سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۳
۷۲

دادستان کل: آقای نجفی استعفا کند و سر کار نیاید!

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۱
کد مطلب: 602651
دادستان کل کشور با ارائه پیشنهادی به شهردار تهران گفت:مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند.
دادستان کل: آقای نجفی استعفا کند و سر کار نیاید!
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در دیدار با کارکنان دادستانی کل کشور به مناسبت سال جدید ضمن انتقاد از عملکرد شورای شهر در بحث استعفای شهردار تهران اظهار کرد: شورای محترم اسلامی شهر تهران این بساط سیاست بازی که راه انداخته اید چه معنایی دارد؟ وقتی شهردار رسما اعلام می‌کند که توان کار سنگین کلانشهر تهران را ندارم و به علت بیماری نمی‌توانم این کار را ادامه دهم این موضوع در دستور قرار می‌گیرد و آقای شهردار در جلسه رسمی شورای شهر می‌گوید که با این کیفیت ادامه کارم را خیانت می‌دانم، اما نوبت به رای گیری که می‌رسد با رای خود عنوان می‌کنند که شما مریض و ناتوان برای انجام کار نیستی و کار نکردنت خیانت است.

وی گفت: تنوع و گستره در شهرداری تهران کار سنگین است و وقتی فردی عنوان می‌کند که به دلیل بیماری نمی‌تواند کار را ادامه دهد استعفایش در شورای شهر پذیرفته نمی‌شود.

دادستان کل کشور با طرح این سئوال که فردا اگر این آقای شهردار نتوانست مدیریت لازم را بر شهر تهران داشته باشد چه کسی مسئول است؟ ادامه داد: بنده به عنوان مدعی العموم به شورای شهر تهران عنوان می‌کنم که مسئولیت این کار با شماست.

وی به شهردار تهران پیشنهاد داد که مجددا استعفای خود را تقدیم شورای شهر کند و گفت: آقای شهردار باید مهلتی نیز تعیین کند و عنوان کند که تا فلان روز در دفتر کارم هستم تا شهردار تعیین کنید، در غیراینصورت از فلان تاریخ مسئولیت شهرداری تهران را عهده دارنخواهم بود و قطعا آقای شهردار کسی شما را به این جهت تحت تعقیب قرار نخواهد داد.

دادستان کل کشور با تاکید بر اینکه باید خدمت به مردم را از سیاسی بازی‌ها جدا کرد، بیان داشت: این خط و خطوط سیاسی به کشور، خدمات شهری، انسجام عمومی لطمه وارد می‌کند. همه می‌دانند که قبول نکردن استعفای شهردار تهران در حالیکه خود ابراز عجز و ناتوانی کرده، سیاسی است و چرا باید سیاسی کاری باشد لذا به عنوان مدعی العموم اعلام می‌کنم اگر چنانچه این کار ادامه یابد و آقای شهردار به علت بیماری نتواند وقت لازم را در مدیریت شهری بگذارد و کار آسیب ببیند قطعا این آقایان مسئول هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دادستانی گاف بدی داد
بهانه خوبی داد دست افسادطلبان بی عرضه
درواقع نجاتشون داد
Iran, Islamic Republic of
خیر. افسادطلبان بهانه ای ندارند. قوه قضاییه، محل برخورد با فساد است و انتخاب فردی که نمیخواهد کار کند، انتخاب ناکارآمد و فساد آور است.
دادستان، تازه وارد وظایف مهم اش شده.
امید
Iran, Islamic Republic of
شهردار را آقای دادستان تعین کند خیال آقایان راحت شود
Iran, Islamic Republic of
حالا یه آدم دلسوز پیدا شده پایتخت و شهروندان تهرانی رو از این برزخ بی‌عملی دربیاره، شما ایراد میگیری؟!
بابا مثلا شهرداری پایتخت مملکته، مریض‌خونه و تنبل‌خونه که نیست!
Iran, Islamic Republic of
آقای دادستان در مواقع بروز خبر های چپاول وغارت بیت المال چرا ورود پیدا نمی کنند ولی برای یک موضوع مربوط به شورای شهر ورود می کنند
Iran, Islamic Republic of
اگر غوغا سالاران اجازه میدادند مطالبه از قوه قضائیه به نفع همه میشد
اما غوغا سالاران فقط به برندهای خودشون تعلق خاطر دارند
Iran, Islamic Republic of
اقای نجفی که گزارش کامل از وضعیت مالی شهرداری در 12 سال گذاشته به قوه قضاییه ارائه داده است بهتر هست مدعی العوم پیگیر ان گزارش باشد و شرح حالش را به ملت بدهد
Iran, Islamic Republic of
نگران نباش. پیگیر اون هم هست. اما پیگیر تخلف اصلاح طلبان در انتصاب کسی که دلش نمیخواد کار کنه هم هست. تو اگه نگرانی، نگران شهر بدون پاسخگو باش.
United States
ما که از پیگیری گزارش تخلفات شهرداری قبلی چیزی ندیدیدم
Iran, Islamic Republic of
پس طبق مدارکتون، تاحالا تخلفی نداشته است. فیلم بازی کردن هم بسه. پاشو برو دم دفتر شورای شهر اصلاح طلب تهران، واسه افتضاح تاریخی اش در انتصاب فردی بیمار و ناراضی، توضیح بخواه.
پاشو برو ببینم اونجا هم چیزی می بینی یا نه.
Iran, Islamic Republic of
ما هم از نگرانیت واسه شهری با شهردار زوری و غیرپاسخگو، چیزی ندیدیم
Iran, Islamic Republic of
توکه توایران نیستی غلط می کنی اظهارنظرمی منی
Iran, Islamic Republic of
...
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا این ورود آقای دادستان جهت پیشگیری از وقوع همان اختلاس هایی است که شاید در زمان بیماری ودرمان جناب شهردار توسط چپاولگران بیدار صورت بگیرد
چون در شهر بی شهردار هفت تیرکش ها زیاد میشوند مثل غورباقه
arya
Iran, Islamic Republic of
بنظر من اقای دادستان بجای اینکه نگران اختلاسهایی که احتمالا، شاید و ممکن است در آینده اتفاق بیفتد باشه باید نگران اختلاسها و دزدی ها و بی کفایتی ها و ضعفها و سوء مدیریت هایی که درحال حاضر درحال وقوع هست و یااینکه تاکنون واقع شده اند باشه واونهارو پیگیری کنه
Iran, Islamic Republic of
چرا وقتی شهردار قبلی 52 هزار میلیارد بدهی روی دست شهرداری گذاشت ایشان دلش نمی سوخت؟
سرور
Iran, Islamic Republic of
دروغ بدون مستندات نگوییم.
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی به بحث فعلی و ...
Iran, Islamic Republic of
تو فرض کن اصلا به خیانت نفر قبلی اعتقادی نداره. اصلا فرض که با همن.
الان راجع به انتصاب زوری یه فردی که میگه من نمیخوام کار کنم و از من توقع کار نداشته باشید، ما چکار کنیم و دادستان چکار کنه؟ جواب زودتر
Iran, Islamic Republic of
اگر با همن که دیگه اصلا حق اظهار نظر نداره و زودتر از شهردار باید استعفا بده بره
Iran, Islamic Republic of
نه خیر. اگه با همن، که فقط فرض بود، با شهردار و شورای شهر متخلف، با هم باید استعفا بدن.
اگر هم با قبلی نیست، باز شهردار فعلی و شورای شهر متخلف، باید استعفا بدن.
در هر دو حالت، شورای شهر اصلاح طلبه که آبرو براش نمونده.
Iran, Islamic Republic of
معلومه اصلاح طلبی که انتظار نظر دادن هیچ کس را نداری
Iran, Islamic Republic of
دادستان چرا درباره شهردار اصولگرا نظر نمیداد؟ جدیدا نظر باز شده؟
Iran, Islamic Republic of
حرف دادستان امروز حرف همه مردم است. وقتی کسی بیمار است و خودش میگوید نمی تواند و ماندن خیانت است چرا به زور شورا میگوید بمان. نجفی از اول هم نمی تونسته. از اول هم اشتباه بوده. اگر قالیباف را نمی خواستید باید حداقل مشابه او میآوردید. شما شهر تهران و پایتخت رو به ورشکستگی رساندید. حتی اینجا باید دادستانی و مدعی العموم ورود کند. مساله پشت صحنه جای سوال مردم است. یعنی شما 30 نفر از ورود یه نفر بنام چمران وحشت دارید؟ چرا هاشمی رو شهردار نکردید و نمی کنید؟!
United States
این حرف من نیست
- یکی از مردم

(لطفا از سمت همه مردم حرف نزنید)
Iran, Islamic Republic of
اين روزها چقدر مد شده حرف مردم . درخواست مردم .نظر مردم عزير دل بردار يه بنظرم بزار اونجا كه مشخص بشه نظر خودت وكاملا" هم نظر هر كس براي خودش محترمه . ولي اينكه نظر خودت را بعنوان نظر مردم درخواست خانواده شهدا و...اعلام كني از اخلاق بدوره
Iran, Islamic Republic of
نظر قانون این است که کسی حق ندارد شخص دیگری رو به زور و بدون علاقه شخص، در پستی منصوب کند.
وقتی کسی میگه من نمیتونم به کار ادامه بدم و ادامه کارم خیانته، یعنی شورای شهر اصلا نمیتونه اون رو جزء گزینه ها قرار بده. چون استخدام و انتصاب، اصولا از بین داوطلبانه. نه غیرداوطلبان!
در اینجا، نهایت اختیار شورای شهر، نحوه برکناریه، نه استخدام مجدد فرد غیرداوطلب انصرافی. به همین خاطره که دادستان، وظیفه شورای شهر رو گوشزد کرده و میگه نمیتونید به زور کسی رو در پست شهردار، نگه دارید و فقط میتونید زمان بخواهید برای انتخاب جایگزین. اما شورای شهر گفته نه باید شهردار باشی!
آیا انتصاب زوری فرد ناسالم بدون مسؤولیت، خیانت نیست؟!
Iran, Islamic Republic of
بازهم واکنش از روی لجبازی
برادر من معلومه که دادستان نمی تونه شهردار انتخاب کنه و همون پیر و پاتالهای شورا باید تصمیم بگیرند اما
ملت ما همیشه به خاطر همین لجبازی های عوام از چاه در آمده به چاله رفته (مثل 84) یا برعکس و بدتر (مثل 92) از چاله در آمده و به چاه ویل افتاده؛ در حالیکه در یک فضای معقول آدم های مناسب جایگاه پیدا می کنند.
Iran, Islamic Republic of
دادستان بعنوان مدعی العموم عواقب کم کاری شهردار را گوشزد می کند .از فردا اگر مشکلی برای شهر تهران بوجود اید و شهردار بدلیل ناتوانی بگوید بنده که قیلا استعفائ دادم و زیر بار مسئولیت نرود انگاه خسارات وارده را چه کسی پاسخگو و جبران می نماید. شورای شهر و شهرداری بدنبال کار های حزبی و اختلافات بین کارگزاران و اصلاح طلبان می باشد. کلا پروژه ها تعطیل شدند.
United Arab Emirates
واقعا این بخش حوزه مسئولیت ایشان هست که در باره آن اظهار نظر می‌کنند؟
Iran, Islamic Republic of
بله، اگر قبلا هم نکردند اشتباه بوده
اسفار اربعه
Iran, Islamic Republic of
چون شهردار قبلی سرحال و قبراق مشغول کار بود.برادر
Iran, Islamic Republic of
خیانت مسؤولان شهری در انتصاب شهرداری که خودش میگوید روی من حساب نکنید و در واقع انتصاب زوری یک نفر، جزء حوزه مسؤولیت قوه قضاییه نیست؟!
...
Iran, Islamic Republic of
سوال اینجاست که استعفای نجفی و رد استعفا توسط شورای شهر چه ربطی به دادستان کل دارد؟ ایشان که خود ضابط قانون است چرا باید پایش را از حدود قانونیه اختیاراتش فراتر بگذارد
وقتي كه شوراي شهر و شهردار كه وظيفه نظم بخشيدن به امور شهري مردم پايتخت را برعهده دارند,به جاي انجام وظيفه ,سياسي كاري و حزب و باندبازي راه بيندازند و هرگندي هم كه زدند را به تبعيت از دولت حسن روحانی به مسئولين قبلي ربط بدن و به هيچوجه هم جوابگوي ملت نباشن , ته تهش ميخوره به افزايش نارضايتي مردم و براه افتادن شورش و اعتراض و نا أمني . اونموقع است كه مسئوليت آرام كردن معترضان و خواباندن شورشها را به گردن همين دادستان مي اندازن و كلي بد وخوب بهش ميچسبونن و انواع اتهامات را متوجه او مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
جواب سؤال دادستان رو بده ضدانقلاب ...؛
اگر شهردار راست گفته که بیمار است و نمی خواهد کار کند، چگونه در قبال عملکرد ضعیف خود در پستی که نمیخواهد، پاسخگو باشد؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جناب 12:26‌!
زد و بند برای زمین زدن کشور، ربط مستقیم به دادستان دارد. مگر قوه قضاییه، سازمان جلوگیری از آسیب به کشور نیست؟ پس هرجا آسیبی رخ دهد یا آسیب زننده ای، قصد آسیب کند، جا جای قوه قضاییه است.
آیا پیشگیری از جرم و زیان به مردم، وظیفه قوه قضاییه نیست؟!
آیا قوه قضاییه، فقط در قبال پرونده های مردم وظیفه دارد؟!
آیا رأی مردم، به معنای اختیار نامحدود است یا اختیار در چارچوب قانون و فقط در جهت منافع مردم؟!
آیا احمدی نژاد یا روحانی، به اعتبار رأی مردم، میتوانند هر کاری دلشان خواست بکنند یا قانونا و عقلا و شرعا و عرفا، باید در حیطه مسؤولیت و در چارچوب قانون کار کنند و اون هم فقط با تصمیمات درست؟ و اگر غیر از این کردند، آیا مردم و موکلانشان، حق ندارند به انحراف کسی که بهش رأی دادند اعتراض کنند؟! بله که دارند.
پس وقتی ظاهرا شهرداری را به زور نگه داشته اند، او هیچ مسؤولیتی ندارد. در نتیجه شهر، بدون مسؤول خواهد بود. شهر بدون مسؤول، به دادستان ربط پیدا نمیکند؟!
شورای شهر ...که مسؤولیت را از دوش شهردار برداشته و شهرداری بدون سلامت جسم منصوب کرده و از لحاظ مدیریتی، شهر بدون پاسخگوست جون شهردار گفته روی من حساب نکنید، به دادستان ربط پیدا نمیکند؟!
لابد به ضدانقلاب کپک زده در فضای مجازی ربط پیدا میکند. لابد به دهان های با حقد و کینه ربط پیدا میکند. لابد به افکار کپک زده نواده های معنوی ابوجهل و ابولهب، ربط پیدا میکند.
اما سخنی با مسؤولان جهان نیوز سؤال گرامی که انتظار دارم به گوش مسؤولان-نه مسؤول مربوطه- این سایت محترم برسانید.
آیا سطح سواد و فرهنگ سایت وزین شما را، یک عده ضدانقلاب کپک زده با نظرات چرتشان باید تعیین کنند؟!
فکر نمیکنید در قبال نظرات سازمان یافته عناصر افسادطلب و ضدانقلاب یا حداقل در قبال اعتبار سایتتان، مسؤولید؟!
قاعدتا افراد درستکار چه موافق چه منتقد، بیکار نظر دادن نیستند. اما عناصر کپک زده، چنین نقشی دارند. پس شما سایت را به این عناصر اجاره داده اید تا 10 تا 10 تا نظر بنویسند و افراد اهل فکر را، بتارانند؟
این اسمش رقابت نیست. کار را به رقابت و افکار عمومی واگذار نکنید. چون افکار عمومی در کار نیست. کپی چندباره افکار سازمان یافته است.
کاربر محترم . با تشکر نیروهای ارزشی باید در فضای مجازی فعال باشند و این خواسته ولایت است حتی به اندازه یک کامنت کوتاه .اگر هر یک از متدینین و نیروهای ارزشی روزانه ده کامنت را برای خود فریضه بدانند ضد انقلاب و منحرفین توان مقابله را نخواهند داشت و البته این سایت نیز به همه ملت ایران تعلق دارد کسانی که روح و قلبشان برای اسلام و ایران می تپد . جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
ممنون جهان نیوز از پاسختان.
نیروهای ارزشی باید باشند. من غیر ارزشی هستم. اما نیروهای ارزشی خواب تشریف دارند. حالا چه کنیم؟! یک نظر انحرافی بس است. اما این همه نظر به دادستان چه به دادستان چه، چقدر پاسخ؟!
مثل این است که در اداره تان، یکی تو همه اتاق ها اخلال ایجاد میکند. بدون وجود حراست، صدای شما هم در می آید.
با تشکر.

در پناه خدا
Iran, Islamic Republic of
اگر به جای ده کامنت روزی پونصد کامنت هم بزارین بازم دردتون دوا نمیشه و انتخابات بعدی رو راحت تر از قبلی میبازین
Iran, Islamic Republic of
ما دردی نداریم.
ما راهمون، راه خدا، راه اسلامه. در هر حالت پیروزیم. اما شما صدتا انتخابات هم ببرید، آخرش همه میگن با دروغ و نفاق رأی آورد. مثل قضیه دیوارکشی و سایه جنگ.
در قیامت هم که جزء منافقین و صدام محسوب میشید.
در آخرت که اصل هست هم، در جهنمید.
در دنیا هم، دایم دارید دست و پا میزنید تا جلوی نشر اسلام ناب رو بگیرید. ولی مدافعان اسلام، 1400 ساله جلوی مطامعتون رو گرفتن. بازم میگیرن. کار ما اینه. والسلام
Iran, Islamic Republic of
ما که روزانه 20 تا کامنت رو هم موظفی میدونیم. ولی به پای مستخدمین دشمن، یا بچه پولدارهایی که کارشون وب گردیه، نمیرسیم. خب نظرات بی ربط به خبر، توهین آمیز، و تابلو ضدانقلاب، چندباره درج نشده. یه بار از این افسادیون دفاع کردن بذارید. ولی طرف ده تا نظر میذاره. این حالت جدیدیه. تو یه خبری اسم خانم الهام چرخنده رو مسخره کرده بودن. فکر نمیکنم جواب این ها، به نیروهای ارزشی ربط داشته باشه. ما اگه شغلمون رو رها کنیم و بیش از این نظر بدیم، بیشتر به ضرر کشوره.
کاربر محترم. با تشکر ده کامنت مثال بود هر کسی بنا به وقت و توانش باشه اما باشه و در این عرصه سربازی کنه برای ولایت و انقلاب و ایران ما همه ایرانی و مسلمان و شیعه و ولایتی هستیم .پس بسم الله . دشمن ضعیف و حقیر است تا زمانی که ما با هم باشیم. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
من داروی شیمی درمانی امروز نتونستم بخرم چون گفتن با بالا رفتن دلار قیمت مشخص نیست ای کاش دادستان کل کشور به قیمت ارز هم نظر ميدادند
Iran, Islamic Republic of
دادستان کل کشور، مسؤول تخلفات است، نه برنامه های دولت. برنامه های دولت را از جناب نوبخت و شخص وزیر بهداشت بپرسید و تخلفات را از دادستان.
United States
خب کجای رد استعفای شهردار توسط شورای شهر تخلفه؟
Iran, Islamic Republic of
رد استعفای کسی که: 1. نمیخواد کار کنه. 2. بیماره و سلامت کافی برای کار نداره. 3. علاقه ای برای ادامه نداره و حضورش رو خیانت میدونه، حکم انتخاب فردناصالح و بدون لیاقت در نظام رو داره که تخلفه.
چون شهر، ارث پدری کفتارهی اصلاح طلب نیست، دادستان اومده برای نجات مردم از انتخاب فرد بی لیاقت. امیدوارم دیگه فهمیده باشی کجاش تخلفه. ...
دوست عزيز ! حتما" بارها شنيده اي كه به خواب رفته را ميشه بيدار نمود,اما كسي كه خود را به خواب زده هرگز نميتوني بيدارش كني.!
مطمئن باش عمرا" نميفهمه. يعني نميخواد كه بفهمه.
Iran, Islamic Republic of
رفیق گرچه از رفتار دوگانه اش دل خوش نیستم ولی اسمش دادستان کل است و می تواند هر تخلفی را بدون شاکی پیگیری کند. طرف میگه مریضم و ادامه کارم خیانت، یک عده خود باخته می گویند به پاشنه کفشمان که مریضی و توان نداری بمان تا امورات شخصی ما بگذرد بدرک که تهران دچار بحران می شود . جرم از این بالاتر؟ همین جنابعالی که سنگ شورای لیست نشان را به سینه میزنی، فردا روزی اگر زباله محله ات را نبرند به تمام مسئولین بد و بیراه می گویی
امیر
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا داشتند به جان هم می افتادند شما چرا دخالت میکنید وبهانه دست اونا میدید
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هم باید اجازه داد در نیمه ماه ...همدیگه رو بدرند
...که همه چی و بر علیه خودشون کنند
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
در سایه ی تدبیر و امید چه چیزهایی که ندیدیم....تا این درجه از ضعف و سستی در اداره ی امور ...نوبرانه است ....
مردم فهيم تهران كه به چنين جماعت معلوم الحالي كه سالهاي قبل هم امتحان بدي پس داده و قبلا" هم تهران و كشور ... ,بازهم اعتماد كرده و با رأي كيلويي, سرنوشت پايتخت را بهشون سپرده اند ,لياقتشون بيش از همين نيست.
رحیم
Iran, Islamic Republic of
یارو بیهوش شده بود اطرافیانش به خیال این که مرده اون رو بردند سردخونه. سردی هوای اونجا باعث رشد به هوش بیاد. ساعتی بعد که اومدن برای تشییع جنازه، او فریاد زد که بابا نمرده ام. اطرافیانش بهش گفتند بخواب بابا بدنت گرمه هنوز نمی فهمی تو خودت مردی خبر نداری. این آقا خودش می گه آقا نمی تونم کار کنم..ادامه کارم خیانت هست اما شورای فخیمه شهر تهران اعلام می کنند نه تو سالمی و می تونی کار کنی....واقعا متاسفم به این نمایندگان... رایی که با یک تکرار می کنم بره تو صندوق چیزی غیر از این نمی شه
ناصر
Iran, Islamic Republic of
قانون برای تمامیت خواهان هرچه آنها میخواهند همان قانون است
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی اگه این داستان را اصولگرایان راه می انداختند صدای کسی در میآمد.در حال حاضر شخصی است که به قول معروف به زمین وزمان توهین میکند ولی کسی نیست جیک بزند.اگه یه اصلاح طلبی اینگونه از خطوط قرمز که نه از سبز رد میشد اینگونه برخورد میکرید.حال چه کسانی هستند که سیاسی مینگرند
Iran, Islamic Republic of
انتصاب شهردار مریض، خطوط سبزه؟!
...
اولا" كه هرچه مي كشيم و ضربه مي خوريم از همين جناح بنديهاي مسخره و باندبازيهاييست كه با تقليد كوركورانه از سيستم سياسي حاكم بر كشورهاي غربي به كشور و ملت تحميل كردند.دوما" شما بگو جماعت مدعي اصلاح كشور !! در طول ساليان گذشته تاكنون از كدام خط قرمز كشور و نظام عبور نكرده اند كه از اين يكي نكنند؟؟! اصلا" اينها براي خطوط قرمز نظام حد و مرز و حريم و احترامي هم قائل بوده و هستند؟؟؟ اين جماعت وطن فروش خودخواه اگر براي خطوط قرمز نظام و انقلاب ,حرمت قائل بودند كه نخست وزير جنايتكار و بيرحم صهيونيستها مدال افتخارآميز!! اميد اسرائيل در ايران را به گردنشان نمي انداخت و رئيس جمهورشون هم با حالتي اميدوارانه نمي گفت : " اصلاح طلبان , پياده نظام اسرائيل در داخل ايرانند كه به نيابت از ما در برابر نظام جمهوري اسلامي ايستاده اند" . اين جماعت دين به دنيافروش همان خدمتي را براي دشمنان اسلام و ايران انجام مي دهند كه وحشيهاي آدمكش وهابي داعشي . فقط شكل و نوع خدمتشون با هم تفاوت داره ! هردو جماعت مايه اميد و خوشحالي دشمنان بشريتند.
...ننگي از اين بالاتر؟
Iran, Islamic Republic of
پيشنهاد مي كنم دادستان كل كشور به شرح وظايف خود نگاهي بياندازد
Iran, Islamic Republic of
....
پیشنهاد میکنم تو به شرح ... بپردازی از جمله انتصاب زوری شهردار مریض بدون رضایت شهردار!
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر ایشان به عنوان دادستان واقعا شگفت انگیز است . آخه چه ارتباطی بین دادستانی و شورای شهر است هرکسی باید وظایف خودش را بشناسد.
بیچاره نجفی حالا میفهمیم که ایشان چه فشارهایی را تحمل کرده اند!
Iran, Islamic Republic of
دقیقا
Iran, Islamic Republic of
اظهار نظر شما، شگفت انگیزتر است! چون قوه قضاییه، وظیفه نظارت بر سایر قوا را دارد.
اگر بر دیگران نظارت نکند، بر چه نظارت کند نخبه افسادطلبان.
Iran, Islamic Republic of
میزان ادب شما هم شگفت انگیز است
Iran, Islamic Republic of
افسادطلبان ادب هم بلدن؟! واسه همین به مردم فقیر میگفتن لشگر قابلمه به دست، یا دلفین های دنبال غذا، یا جویندگان مرگ موش مجانی!
در دوره خاتمی!
Iran, Islamic Republic of
میزان ادب شما نیز هم شگفت انگیز است
Iran, Islamic Republic of
مردم تهران به ادب ما کاری ندارن و اون موضوع نیست. مردم تهران، گرفتاریشون، یه گروه سیاست باز در شورای شهره که زوری کسی رو که توان کار نداره منصوب کردن....
Iran, Islamic Republic of
ادب ما عادیست. میزان فهم توست که شگفت انگیز است و باعث شده جواب را بی ادبی ببینی.
تقدیم به هوادار شگفت انگیز شورای اصلاح طلب شهر تهران
Iran, Islamic Republic of
شگفت اینکه بی ادبی و ناسزا گفتن برایتان عادی شده. به به به این مسلمانی
Iran, Islamic Republic of
آهاى سانسورچى ابله ! چند بار بگيم حرف ملت رو سانسور نكن ؟! هزينه مليونى اين سايت خبرى رو كه زاكانى يا پرويز خان از جيب شون نميدن چرا حرف مردم رو سانسور ميكنيد ؟! ...
Iran, Islamic Republic of
این اظهارات نشان داد که نجفی را نهادهای قدرت وادار به استعفا کرده اند
arya
Iran, Islamic Republic of
آخه به دادستان کل کشور چه ربطی داره که شهردار توانایی کار کردن داره یانه؟ ایا تصمیم بگیره استفعا بده یا نه؟اآیا شورای شهر تشخیص بده که استعفاش رو قبول کنه یا نه؟! ...شما بجای اینکه نگران این مسئله باشید که ممکنه شهردار در آینده نتونه به وظایفش عمل کنه! برید نگران سوء مدیریت ها و کمکاری ها و دزدی ها و بی کفایتی هایی که درحال حاضر اظهرمن الشمس داره اتفاق می افته باشید....