت حمايت آمريكا و انگليس و ساير غربيهايي كه شما جماعت عاشقشون هستين , بجنگي ,اون موقع هرچي دلت خواست بگو
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز کسی منکر رشادت و جوانمردی مدافعان حرم نیست که اینجوری گارد گرفتی
فک نمیکنم حتی مطلب رو خونده باشی کامل
دفاع از حق خوبه
ولی دفاع از ناحق در مقابل ناحق تر رو نمیدونم صحیح هست یا نه
اهل فن
Iran, Islamic Republic of
البته جهان نیوز میدانم در انتها می خواهی بنویسی با کارشناس فن سخن گویم ولی در ابتدا من کارشناس فن را به شما می اموزم چه کسانی هستند تا دیگر اراجیف تحویل مردم ندهید،تاریخ بیان کرده است که حکومت های بزرگی همچون ساسانیان،رمی ها،هخامنشیان و ...فقط به علت نارضایتی مردم و انقلب های انها از بین رفتند و هیچ کارشناسی بهتر از مردم برای سرنگونی و برقراری ظلم و عدالت وجود ندارد،حالا شاید بخشی از این تحلیل به گواه شما اشتباه باشد ،سوال این است پس چرا احمدی نژاد هشت سال متهم اعلام هولوکاست بود و در تمام سازمان ها با بالا رفتن او بر روی سن سالن را ترک میکردند،حالا در زمان وجود رسانه ها ههیچگونه فیلمی از این مزخرفات احمدی نژاد وجود ندارد که در رسانه های کثیف شما دست احمدی نژاد رو شود.بی بی سی،سی ان ان،و تمام رسانه های جهان هشت سال او را کوبیدند برای مقابله با امریکا و حالا شماها با بی شرمی او را متهم به موضع گیری خنثی و تفره در برابر موضوع سوریه میکنید،امروز در تمام رسانه های به اصطلاح اصلاح طلب و اصولگرا با یک شکل از او بعنوان احمدی نژاد و فرقه اش نام میبرید،...
Iran, Islamic Republic of
اگه دهانتو کمتر باز کنی تا چشمهات بهتر ببینه داخل همین متن کلیپ سخنان احمدی نژاد در مورد سوریه هست
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز اگر کلیپ احمدی نزاد را در این متن نشان دهی که به ما بگوید باید بیخیال سوریه بشیم ممنون میشم
Iran, Islamic Republic of
شریعتمداری را که قبول دارید در فتنه 88 اموزش اینکارها را می داد.یک متنی را انجایش را انتخاب می کنند که القا کننده منظور انها باشد.مثلا شما چیزی را می نویسید و می گویید فلانی این را می گویید و بعد هم نظر خودتان را می نویسید.اول جمله شما و اخرش را می زنند و همان جمله ها که شاید شما با ان مخالف هم باشید منتشر می کنند از این کارهای کثیف را از هم پیالگان فعلی خود که در فتنه 88 بکار بردند یاد گرفته اند.پس قضاوت نکنید .اول تحقیق کنید و مطمعن شوید بعد قضاوت کنید.تازه از بنده می شنوید اگر این رسانه ها در ایران گفتند شب است یا روز بروید به اسمان نگاه کنید ببینید راست می گویند یا نه.
علی
Canada
ظاهرا احمدی نژاد و دوستانش و دوستدارانش به شدت به پیشگوییهای روایتی آخرالزمانی معتقدند که اینگونه خرافه پرستی ها بسیار خطرناک است. هیتلر هم چنین اعتقاداتی داشت. بسیاری از جنگ طلبان و اسرائیل پرستان آمریکایی و سران ایلومیناتی هم به شدت به پیشگویی های انجیلی و توراتی آخرالزمانی خودشان معتقدند. اینگونه افراد در هر کشوری و در هر ایدئولوژی باعث خرافه پرستی و جنگ های جهانی میشوند.