کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاجی‌دلیگانی: ۵میلیون نفر در اصفهان تشنه هستند

19 فروردين 1397 ساعت 15:29

نماینده مردم شاهین شهر گفت: ۵ میلیون نفر از مردم اصفهان از مرداد ماه به بعد آب آشامیدنی ندارند.


به گزارش جهان نیوز، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در جلسه علنی امروز یکشنبه (19 فروردین ماه) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: متأسفانه علی‌رغم تذکراتی متعددی که ما درباره بحران آب در استان اصفهان دادیم، اقداماتی صورت نگرفت و صرفا رئیس مجلس شورای اسلامی در این باره جلسه‌ای گذاشت و تصمیماتی گرفت.

وی با بیان اینکه متأسفانه 5 میلیون نفر از مردم استان اصفهان از مرداد ماه به بعد آب آشامیدنی ندارند و تشنه هستند، گفت: این در حالی است که 420 میلیون متر مکعب آب شرب نیاز است،  ما در حال حاضر فقط 100 میلیون متر مکعب پشت سد آب داریم و اگر 200 میلیون متر مکعب هم نزولات آسمانی داشته باشیم، باز هم 120 میلیون متر مکعب آب کم می‌آوریم و این جای نگرانی است.

نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: تنها راه برون رفت موقتی این است که از حدود 250 میلیون متر مکعب آب که برای غیر شرب از زاینده رود برداشت می‌شود، جلوگیری گردد.

حاجی‌دلیگانی با بیان اینکه لازم است در این زمینه اقدامات اساسی و عاجل اتخاذ شود، خاطرنشان کرد: آقای مهرعلیزاده استاندار اصفهان اقدامات خوبی را انجام داده است، اما برای حل این مشکل باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 602431

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/602431/حاجی-دلیگانی-۵میلیون-نفر-اصفهان-تشنه-هستند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com