کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزرای صهیونیست، آمریکا به سوریه حمله کند

19 فروردين 1397 ساعت 20:09

دو تن از وزرای کابینه رژیم صهیونیستی ضمن اتهام‌زنی به دمشق درباره حمله شیمیایی در «دوما»، حمله آمریکا به مواضع دولت سوریه را خواستار شدند.


به گزارش جهان نیوز، در حالی که دبیرکل سازمان ملل اعلام کرده که نمی‌تواند گزارش‌ها درباره حمله شیمیایی در دوما را تایید کند و روسیه هم ادعاهای علیه دمشق را رد کرده، مقام‌های رژیم صهیونیستی خواهان حمله آمریکا به مواضع دولت بشار اسد هستند.

پس از هشدار اخیر روسیه درباره قصد تروریست‌ها برای حمله شیمیایی به دوما در غوطه شرقی، بامداد امروز (یکشنبه) ساکنان این منطقه شاهد حمله شیمیایی بودند؛ حمله‌ای که طبق برخی گزارش‌ها تا کنون 150 کشته از غیرنظامیان برجا گذاشت.

یک منبع آگاه در سوریه متهم کردن دمشق به استفاده از سلاح شیمایی علیه تروریست‌های غوطه شرقی را حربه سعودی‌ها برای نجات آن‌ها دانست و تأکید کرد که ارتش سوریه هیچ نیازی به استفاده از سلاح شیمیایی را ندارد.

با این حال، دو مقام کابینه رژیم صهیونیستی ضمن تکرار اتهام‌زنی به دولت سوریه درباره حمله شیمیایی در دوما، حمله آمریکا به مواضع دولت بشار اسد را خواستار شدند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست»، وزیر امور استراتژیک و امنیت عمومی در کابینه این رژیم گفته که آمریکا در پاسخ به حمله شیمیایی اخیر، به «رژیم (بشار) اسد» حمله کند.

«گلعاد اردان» که نفر دوم در حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو است، درباره حمله نظامی آمریکا به مواضع دولت بشار اسد، ابراز امیدواری کرد.

این مقام صهیونیست با آسمان و ریسمان بافتن درباره حمله شیمیایی دوما و حملات اخیر این رژیم به فلسطینیان در نوار غزه، به دلیل آنچه تمرکز جامعه بین‌المللی بر «مقابله اسرائیل با سازمان تروریستی حماس» خوانده، آنها را به «تزویر و دورویی» متهم کرد.

وزیر ساخت و ساز رژیم صهیونیستی که سرلشگر سابق ارتش این رژیم و از نزدیک‌ترین شخصیت‌های امنیتی به نتانیاهو است، هم خواستار حمله آمریکا به دولت سوریه شد.

«یوآو گالانت» مدعی شد: «(بشار) اسد، فرشته مرگ است و جهان بدون او جای بهتری خواهد بود».

منبع: فارس


کد مطلب: 602483

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/602483/وزرای-صهیونیست-آمریکا-سوریه-حمله-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com