پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

خواب فرماندهان نظامی آمریکا برای سوریه

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب: 602498
یک شبکه صهیونیستی مدعی شد که فرماندهان نظامی آمریکا در حال تهیه گزینه‌های حمله به سوریه و ارائه آن به دونالد ترامپ هستند.
خواب فرماندهان نظامی آمریکا برای سوریه
به گزارش جهان نيوز، شبکه «آی ۲۴» رژیم صهیونیستی در خبری به نقل از مقامات نظامی اعلام کرد که فرماندهان نظامی ارشد در وزارت دفاع آمریکا در حال تهیه گزینه‌های حمله به سوریه و لیستی از اهداف را تهیه می‌کنند تا طی چند ساعت آینده به رئیس جمهور آمریکا ارائه کنند.

پیشتر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در ادامه ادعا‌های مقامات این کشور درباره حمله شیمیایی به غوطه شرقی، روسیه و ایران را نیز در معرض اتهامات خود قرار داد.

ترامپ در سلسله پیام‌های توئیتری نوشت: «بسیاری از جمله زنان و کودکان، در حمله بی‌فکرانه شیمیایی سوریه کشته شده‌اند. منطقه [در معرض]بی‌رحمی، مسدود شده است و از سوی ارتش سوریه به محاصره درآمده است، و دسترسی آن به جهان خارج کاملا قطع شده است. رئیس جمهور پوتین، روسیه و ایران به خاطر حمایت از "اسدِ حیوان" مسئول هستند. هزینه سنگینی پرداخت خواهد شد. منطقه را فورا به سوی کمک‌های پزشکی و راستی‌آزمایی بگشایید. یک فاجعه انسانی دیگر بدون هیچ دلیلی رخ داده است... اگر رئیس جمهور اوباما از خط قرمز خود عبور [نمی]کرد، فاجعه سوریه خیلی پیشتر به پایان می‌رسید. "اسدِ حیوان" [در آن صورت]به تاریخ پیوسته بود».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *