چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰
۱

آیت‌الله یزدی: کسی منکر شادی مردم نیست

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۷
کد مطلب: 602494
وی با تذکر اینکه اصل مهم در کالا‌های خارجی، کیفیت است و در این عرصه مسئولان می‌توانند نقش داشته باشند، اظهار داشت: با حفظ ظواهر می‌توان بهترین بهره‌برداری را از کالا‌های داخلی برد.
آیت‌الله یزدی: کسی منکر شادی مردم نیست
به گزارش جهان نيوز، رئیس شورای عالی جامعه مدرسین گفت: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه‌خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.

به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت‌الله محمد یزدی در دیدار استاندار قم و مدیران استان که در سالن اجتماعات جامعه مدرسین قم برگزار شد، با بیان اینکه برای حفظ مدیریت استان لازم است فاکتور‌های خاص مدیریتی را در نظر گرفت اظهار داشت: صرف وجود مراجع و حوزه علمیه در شهر برای پیشرفت استان کافی نیست، بلکه باید فاکتور‌های خاص مدیریتی را در نظر گرفت.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین بر خدمت‌رسانی بهتر مسئولان به مردم تأکید کرد و افزود: اگر خدمت‌رسانی به مردم برای رضای خدای باشد، قطعاً آثار آن دوچندان خواهد بود.

وی با بیان اینکه موضوع فرهنگ و اقتصاد از مسائل مهم در هر جامعه است، بر توجه بیشتر به این مسئله تأکید کرد.

آیت‌الله یزدی با ابراز اینکه اگرچه گلایه‌های نسبت به مسائل فرهنگی در شهر قم هست، گفت:، اما با کار‌هایی که شده، انتظار این است به مسائل فرهنگی شهر قم توجه بیشتری شود و شاهد بدحجابی در بعضی از قسمت‌های شهر نباشیم.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با یادآوری اینکه استان قم از استان‌های پرتردد زائران است، عنوان کرد: همه این مسائل می‌طلبد تا مسئولان اطلاعاتی و امنیتی به این شهر توجه جدی کنند اگرچه فعالیت‌هایی در این عرصه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه افتتاح قهوه‌خانه در قسمتی از شهر به‌دلیل مشکلات فرهنگی و اجتماعی، نگرانی‌هایی برای دلسوزان استان به‌وجود آورده، اضافه کرد: کسی منکر شادی مردم نیست، اما نباید این شادی به ناهنجاری و رقص و پایکوبی تبدیل شود به همین دلیل این مسئله و نظارت بر اماکنی مانند قهوه‌خانه‌ها نیازمند توجه بیشتری است.
آیت‌الله یزدی با تأکید بر اینکه موضوع دیگر توجه به اقتصاد و استفاده از کالای داخلی است، گفت: مسئولان در این عرصه بیش از همه موردتوجه هستند و باید از وسایل داخلی در ادارات بهره ببرند تا برای مردم الگو باشند.
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین عنوان کرد: بنابراین نقش مسئولان در استفاده از کالای داخلی بسیار مهم است و باید این کار آن‌قدر مورد اهمیت مسئولان قرار گیرد تا کالا‌های خارجی جایگاه خود را در داخل کشور از دست دهد.
وی با تذکر اینکه اصل مهم در کالا‌های خارجی، کیفیت است و در این عرصه مسئولان می‌توانند نقش داشته باشند، اظهار داشت: با حفظ ظواهر می‌توان بهترین بهره‌برداری را از کالا‌های داخلی برد.

آیت‌الله یزدی با بیان اینکه دولتمردان هم برای استفاده از کالا‌های داخلی به‌جد به میدان بیایند و از این طریق به اقتصاد کشور و تحقق شعار سال از سوی رهبر انقلاب تحقق ببخشند، اظهار داشت: بنابراین تحقق این مسئله نیازمند توجه جدی از سوی دولت‌مردان است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها برای قم نقشه ها دارند. می خواهند از جایی که انقلاب شکل گرفت از همانجا انقلاب را بزنند. می خواهند با کارهایی مثل اشاعه بی بند و باری و بی حجابی و دست دادن زن و مرد در مجلس موسیقی و...کم کم فضا را عوض کنند. اگر سریع برخورد نشود و از سرچشمه گرفته نشود بعد باید با هزینه هنگفت جلویش گرفته شود.