پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱۰

جزئیات حمله ضدانقلاب به مرکز حوزوی امام حسین در اهواز+عکس

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶
کد مطلب: 602481
عده ای ضد انقلاب شب گذشته به مرکز حوزوی و علمی فرهنگی امام حسین(ع) تحت اشراف آیت الله کعبی در اهواز حمله کردند.
جزئیات حمله ضدانقلاب به مرکز حوزوی امام حسین در اهواز+عکس
به گزارش جهان نيوز، عده ای ضد انقلاب شب گذشته به مرکز حوزوی و علمی فرهنگی امام حسین(ع) تحت اشراف آیت الله کعبی در اهواز حمله کردند.

بر اساس اظهارات یک مقام مسؤول، یکی از شبکه های ضد انقلاب و منافق به نام احوازنا حدود سه ماه پیش با درج تصاویری از مرکز علمی فرهنگی امام حسین(ع) و شخص حضرت آیت الله کعبی، آزردگی و رنجش خود از فعالیت های مردمی  مرکز امام حسین(ع) و آیت الله کعبی را ابراز و این مرکز را تهدید به حمله کرد.

بر اساس این گزارش، شب گذشته ساعت ۱۰ این شبکه ضد انقلاب در برنامه ای فعالیت های این مرکز و حضور پررنگ آیت الله کعبی در بین مردم و مراسمات را زیر سؤال قرار داد و ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه شب گذشته به مرکز امام حسین(ع) حمله شد و با وجود این که طلاب بسیاری ساکن بودند اما خوشبختانه به کسی آسیب نرسید اما این افراد درب این مرکز را به آتش کشیدند و شروع به تیراندازی کردند.



بر اساس اظهارات این مسؤول، این شبکه منافق صبح امروز از مرکز امام حسین(ع) فیلمی تهیه کرد و با تلفیق این فیلم با حمله دیشب کلیپی در سایت و شبکه های خود پخش کردند و مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفتند و اعلام کردند که به مرکز امام حسین(ع) در اهواز حمله کرده اند.

این شبکه ضد انقلاب سعی کرده که مرکز حوزوی و علمی امام حسین(ع) را مرکزی نظامی  و سپاهی جلوه دهند در حالی که این مرکز حوزوی و علمی بوده و ربطی به نهادهای دیگر ندارد، منافقان سعی کردند این حمله را به مرکزی نظامی جلوه دهند در حالی که اینگونه نیست.

گفتنی است، شبکه احوازنا از گروه های وابسته به جریان ضدانقلابی خارج نشین تجزیه طلب است که تحت حمایت مادی و معنوی آل سعود قرار دارد و رژیم آل سعود با اینگونه اقدامات ناشیانه و حمایت از ضد انقلاب و منافقان سعی می کند که حوزه های علمیه تشیع را تضعیف کند، هم اکنون موج حمایت های مردمی و محکومیت این حرکت شیطانی در میان مردم عرب اهواز و خوزستان راه افتاده است.

منبع: رسا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید به شدت اینها را نابود کرد
Iran, Islamic Republic of
وقتی مشکلات در کشور روز بروز آشکار تر و روشن تر می شود و کسی برخورد نمی کند . و جوانان هم می بینند بیشتر مسئولین کشور از قشر روحانی هستند ، به راحتی جذب هر فرقه به ظاهر عدالت طلب و ...... می شوند
Iran, Islamic Republic of
احسنت
در انقلاب ما تهاجم فرهنگی بیشتر دامن مسئولین رو گرفته تا مردم
Iran, Islamic Republic of
همه رو اعدام کنید
سروش
Iran, Islamic Republic of
با مزورها و ریاکارها باید چیکار کرد؟
Iran, Islamic Republic of
منافقین و اغتشاشگران رو حتما اعدام میکنیم. باید متجاوز به جان دیگران رو اعدام کرد و ما اینکار رو تا ابد، خواهیم کرد.
پس یادت باشه تو محافل ضدانقلابی که نقشه میکشید برای آسیب زدن به جمهوری اسلامی، حواستون به جونتون هم باشه.
United Arab Emirates
حمله به حوزه علمیه اهواز کار تجزیه طلبان عرب جنبش الاحواز که توهم دارن که خوزستان الاحوازِ درصورتیکه خوزستان هرگز بخشی از جزیره العرب نبوده اعراب با مهاجرت اومدن اونجا
Iran, Islamic Republic of
اگر اشخاصی آمدند پای اینگونه خبرها و از تروریست های داعشی حمایت کردند، تعجب نکنید.
اگر از صفت داعشی، اظهار گلایه کردند، تعجب نکنید.
این ها، مزدوران داعشی هستند که مشغول تبلیغات رسانه ای هستند.
حامد
Iran, Islamic Republic of
وزیر اطلاعات گفته بود من به روحانی گفتم برای وزارت اطلاعات مناسب نیستم و سابقه ی امنیتی ندارم روحانی گفت تو مگر سید نیستی؟ بیا حضرت فاطمه (س) کمک می کنه !!
وقتی بالاترین مقام اطلاعاتی به این صورت انتخاب شده باشد و چنین سخنانی بگوید و چنین شرایطی داشته باشد که خود اعتراف نموده انتظاری بیش از این نیست.
شاید در طول یک سال گذشته به صدها مسجد و حسینیه حمله شده. دستگاه امنیتی کجاست؟
Iran, Islamic Republic of
هر زمان آن پرچم آتش زن که مزین به نام مقدس الله بوده این قوه قضاییه اعدام کند قطعا این آتش زنهای مدرسه علمیه را عدام خواهند کرد برادر محترم ضعف مسئولین همین است وبس که کوتاه می ایند