جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اولین پارک در جهان در خدمت کودکان اوتیسم

سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸
کد مطلب: 602937
پارک تفریحی خیابان Sesame برای اولین‌بار گواهینامه آموزش آگاهی از اوتیسم را برای ارائه خدمات ویژه به کودکان اوتیسم و والدین انها دریافت کرد.
اولین پارک در جهان در خدمت کودکان اوتیسم
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، کیتی والریانو - مدیر پارک اظهار کرد: هدف از این برنامه ایجاد محیطی تمیز و خاص برای کودکان مبتلا به اوتیسم است.

کارکنان پارک تفریحی Sesame برای تعامل با کودکان مبتلا به اوتیسم آموزش دیده‌اند و پارک دارای اتاق‌های آرام برای این کودکان مبتلا به اختلالات پردازش حسی است تا بدون دغدغه و ناراحتی در محیط بیرون فعالیت داشته باشند.آموزش آنلاین کارکنان شامل آموزش در مورد اوتیسم، اختلال رشدی و مشکلات تعامل این کودکان با دیگران است.

افراد مبتلا به طیف اوتیسم اغلب رفتارهای تکراری و یا علاقه به چیزهای خاص نشان می‌دهند و در برقراری ارتباط با دیگران به روش‌های کلامی و غیر کلامی مشکل دارند. بعضی از آنان نیز حساسیت بالایی در شنوایی، بینایی و لمس دارند. البته شدت شرایط متفاوت است.

پیش از این نیز پارک لنگرن و پنسیلوانیا مراسمی برای بیماران مبتلا به اوتیسم اجرا کرده است.وی در ادامه افزود: حدود ۱۶۰۰ کارمند Sesame Place از طریق آموزش با معرفی برنامه‌های عروسکی خاص و دیگر موارد به کودکان اوتیسم خدمت خواهند کرد و کارمندان باید هر دو سال یکبار دانش، مهارت‌ و تخصص‌های لازم را برای برقراری ارتباط با تمام خانواده‌ها و کودکان مبتلا به اوتیسم فرا گیرند.این پارک اولین پارک در جهان برای راه‌اندازی چنین برنامه‌ای برای کودکان خاص است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *