کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حسام‌الدین آشنا:

دولت صداي خيابان را خواهد شنيد/ روحاني يك تنش ارزي كوتاه مدت را تبديل به يك فرصت راهبردي کرد!

21 فروردين 1397 ساعت 10:44

حسام الدین آشنا طی یادداشتی کوتاه مدعی شد: «روحاني يك تنش ارزي كوتاه مدت را تبديل به يك فرصت راهبردي براي اصلاح ساختاري بازار ارزي كشور كرد.»


گروه سیاسی جهان نیوز: حسام الدین آشنا طی یادداشتی کوتاه مدعی شد: «روحاني يك تنش ارزي كوتاه مدت را تبديل به يك فرصت راهبردي براي اصلاح ساختاري بازار ارزي كشور كرد.

ديشب رئيس جمهور با ارائه تحليلي همه جانبه از واقعيات اقتصادي، عوامل و بازيگران مؤثر در تنش ارزي اخير و نقد تجربيات سه دهه گذشته كشور در مواجهه با شرايط مشابه، از مسئولان و مشاوران اقتصادي، بانكي، سياسي, اجتماعي، امنيتي، اطلاعاتي و ارتباطي درخواست كرد ملاحظات و راهكارهاي پيشنهادي خود را با صراحت و دقت بيان كنند.

ابتدا معاون اول بسته سياستي و اجرايي پيشنهادي را كه حاصل جمع بندي ديدگاهها و  تقسيم مسئوليت دستگاههاي ذيربط بود به تفصيل ارائه كرد و سپس حاضران به بيان تبعات  احتمالي اين راهكارها و واكنشهاي محتمل بازار و بازيگران پرداختند.

در پايان با نهايي شدن تصميمات، معاون اول مأموريت يافت رؤوس مصوبات را در اسرع وقت به اطلاع عموم برساند و روزانه پايش شرايط بازار را  تا رسيدن به ثبات ادامه  دهد.دولت و ملت از اين مرحله هم با اعتماد متقابل با اقتدار عبور حواهند كرد. دولت گفتگو با فعالان اقتصادي، اجتماعي و سياسي را ادامه خواهد داد، صداي خيابان را خواهد شنيد و بيشتر با مردم سخن خواهد گفت.»

 


کد مطلب: 602953

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/602953/دولت-صداي-خيابان-خواهد-شنيد-روحاني-يك-تنش-ارزي-كوتاه-مدت-تبديل-فرصت-راهبردي

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com