کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت‌الله مومن:

ساده‌زیستی‌ مسئولان سبب اعتماد مردم می‌شود

21 فروردين 1397 ساعت 11:07

عضو فقهای شورای نگهبان ساده زیستی مسئولان را سبب اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: مردم، رهبری و نظام از مسئولانی که صداقت را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و با هدف خدمت به عرصه آمده اند حمایت می‌کنند.


به گزارش جهان نیوز، آیت‌الله محمد مومن در دیدار استاندار قم بر ایجاد ظرفیت با هدف حمایت از تولید ملی و ایجاد اشتغال تاکید کرد.

وی همچنین ساده زیستی مسئولان را سبب اعتماد مردم به نظام دانست و گفت: مردم، رهبری و نظام از مسئولانی که صداقت را سرلوحه‌ی کار خود قرار داده و با هدف خدمت به عرصه آمده اند حمایت می‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس خبرگان رهبری از مسئولان استان خواست راهکار‌های حمایت هر چه بیشتر از کشاورزی استان را بررسی و عملیاتی کنند.

مهدی صادقی استاندار قم نیز در این دیدار با بیان اینکه این طرح‌ها در مجموع با ۹۴۳ میلیارد تومان هزینه به بهره برداری رسیده است گفت: برنامه ریزی‌های علمی وهدفمند در بخش کشاورزی سبب کاهش ۱۵۰ میلیون متر مکعبی مصرف آب در سه سال گذشته شده است.

وی افزود: تغییر الگوی کشت و مکانیزه کردن کشت با نظارت دولت در بخش کشاورزی سبب بهره وری بیشتر از زمین‌های کشاورزی در استان شده است.

صادقی همچنین آغاز عملیات تکمیل شبکه فاضلاب پردیسان و ادامه طرح‌های بیابان زدایی را از طرح‌های استان در سال ۹۷ اعلام کرد.

به گفته استاندار بیش از ۷ هزار هکتار از زمین‌های بیابانی استان تا پایان سال ۹۶ در طرح بیابان زدایی قرار گرفته است.

منبع:حوزه


کد مطلب: 602971

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/602971/ساده-زیستی-مسئولان-سبب-اعتماد-مردم-می-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com