جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
جمال ساداتیان:

سینما «آستارا» خرداد افتتاح می‌شود

دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب: 602600
جمال ساداتیان سینمادار با اشاره به آخرین مراحل آماده سازی سینما «آستارا» در تجریش بیان کرد این سینما که به تازگی بازسازی شده است خرداد ماه افتتاح می شود.
سینما «آستارا» خرداد افتتاح می‌شود
به گزارش جهان نيوز،‌ سید جمال ساداتیان تهیه کننده و سینمادار درباره آغاز به کار مجدد سینما «آستارا» پس از بازسازی گفت: قرار بود این سینما سال گذشته به ناوگان سینمایی کشور اضافه شود، اما افتتاح آن به تاخیر افتاد.

وی ادامه داد: آماده سازی این سینما بسیار زمان بر بود، اما به زودی و اوایل خرداد ماه آماده بهره برداری می شود. سینما «آستارا» پس از بازسازی به سه سالن شامل یک سالن با ظرفیت بیش از ۵۰۰ نفر و ۲ سالن با ظرفیت ۱۲۰ صندلی تبدیل شده است.

این تهیه کننده سینما در پایان گفت: پروژه «مگاپارس» در شرق تهران همچنان در مرحله ساخت است و با توجه به اینکه این پروژه وسعت بسیاری دارد باید همه بخش های آن آماده شود تا بتوان به مخاطبان امکانات لازم ارایه داد.

پیش از این اعلام شده بود سینما «آستارا» برای حضور در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده می شود، همچنین پردیس «مگاپارس» نیز قرار بود در نوروز ۹۷ به بهره برداری برسد.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *