شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تغییرات در تیم امنیت ملی ترامپ ادامه دارد

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب: 602612
همزمان با تغییر مشاور رئیس جمهوری آمریکا در امور امنیت ملی، سخنگوی شورای امنیت ملی این کشور نیز از سمتش کناره‌گیری کرد.
تغییرات در تیم امنیت ملی ترامپ ادامه دارد
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک مقام ارشد کاخ سفید روز گذشته در گفتگو با نشریه هیل تأیید کرد که مایکل آنتون، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا از منصب خود کناره‌گیری کرده و کاخ سفید را ترک می‌کند.

به نوشته نشریه هیل، این ماجرا تازه‌ترین مورد از تغییرات در تیم امنیت ملی و سیاست خارجی دولت ترامپ است.این مقام مسئول در کاخ سفید به نشریه هیل گفته است که ترامپ روز گذشته آنتون را به حضور خود دعوت کرده و از خدمات وی تشکر کرده است. ترامپ شخصا از وی تشکر کرد و عنوان داشت که جایش خالی خواهد بود.

اولین بار پولیتیکو بود که از خروج آنتون از دولت آمریکا خبر داد؛ در گزارش پولیتیکو آمده بود که آنتون پس از ترک دولت به عنوان نویسنده و استاد، به عضویت مرکز کربی در کارلج هیل‌ساید درخواهد آمد.

آنتون در شرایطی از منصب خود به عنوان سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا خارج می‌شود که روز گذشته آخرین روز کاری هربرت مک‌مستر مشاور امنیت ملی پیشین رئیس جمهوری آمریکا بود. از امروز قرار است جان بولتون عهده‌دار این سمت شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *