سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
۸
خلیلیان:

اتمام حجت وزرای دولت احمدی‌نژاد با او

يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸
کد مطلب: 602477
عضو کابینه دهم از تذکر جدی برخی وزرای دولت نهم و دهم به احمدی‌نژاد خبر داد و گفت که اعضای کابینه تصریح کرده‌اند که بهتر است ایشان در رفتار خود تجدید نظر کند.
اتمام حجت وزرای دولت احمدی‌نژاد با او
به گزارش جهان نيوز، صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی در دولت دهم با بیان اینکه، رفتارهای امروز آقای احمدی‌نژاد نگران‌کننده است، تصریح کرد: بنده با رفتارهای آقای دکتر احمدی‌نژاد موافق نیستم و به‌نظرم ایشان در مسیر درستی حرکت نمی‌کند؛ دولت‌های نهم و دهم خدمات قابل‌توجهی به کشور و مردم داشته و ما نگرانیم که این خدمات با رفتارهای نادرست و افراطی زیر سؤال برود.

وی با بیان اینکه، اصل نظام و ولی‌فقیه دو معیار اصلی و غیرقابل خدشه برای وزرای دولت نهم و دهم است، گفت: ما تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی را واجب شرعی و عقلی می‌دانیم و تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیریم که برخی بخواهند با حاشیه‌سازی برای کشور، تابع معظم‌له نباشند.

خلیلیان گفت: اگر آقای دکتر احمدی‌نژاد امروز می‌گوید که دلسوز کشور و تابع امام است باید این ادعا را در عمل با تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری ثابت کند؛ رفتارهای ایشان این نگرانی‌ها را ایجاد کرده که آقای احمدی‌نژاد با تحت تأثیر قرار گرفتن از سوی چند نفر، قصد دارد خدمات خود را از بین ببرد؛ اطلاع دقیق دارم که وزرای آقای احمدی‌نژاد به ایشان تذکر داده و تصریح کرده‌اند که به‌طور کامل گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری بوده و تنها از بیانات ایشان تبعیت می‌کنند.

عضو کابینه دولت دهم، با بیان اینکه قاطبه وزرای دولت نهم و دهم با رفتارهای غیرقانونی احمدی‌نژاد مخالف هستند، گفت: برخی از دوستان ما که در کابینه نهم و دهم آقای احمدی‌نژاد حضور داشتند، در دیداری حضوری با ایشان اتمام‌حجت کردند؛ توصیه دوستان ما این بود که ایشان در چارچوب قانون اساسی مباحث خود را دنبال و از مواضع غیراصولی و غیرقانونی پرهیز کند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: توصیه می‌کنم که آقای احمدی‌نژاد قدر فرصت‌هایی را که نظام به ایشان داده، بداند و گذشته خود را به‌خاطر زیاده‌خواهی چند نفر بیش از این خراب نکند.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
Iran, Islamic Republic of
مثلا که چی اتمام حجت وزاری او با او؟!؟!؟!؟؟!؟!
ما دیگه به این سریال مصاحبه های شما که همشون یک محتوای یکسانی داره و از یه جا آب میخوره عادت کردیم
آقایون این مردم هستند که با شما باید اتمام حجت کنند به دلیل سکوت شما که با ظالم شریک هستید
نان نظام رو خورده اید و خودتان را کنار کشیده اید؟
شما باید در صف مقدم عدالت طلب باشید
اتمام حجت!
مرغ پخته خنده اش میگیره از این ادبیات شما
احمد
Switzerland
مشکلی نیست بخند
Switzerland
چرا توهین میکنید مودبانه اگر پاسخی دارید بدهید
Iran, Islamic Republic of
چه میشه اگه بیشتر ازاین دکتر احمدی نژاد سخن بگه آدم متنبه میشه که در هیچ مقطعی در طول حیاتش از کسی جانبداری نکند . ورود امام به میهن رابیادم انداخت که زمانی از دنیارفتند مشایعت کنندگان ان سفر کرده از لحظه ورودشان بیشتر بود ‌من در طول این چهل سال تا کنون شبیه به آن را نه در مطالعاتم ونه در شخصیتهای دیگران ندیدم .گاهی جانبداری ازمظلوم دفاع از شخص نیست بلکه نماد پرهیزاز ظلم ومقابله با دستگاه های ستمگر است که امکان دارد عکس این جریان هم صادق باشد .پس بنابر این موضوع را به اشخاص منتسب نکنید . لااقل اگه مصلحت اقتضا کند برای مصالح ملی سکوت اختیارباید کرد که ممکن است کلیت نظام اسیب ببیند.
Iran, Islamic Republic of
آزادگی نزد مردان بزرگ است
این جماعت اگه دوره احمدی نژاد پست نمی گرفتند تا الان داشتن له له وزارت را می زدند
رو سیاهی بر ذغال می ماند
Switzerland
از ادبیاتی که نوشتی میزان آزادگی شما معلوم شد
حسینی
Switzerland
کافر همه را به کیش خود پندارد
Iran, Islamic Republic of
شما بدون او هیچی نیستید.