شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
ارتش روسیه:

نشانه‌ای از وقوع حملات شیمیایی در دوما وجود ندارد

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب: 602829
ارتش روسیه اعلام کرد که هیچ نشانه‌ای از وقوع حملات شیمیایی در دومای سوریه وجود ندارد.
نشانه‌ای از وقوع حملات شیمیایی در دوما وجود ندارد
به گزارش جهان نيوز، به نقل از  خبرگزاری رویترز ، ارتش روسیه اعلام کرد امدادگران نظامی هیچ نشانه و عوارضی از مسمومیت شیمیایی بر بدن بیماران در دومای سوریه مشاهده نکرده اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از اینترفکس اعلام کرد، ارتش روسیه اعلام کرد هیچ نشانه ای از وقوع حملات شیمیایی در شهر دوما در سوریه نیافته است.

خبرگزاری اسپوتنیک نیز اعلام کرد، مرکز روسی نظارت بر آشتی در سوریه اعلام کرد این که کشورهای غربی دروغ های وقیحانه «کلاه سفیدها» در سوریه را باور می کنند عجیب و شگفت آور است.

گروه تروریستی «جیش الاسلام»، که تحت حمایت سعودی‌هاست و فرماندهان ارشد آن در عربستان به‌سر می‌برند، روز گذشته دولت سوریه را به انجام حملات مرگبار شیمیایی به دوما متهم کردند. دمشق این اتهام‌ها را رد و تأکید کرده که این جنجال شیمیایی با هدف متوقف کردن پیشروی‌های ارتش به‌راه افتاده است.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز یک‌شنبه، روسیه و ایران را نیز مسئول حملات ادعایی شیمیایی در دوما دانست و تأکید کرد «بهای سنگینی» برای آن پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *