پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

نیازهای خنده دار ستاره‌های فوتبال در جام جهانی

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 602642
محل اقامت ستاره‌های جام جهانی ۲۰۱۸ باید مجهز باشد تا آن‌ها بتوانند در این مسابقات با خیالی آسوده رقابت کنند.
به گزراش جهان نيوز، با نزدیک شدن به شروع رقابت های جام جهانی 2018 روسیه همه سوپر ستاره های فوتبالی در این رقابت ها پا به توپ هستند.این ستاره ها هر کدام در زندگی شخصی خود دغدغه هایی دارند که باید در محل اقامت آنها در کشور میزبان تامین شود.
 
در این گزارش نویسنده با نگاهی طنز نیازهای ستاره ها در جام جهانی را بررسی کرده است.

*میچی باتشوایی ملی پوش بلژیک در جام جهانی به یک اتاق خواب کودکانه نیاز دارد که با شخصیت کارتونی باب اسفنجی تزئین شده است. او بارها گفته که باب اسفنجی کارتون مورد علاقه اش بوده و شبهایی که خوابش نمی برد این کارتون را تماشا می کند.

*یک آشپزخانه ایده آل برای په په ملی پوش پرتغالی در جام جهانی کافی است.
او برخلاف چهره و شخصیت خشنش در رقابت ها، مرد خانه و خانواده است و علاقه زیادی به آشپزی دارد.

*یک اتاق کفش مخصوص برای آنتوآن گریزمان ملی پوش فرانسوی لازم است. او مجموعه عظیمی از کفش های کتانی، کفش های بسکتبال و هر چیزی که به ورزش مربوط می شود، دارد.


*یک اتاق آرایشگری برای یک فرانسوی شیک پوش دیگر به نام پل پوگبا.
ممکن است او تصمیم داشته باشد برای حضور در هر دیداری در جام جهانی موهایش را به مدل خاصی آراسته کند. پوگبا از فوتبالیست هایی است که در اغلب اوقات مدل موهایش سوژه رسانه ها می شود.
 
*اتاق خوابی که روی دیوار آن برای کیلیان امپابه فرانسوی پوستری از یک قهرمان چسبانده باشند. او همانند هر جوان دیگری در این سن دوست دارد تا الگو و قهرمان ذهنیش را در اتاق خوابش روی دیوار داشته باشد.


*همه دغدغه کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی، جلو زدن از لیونل مسی حریف سرسختش است. او که امسال با دریافت پنجمین توپ طلا شمار توپ هایش را به مسی رساند اکنون در این فکر است که خارج از باشگاه رئال و در تیم ملی چگونه ازستاره آرژانتینی پیشی بگیرد.پس قهرمان طلایی ما به یک اتاق فکر طلایی نیازمند است!


*برای نیمار برداشتن کریستیانو رونالدو از ترکیب رئال مادرید سخت تر از جابجا کردن یک آپارتمان است. اجاره یک آپارتمان لوکس در شهر سارانسک حتی برای نیمار هم گران است اما او که همیشه دوست دارد جایگاه بهترین را داشته باشد، در روسیه اتاقی لازم دارد که میزش با اسکناس ساخته شده باشد.او با این اتاق دیگر چشم داشتی به جایگاه رونالدو ندارد.

*در جام جهانی نباید خطای پاری سن ژرمن را تکرار کرد و باید مشکل نیمار و کاوانی را حل کرد. در جام جهانی اتاقی با زمین فوتبال و یک توپ اختصاصی برای ادینسون کاوانی ملی پوش اروگوئه ای آماده خواهد بود.


چه چیزهایی بیشتر مورد استفاده سوپر ستاره های جام جهانی 2018 روسیه است؟///////ویژه نوروز
*در سنت پترزبورگ آپارتمانی است که نمای آن شبیه مجسمه های مصری است این محل بهترین جا برای اقامت محمد صلاح ملی پوش مصری خواهد بود.


*یک اتاق زیر شیروانی به رنگ سبز و بدون هیچ اضطراب و استرسی با سقف کوتاه مناسب لیونل مسی نابغه فوتبال در جام جهانی 2018 روسیه است.


*خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی منچستر یونایتد قرار است در یکی از شبکه های مطرح روسیه به عنوان کارشناس تلویزیونی در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه حضور یابد.او آپارتمانی را در این مدت اجاره خواهد کرد و به یک اتوبوس نیاز دارد تا مقابل آپارتمانش پارک کند.چون همیشه در رقابت ها مقابل دروازه تیمش یک اتوبوس از مدافعان پارک می کند.

*تیم الکسیس سانچز به جام جهانی راه نیافت اما اگر تیم ملی شیلی به روسیه می آمد باید یک اتاق مخصوص برای سانچز تهیه می شد که بتواند سگ هایش را هم نگهداری کند.این بازیکن به سگ هایش علاقه زیادی دارد و همه جا به همراه آنها می رود.

*داوید دخیا بهترین دروازه بان اسپانیا و ایگور آکینیف دروازه بان روسی به دلیل علاقه زیاد به شیرینی و نان تازه باید در آپارتمانشان یک قنادی باشد تا صبح به صبح از نان تازه و شیرینی استفاده کنند.


*مانوئل نویر دروازه بان آلمانی به خواندن کتاب علاقه زیادی دار .او زمانیکه در جام جهانی بی حوصله و یا خسته شده است تنها چیزی که آرامشش را باز می گرداند خواندن کتاب است پس باید در جام جهانی روسیه باید کتابخانه ای در آپارتمانش داشته باشد.

*حمام و سرویس بهداشتی با کاشی هایی به رنگ پرچم کاتالان مخصوص جرارد پیکه بازیکن اصلی کاتالان ها است.

*هنوز معلوم نیست زلاتان ابراهیموویچ پس از خداحافظی دوباره به تیم ملی سوئد برگردد یا نه. اما در صورت بازگشت اتاقی سلطنتی باید برای او در نظر گرفت و اگر در جام جهانی غایب بود این اتاق سلطنتی را به نیکلاس بنتنر ملی پوش دانمارکی باید داد.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چه ...