پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۶

واکنش نوبخت به بازار ارز: قبول دارم وضع بد است!

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۵
کد مطلب: 602753
سخنگوی دولت گفت: (نرخ ارز) وضعیت خوبی نیست و برخلاف میل ما است. این عدم تعادل نشان می‌دهد شرایط ما تغییر کرده و ما باید سیاست‌هایمان را تغییر دهیم.
واکنش نوبخت به بازار ارز: قبول دارم وضع بد است!
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در واکنش به افزایش بی‌رویه قیمت ارز گفت: قبول داریم این وضعیت، وضعیت خوبی نیست و برخلاف میل ما است و قطعا موفق نشده‌ایم لذا در این راستا با همه قدرت از ظرفیت‌های بزرگ نظام استفاده می‌کنیم و انشاالله این بازار را متعادل خواهیم کرد.

وی ادامه داد: ما مقدار ارزمان در شرایط تراز مثبت است. اینکه با وجود این تراز مثبت که سال‌های گذشته هم تعادل خودش را توانست نشان دهد امسال به خصوص از نیمه دوم سال با این نابسامانی مواجه شدیم.
 
نوبخت گفت: خاطرتان هست هر وقت این بازار دچار نابسامانی شد مدتی کوتاهی به تعادل می‌رسیم کما اینکه در سال قبل هم یک افزایش قیمتی داشتیم ولی مجددا متعادل شد اما این عدم تعادل نشان می‌دهد شرایط ما تغییر کرده و ما باید سیاست‌هایمان را تغییر دهیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدایا دلمان برای حرف راست و درست تنگ شده است.خدایا چه باید بکنیم. به چه کس باید پناه ببریم
Iran, Islamic Republic of
برای چندمین بار از زبان میئولین محترم دولتی عبارت مثبت بودن تراز را میشنویم و اینکه درآمد ارزی مناسب است
خوب دلار رو که خودتون پخش میکنید تراز که مثبته ، پس عرض و تقاضا هم بالطبع جملات قبل هماهنگی داره !!!
کجای کار ایراد داره ؟!!!
دقیقا ایراد به متولی کار برمیگرده ، اگه رئیس بانک مرکزی عزل شد که هیچ ولی وقتی ایشون بدون دغدغه مشغول بکاره پس مافوقش ازش راضیه ، پس مافوق بهش برنامه داده !!!
Iran, Islamic Republic of
شرایط ما تغییر کرده و ما باید سیاست‌هایمان را تغییر دهیم.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای نوبخت تاسف شما کافی نیست خیلی دقیق وموشکافانه به این موضوع عکس العمل نشان دهید ودستهای پشت پرده را به مردم معرفی کنید اگر در برابر دوربین با مردم خود صحبت نکنید سکوتتان ناشی از رفتارهای درونی دولت شمابوده ومسبب ان دولت است .اگر ریشه خارجی دارد قطعا" مردم حساستر خواهند شد و قلیان هادر بازار شکسته خواهد شد که کسی قلیان مصرف نکند.
Iran, Islamic Republic of
شأن ریاست جمهوری و معاونت های ریاست جمهوری چه شد؟!
Iran, Islamic Republic of
خوب است آقاي نوبخت دقيقاً بفرمايند منظورشان از اين جمله: «کما اینکه در سال قبل هم یک افزایش قیمتی داشتیم ولی مجددا متعادل شد» چي هستش. آقاي نوبخت اينكه قيمت دلار (در بازه موردنظر شما) يك دفعه هفتصد هشتصد تومان بره بالا بعد دويست سيصد تومان بياد پايين معنيش تعادل نيست، معنيش ...بله. لطفاً به شعور مردم احترام بگذاريد.