پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۶
۳۷
فلاحت‌پیشه:

آقای سیف، شما به مردم ایران خیانت می‌کنید

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 602994
نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس گفت: آقای سیف، شما به مردم ایران خیانت می‌کنید.
آقای سیف، شما به مردم ایران خیانت می‌کنید
به گزارش جهان نيوز، حشمت‌الله فلاحت‌پیشه نمایند مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز(سه‌شنبه، 21 فروردین) پارلمان و در جریان بررسی ابعاد نوسانات اخیر در بازار ارز، در سخنانی، گفت: روی سخنم درباره گرانی ارز و نوسانات موجود در این بازار، با آقای رئیس‌جمهور است، زیرا معتقدم که مشکلات اقتصادی، تیم اقتصادی دولت را لِه کرده و کار به خودِ آقای رئیس‌جمهور رسیده است.

وی با بیان اینکه در رأس مسائل اقتصادی کشور، مدیران نالایق قرار گرفته‌اند، اظهار داشت: دولت می‌خواست گرانی‌ای را به دوش مردم بگذارد، اما مجلس اجازه نداد، حتی اگر سیاست تثبیتی دولت جواب بدهد، همان گرانی را به دوش مردم گذاشته و قانون مجلس را دور زده‌اند.

نمایند مردم اسلام‌آباد غرب در مجلس اضافه کرد: شوک به بازار ارز وارد کردند و در این زمان، آن بخش از دولتمردانی که سعی کردند گرانی را به دوش مردم تحمیل کنند، به نتیجه رسیدند و در مرحله بعدی نیز آن دسته از قاچاقچیان یقه سفید و دلالان صاحب رانت دولتی، بیشترین سود را به‌دست آوردند، این واقعیتی است که شکل گرفت و اولین خیانت به شعار سال بود.

فلاحت‌پیشه تأکید کرد: صنعتگران ما چگونه می‌توانند در این شرایط ارزی با کسانی که دست‌شان در دست خارجی‌هاست، رقابت کنند؛ این خیانت است.، چرا می‌گویید یک صدا ز دولت و مجلس خارج شود؟ بنده از بعضی از همکاران در مجلس تعجب می‌کنم! به قانونی که خودتان در بودجه نوشته‌اید، متوسل شوید و به وظیفه‌تان عمل کنید، در عرصه سیاسی و امنیتی دشمن، دشمن کنید، اما در عرصه اقتصادی، بگویید نالایقی مدیریت و رانت‌های اقتصادی. 

وی تصریح کرد: مجلس تحقیق و تفحص کند که در این شوکی که به مردم وارد شد، چه کسانی صاحب سود و سرمایه شدند و چه کسانی به دولت وصل بودند و چه کسانی در آینده هم این کارها را انجام خواهند داد، زیرا بار اول‌شان نیست و باز هم از این کارها خواهند کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خطاب به سیف، رئیس کل بانک مرکزی که در جلسه علنی مجلس حضور داشت، گفت:  بنده سال گذشته تحقیق و تفحص از 104 هزار میلیارد تومان تسهیلات وصول نشده بانک‌ها را مطرح کردم و شما(سیف) در کمیسیون اقتصادی گفتید که به صحن نیاید، التهاب ایجاد می‌شود، الآن این رقم، به 110 هزار میلیارد تومان رسیده است.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: آقای سیف، شما به خاطر هزار میلیارد تومان تسهیلات که امحال نکردید، به زلزله‌زدگان خیانت کردید، شب عید آنها را خراب کردید و امروز هم دارید به کل ملت ایران خیانت می‌کنید؛ ارز دو برابر شده، باز هم بگویید، اقتصاد متعادل است،  مدیران تا زمانی که بگویند اقتصاد متعادل است، لیاقت مدیریت ندارند، شعار استعفا، استعفای مجلس، شعار مردم بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد:  آقای سیف، در ابتدای سال، عید مردم را خراب کردید، بعد امروز آمار می‌دهید، بنده با یک‌صدایی مجلس و دولت مخالفم، معتقدم که مجلس براساس آنچه که در قانون بودجه تصویب کرده، به وظیفه تحقیق و تفحص و نظارتی خودش باید عمل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ازطنزهای تلخ روزگاراین است که فلاحت پیشه بشودمنتقددولت
Iran, Islamic Republic of
...

🔹اگر رئیسی یا جلیلی رای بیاورند اقتصاد ایران مثل ونزوئلا و دلار ۵۰۰۰ تومان می شود/آقایان مطهری و جلایی پور! امروز درباره قیمت دلار نظری ندارید؟
Iran, Islamic Republic of
اگه اینان از روز اول بنای مخالفت با برجام را کنار می‌گذاشتند و اینقدر اب در آسیاب امریکا و انگلیس و اسرائیل نمی ریختند برجام بهترین گزینه برای آبادانی دوباره ایران بود افسوس که جنگ افروزان در داخل که نانشان در جنگ و جنگ افروزی وخون ریزی است نگذاشتند مردم بتواند در سایه برجام روزهای خوب را تجربه نمایند .شما بدجوری به این مردم فهمیم کشور بدهکار هستید
Iran, Islamic Republic of
دولت دیگر چه می خواست که نداشت . منتقدان را با القاب 54 گانه خنثی کرد. از رهبری اجازه مذاکره را گرفت . مجلس هم تمام و کمال در اختیار دولت است. تنظیم بودجه و برنامه و ارتباطات با غرب و مسافرت های بی نهایت آقایان سیاسی کار وزارت خارجه هم که جای خود دارد . خودشان هم می گویند آمریکا نقض می کند.بازار دلار هم که دست خود آقایان اخوین و اخوات و صبیه ورزا و مسئولان است . استانداران و فرمانداران و بخشداران و دهداران و... هم که تماما عوض شدند .شورای شهر هم که دست آقیان است .لطفا کمی انصاف و احترام قائل شدن به شعور ملت مزید امتنان خواهد بود .
Iran, Islamic Republic of
✊️ سرتو بیار بالا مرد...
😍 حصرقراره تموم بشه
😋 قراره کنسرتا بیشتربشه
☺️ قراره هواپیماهای بیشتربخریم
😏 ربناپخش میشه
دیگه چی میخوای؟ معیار انتخاب مردممون همینا بود دیگه ✌️ ناشکری نکن ✌️
هادی
Iran, Islamic Republic of
وای بر شما که حقوق اولیه رو به عنوان مطالبه قلمداد میکنید...
Iran, Islamic Republic of
خع حقوق اولیه ! یعنی ازدواج جوانان وداشتن شغل و امنیت اقتصادی مهمه یا ربنای شجریان؟!
Iran, Islamic Republic of
ترانه علیدوستی تحلیلگر ارشد سلبریتی ها در زمان انتخابات:به روحانی رای میدهم چون گران شدن ساعت به ساعت ارز و دارو را در هشت سال پیش از او به یاد دارم
Iran, Islamic Republic of
🔹کواکبیان قبل از توافق برجام:

💬مخالفین برجام با برجام مخالفت کردند دلار گران شد، من قول میدهم با برجام مخالفت نکنیم دلار ارزان میشود، اگر نشد مرا دعوت کنید تا توضیح بدهم!
Iran, Islamic Republic of
✔️امروز باید از کاسبان_تسلیم بگوییم!

...
۳ سال از تأسیس ستاد اقتصادمقاومتی می‌گذرد، چرا راهکار ساده‌ای چون حذف دلار از مبادلات مالی اجرا نمی‌شود؟

...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
سیف هنوز جواب هدر دادن پول سپرده گذاران موسسات را نداده، چرا محاکمه نمیشود؟
Iran, Islamic Republic of
کو گوش شنوا؟ چرا رئیس جمهور مورد استیضاح نمیشود
Iran, Islamic Republic of
این حضرات که الان منتقدن همونایی هستن که مدیران نالایق رو از استیضاح نجات دادن. انتظار دارید رییس جمهورو بازخواست کنن
Iran, Islamic Republic of
صدای مجلس دیر بلند شدهو الان کار از کار گذشته و تمام کالاها در حال گران شدنه
اگر قادر به برکناری رئیس بانک مرکزی بلحاظ قانونی نیستند با تهدید رئیس جمهور به برکناری باعث عزل آقای سیف شوند
یکبار اگر محکم با مسببان این قائله برخورو بشه همه کار دستشون میاد
ولی متاسفانه بخاری از کتری مجلس بلند نمیشه
Iran, Islamic Republic of
کدوم مجلسو می فرمایید؟ اینها اکثرا همان نمایندگان لیست امید هستند که از خود اختیاری ندارند، حتی عارفش هم از خود اختیاری ندارد.
این مجلس... که بتواند از رئیس جمهور سوال کند.
آجرلو
اگر مجلس مجلس بود الان وضعیت ما این نبود. ابزارهای نظارتی قوی در اختیار مجلس است و لی مجلس به نهاد...تبدیل شده است.
اگر مجلس, مجلس مردمی بود باید تا به امروز چندین بار شخص رئیس جمهور را استیضاح می کرد.
Iran, Islamic Republic of
سزای خیانت به مردم و کشور مشخص است
Iran, Islamic Republic of
برکنار کند روحانی. البته می دانیم که این کار را نمی کند
Iran, Islamic Republic of
فرق ایشان در خیانت با یک جاسوس اجنبی چیست؟ هر دو ضربه میزنند. ایشان در مجلس مردم را به ریشخند گرفت و بی کفایتی خود را به انور مرزها نسبت داد.بخدا خیلی وقاحت میخواهد
Iran, Islamic Republic of
...
این چه دولتی است که توانی ندارد قیمت ارز را کنترل کند؟ معلوم است در برجام هم هیچ توانی نداشته است.
Iran, Islamic Republic of
میشه بگی تا بحال کذام یک از دولتهای در جمهوری اسلامی این توانایی در کنترل ارز را داشته که این دولت دومین ان باشد لطفا چرند نگوید
Iran, Islamic Republic of
آلزایمر داری؟این دولت بلدم ،بلدم بود ! همه پزش هم همین بود که قیمت ارز رو ثابت نگه داشته است!
Iran, Islamic Republic of
‏....
کاربر گرامی .با تشکر . خواهشمند است منبعد نظریات خود را کوتاه و موجز و در کامنت های جداگانه ارسال فرمایید مطلب خوبی بود. اگر کاملتر اما جداگانه داده شود امکان انتشار خواهد داشت . جهان نیوز
عمار
Iran, Islamic Republic of
آقای رییس جمهور در22بهمن امسال فرمودند رفراندوم برگزار شود.
آیا اکنون حاضر هستند برای وقایع سال اخیر رفراندوم برگزار کنند؟؟؟
آقایان مجلسی هم بفرمایند رسیدگی به اموال نامشروع مسئولان چه شد؟!
اتفاقات بازرار ارز هم برای یک عده درامد نامشروع داشت .چه کسی مسئول رسیدگی به این امور است؟اموری که قشر ضعیف جامعه را زیر چرخهای ناموزون اقتصاد کشور خرد میکند.
وحیدی
آقای فلاحت پیشه شما و گروهتان,...با حمایت و اطاعت بی چون و چرا از دولت برجام, در این دولت شریک هستید. شما که برجام را در فقط 20 دقیقه بدون توجه به نظر کارشناسان تصویب کرد, در به وجود آوردن این وضعیت نقش بارز دارید. شما که با رویکرد قبیله ای وزرا را انتخاب می کنید, در به وجود آوردن این وضعیت سهیم هستید.
سوگمندانه وضعیت به قدری ناجور شده که اصلاح طلبان از سویی, جریان لاریجانی از سوی دیگر با گرفتن موضع انتقادی می خواهند خود را از دولت جدا نشان دهند. در حالی که همه شما مقصر هستید, ...
یزدی
Iran, Islamic Republic of
شما ها هم که به سه وزیر رای اعتماد دادید
Iran, Islamic Republic of
م .خ تو 8 سال نرخ ارز را تقریبا ثابت نگه داشت . ...
Iran, Islamic Republic of
آمارش هست که چند تحویل گرفته چند تحویل داده
400 گرفته 950 تحویل داده
Iran, Islamic Republic of
فقط دلار که نیست . تو بحث واردات خودرو . همین بلا رو سر مردم اوردند .
Germany
آقای فلاحت پیشه، زبانت را گازبگیر! این چه فرمایشی است. همه آنهایی که به برکت برجام از توقیف و مصارده اموالشان در خارج در امان مانده اند، خیلی از برجام راضی هستند.
صفدر حسینی و شرکاء از ذخایر انقلاب اند....
United Kingdom
ایضا واجدان ژن مرغوب....
مهدی
Iran, Islamic Republic of
اگر قالیباف و یا رییسی انتخاب می شدوضع کشور از این یقین داشته باشید بدتر نبود ... و به ملت حرف درست می گفتند کاری کردید که اقای روحانی امید تبدیل به ناامیدی شد و چشمان مردم دنبال راه نجات می گردد.
علی
Canada
زیر بیرق روس رفتن همین طور میشود!!!! .... چرا کشورهای زیر بیرق روس اینطوری میشوند؟؟؟ روسیه و ونزوئلا و سوریه و ....... ؟؟؟؟ نداشتن روابط خارجی با شرکای پولدار و سرمایه گذاران بزرگ جهانی که همگی زیر نظر آمریکا هستند همین بلا را سر ما میاورد. حتی دومین ذخایر گازی جهان باشی و چهارم ذخایر نفت جهان باشی. دزدی و اختلاس هم که شده ...
علی
Iran, Islamic Republic of
جالب است با این همه مشکل از سوی آقای سیف قراراست بعنوان سفیر ایران در استرالیا انتخاب شود . . با این همه مشکل که ایجاد کرده حالا به ایشان جایزه هم میدهند
حامی
Iran, Islamic Republic of
بالاخره خسته شدن خب
...
م ج
Iran, Islamic Republic of
مجلس دست کمی از سیف نداشته؟